Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.11 0 0 9248

Én nem kötekedésből mondtam. Amúgy uvé is készült még 2 vezetőfülkével, csak nem a 38xx psz csoportból valók.

A CAPS LOCKot esetleg nem kapcsolnád ki mielőtt írsz?

Előzmény: 52-es villamos (9247)
52-es villamos Creative Commons License 2011.01.11 0 0 9247

LEHET CSAK AZ A GÁZ HOGY KÉT OLDALA VEZETŐ FÜLKÉS:D DE IGAZAD VAN TUTI:D

Előzmény: Törölt nick (9245)
róbertke Creative Commons License 2011.01.11 0 0 9246
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.11 0 0 9245

Ha 3800as akkor az uvé. De ahogy elnézem nem csak pályaszám alapján uvé. ;)

Előzmény: 52-es villamos (9244)
52-es villamos Creative Commons License 2011.01.11 0 0 9244

AZ ÚJ SZERZEEMÉNYEMET MEGOSZTOM VELETEK EGY RÉZ UV STUKA  49 ES TÁBLÁS 3800 AS PÁLYASZÁMMAL RÁFÉR EGY KIS FELÚJÍTÁS NEM TOM A MÉRETÉT DE NAGY HO NÁL NAGYOBB JÓVAL DE A 0- ÁS NÁL KISSEBB.

csuklo Creative Commons License 2011.01.10 0 0 9242

Hár uram, le a kalappal ön elött!

Előzmény: csmg2 (9236)
csuklo Creative Commons License 2011.01.10 0 0 9241

Még igazadi si lehetne, a 80 és 100 kilós történettel, csak iktt a villamos 110% volt kihasználva és nem az átlagos 60% ami reális...........

 

Továbbá azéret én fentartom a véleménye, hogy ez igen is kért okozhat a kocsiban és tán a pályában is,pl ha ki siklik a kocsi............

 

Előzmény: V63-017 (9239)
John Howard Creative Commons License 2011.01.10 0 0 9240

Rezgésszámról, frekvenciáról van itt szó. Minden testnek, szerkezetnek van valamilyen önfrekvenciája, olyan rezgésszáma, amelyen azt gerjesztve a lengés önmagát erősíti. Ez sok esetben hatalmas szerkezeti károkat, töréseket okozhat. Lásd még "hídon nem tartunk lépést" kezdetű katonai alaptörvényt, vagy a Tacoma Narrows híd híres esetét, leszakadását, amelyet a széllökések szerencsétlen üteme (és nem ereje!) okozott.

Előzmény: V63-017 (9239)
V63-017 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 9239

Igaz fél éves késéssel, de megkérdezném, hogy azzal, hogy 10-20 centi magasakat ugranak egyszerre a villamosban, azzal milyen kárt tesznek a rugózásban? Egy durvább függőleges pályahiba jobban megterheli a rugózást, mint hogy az átlag 80 kilójukkal ugrálnak. Az energia egy részét a saját testük elnyeli, akkor beszélhetnénk kárról, ha 100 kilós kőtömböket ejtenének le egyszerre a plafon magasságából.

Előzmény: M41 2143 (8992)
Rüby 2143 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 9238

Hoppá!

 

Gyönyörű lett!

 

Kocsik saját készítésűek? Hajtás van bennük?

Előzmény: csmg2 (9236)
wartburger Creative Commons License 2011.01.09 0 0 9237

Hű az anyját! Nagy gratula! 

Előzmény: csmg2 (9236)
csmg2 Creative Commons License 2011.01.09 0 1 9236

A képek persze lemaradtak.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: csmg2 (9235)
csmg2 Creative Commons License 2011.01.09 0 0 9235

Boldog új évet mindenkinek!

 

Időközben üzembe helyeztem a járműállományomat. Erről néhány kép...

 

 



 



 



 









eMPet Creative Commons License 2011.01.08 0 0 9234

95 db trolimodell azért nem semmi.

Az első képen hánullás modellek vannak, viszont a második képen is, csak az aláírás szól 1:50-es járművekről.

Előzmény: kawirzbácsi (9233)
kawirzbácsi Creative Commons License 2011.01.08 0 0 9233

Először is Boldog újévet mindenkinek.

Az eygik ismerősünk, az Ekkert András, itt http://www.echo-online.de/region/gross-gerau/gross-gerau/Mit-Liebe-zum-Detail;art1253,1494992 mutatkozik be a "játékaival.

 

üdv kawirz

BoGar Creative Commons License 2011.01.07 0 0 9232

Ez nem motoros, ugye?

Bálint az enyémbe is ilyet csinált.  Be kellene már fejeznem, csak az ülések hiányoznak. :S

Előzmény: Rüby 2143 (9227)
csuklo Creative Commons License 2011.01.07 0 0 9231

Én nem csak egyens vágányon de máshól is egyenesen állok! :-)

Előzmény: Rüby 2143 (9229)
alsó madárfogás Creative Commons License 2011.01.07 0 0 9230

A forgóvázakat vezetné a sín, de fölöttük a két fél kaszni egymással szöget bezárva elfordulna, ha jól értem. Kösz.

Előzmény: Rüby 2143 (9229)
Rüby 2143 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 9229

Pl. egyenes vágányon is ívbe állna a csukló, vagy fordítva.

 

 

Előzmény: alsó madárfogás (9228)
alsó madárfogás Creative Commons License 2011.01.07 0 0 9228

Szépen mozog, az szentigaz. Sajnos elég csökött a képzelőerőm: mi történne a beépített szerkentyű nélkül?

Előzmény: M.VIII (9222)
Rüby 2143 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 9227

Jelenleg nálam van Maffia82 kolléga KT4-ese, papírból hajtogattam bele csuklót.

A becsuklásgátlást az igazihoz hasonló rudazattal oldottam meg:

 

A rudazat jelenleg kísérleti stádiumban van, a végleges verzió szebb lesz... :D

Előzmény: M.VIII (9224)
Kocso84 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 9226

Valami hasonlót majd az enyémmel is el kéne követni ;). (Apropó, egyszer felugorhatnátok, volna mit mutanom ;) )

Előzmény: M.VIII (9224)
csuklo Creative Commons License 2011.01.06 0 0 9225

Elvégre az igazit modellezük! :)

 

Előzmény: M.VIII (9224)
M.VIII Creative Commons License 2011.01.06 0 0 9224

Kösz!

 

Nem volt nehéz, lemásoltam a Halling GT4 módszerét. :)

 

Előzmény: csuklo (9223)
csuklo Creative Commons License 2011.01.06 0 0 9223

Ügyes vagy!

 

Nehéz volt megoldani a csukló kapcsolatot?

Előzmény: M.VIII (9222)
M.VIII Creative Commons License 2011.01.06 0 0 9222

Halihó!

 

Rüby 2143 Creative Commons License 2011.01.04 0 0 9221

Igen, de csak a belső leszállásjelzővel működtethető...

 

:-)

Előzmény: csuklo (9220)
csuklo Creative Commons License 2011.01.02 0 0 9220

Látom te sem unatkoztál!?

De ugye majd ez automatikusa müködik majd levegőröl, és mielött be csukódik berreg is majd??

 

Előzmény: Rüby 2143 (9218)
Sir Rooth Creative Commons License 2011.01.02 0 0 9219

Hűha, tetszetős!! :-D

Előzmény: Rüby 2143 (9218)
Rüby 2143 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 9218

Üdv!

 

Volt ma egy kis időm...

 

Íme az eredmény:

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!