Keresés

Részletes keresés

aladar644 Creative Commons License 2019.07.09 0 0 33418

Köszi,valami hasonló lesz.

Előzmény: 1 Bandi (33416)
janoszeged Creative Commons License 2019.07.09 0 0 33417

Csongrád-Békés megyében tudok.

Előzmény: Bütyök91 (33414)
1 Bandi Creative Commons License 2019.07.09 0 0 33416

Heggesztettem rá egy 2 mm es alátéter acélbók és hidegen visszagörbítettem. Most jó.

Előzmény: aladar644 (33415)
aladar644 Creative Commons License 2019.07.08 0 0 33415

Nincs valakinek elfekvőben egy oldalsztender kiegészítő talp? Úgy tűnik,hogy a támasztó láb elgörbült,és elég nagy döntésben támaszt. Félek,hogy így tovább hajlik.

Keresgéltem a neten de ehhez valót nem találtam. Gondoltam rákérdezek ,mielőtt magam összehozok valamit.

 

Előzmény: Bütyök91 (33414)
Bütyök91 Creative Commons License 2019.07.08 0 0 33414

Sziasztok!

 

54.000-es szervizhez ki melyik szervizt ajanalana?

 

Elore is koszonom a valaszokat!

JULES Creative Commons License 2019.07.06 0 0 33413
Nekem is van hangja a vezérműláncnak. Motorféknél kb 4000-től lefelé csilingelő hang, majd alapjáraton elnémul. Ahogy olvastam a karbis VTR1000-ek és a karbis Varák automata vezérműlánc feszítője idővel elfárad, rosszabb esetben nem feszít eléggé és a lánc is átugorhat. Újabb Varákon már javítottak rajta. Az első hengernél szokott inkább előfordulni a hiba. A VTR-eket valószínűleg általában magasabb fordulaton használják, ezért lehet, hogy náluk sűrűbben fordul elő ez a hiba. Egyébként a karbis Vara eredeti láncfeszítőjét átdolgozta a gyár. Én már megrendeltem az új láncfeszítőket, ha megjön, nézek szelep hézagot és karbit is szinkronizálok... Pár idevágó VTR fórum: http://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=19416#p157492 http://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=22720#p186028 https://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?t=28583 https://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?t=34628 https://www.xrv.org.uk/forums/varadero/83980-varadero-1000-clacking-noises-2.html#/topics/83980?page=1 https://www.superhawkforum.com/forums/knowledge-base-40/warning-about-replacing-cam-chain-tensioner-8600/
Előzmény: Gévuska (33412)
Gévuska Creative Commons License 2019.07.05 0 0 33412

Szia!

Azon már túl is vagyunk. Sajnos nem az volt. Olyan a tünet, mintha a vezérműlánc oldalán hallanánk.

Előzmény: Geri62 (33411)
Geri62 Creative Commons License 2019.07.05 0 2 33411

A második kérdésedre: Szerintem a kipufogó tömítés égett el.

Előzmény: Gévuska (33410)
Gévuska Creative Commons License 2019.07.05 0 0 33410

Sziasztok!

Egy 2002-es XL1000-es két furcsaságot generált. 51.000km van csak benne.

- 1-2 órás állást követően a motor alatt, benzin nyom láthat, kb. két tenyér nagyságban (esetleg karburátor probléma?).

- Másik hiba hidegen és melegen is hallható, a hátsó hengernél (főleg alapjáraton) csattogó hangot produkál.

Van esetleg erre valami ötletetek? Mi is lehet a két probléma megoldása. 

Esetleg Budapest XVI ker közelében van jó motorszerelő ismeretségetek?

Köszönettel Csaba

DZolkó Creative Commons License 2019.07.02 0 0 33409

A fék légtelenítése ezen a motoron egy 13 lépéses folyamat ha jól emlékszem és a hátsó középső dugattyúhoz vákuumszivattyú is kell, mivel ez akkor működik, amikor az elsővel fékezel és a bal oldali féknyereg előremozdul. Keress hozzá szakirodalmat vagy vidd el szervizbe. ;) 

Előzmény: Marcel71 (33400)
DZolkó Creative Commons License 2019.07.02 0 0 33408

Szia!

