Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mumtaz Creative Commons License 2007.11.12 0 0 926
Kapásból különbség, hogy újabb, és bonyolultabb a rendszer, tehát több a hibalehetőség.
Általános opel betegség az ívrohadás. Nem annyira, mint korábban, de azért fennáll a lehetősége
Előzmény: jirko19 (924)
AAAAAAAAAAAAAAA
Phantom97 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 925
Én is ezen és más indokok alapján döntöttem a B2 mellett és 1.8 vagy 2.0 literes motorral, márcsak a lóerő kedvéért! :-)
MÁS!
Nincs valakinek eladó balos övfeszítője vekibe? Persze olcsón! :-)
Előzmény: mumtaz (923)
jirko19 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 924
sziasztok!még új vagyok itt,érdeklődni szeretnék h érdemes e beleugranom egy '98as 2000es benzines b vektrába?felszereltsége elég jó.'89es 1.6i-s kadettombol ülnék át.Mire kell figyelni vásárlásnál?Mennyivel problémásabb a 2000es benzines az 1.6ostol?előre is köszönöm:)
mumtaz Creative Commons License 2007.11.12 0 0 923
Majdnem elfelejtettem. A B1 és B2 között motorikusan is lehet különbség, bár nem tudom, hogy ez a ráncfelvarrással együtt jött-e, vagy később. Nekem egy X20XEV motorkódú, 2 literes, 16 szelepes ECOTEC van. Az újabb mocihoz képest észrevehető különbség a motor szelepfedelén a burkolat, valamint az, hogy az újabbnál már elektronikus a gázpedál. A réginél bowden van, ezért van pl. a tempomat is külön állítómotorral és bowdennel megoldva. Az újabbnál erre már nincs szükség.
Előzmény: mumtaz (922)
mumtaz Creative Commons License 2007.11.12 0 0 922
Az a B2, tehát a ránc felvarrott. A B1-nek mezei hűtőmaszkja van, valamint színtől függetlenül a lökhárítón egy fekete műanyag van. A B2-nek krómozott a hűtőmaszkja, színrefújt az egész lökhárító.
A B2 fényszórója is más, mivel a lámpatest egy egységet alkot és a búra teljesen átlátszó műanyag, a vetített fényt a tükör határozza meg. ellenben a B1-nél az index külőn van a fényszórótól, a búra üvegből van és ez határozza meg a vetített fényt is.
A B1 és B2 hátsó lámpája is más. A négyajtós B1-nél a pótféklámpa a hátsó ablak alján van, míg a B2-nél ez már felülre került.

Egyébként nekem B1 van, de B2 hűtőmaszkkal. ;)
Előzmény: Shomee E34 (920)
Phantom97 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 921
Az biztos, hogy 99 utáni lesz.
De már a 2000, 01, 02-es kiadásuakat is nézem, és itt a dilemma, hogy az évek/futott km vagy a felszereltség legyen előnyben részesítve, természetesen az állapot mellett!
Két példa:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1569656&command=ugras&screenwidth=1024
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1622587&command=ugras&screenwidth=1024
Előzmény: Shomee E34 (920)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 920
Ez így van,bár nekem a telibe fújt lökhárítósok jobban tetszenek sokkal,azoknak már krómozott a maszkja is az összesnek,szal én 99 utánit vennék,ha már..ott volt a facelift?
Előzmény: mumtaz (916)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 919
Hát,ez sajnos ilyen,nehéz úgy vásárolni,ha az embernek nincs meg a megfeleő kavics a zsebében,hasonló cipőben járunk ;)
Előzmény: Phantom97 (914)
petyov6 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 918
Akkor így érthető :-)
Ha klimásat nézel, akkor olyan időben kell menni amikor a külső hőmérséklet legalább 4C, mert az alatt nem indul el a klima.
Előzmény: Phantom97 (917)
Phantom97 Creative Commons License 2007.11.11 0 0 917
Sajna össze volt törve az eleje és nem lett igazábol teljesen rendbe hozva, meg klíma sincs benne.
Előzmény: petyov6 (915)
mumtaz Creative Commons License 2007.11.11 0 0 916
Na igen. Ez egy olyan autó, aminél már inkább az állapotot kell nézni, nem kizárólag az éveket.
Előzmény: petyov6 (915)
AAAAAAAAAAAAAAA
petyov6 Creative Commons License 2007.11.11 0 0 915
Bár semmi közöm hozzá, de ha bevált, nincs vele gond, akkor miért szeretnéd lecserélni??
Előzmény: Phantom97 (908)
Phantom97 Creative Commons License 2007.11.11 0 0 914
Igen veszprémi vagyok, Már 2 éve.
a használtauto.hu-n nézegetem a vekiket, de mind messze van főleg a dunától keletre. Bár abban egyetértek, hogy megéri utána menni és fogok is. Viszont a mostanit is el kéne majd még adni, és akkor meg kocsim se lesz. Nehéz lesz összeegyeztetni.
Előzmény: Shomee E34 (911)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.11 0 0 913
FAterom is vagy 5-öt megnézett,mire megtalálta a lilát.BEjárta az egész Dunántúlt....ezen nem szabad spórolni!
Előzmény: mumtaz (912)
mumtaz Creative Commons License 2007.11.11 0 0 912
Na jah. Én is Miskolcon vettem, oda mentem le érte.

