Keresés

Részletes keresés

Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2006.06.13 0 0 9940

Mondom leghamarabb csütörtök este lesz. Nincs itt a gépem USB kábele. Fel fogom rakni, mert két topiclakó /akkikel Egerben találkoztam/ is kérte, hogy rakjam fel. De mivel sok kép készült, söt OFF topic gépeket is fotóztam, majd megkérem Bartha Endre segítségét, hogy a trains.hu-ra felkerüljön.

 

Most megyek, mert tanulnom kell, holnap Eurázsiából vizsgázni fogok, holnapután meg szigorlatozok egyetemes történelemböl.

Előzmény: sárkányfül (9938)
m61019andras Creative Commons License 2006.06.13 0 0 9939
Nem csodálom, amilyen műszaki állapotban van a sok karbantartás nélküli év végletekig lestrapálta.
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (9937)
sárkányfül Creative Commons License 2006.06.13 0 0 9938
Képet nem tudsz felrakni?
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (9937)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2006.06.13 0 0 9937
Az volt. Mondta a vezér, hogy az egyest nagyritkán rakják nosztalgia elé.
Előzmény: m61019andras (9936)
m61019andras Creative Commons License 2006.06.13 0 0 9936
Húszas volt?
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (9934)
sárkányfül Creative Commons License 2006.06.13 0 0 9935

:-DDD

ugye milyen szép? :-))

"a videok egy picit trék lettek mert remegett a kezem a felvétel készítése közben:)))))"

hát, azt nem csodálom :-)) dejó, én is veled örülök :-))

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (9934)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2006.06.13 0 0 9934

Sziasztok!

 

Naná, hogy összejött!!! Szép volt, kb du. 3-kor jött be Egerbe, és másfél órám volt fotózni! A vezér rendes volt, még a vezérállásba is felengedett! Két video is készült /amint megérkezik, illetve indul/. a videok egy picit trék lettek mert remegett a kezem a felvétel készítése közben:))))).

Hangja fenomenális volt, asszem ilyen dallamos hangot nem tud kiadni más diesel gép sem.

 

Most még Egerben vagyok, holnap és holnapután vizsgázok, leghamarabb csütörtök este felrakom a képeket is, amelyek jól sikerültek.

 

Ezuton is szeretném megköszönni az egri forgalmista segítségét, illetve a vezért, aki engem és a többi Nohab barátot felengedte a vezérállásba, illetve a motortérbe, és készségesen bemutatta nekünk a mozdonyt. Remélem ezért a fönökei nem cibálják meg.

 

Amúgy ö mondta, hogy a 006-os most felújításon van.

Előzmény: trains.hu (9931)
sárkányfül Creative Commons License 2006.06.12 0 0 9933
Nem baj, most már keten várjuk a választ... :-)) Tényleg érdekel, mert eddig még semmiféle infót nem hallottam a témával kapcsolatban... :-(
Előzmény: trains.hu (9932)
trains.hu Creative Commons License 2006.06.12 0 0 9932
Nna, nekem is pont most jutott eszembe, és el sem olvastam az előttem szólót :) Bocs...
Előzmény: sárkányfül (9930)
trains.hu Creative Commons License 2006.06.12 0 0 9931

Szentesi, mi újság? Összejött ma a Nohab Egerben?

sárkányfül Creative Commons License 2006.06.12 0 0 9930
Na, eredmény? Láttál valamit?
Kíváncsi vagyok... :-))
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (9906)
HG. Creative Commons License 2006.06.12 0 0 9929
Régebben 1-2 álmom nekem is volt, 025-030 körüli számú nohab jöttek mentek a 29-en :-)
Előzmény: Nohabf (9926)
Nohabf Creative Commons License 2006.06.12 0 0 9928

Lehetett volna állítgatni az ülést benne de nem lett volna sok értelme arra az 5 percre.

 

De azért így is élvezetes volt!:)

Előzmény: M61010 (9915)
Nohabf Creative Commons License 2006.06.12 0 0 9927
Tatán volt ez az eset,meg nem mondom milyen nap lehetett.
Előzmény: Levi12 (9914)
Nohabf Creative Commons License 2006.06.12 0 0 9926
Ilyen álmom még nem volt én mindig csak kívülről láttam  a Nohabot de nem ám  amegszokott pályaszámokkal ám:))
Előzmény: Nydqist (9918)
tpuppi Creative Commons License 2006.06.12 0 0 9925
Na szoval köszi a választ, csak néha nem értem egy ujság foglalkozott az ergonómiával
és felmerült bennem ez a kérdés.
Más: valahogy ez nem ide vonatkozik de mi magyarok minden dolgot meg tudunk oldani, ugyanakkor rendszerint nyugatról lett megvásárolva sok licensz és más mint kiderült ennek is az átkos eggyik baklővése volt az oka- ha valami nyugatrol lett megvásárolva akkor oda küldötség és tanulmányut indult ezért nem terjedt el sok magyar szabadalom technikai ujitás. köztudott volt hogy utazni nyugatra elég nehéz volt. Tankönyvek és a tapasztalat is azt mutatja bármennyire magyar volt valami az mégse kellett és ezt most is lehet tapasztalni. A Nohab nem vonatkozik ide szerintem, de tudok nagyon sok példát és inkább szenvedünk egy domino70-el mig a kisállomási megujitott változata csak diszpéldány maradt a forgalomnál : köztudott hogy a svájciak is mindent tulkomplikálnak.
Előzmény: m61019andras (9917)
sárkányfül Creative Commons License 2006.06.12 0 0 9924

