Hát igen, minden roncsban lehet találni valami jót, most Én is keresek egy komplett autót alkatrésznek, jobban járok árban is mint apródonként összeszedegetni.
Nem lehet hogy elkoszolódott a fűtőtest? Mert akkor tud ilyet csinálni, ki és be menő csöveket húzd le és vízzel ki kell mosni, oda vissza. Hátha az segít. Nem nagy meló.
Jövőre lesz a kocsikázásból valami mert még vizsga kell.
Most 240D vel járok már 2 éve, több mint 30ezer kilométer problémamentes élménnyel a hátunk mögött. Most is kint lakik és a mínuszok ellenére szépen indul.
Ha levizsgázik a sárga, eladósorba kerül mert elég egy autó,
Régebben néhányszor írtam ide már,de az több éve volt.
Régóta rakosgatok egy W114,115 első szériájához való domború lámpaüveget,amit ugyan az egykori párjával együtt jó pénzért vettem tudatlanként,aztán nem került az autómra,lévén az 2-es szériás.(a párja már nincs meg)
Most felajánlanám olyannak,akinek korai szériás autója van.Nem pénzt kérek érte.
Az ára 2 db 2-es szériára való lámpaüveg.
Vannak rajta karcok,én sem makulátlan állapotút kérek cserébe.
Meglepődnék, ha nem a saját üzleted reklámoznád... szépen teleszórtad az érdekesebb index fórumokat, meglepő módon mindig az adott fórumhoz illő autód van :-))
Találtam egy tök jó oldalt gyári Mercedes bőrfestékekkel dolgoznak nekem egy S500 belsejét javították 10 éves és volt baja bőven, de most olyan mint új korában "vagy még talán jobb":-) nézzétek meg érdemes!!!! WWW.BOR-TISZTITAS:HU
Felajánlanék pár dolgot eladásra projekt váltásból kifolyólag. Komplett auto: 1-es szériás 230-as benzines, sibedás, kormányváltós automata volt, (a motorját már régebben eladtam.) Jó felújítási alap alig korrodált, szépek az ülései, kárpitjai (kék). Ausztriából hozott, briefje megvan. 200-as dízel motor magyar forgalmival AF-es vázszámmal. Lámpák,díszlécek, üvegek, ablakemelők, kormányművek (szervós is), barok felnik ajtók stb.
Köszönöm az eddigi hasznos tanácsokat a váltórudazathoz. Egy kérdésem még lenne. A Faudi fejeket, és azokat, amelyek nagyobbak és fehér műanyag házasok - szóval ezeket hogyan lehet bontani? Másképpen fogalmazva: két rudat, amit gömbcsukló köt össze, hogyan lehet szétválasztani?
Főtengelyen van fokolás, ott be tudod állitani felső holtpontra.
A vezértengely bakján és a tengelyen jól látható a jel,(1-es gyújtáson áll) de ha nincs meg akkor lefényképezem. Amikor összeraktad akkor forgasd körbe kétszer és felső holtpont előtt 20 fokkal dugd be az adagolót amit előtte jelre forgattál. Szintén jól láthatóak a jelei a meghajtó ricninél.
Utána légtelenitsd le az adagolót és amikor a fejszelep házaknál már forgatásra köpködi a gázolajat akkor fúvasd ki az egyest és a négyest és forgasd lassan a motort, és figyeld mikor mozdul meg a gázolaj benne. 22-24 fok felső holtpont előtt akkor kell mozdulnia. Ha nem sikerül döntéssel beállitani, akkor adagoló le, és újból...
Szelephézagot én szivón 20-25-re kipufogón 30-35-re szoktam állitani a szelep és a himba közt mérve. Motort mindig csak forgásirányba (óra mutatóval megegyezően szemből nézve) forgasd, soha ne forgasd visszafelé, főleg ne úgy, hogy nincs bent a láncfeszítő.