joci-01: Én már láttam ilyet 1-2 példányt. Anno egy Vectraklub talin is volt egy gyönyörű V6-os. Mellesleg Hans-Rüdiger Etzold: "Így csináld!" könyvsorozatából a Vectra B ktetén is egy ilyen színű veki van. :)
Előzmény: Shomee E34 (909)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.11 0 0 911
TE veszprém környéki vagy egyébként?
MErt ha igen és van kiszemelted,szívesen elmegyek veled megnézni,bár nem vagyok nagy guru,de több szem többet lát :)
Előzmény: Phantom97 (908)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.11 0 0 910
ILyet még nem láttam Vekin,a sötétebb a jellemző,ez az Astrák között volt elterjedt!
Szép nagyon!
A mi parkunkban van egy s.lila meg egy Tigra-rézvörös :)
Előzmény: joci-01 (907)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.11 0 0 909
Szerintem az autóvásárlást ne kösd ennyire helyhez,egy olyan valamiért,amit évekig használni fogsz,megéri menni!
Előzmény: Phantom97 (908)
Phantom97 Creative Commons License 2007.11.10 0 0 908
Sziasztok!
Van egy 97-es Vekim 1.8-as, de mostanában szeretném lecserélni egy fiatalabbra 2001-02-esre!
Veszprém megye környékén nem tudtok valami lehetőséget!

Köszi
joci-01 Creative Commons License 2007.11.10 0 0 907
Láttatok már ilyen színű Vekit? Állítolag ritka. Ez az én gépem.
joci-01 Creative Commons License 2007.11.10 0 0 906
Láttatok már ilyen színű Vekit? Állítolag ritka. Ez ea én gépem.
AAAAAAAAAAAAAAA
Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.07 0 0 905
Ez elég komplikált kérdés,nem tudom,hogy az opelnál hogy megy,de!
A BMW nem gyárt alkatrészeket.TErmészetesen a motor,a kasztni stb BMW,de az alaktrészek nagyrészét gyári beszállítoktól vásárolják.PL:futómű elemi a Lemföldertől jönnek és így tovább.
Amikor ezek az alakrtészek készülnek,akkor a BMNW-gyárba és BMW szakszervízbe kerülő drabokra BMW pecsétet nyomnak,a töbire a cég nevét.
TEhát ugyanazt az alkatrészt megveheted a BMW-nél is feltehetőleg magasabb áron,mintha megvennéd a gyártó nevével.

Szóval a van a gyári alkatrész,ami tökéletesen megegyezika ygári beszállítóval,ez már 2 lehetőség,de a gyári beszállítót sokszor tévesen utángyártottnak nevezik,pedig az utángyárott az meg tudod,mit takar...szarabb minőség,megbízhatatlanbb gyártó stbstb...

Én se véletlenül kezdtem 4 Textar tárcsával a felújítást,értem,hogy mit akartál mondani. :)
Előzmény: mumtaz (904)
mumtaz Creative Commons License 2007.11.07 0 0 904
Nálam ez az utángyártott dolog úgy működik, hogy milyen alkatrészről is van szó. :)
Van, amiből az ára ellenére jobb a gyárit venni.
Előzmény: Shomee E34 (902)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.07 0 0 903
LAmbdaszonda,légtömegmérő?
Előzmény: H Geri (901)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.07 0 0 902
M?egsült a vezérlő?Az jó durva....és kit kell érte pofánvagdalni,az eladót vagy a beszerelő havert?
IGen,én is tanultam már a saját hibáimból a Böminél,pl azt,h fél milliós autóhoz nem veszünk gyári alkatrészeket,amikor kb 80%-kal olcsóbb a bontott :D
Előzmény: pintern (900)
H Geri Creative Commons License 2007.11.06 0 0 901

Szaisztok!

 

Érdeklödnék hogy hol van normális cég fékpados teljesítménymérésre, illetve motordiagnosztikára!

 

Most  rakták rendbe a gépet motorikusan de én még mindig nyomatékszegénynek érzem!

pintern Creative Commons License 2007.11.06 0 0 900
Igazad van, dehát "mindenki a saját hibájából tanul", szokták mondani. Amúgy tényleg az immo volt a probléma. Úgyhogy ha valaki esetleg úgy járna, mint én vagy valamilyen hihetetlen zárlat miatt leégne a vez. e. tudja, hogy immo-val együtt kel beszerezni. Hál istennek relatív olcsón megúsztam (30e: opelbonto.hu).
Előzmény: Shomee E34 (899)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.06 0 0 899
NA,ennek a menetnek a végére kíváncsi vagyok...ilyenkor már felesleges károgni,de ugye az örök szabály....chippelgetésnek soha nincs jó vége,a frankó meg nem olcsó...ha tolni akarod,combosabb gépet kell venni,sajnos,ez a legkifizetődőbb....
persze,mindent meg lehet oldani,e34 fórumon van egy arc,aki évekig hajtotta a chipet az M5-be,aminek a vége az lett,h a nagy BMW guruk átírták két gyári M5 programját és ezt vegyesen töltötték az autóba...az eredmény:alul is nyomatékos motor(nem mintha gyenge lett volna eddig) és 290-nél dadog le :)
joci-01 Creative Commons License 2007.11.05 0 0 898
Csá szinjelzőt már leellenőriztem az müxik.Ha kézzel megütögetem a műszert akkor beáll a szintre.
pintern Creative Commons License 2007.11.05 0 0 897
Sajnos csak egy kulcsom van a géphez. De ma miknden kiderül: elkérem a bontott v.egy.-hez tartozó kulcsban lévő immot és majd meglátjuk. Addig is köszi mindenkinek a segítséget.
Előzmény: H Geri (896)
H Geri Creative Commons License 2007.11.04 0 0 896

Nem akarok hülyeséget Írni! nekem már volt vezérlőegység javítás, és ott nekem beállították azt is hogy villogjon az index amikor nyitom vagy zárom a kocsit!

