Keresés

Részletes keresés

alkotasu Creative Commons License 2020.12.15 -6 3 31751

KI

"Békét a világnak!"

Hirdették ezt azok, akik forradalommal akarták az országokat lángba borítani...

BE

Előzmény: gumidani (31750)
gumidani Creative Commons License 2020.12.14 -1 4 31750

Békét a világnak!

 

róbertke Creative Commons License 2020.12.14 0 0 31749

Wroclavi teherkocsi gyár albumban sem nincsen fékállás nélk li  jellegrajz.

Előzmény: ponTT (31746)
róbertke Creative Commons License 2020.12.14 0 3 31748
Előzmény: ponTT (31746)
gumidani Creative Commons License 2020.12.14 0 3 31747

A Ggs kocsik legalább háromfélék a fékállásosság és fékállás nélküiségtől eltekintve.

Laikusként, a külsejük alapján így csoportosítottam őket: 

1. alacsonyabbak, alváz alatti feszítőmű nélkül

2. alacsonyabbak, alváz alatti feszítőművel

3. magasabbak

Valahonnan van ez a lista, amely a gyártók szerint csoportosít:

Aztán a járműalbumokból származó rajzokhoz fűzött szövegek némileg ellent mondanak neki.

 

 Felhívom a figyelmedet arra, hogy az alacsonyabb, alváz alatti feszítőmű nélkülieken eltérő az ablakok helye és hosszabb a tengelytáv.

 

Ennyi telik az én értelmemből. 

Előzmény: ponTT (31746)
ponTT Creative Commons License 2020.12.14 -1 1 31746

Tisztelt Fórumozók!

 

Fékbódé nélküli Ggs kocsi jellegrajzát kerestem a neten, de csak fékházast találtam.

Ha akad köztetek valaki akinek van fékház nélküliről rajza, legyen kedves, ossza meg velem! 

Küldheti privátban is, természetesen belső/saját használatra kérem.

 

A segítő szándékot előre is köszönöm!  

 

Üdvözlettel

ponTT

RhB Creative Commons License 2020.12.14 -1 0 31745

Ez az Eaos kocsi vajon mi célt szolgál? És kinek a tulajdonában van? Az 530-as sorozatról sincs semmim, mi lehet a korábbi száma?

Előzmény: gumidani (31736)
róbertke Creative Commons License 2020.12.12 0 0 31744

Nagyon szépen köszönjük egy modellező barátom nevében is! 

Előzmény: gumidani (31743)
gumidani Creative Commons License 2020.12.12 0 1 31743

Én csak azt a két képet csináltam róla, mert - mint látszik - mindenféle akadályok voltak ott. Ha jól emlékszem Salzburg-Itzling állomáson.

 

Gyűjtött kép viszont van róla.

 

Előzmény: róbertke (31739)
gumidani Creative Commons License 2020.12.12 0 1 31742

"Szerintem a 3. képen pont én csinálom ezeket a képeket. :DDD"

Az én fényképezőgépemmel?

Komolyan: Együtt voltunk ott.

Előzmény: RhB (31738)
Diesel Mozdony Creative Commons License 2020.12.12 0 0 31741

Koszonom!

Vegignezem az egesz topikot( a Palyafentartas TVG es UDJ topikot is),raerek es kozben rengeteget latok es tanulok :-)

Udv:Istvan

 

 

Előzmény: gumidani (31736)
róbertke Creative Commons License 2020.12.12 0 0 31740

Én úgy emlékszem vagy kétszer is beraktad ezt az ajtó nélküli zöld "P" jelű Eaos kocsit.

Előzmény: gumidani (31736)
róbertke Creative Commons License 2020.12.12 0 0 31739

Erről a kocsiról van szép oldalnézeti képed? 

Előzmény: gumidani (12120)
RhB Creative Commons License 2020.12.12 -1 0 31738

Na, Ea... kocsira nem is emlékeztem...

