Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Nekem 4 gépen kell szűrőt cserélni (nem 4 kaszán), valamint a téli nem folyamatos munka is megcsappantotta a dugipénzt, az idei év nálam szarrágós lesz, kell gyűjtenem valami használható autóra.
Nem, nem egyezik meg, másfajta kieresztőszem kell hozzájuk. Nem egy nagy tétel, ahogy a gyári légszűrő sem. Valószínű a mongol is jó, jobb, mint a semmi, de pont az ára miatt, én inkább a gyárit veszem, eltörpül az ára a kasza ára és értéke mellett, meg nem is kell olyan gyakran cserélni, hogy földhöz vágna.
Boldog valentin napot kaszás kollegáknak :D Kicsit besokalltam, eddig mindenből megvettem a gyári Stihlt, de most légszűrőkből rendeltem utángyártottat. Néztem a gyári 2400 körül lett volna darabja, ennyiért kaptam 5 kínait :D Bár megvan az esélye hamarabb rakom valahova el ahol nem találom majd őket minthogy elhasználjam mind.
Tavaly eszembe se jutott mindez. Igazából a kaszáké viszonylag tiszta volt, a fűrész szűrője volt nagyon koszos.
Üzemanyagszűrőt mikor érdemes cserélni?
Valamint kasza fej adagoló gyűrűt is terveztem beszerezni (vagy hogyan hívtátok), ha épp valami történne vele, csak amit linkeltetek annó, annál csak 40-2-es fejet ír, ez megegyezik a 46-2-vel ugye?
Leveleztem már oleo forgalmazójával , még 430 tl ügyben a "vonalkódos" henger témakörben.
Az alábbi levelet kaptam.
Sajnos azt kell mondjam, hogy a hibát a keverék aránya okozta. Amint az a kezelési és karbantartási útmutatóba is le van írva, EMAK gyártmányú (Prosint 2T) olajjal 1:50-es keverékkel ajánlott használni a gépet, minden más gyártótól származó kétütemű motorolaj esetén 1:25-ös keverési arány az ajánlott.
Ezen én annyit módosítanék, hogy inkább 1:40-es keverékkel használjuk a gépet, mert ha véletlenül kis mennyiséget kever az ember, könnyen el tudja téveszteni a szükséges (nagyon kis mennyiségű) kétütemű motorolaj mennyiségét. 1:40-es keverék esetén egy esetleges tévesztéskor remélhetőleg marad még 1:50-es keverékhez elegendő olaj a benzinben.
36 ccm, 1,8 LE... nem mondanám iparinak... de itthon a kertben is gyenge ha a májusi esővel megindul a gaz... a gyümölcsösbe meg biztos nem vinném ki :(
Sparta 250T tulajként írom azt, hogy 800 nm területre ne azt vegyél... inkább BCH 400-at, 1 helyett 2 Le-vel már lehet mit kezdeni, a 25/250T egyszerűen nem arra való.