 

Egyébként laíkusként a kettönek köze van egymáshoz!

 

ilyenkor Kódolási hiba is elöfordulhat!

 

Egyébként mindkét gyári kulcssal próbáltál indítani?

AAAAAAAAAAAAAAA
mumtaz Creative Commons License 2007.11.04 0 0 895
Egyszerűen nincs infóm a rendszerről. Nézegetem a kapcsolási rajzokat, de ebből csak a fizikai kapcsolatokat tudom megnézni.
mumtaz Creative Commons License 2007.11.04 0 0 894
Ha villog folyamatosan, akkor pedig elvileg tényleg az immo lehet. :(
Erre nemtok mit mondani, nincs referenciám az immoval kapcsolatban. :(
Előzmény: pintern (893)
pintern Creative Commons License 2007.11.04 0 0 893
Szerintem pont egyszerre irtunk."kiakkumuláltam" jó szó ezt megjegyzem. (habár csak az 5percig tartott mire ki tudtam mondani :-)) Szóval, ha az immonak nincs köze, akkor miért villog gyujtásnál a control ( a motor nem indúl, a benzinszvattyú működik). A vezérlőn lévő össz adat egyezik az enyémmel, kivéve a dátumot. 1 év a kölünbség, lehet hogy ez alatt történt egy váltás amitől már nem kompatibilis a kettő.
Előzmény: mumtaz (891)
pintern Creative Commons License 2007.11.04 0 0 892
Az ebay-on rendeltem egy X18XE-chipet (gondolom, most kikapok tőletek, de ettől a csókátol már sok magyar is rendelt és csak jó tapasztalatuk volt) Szóval egy műszerész haver kiforrasztotta a régit, (már nem először csinált ilyet) új chip bele, de utánna a gyujtást ráadva nem gyulladt ki a controllámpa és a motort se tudtam beindítani. Vissza a régit, de u.ez a helyzet. Egy bontós ismerőstől szereztem kölcsönbe egy ugyanolyan vezérlőegységet, itt kigyulladt a lámpa, de utánna folyamatosan villogott (a motor megint nem indult be). Állítólag a kulcsban lévő immo a probléma, mert más a kód és az új vezérlő nem fogadja el. Szóval itt tartok most.
mumtaz Creative Commons License 2007.11.04 0 0 891
Shomee:Legfeljebb annyira vágom, amennyit saját tapasztalatból jól kiakkumuláltam. :)

pintern: Kutakodtam kicsit, és én úgy nézem (kapcsolási rajzokat is áttekintettem), hogy az immonak semmi köze sincs a motorvezérléshez. Legalábbis annyira nincs, hogy az egyik cseréje kihatással legyen a másikra. Bár a lopásgátlás érdekében elképzelhető, hogy összekötötték őket, de szerintem kizárt. A lopók is inkább egy immo egységet szoktak cserélni, hogy az autó beinduljon.

De ha már mindenképp cserélni kell az egységet, akkor ki lehet próbálni. Egyébként valóban az a kérdés, hogy mit takar az elcseszett chiptuning. Hacsak nem fizikailag lett elbarmolva a dolog, akkor olcsóbb megoldás az egységben visszaállíttatni a gyári paramétereket.
Előzmény: Shomee E34 (889)
H Geri Creative Commons License 2007.11.04 0 0 890

Pintern!

 

Az mit jelent hogy elrontott Chiptuning?

Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.04 0 0 889
NEm hiszem,h gondot okozhat.Ne áramtalanítsd le a kocsit,úgy cseréd ki,gondolom,csak pár csavar meg stekker és kész,meg persze kormány le,a BMW-ben így megy.
AZtán ha gond van,akkor egy hard resettel (leveszed az akksit egy időre) meg lehet oldani,de majd Mumtaz megmondja,ő jobban vágja az elektromos dolgokat!
Előzmény: pintern (887)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.04 0 0 888
NEm biztos,h a műszer a hibás!
NEkünk a szintjelző volt rossz az A Vekiben,ott egy úszó mért és abba belefolyt a ganyé,attól mutogatott hülyeségeket!
Előzmény: joci-01 (886)
pintern Creative Commons License 2007.11.03 0 0 887
Ha a B vectrán vezérlőegységet (bontott) cserélek (egy balul sikerült chip-tuning miatt) akkor gondom lehet az indítás gátlóval?
joci-01 Creative Commons License 2007.11.03 0 0 886
Sziasztok! Egy 2000--es évjáratú X16XEL-es Vectram van. Jó kis gép. Egy próbléma van vele: az űzemanyagszínt kijelzőn a mutató állandóan  fennakad. Az lenne a kérdése , hogy hogyan lehet a műszerfalat legkönnyebben megbontani, hogy hozzáférjek? A segítséget előre is köszönöm! 
AAAAAAAAAAAAAAA
mumtaz Creative Commons License 2007.10.29 0 0 885
Az enyém egy '97-es X20XEV 'B' vectra, amiben még sima bowdenes a gázpedál és nem elektronikus, mint a '99 utáni vekikben. Ebben a tempomat úgy van megoldva, hogy jön egy bowden a gázpedáltól és jön még1 egy állítómotortól. A tempomat elektonikája ezzel szabályoz.