 

Sajnos ez egy típushiba, ilyenkor tedd sebességbe, kuplung majd lökd meg a motort (miközben rajta ülsz), majd kuplung ráenged, utána már fog indulni. Többek között ezért is jó ha van fokozatkijelződ, mert ilyenkor villog rajta az F és ekkor bizony nem fog beindulni. 

Nekem az áramtalanítóval nincs bajom, mindig azzal állítom le a motort hiszen ezért van rajta.. 

Előzmény: Bear7712 (33397)
janoszeged Creative Commons License 2019.06.30 0 0 33407

1998-ban bocsánat! 5  féle motort, többek között a Varaderot, és a  CBR 600-at is.

Előzmény: aladar644 (33406)
aladar644 Creative Commons License 2019.06.28 0 0 33406

Mit mutattak be 2008-ban Münchenben?

 

Előzmény: janoszeged (33405)
janoszeged Creative Commons License 2019.06.28 0 0 33405

 ?  Én úgy emlékszem 2008-ban mutatták be Münchenben.

Előzmény: aladar644 (33404)
aladar644 Creative Commons License 2019.06.28 0 0 33404

Igen,olvastam és egészen megnyugtató,hogy az enyém 2008-as:)

Előzmény: janoszeged (33403)
janoszeged Creative Commons License 2019.06.28 0 0 33403

Totalbike-n dícsérik a Varaderot!

aladar644 Creative Commons License 2019.06.27 0 0 33402

Hátsó fékek a dugattyú beragadhatott, autóban volt ilyen.Pucolás,karbantartás segített.

Előzmény: Marcel71 (33400)
Marcel71 Creative Commons License 2019.06.25 0 0 33401

És a hátsó fék pedálja lenyomáskor keményebbnek tűnik.

Marcel71 Creative Commons License 2019.06.25 0 0 33400

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni tőletek.

Első fékbetétet cseréltem a Varaderomon.(2005 évjárat)

Sajnos voltam olyan balfék, hogy a középső dugattyút kiugrasztottam a helyéről tisztítás közben. 

Visszaraktam, majd légtelenítettem. Mivel sajnos nem sokat tudok a dual fékrendszerről, próbáltam óvatos lenni.

Első, hátsó féket külön,külön, sikerült is. A hátsó nyerget nem vettem le, de a biztonság kedvéért ezt is légtelenítettem, mindkét csonkon. Az olajszinteket pótoltam mindkét tartályban.

Próba után azonban azt vettem észre, hogy ha nem használom a fékeket akkor is nagyon melegszik a hátsó tárcsa. Középsztenderen megforgatva, talán mintha egy kicsit fogná a fék.

Van valakinek ötlete mit tehetnék?

 

Bear7712 Creative Commons License 2019.06.25 0 0 33399
Igen, az volt. Szakadó esőben imádkozni, hogy indulj.

Most például világított az FI lámpa és mégis elindult..
Kezdek tanácstalan lenni.
Előzmény: aladar644 (33398)
aladar644 Creative Commons License 2019.06.25 0 0 33398

A vészleállítót nézném meg legelőbb,Állítólag tipikus Honda betegség.

Hú, elég vérfagyasztó lehetett amikor megint nem indult.

Előzmény: Bear7712 (33397)
Bear7712 Creative Commons License 2019.06.25 0 0 33397
Sziasztok!