Háhá! :-) Ez jó hír :-)

Azt még mindig senki nem tudja, hogy a Royal Hungarian Expressz útja mikor és hol ér ma véget?

Előzmény: m61019andras (9923)
m61019andras Creative Commons License 2006.06.12 0 0 9923
Majd láthatod. Megyünk Pozsonyba szeptemberben a Nosztalicskával ha Nohab viszi. De lesz majd alapítványi nyílt nap is valamikor.
Előzmény: sárkányfül (9922)
sárkányfül Creative Commons License 2006.06.12 0 0 9922
Á, nekem sajna elmaradt most a Nohabos álmom :-(( pedig örültem volna... ha már élőben nem láthatom... :-(
Előzmény: Nydqist (9918)
m61019andras Creative Commons License 2006.06.12 0 0 9921
Gondoltam, hogy rám gondoltál, csak rosszul fejeztem ki magam. :-)
Előzmény: Nydqist (9920)
Nydqist Creative Commons License 2006.06.12 0 0 9920
De az az András az Te voltál. -:)) És Te is velem együtt csücsültél az IC kocsiban. -:)) Marha furcsa egy álom volt.
Előzmény: m61019andras (9919)
m61019andras Creative Commons License 2006.06.12 0 0 9919
Mi inkább álltunk volna egész úton az első kocsiban, hogy a gép közelében lehessünk,igaz? :-))
Előzmény: Nydqist (9918)
Nydqist Creative Commons License 2006.06.12 0 0 9918

Most kicsit távol voltam a napokban, de érdekes módon nekem is álmom volt. -:)

 

Andrással utaztunk valahová, fogalmam sincsen, honnan hová, de Nohab vitte a vonatot (IC-t ráadásul!!!), mi meg azon bosszankodtunk, hogy nem tudjuk lehúzni az ablakot, hogy halljuk a gép hangját, a helyjegyünk meg a vonat utolsó kicsijába szólt. -:))

 

Aztán felébredtem.

m61019andras Creative Commons License 2006.06.12 0 0 9917
Nem csak a jármű  származása és megjelenése volt az a szempont ami által kivívták ezek a mozdonyok a magyar vezérek elismerését és szeretetét, hanem legendás megbízhatóságuk tette őket igazán naggyá.
Előzmény: tpuppi (9909)
sárkányfül Creative Commons License 2006.06.12 0 0 9916
Azt nem tudja valaki, hogy hol és mikor ér véget az útja? Nyugatiban? Hány óra körül?
Ha meg tudja vki mondani, azt nagyon köszönném.
Előzmény: D F T (9912)
M61010 Creative Commons License 2006.06.11 0 0 9915
Lehet, hogy be kellett volna állítani az ülést.:-)
Na jó, tudom, amikor tolongás van és úgyis csak néhány száz métert lehet menni, akkor ilyesmire nincs mód.
Viszont amúgy a NoHAB-nak igen szuper ülése van és azért -szerintem- ebből is látszik, hogy a világ mely táján volt fontos az ember. (Ebben az időben a sziliken például a vesetámasztó szék volt rendszeresítve...)
2585
Előzmény: Nohabf (9911)
Levi12 Creative Commons License 2006.06.11 0 0 9914
Melyik állomáson volt ez az eset?
Előzmény: Nohabf (9903)
r1232 Creative Commons License 2006.06.11 0 0 9913
Vezetés szempontjából nekem nem volt vele gondom, minden kézre esett. És a kilátás meglepően jó volt, ahhoz képest, amire számítottam!
Előzmény: tpuppi (9909)
D F T Creative Commons License 2006.06.11 0 0 9912
Elvileg : M61 020 a jelölt.
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (9906)
Nohabf Creative Commons License 2006.06.11 0 0 9911

Üdv!

 

Erre talán  a vezér ismerőseim tudnának válaszolni ugyanis elég változatos méretekkel vannak megáldva,ők tudnának mesélni hogy nekik hogy esik kézre.

 

Jómagam a Füstibe próbáltam ki egyszer a 017-est egy idénynyitón még nekem is nyújtózkodnom kellett hogy elérjem a kontrollert pedig nem vagyok egy kis méretű ember.

Előzmény: tpuppi (9909)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!