A tempomat kapcsolója egy billenő "kapcsoló" és egy nyomógomb. Ez mind az indexkapcsoló végén van. a billenővel lehet növelni vagy csökkenteni a sebességet, a nyomógombbal pedig ki/be kapcsolni a tempomatot.

Mellesleg nekem a tempomat bowdenje el van szakadva. Csergőnél ez a bowden 22000 kemény magyar forintocska. Ha a tempomatot valaki egy ilyen bowdenes gázpedálos vekibe utólag akarná beépíteni, annak csak az állítómotor és a bowden 110 000 Forint. Az eladó nem tudta, mit is akarok és ezt az árat mondta be. Aszittem, hanyattvágódok.
Előzmény: Shomee E34 (879)
VGeorgeV Creative Commons License 2007.10.29 0 0 884

 

Nem kell a szám, megtaláltam!!!!!

Előzmény: Laliiii (881)
VGeorgeV Creative Commons License 2007.10.29 0 0 883

Köszi!

 

Hát akkor tényleg nem éri meg, barmolni. Ha meg tudnál dobni egy tel.számmal, azt megköszönném.

 

George 

Előzmény: Laliiii (881)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.29 0 0 882
NA,akkor nincs is egészen 15.

Én is nagyon utálom a kókány megoldásokat,persze,van,amikor életmentő az ilyen,de tartósan.......nem kifizetődő.
Előzmény: Laliiii (881)
Laliiii Creative Commons License 2007.10.28 0 0 881
Megnéztem Epcben. Igaz, hogy csak benzineshez hozza, de annak az ára 12455 Ft.- Hívd fel Csergőéket, s Ők majd segítenek neked. Nehogy neki állj már kokányolni!!!
Előzmény: VGeorgeV (877)
H Geri Creative Commons License 2007.10.28 0 0 880

Bontóval próbálkoztatok?

 

www.opelbonto.hu

 

Vannak nagyon jó bontott alkatrészek néhol 1 év garanciával!

Plussz az ilyen dolgok egy idő után megbosszulják magukat!

Az ilyen emberre nem bíznám az autóm aki fürészel farigcsál!

 

Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.28 0 0 879
Jézusom,ezeket a parasztokat de utálom...nem gondoltam,h az Opelnál is alkalmazzák az ilyen gányolásokat,sajnos,a BMW-knek ez a halála :S

NEked milyen a tempomatod?A mienkben két billenőgomb van a kar végén!Ez akkor bowdenes?
Előzmény: mumtaz (876)
plus67 Creative Commons License 2007.10.27 0 0 878

Szia

 

Az AS gombot  kb. 3 mp-ig lenyomva kell tartani, amit egy ellenőrzőhang nyugtáz.

Előzmény: SvabB (874)
VGeorgeV Creative Commons License 2007.10.27 0 0 877

Köszi a segítséget!!!!

 

 

Lehet akkor az-az odafogatós művelet lesz!! Mert ahogy én hallottam 30-35 körül van a tempomatos kar!

mumtaz Creative Commons License 2007.10.26 0 0 876
Bákker. Mi ment el benne? Nekem az előző tulaj lecserélte a tempomatos kapcsolót karral együtt, de magát a kart nem dobta el, mivel mezei kapcsolót raktak be tempomat nélkül. Ezért a tempomatos kart tőbe levágták és csak a kart odafogatták a kormány mellé, hogy azért a tempomatot lehessen használni. Hát K* jó. Bár a tempomat bowdenje is el van szakadva, szóval...
Előzmény: Shomee E34 (875)
AAAAAAAAAAAAAAA
Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.26 0 0 875
ASzzem,15 lenne az új ára,a fateromnak most ment el a fénykürtje és csak kompletten cserélik a tempomatos kart :(
Előzmény: VGeorgeV (873)
SvabB Creative Commons License 2007.10.26 0 0 874
Sziasztok
Megtudja nekem mondani valaki hogy sc 303-as magnóval hogyan kell elfogattatni a kódot.

Köszi szépen
VGeorgeV Creative Commons License 2007.10.26 0 0 873

Sziasztok!