 

Szerintem a 3. képen pont én csinálom ezeket a képeket. :DDD

 

 

Előzmény: gumidani (31736)
Remete mh. Creative Commons License 2020.12.12 -2 0 31737

1956 - 1963 között 8 916 db Ky teherkocsit vett a MÁV.

 

1988.XII.31.-én 6 897 db E/Es teherkocsi a MÁV állomány.

Előzmény: Remete mh. (31734)
gumidani Creative Commons License 2020.12.12 0 5 31736

"4 tengelyest teherkocsit nem igen találtam"

Érdemes lenne még nézelődni. Emlékeim szerint ezek mind szerepeltek itt. 

33 55 530 0 199-1 Eaos

 

80 55 975 6 036-8 Faccpps

 

 

84 55 983 83xx-x Yp

 

GYSEV 85 43 537 1 527-9

 

 

MNOS 99 55 9359 001-2

 

80 55 983 6 511-4 Yp

 

30 55 706 0510-8 

 

 

 

Előzmény: Diesel Mozdony (31733)
RhB Creative Commons License 2020.12.11 0 1 31735

Négytengelyes személykocsi igen sok van üzemi kocsiként.

 

A hattengelyesről van egy csomó kép, majd keresek, pár napon belül teszek föl.

Előzmény: Diesel Mozdony (31733)
Remete mh. Creative Commons License 2020.12.11 -2 0 31734

Szakértő urak! MÁV Ky > E/Es nyitott teherkocsiból mennyi volt a MÁV-nak, 7 000 db, vagy 17 000 db?

Diesel Mozdony Creative Commons License 2020.12.10 0 2 31733

Koszonom a lehetoseget,volt h0-ban egy nagyon kedves szerelvenyem de (eladtam banom is !!!) valtottam TT-re es most is szeretnem minnel tobb vagonbol megvalositani,nem vagyok szakerto amator vasutbarat vagyok de ez a maniam nagyon tetszenek!

Sok vagonrol talaltam kepeket gugoloson,itt a topikon,de 4 tengelyest teherkocsit nem igen talaltam.(atalakitott Bhv,By es 2 tengelyes tartalykocsikrol talaltam kepet)

Amit keresek Yp-Ypl Yft….stb (koszonom az infot,akkor ezekszerint ezek uzemi kocsik) kepeket,amelyek alapjan idovel minimalis kompromiszummal de meg t valositani TT-ben.

  

Ilyenek voltak :-(….de mar keszul TT-ben 7db :-) 

Az utolso kepen a 6 tengelyes nagyon szep,,esetleg volna rola tobb kep!

Elnezest kerek da a gepemen nincs ekezet!!!

Udv:Istvan

Előzmény: RhB (31730)
paca664 Creative Commons License 2020.12.10 0 1 31732

Köszi, nagyszerű!

 

Pár éve futólag jártam Ózdon utoljára, a benzinkút melletti kihúzóvágány mellett a gazban még volt egy bugáskocsi.

Előzmény: RhB (31731)
RhB Creative Commons License 2020.12.10 0 6 31731

Most sajnos nem tudok szkennelni, de gyorsan lefotóztam a papírképeket. Nem lettek túl jók, ez van. Kb. 1990 körüli/utáni képek. Az utolsó bónusz képen az OKÜ Nayy 34...

 

 

 

 

Előzmény: paca664 (31721)
RhB Creative Commons License 2020.12.09 0 0 31730

Ha már jobban be tudod határolni, hogy mi érdekel, célzottabban tudunk mi is keresni. :-)

Előzmény: Diesel Mozdony (31729)
Diesel Mozdony Creative Commons License 2020.12.09 0 0 31729

Koszonom a kepeket es a linket (sokat vegigneztem es talaltam nagyon jo kepeket a temaban) atlapozom mindket topikot.

Udv:Istvan

Előzmény: RhB (31720)
paca664 Creative Commons License 2020.12.09 0 0 31728

Köszönöm. A Kaüx-ök a jellegrajzalbumból ismerősek, azok P-sként MÁV állagban lehettek.