Most vagyok túl, egy olaszországi kisebb túrán, ami nem ment zökkenőmentesen. Probléma abból állt, hogy melegen nem nagyon akart indulni a motor. Világított az FI lámpa és a H.I.S.S. is. Az önindító tekert, motor nem indult. A benzinpumpa nem működött. Kapcsolgattam minden: vészleállító, gyújtás ki be, önindító. Nagy nehezen mindig elindult és ha elindult akkor már nem állt le. Vissza olvastam a hozzászólások között, hogy két hiba lehetséges. Főtengely jeladó, vagy kábel szakadás.
Valaki találkozott ezzel a problémával? Amit a motor hőmérséklet befolyásol? Reggel mindig normálisan indult. Mivel kellene a hibakeresést kezdeni?

Köszönöm a válaszokat.
aladar644 Creative Commons License 2019.06.23 0 0 33396

Egy ritkán jelentkező érintkezési hiba. Kurva szar az ilyesmi,mert az ember nem hajlik a felderítésére (végülis megy),  és bármikor ismétlődhet,de egyszer csak nem indul el.Mert ez valaminek az eleje is lehet. Autóban volt hasonló élményem. anno.

Előzmény: Nagy Pedro (33394)
1 Bandi Creative Commons License 2019.06.14 0 0 33395

Picit ovass vissza. Pont ezzel vagyok most elfoglalva....

Előzmény: Nagy Pedro (33394)
Nagy Pedro Creative Commons License 2019.06.14 0 0 33394

Sziasztok. 1-2 hete elindítom a vasat és ez első méteren leállt. Nullázódott az óra és a napi számláló is. De azonnal indult és azóta semmi baja. 🥳

1 Bandi Creative Commons License 2019.06.12 0 0 33393

ok

ránézek arra is

köszi

Előzmény: JULES (33392)
JULES Creative Commons License 2019.06.12 0 0 33392
Az önindító relé hibát elsősorban kizárnám (ha kontakt hibás az érintkezője, akkor nem felejt az óra, ha a tekercse zárlatos, akkor meg melegedne nagyon). Ha indításkor lassan forgat az önindító és az óra is nullázódik, akkor valamiért nagyon lecsökken a feszültség. Ennek 4 jellemző oka lehet:
- rossz akku (elvileg új és nem minden esetben csinálja, ezért ezt kizárnám).
- rossz testkábel, vagy tápkábel kontatktus (ezt érdemes megnézni, de mivel nem minden esetben csinálja, ez sem tattom valószínűnek.
- önindító menetzárlat tud ilyet okozni (lassú forgatás és a nagy terhelés miatt akksi feszültség lehúzása)
- kopott csapágyazás miatt befeszülő önindító (ez tűnik legvalószínűbbnek)
Én először az önindítót venném ki és vizsgálnám meg...


Előzmény: 1 Bandi (33385)
1 Bandi Creative Commons License 2019.06.10 0 0 33391

Igen a gyárin gondolkoztam de mivel te javasoltad a MotoMike alkatrészét, ezért akkor megpróbálom a nem gyári alkatrészre kicserélni. De ha a Louis és a Moto Mike által forgalmazott u.a. akkor a Louis lesz.

Köszi :-)

Az alkarészek nagyrésze már meg van. Remélem, hamarosan kész lesz a gép.

Sokat segítettél!

Még 1x köszönöm

;-)

Előzmény: -Mosquito- (33390)
-Mosquito- Creative Commons License 2019.06.09 0 0 33390

Gyári kb 46eFt. Jól látom a Louisban 45 euró ~ 15eFt,lehet ugyan azt fogod kapni az itthoni MotoMike boltból is. Vagy https://www.motorosboltroadrider.hu/search-engine.htm?q=Honda%20XL%201000%20V%20Varadero%20SD02A%202009%2094%20PS%2C%2069%20kw&search_exact_phrase=1&qm=2&page=1&man=9

Előzmény: 1 Bandi (33389)
1 Bandi Creative Commons License 2019.06.09 0 0 33389

Mindenre tudsz megoldást :-) 

Köszi

A Louis is árul OEM minősegű relét, hasonló árban. Szerinted, melyiket lenne érdemes megvenni?

Előzmény: -Mosquito- (33387)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!