 

Engem Vectra B '97 2000-es Diselbe kellene tempomatos indexkapcsoló! Ha valaki tud kedvező áron, szóljon!!!!

petyov6 Creative Commons License 2007.10.26 0 0 872
Calibránál (95 ös) le lehet Tech műszerrel ellenőrizni.
Nekem nem működött az óra, és a műszerrel végig tudtuk nézni lépésről léprésre.
De tudja nézni hogy a jeladó rossz-e (többek között)
Előzmény: Snakeins (867)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.25 0 0 871
BMW-nél (!!!) nem csak a váltónál lehet a jeladó,az enyémnél pl szoros összefüggésben van az elektronikus adagolóval,úgyhogy nem bombáznám szét a helyedben az egész hóbelebancot a jeladót kutatva! ;)
Sztem kérdezz rá egy márkaszervízben,okosan add elő,h mi a bajod és kérdezd meg,h mi a várható költség,mennyi ideig tart stb...véletlenül csak elkottyanthatják,honnan kapja a jelet a műszer!
Előzmény: Snakeins (870)
Snakeins Creative Commons License 2007.10.25 0 0 870
Köszi!
Én is a jeladóra gyanakszom - hol elindul, hol teljesen mozdulatlan - időnként be-be rándul a mutató.
Viszont egyszerűen képtelen voltam rájönni, hol van a csatlakozása -valahol a váltónál kellene lenni, de a tolatólámpa csatlakozásán kívül semmilyen elektromos kivezetést nem találtam...
Előzmény: Shomee E34 (868)
H Geri Creative Commons License 2007.10.24 0 0 869

Hajdu Norbi!

 

Én már úgy vettem az autót hogy benne volt! Ezt Pesten le is ellenöríztettem!

 

egyébként a Chiptuningot egy Pesti cég csinálja az M3-as kivezetöje mellett nekem elég Profinak tünt a cég!

 

Kb 30% pluszt tudnak adni a kocsinak! Kb 100 e Ft!

 

Sajna a számot és címet nem tudok de ha kell akkor írj az üzenőfalra és elküldöm!

Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.23 0 0 868
HAli!
Elvileg nem spirálos,a jeladónál lehet a probléma,vagy a kábelekben.
Előzmény: Snakeins (867)
Snakeins Creative Commons License 2007.10.23 0 0 867
Szerbusztok!

95-ös B Vectrám van, nemrégiben elromlott a kilométeróra - néha be-beindul, de többnyire meg se rezdül.
Van valakinek sejtése, mi lehet a probléma?
Kontakthibára gyanakszom, de az az igazság, azt sem tudom, milyen elven működik a redszer. Biztosan nem spirálos, alighanem indukciós.
Esetleg ismer valaki olyan linket, ahol utána lehet nézni a működésének részletesen?

Ha tud valaki segíteni, előre is nagyon köszönöm.
Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.21 0 0 866
Nagyon régóta Opelos a család és szeretem őket,megbízom bennünk,sőt,nekem a legtöbb tetszik is.
Mindig van aktuális álom-opelom,de ettől függetlenül a BMW az én autóm.
A két legjobb német autómárka szerintem a maga kategóriájában.

HA ere járnál legközelebb,jelentkezz!
Előzmény: mumtaz (865)
AAAAAAAAAAAAAAA
mumtaz Creative Commons License 2007.10.19 0 0 865
Már akartam kérdezni: Hogy-hogy a 'B' veki topicba jársz? Az az oka, hogy bömös helyett 'B' vekit szereted, vagy csak azért, mert van a családban és tetszik, vagy mi?
Nem rosszallásból, csak nem értettem ezt a nagy mértékű elhivatottságot. :D

Egyébként még nem biztos, de lehet, hogy megyek veszprém felé hétvégén. De nem 100%.
Előzmény: Shomee E34 (864)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.19 0 0 864
Veszprém és vonzáskörzete nem ad valakinek otthont?Egy kv vagy ilyesmi...itt is fel kéne picit lendíteni a klubéletet :)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.19 0 0 863
Bemegy egy férfi a kocsmába, leül kényelmesen egy asztalhoz, jön a
kocsmáros, mire ez: "Egy rántotthúst meg egy sört! A BMWésnek meg a
rohadt
kurva anyját - Pfuj!" és köp egy hatalmasat.
A kocsmáros meglepődik, de felveszi a rendelést. Míg ez a rendelésére
vár
folyamamtosan csak ismételgeti: "A BMWés rohadt kurva anyját - Pfuj!" és
köp
mindig hozzá egy jókora csulát a földre.
A többi vendég egyre idegesebb lesz, mire a kocsmáros odamegy a
köpködőshöz: "Legyen szíves, hagyja abba a káromkodást meg a köpködést.
A végén még elűzi az összes vendégemet!"
De ez csak egyre tovább: "A BMWés rohadt kurva anyját!" és csak tovább
köpköd: "Pfuj! Pfuj!"
A kocsmáros idegesen: "Hagyd már abba! Mi a franc ütött beléd!?"
Mire ez: "Hát idefigyelj! Ma reggel a 40 tonnás pótosommal megcsúsztam,
és
beszálltam az árokba. Kijönni semmi esély. És ekkor egyszer csak megáll
egy
X5-ös BMWés, a rohadt kurva anyját! Pfuj!" Köp. "Kihúzzalak?"
Mire én: "Ha sikerül, bazd meg, esküszöm, leszoplak!"
H Geri Creative Commons License 2007.10.19 0 0 862

Én most nem mutatok képet mert picit darabos a gép!

 

Majd tavasszal!

 

Viszont ha vki 2,5 v6 jár Szolnok megyében azzal szívesen találkoznék egy kis eszmecserére!!

Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.18 0 0 861
Az meg a Somi előtte :D
Előzmény: Shomee E34 (860)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.18 0 0 860


a piros a Somié :)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.18 0 0 859
NAgyon patika a géped!
Előzmény: snyggast (855)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.18 0 0 858
A fogyasztás sok-kevés kérdéshez szólva:én nem vagyok elengedve anyagilag,tanulok,dolgozom,de a fogyasztás az,amit a legjobban leszarok,mert inkább visszafogom az autózást,de ne kelljen már egy alulmotorizált kocsival küzdeni,mert az megöli azt,amiért jó autót tartani.
Szép a linkelt vas,de ennyi pénzem nem lesz mostanában.

Ilyennel szemezek.

MV6
Előzmény: briger_ (854)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.18 0 0 857
Igen,ilyen külömbségekre gondoltam,biztos voltam benne,h azért van difi a minőségben is ;)

Caliból csak a 2.5 V6 jöhetne szóba,meg a többiből is,nem szeretem a kis motorokat,felesleges :D
Előzmény: H Geri (853)
Laliiii Creative Commons License 2007.10.18 0 0 856

Nálam szintén X25XE, csak Calibrában. A fogyasztás így van, azért oda oda lépek neki városban, de 10L felett sose evett. De pályán meg nagyon jól eszik hosszú távon. Azért a motoron kívül az i500 futóművében a fék is nagyobb. 308x25 ös az első tárcsák.

 

Azért a Calibra, "A" Vectra, "B" Omega V6 motorjánál még ott van a nyamvadt műanyag szelepfedél, ami kuka, mert elvetemedik, s azonnal csere. Át kell tenni B Vekiről, nekem is ez van a Calin. Egyből nem folyik sehonnan se az olaj a szelepfedél alól. Az tény, hogy alul lomha a V6, de egy normális csippel ezzel lehet segíteni.

 

Nyomaték viszont van. Meg a hangja... - :))))

AAAAAAAAAAAAAAA
snyggast Creative Commons License 2007.10.18 0 0 855

Nálam szintén V6 van, (X25XE) és szintén nem eszik 10L többet átlagban; városban néha 11, de úton kint behozza mert ott max 8.5et eszik, bár ez is attól függ mekkora éppen a cipőm talpa. :)

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: briger_ (854)
briger_ Creative Commons License 2007.10.17 0 0 854
Hali:)

Nyilván 2 kategóriáról beszélgettek itt, amikor vectra és omega választása kerül szóba, remélem ezt senkinek nem kell jobban elmagyarázni, ha ennek ellenére a fogyasztás kerül szóba, mint egy lehetséges kizáró ok, akkor ne is gondolkodj omegában. Nekem 2.6 V6 vegyesben 10 lityó, soha nem jutott eszembe, hogy elégedetlen legyek...
Itt egy kéziváltós darab.
Előzmény: Shomee E34 (851)
H Geri Creative Commons License 2007.10.16 0 0 853

Shomee!

 

 

Nem akarok nagy hülyeségeket Írni, Az I500 belsejében kultúráltabbak a kárpitok!

 

motorikusan más a vezérlö elektronika illetve a vezérmütengelynél és az injektornál van egy kis változás!

 

Én amúgy csalódtam az enyémbe , nehéz és emiatt 130 alatt lomha, felette jön ki a nagyobb löketböl fakadó erö de ez a 170 Le nem olyan durva!

 

Egyszerübb simma 2,5-öt venni és azt Chiptuningolni!

 

Nálam így van!

 

Ja az I500-nak szebb az optokája az alappal szemben!

 

Szerintem egy turbós Astra vagy régebbi Calibra nagyobb vezetési élményt nyújt!

Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 852
szóval....a td az nem intercoolerrel szerelt gyárilag,ezt akartam kinyögni...
Előzmény: Shomee E34 (851)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 851
A BMW-s tesóban ülök jelenleg,ismerem,soha többet diesel BMW :S
Egyébként nem lebutított,a BMW-ben 525td néven fut,az intercooler az eltérés a tds-hez képest,az omegások előszerettel nevezik tds-nek a magukét,pedig nem az,egyébként meg egy tds tulajának lenni általában nem olyan felemelő érzés.

A sima 2.5 Veki és az i500 között van különbség a motor-hajtás-futómű vonalán is,vagy csak optika/felszereltség?

3.0 MV6-ból létezik kéziváltós?Az nagyon állat lehet!!!!!! Az ára sehol nincs a kényelemhez képest,igaz,a presztizs is zéró sajnos ezekben az idősebb Opelokban,de nekem az élmény számít igazából.

Holnap lehet,h kerül hozzám egy 94-es CAlibra,ha összejön,tolok róla pár képet és megadom az árát is,mert csak fogni akarok rajta egy kicsit,ha esetleg valakit érdekel,vagy tudtok valakit....akkor holnap megmondom a tutit.CSak akkor hozom,ha hibátlan,mert ki akarok belőle szállni,amennyire jól csak lehet,szóval biztos,h szar nem kerül a házhoz :)
Előzmény: H Geri (850)
H Geri Creative Commons License 2007.10.15 0 0 850

Hali Shomee!

 

Szerény vélemény nekem 2,5 v6 van csak a viszonyítás miatt!

 

Az I500 egy limitált széria volt ami drágítja a dolgokat! Alkatrészbe, és ha nincs Profi szerelőd akkor majdnem hogy leköpnek vagy írdatlan összegeketet mondanak még egy rutin szerelésért is!