Előzmény: Remete mh. (31727)
Remete mh. Creative Commons License 2020.12.09 -1 2 31727

1953. Győr > Sztálinvárosi Vasmű - 10 db 60 t gondola kocsi - 1-10 psz.

1953. Győr > Sztálinvárosi Vasmű - 16 db 40 t önürítős kocsi - Kaüx 8001 - 8016 psz.

1953. Győr > Sztálinvárosi Vasmű - 25 db 60 t 6 tg. pőre kocsi - Xayy 3301 - 3325 psz.

1954. Győr > Sztálinvárosi Vasmű - 7db 23.5 m3 salaküst kocsi - 11-17 psz. ?

1955. Győr > Sztálinvárosi vasmű - 1 db 5 t csörlőszállító kocsi - 1 psz.

1960. Győr > Dunai Vasmű - 20 db 40 t önürítős kocsi - Kaüx 8017 - 8036 psz.

1962. Győr > Dunai Vasmű - 20 db 60 t 6 tg. pőre kocsi - Xayy 3326 - 3345

1962. Győr > Dunai Vasmű - 1 db 11 m3 salaküst kocsi

1962. Győr > Dunai Vasmű - 4 db 11 m3 salaküst kocsi - 11 - 14 psz.

1962. Győr > Dunai Vasmű - 2 db 10 m3 nyersvasüst kocsi

Előzmény: paca664 (31723)
paca664 Creative Commons License 2020.12.09 0 0 31726

Ejjj… Dunapentele.

Előzmény: paca664 (31725)
paca664 Creative Commons License 2020.12.09 0 0 31725

Köszönöm. Sajnos csak az 1992-1994 évek vannak meg, ideje pótolni a hiányt amíg lehet.

 

Viszont itt is írja hogy Sárpentelén import kocsikkal kezdtek. Nagyon valószínű hogy szovjet gyártmány. Ezekről többet tud valaki?

Lehet szégyen, de szovjet üstkocsit sokkal többet láttam/hallottam üzemelni mint magyarországit.

Abból kifolyólag hogy előbbiek még a mai napig nagy mennyiségben használatban vannak. Temirtauban kétvágányos vonal vezet a salakürítőre irány szerinti üzemmel. Átlagban 40-50 percenként jön egy szerelvény 10-15 kocsival. Ehhez képest Ózdon egyetlen kocsit tologat a Bobó.

Előzmény: MTU-890 (31724)
MTU-890 Creative Commons License 2020.12.09 0 3 31724

Üstkocsik, melegbugás kocsik a 2002. évi Vasúthistória Évkönyvből:

Előzmény: paca664 (31723)
paca664 Creative Commons License 2020.12.09 0 0 31723

Köszönöm. Bárhova az országba, esetleg még Dunaújvárosba, melegbugás kocsit ki gyártott?

Előzmény: Remete mh. (31722)
Remete mh. Creative Commons License 2020.12.09 -1 1 31722

1957. Győr > OKÜ-nek 2 db 11 m3 salaküst kocsi

1957. Győr > OKÜ-nek 1 db 10 m3 nyersvasüst kocsi

1957. Győr > OKÜ-nek 1 db 7 m3 nyersvasüst kocsi

1960. Győr > OKÜ-nek 2 db 10 m3 nyersvasüst kocsi

1960. Győr > OKÜ-nek 4 db üstszállító kocsi

1960. Győr > OKÜ-nek 15 db öntőkocsi - OKÜ 1-15 psz.

1961. Győr > OKÜ-nek 12 db 10 m3 salaküst kocsi - OKÜ I-XII psz.

1962. Győr > OKÜ-nek 3 db 75 t nyersvasüst kocsi

1963. Győr > OKÜ-nek 4 db 75 t nyersvasüst kocsi

Előzmény: paca664 (31721)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!