Kobor1954! A "tudatlan-bunkó-paraszt" kifejezéssel nem kívántam másra is utalni,holott én magam is tudatlan-bunkó paraszt vagyok jórészt a magánéletemben.... Ezt a vevőmre írtam akinek egy olyan Lombardini motort adtam átt, ami példátlanul jó állapotnak örvendett!! Ezek után szolgált rá az úr a jelzőkre!! Fenyegetés,sértegetés volt a köszönet a korrektségemért! Úgy döntöttem hogy elegem lett abból hogy vannak emberek akik kedvességre,korrektségre válaszul bescsmérelnek bántanak! Nekem is van szám és ki is tudom nyítni,valamint én is tudok "kedves" jelzőket mondani más anyukájára! Szóval senkit nem akartam megbántani,én ezen az oldalon alázatos és végtelenül hálás vagyok minden segítő infóért! Ez mindíg is így volt! Gázos Sanyi többször segített anno telefonon olymódon hogy megoldotta a problémát! Ezzel ezt a témát nem folytatom..
A másik téma: Igen 4t motoron gondolkodom a kisautóba ,és igen lehet hogy nem pont 50 cc határig. Elismerem hogy az elektromosságé a jővő,de nekem most egy rövid távra olcsón fenttartható autó a cél. Nincs időm sok energiát és időt sem bebeölni.(az elektromos okosításhoz pedig az kell) Sok projekt vár befejezésre és nem akarok roncstelepet az udvaron hogy " majd meg lesz csinálva ez is az is"! Nekem az kell hogy a motorhoz ne horror árban kapjak beszerezhetetlen,akadozó készletű alkatrészeket! Ha 8 litert eszik a kisdög esetleg hát pont lefogom sz..ni. Hallottam moped autót maruti motorral,álló stabil motor próbálkozásokat is láttam,meg persze a gyári robogó motorral szerelt példányokat is! Ja és volt benzines lombardini motoros ligier ambram is. :)
Engem meg az érdekelne, hogy mivel előnyösebb egy 2ütemű 50 cm3-is motorral kínlódni a diesel helyett.
Egy nagyobb, 4T motornak esetleg még lehetne is értelme, pláne LPG-vel, de az már erősen illegális...
Ha már motort cserélünk egy mopedautóban, akkor szerintem az elektromosnak van értelme. Az legálisan kivitelezhető, és környezetvédelmi és menetdinamikai szempontból is előrelépés lenne a dieselhez képest. Az üzembiztonságról meg meg beszélve, mert egy villanymotornál még a legtöbb problémát okozó variátorra sincs szükség...
Azért azt nemirnám hogy tudatlan bunkó parasztnak mer ez másra nézve sértő ez az oldal nem azért van hogy másokat sértegessen hanes egymásnak segitsen.A másik örülj hogy megvették a motorodat.
Sziasztok urak! Szeretnék segítséget kérni töletek! Láttam mostanában Ligier ambra-nova gépekben gyárilag szerelt 50cc robogó jellegű erőforrásokat! A hibátlan focs mocimat eladtam.(egy tudatlan,bunkó parasztnak) Tudnék valakítől érdemi infót kérni? Érdekelnének a tapasztalatok, illetve ha valakinek van ilyen motor,vagy valami alternatív megoldás az nagyon érdekelne! Nem akarok a nyomaték fogyasztás témába belemenni(mert a robogó motor "oksítás" lenne). Rővid távra használom a gépet és a személlyautó téli helyettesítése,kímélése a célom. Esetleg ha valakit telefonon zavarhatnék az gyorsabb és célra vezetőbb lenne. Nem szoktam telefonbetyárkodni. :) Köszi szépen előrre is!
ligier Xtoo szekunder varióhoz lenne szükségem 3db műanyag ékre.Az egyik körömről eltűnt,elkopott az ék.Járhatok igy vele két ékkel?Vagy kinyírom így a variót?
Köszönöm ,a váltó az rendben van ,csak a difi ugy volt összerakva,hogy egyszerre fordul a két tengely.Gondolom ez így nem jó, nem lehet külön forgatni őket.
Üdv mindenkinek,aixam 400 tulajdonosa lettem,és a váltó,és a difi teljesen szét van szedve,A váltó az nem gond szerintem,de a difiben a fogaskerekek állását nem tudom .Minden segitség kól jönne.Köszi előre is.
Úgy tűnik a járványmizéria első hulláma láthatóan lecsengett , ezért az eredetileg tervezett időpontban tartanék egy találkozót Doromláson ( Bogyiszló , Duna-part , gátőrház ) , jövő szombaton , vagyis június 6-án . Az esetleges részvételi szándékot kérem jelezzétek .
SOS.segitséget szeretnék kérni egy barátom aixam megán kubota motor szelep hézagot kellene beálitani de nem tudom a sorrendet és méretet ebbe kérném segit séget.
Szeretném megköszönni WooDoo -nak a csapágyas Primer tervének a megosztását. NAGYON KÖSZÖNÖM!
Csendesebb,Stabilabb a lassítás és gázadás menete. Hamarabb és finomabban engedi el és fogja meg a szíjat. 1:8-as váltóval kis 400-as motor kis primer tárcsával 81 km/ó. Imádom!