 

Nekem csak a generátor ki és beszerelés egy napos munka volt! pl

 

 

Az Omega meg szerintem ha hasonlítani akarod akkor az 5 BMW partnere!  automatát mindenkép kerüld!

 

Egyik ismerösnek volt 12l minimum fogy!

 

És nem egyszerű ezt se szerelni!

 

abból inkább a dízel mert az lebutított BMW motor!

Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 849
VAn itt köztünk valaki,akinek van i500-as VEctra vagy MV6 Omega tapasztalata,de a "haveromnak vót és szar mer sokat eszik" kommenteknél magasabb szinten tud a témához hozzászólni?
Mostanában gondolkodom ezeken,le kéne váltani a BMW-t.
pintern Creative Commons License 2007.10.15 0 0 848
Végre megtaláltam azt az oldalt ahol leírják, hogy hogyan kell kivillogtatni a hibakódokat. Ha esetleg mást is érdekel itt a link: http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm#simtec565
H Geri Creative Commons License 2007.10.13 0 0 847

Sziasztok!

 

Vmi olyan programot keresnék ahol az autó fényezését lehet nézni illetve változtatni ilyen airbrush modszerrel és nem Photoshopra gondolok!

 

B Vectrához

 

Köszi

ateszx20xev Creative Commons License 2007.10.12 0 0 846
Biztos ki lehet, de én csak az omegáét tudom, azt viszont nem, hogy az egyezik-e ilyen szempontból a Vectrával.
Előzmény: pintern (844)
AAAAAAAAAAAAAAA
mumtaz Creative Commons License 2007.10.12 0 0 845
Néhányan azt írták, hogy igen. Néhányan azt, hogy attól függ, mikori az autó, mert mást a hibatároló benne. Szerintem nem lehet.

Nem tudok semmi konkrétumot.
Előzmény: pintern (844)
pintern Creative Commons License 2007.10.12 0 0 844
Sziasztok! B vectra hibakódját ki lehet villogtatni. Ha igen akkor hogyan. Előre is köszi.
Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.11 0 0 843
VEszprémben igen,nem tudom,neked mennyire esik útba!
Előzmény: robertv (839)
mumtaz Creative Commons License 2007.10.10 0 0 842
Azért ez is elég. Bár lehetne rosszabb is.
Előzmény: robertv (841)
robertv Creative Commons License 2007.10.10 0 0 841
Nem, az szerencsere nem. Az ajtom rohad alul, meg ami gazabb, a teto (elozo tulaj okosan nekicsapta a tetocsomagtartot a szelehez, es ott holyagzik).

Amit lattam az csak a kormanyosszekoto belso gombfej, 1-2 szilent, stabilizator palca.. ilyesmi. Meg van 1-2 dolog amit kene ujitani, de semmi komolyabb hal' isten.
Előzmény: mumtaz (840)
mumtaz Creative Commons License 2007.10.10 0 0 840
Mikor alámentél, mit láttál? Rohad?
Előzmény: robertv (839)
robertv Creative Commons License 2007.10.10 0 0 839
en meg vagyok :)

Ugy nez ki megoldodott a problemam, gagyi olasz levegoszurot eleg szar allapotunak talaltam, el volt deformalodva mar, nemtudom mitol... (csak azert volt olasz benne, mert olajcserekor nem volt mas raktaron..)
Vettem bele normalisat es azota semmi baja, motor is szepen jar.
Letezik hogy nem kapott levegot, a MAP szenzor rossz ertekeket mert es azert dadogott? Mast nem tudok elkepzeni igy hirtelen..

viszont ala is mentem es rémeket lattam, kolthetek ra egy adag penzt :(

Mas: bal 1 ajtom alul felholyagzott es le is jott a festek :(, tudtok jo fenyezot? mennyibe fog ez fajni?

koszi!
rob
Előzmény: mumtaz (838)
mumtaz Creative Commons License 2007.10.09 0 0 838
Mindenki eltűnt? :)
mumtaz Creative Commons License 2007.10.04 0 0 837
Jajahm. Ez a számítás. :)
De az is meghatározza, hogy milyen színű a LED. Asszem, a nagy fényerejű fehérnek a legnagyobb. A nagy fényerejű kékeknek kb 20 mA-t adtam. 12V-ról 3 darab párhuzamba kötött lednek adtam 250 ohm-os ellenállatot. Persze a kékeknek.
Kellett is párhuzamba is kötni, mert volt olyan hely, ahol a klíma gombjai túl picik és közel vannak egymáshoz, ezért nem szarakodhattam, hogy mindegyiknek külön ellenállást tegyek be.
Szerintem jó lett.

A műszeregységben még majd meggyógyítom a fénycsöves világítást, mert baromi erős a fénye és nagyon fakó kék. Valamint nagyon keveredik a fénye a mutatók piros világításával, amiért a mutatók inkább rózsaszínűek, mint pirosak. Valószínűleg a számlapra belülről egy sötétebb fóliát fogok tenni.
Előzmény: rbsat (836)
rbsat Creative Commons License 2007.10.04 0 0 836

Hello!

 

A LED-ek előtét ellenállás számításaaz alábbi:

 

1, sorban van 1-2-3 vagy "n" darab LED. Mivel 1 LED nyitófeszültsége kb. 1,7-2 Volt, ezért sorba kötve a tápfeszből (13 V) le kell vonni a sorba kötött LED -ek száma szerint (n)  n x 2 V-ot.  A LED áram kb 10 mA, így a sorba kötött LED-ek előtét ellenállása az alábbi:  R=(13 V - n x 2 V) / 10 mA

Azaz pl 3 sorba kötött LED-nél :  R= (13-3x2) / 10 mA=(13-6 )/ 10 mA= 7/10=0,7

Mivel mA-el osztottunk, ezért az eredmény kOhm-ban adódik, azaz 0,7 kOhm vagyis 700 Ohm. Ez nem sorérték, ezért lehet 680 Ohm helyette.

Természetesen a LED-ek ajánlott árama típus és színfüggő, 10 mA-nél nem szokott kisebb lenni, de elmehet 30-40 mAig is, ez katalógus adat. A nagy áram a LED-et melegíti és egy határ felett azonnal is tönkremehet.

A fenti képletből tetszőleges számú sorbakapcsolt LED-hez számolható az ellenállás. A sorba kapcsolt LED-ek száma 13 V feszültség esetén kb. max 5 ennél több esetén túl kicsi előtét adódhat és "elfogy" a feszültség. Azért számoltam 13 V-al, mert ez kb középút a járó motor és az álló motor akku feszültségének.

 

2, Párhuzamos LED-ek

 

Ilyenkor a feszültségből csak 1 LED nyitófeszültségét kell kivonni, de annyiszor 10 mA folyik az előtéten, ahány LED van párhuzamosan kötve.

Tehát: "N" db párhuzamos LED-nél  R= (13-2) / N x 10 mA   ha N=3 akkor

az R=(13-2 )/ 3x10= 11/30 = 0,366 kOhm  A sorérték 360 Ohm tehát ez megy előtétnek.

Itt is lehet játszani az áram értékével, azonos típusú LED-ek kb. azonos áramokat fognak felvenni

 

üdv rbsat

Előzmény: mumtaz (833)
AAAAAAAAAAAAAAA
mumtaz Creative Commons License 2007.10.04 0 0 835
Te tudod. ;)
Előzmény: Shomee E34 (834)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.04 0 0 834
ajaj :D ebből megin autóvillamossági lesz,már látom :)
Köszi!
Előzmény: mumtaz (833)
mumtaz Creative Commons License 2007.10.04 0 0 833
Minden led sorba van kötve egy ellenállással és külön van tápra kötve. Ahol több led van sorba, vagy párhuzamba kötve, ott elég egy ellenállás a táp és a ledek közé, de ebben az esetben más értékű ellenállat kell, mintha csak egy led lenne. Minél több led van sorba, vagy párhuzamba kötve, annál kisebb elenállás kell, de már a fene sem emlékszik, hogyan kell kiszámolni, hogy mekkora.
Előzmény: Shomee E34 (832)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.04 0 0 832
Minden led elé be kell forrasztani egy ellenállást?Sorban vannak a ledek vagy párhuzamosan?
Előzmény: mumtaz (829)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.04 0 0 831
OK,nagyon sokat segítettél,köszi!
NEkünk igazából nem optikai szempontból lenne fontos,hanem mert ezek a buzi kis égők egyfolytában kiégnek.Én legszívesebben hófehérre csinálnám,eltérő színű mutatókkal!
Ha a FAter idegei totál beadják a kulcsot a válatkozó mennyiségű belső fényke miatt,akkor mindenkéépen megkereskel ;)
s
Előzmény: mumtaz (810)
mumtaz Creative Commons License 2007.10.03 0 0 830
Lexus lámpa: Főnix Tuning
Előzmény: H Geri (828)
mumtaz Creative Commons License 2007.10.03 0 0 829
Nem vagyok műszerész, vagy hasonló, de ehhez nem is kell szaktudás. csak forrasztani kell. Tanácsokkal el tudok látni bárkit, de nem tudok elvállalni ilyen melókat. Nem merném máséval is megcsinálni. Így, ha elbaxok valamit, akkor a sajátomat szúrom el. Meg időm sem lenne rá. A sajátomra is csak azért volt, mert két hétig betegszabin voltam.

A kivitelezéshez egyébként egy forrasztó kell (akár pillanatpáka is jó). Némi forrasztóanyag. És persze kell egy kevés vezeték, megfelelő mennyiségű és színű LED. Minimum annyi ellenállás (kb. 450-550 ohm között), ahány LED van. Kézügyesség.
Előzmény: H Geri (828)
H Geri Creative Commons License 2007.10.03 0 0 828

Pintern! 

 

Hülye gondolat, de nem lehet hogy az ajtónál meg van törve a vezeték vagy a csatlakozónál van vmi gigszi!

 

 

Mumtaz!

 

Ezt a ledesítéses dolgot mennyiért válalnád be?

És kb mennyi idö?

 

 

 

még mindig keresek Lexus optikás hátsólámpát Vectra B kombira

pintern Creative Commons License 2007.10.03 0 0 827
Sziasztok. A segítségeteket kérném. Nemrég a B vectrám jobb oldali központi zára tönkre ment. Kicseréltem egy bontottra. Pár hétig jól is működött, de aztán az is megadta magát. Gondoltam egyet, átraktam a régit, és csodák csodájára álltába meggyógyúlt, de a bontott azóta sem működik. Valaki tudja, hogy mi szórakozhat velem?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!