Ezen a topicon remélhetőleg nyugodt és békés körülmények között beszélgethetünk a sokunk által méltán kedvelt, legendás mozdonytípusról. Mindenkit szerettel várunk, szabad véleményt formálni, de csak kultúrált keretek között. Ide várunk képeket, híreket eseményekről, történetek leírásait, élményeket, videókat, linkeket, és mindent ami a NoHABbal kapcsolatos!
Isten óvja a NoHABokat!!!
Nincs senkinek kellemetlensége a témából, csak vannak olyanok akik a tények ellenére is ragaszkodnak rosszindulatú abszolút valótlan tévhitükhöz.
Megkérdőjelezik azok emlékeit, akik ott voltak mikor a Nohabokat selejtezték, látták a gépek állapotát, ismerik a hátteret.
M61010 barátom aki velem együtt nagyon ragaszkodik az igazsághoz többször leírta ezzel kapcsolatos véleményét, úgy ahogy én is és többen is.
Kényes téma, sokan nem szeretik feszegetni az ellendrukkerek közül.
Mi tudjuk mi az igazság a selejtezések körül, ha Te is kíváncsi vagy rá érdemes elolvasni a Nohab könyvet vagy szeretettel várunk a legközelebbi nyílt napra, ahol sok olyan emberrel beszélhetsz akik szívesen válaszolnak a kérdéseidre, többek között én is vagy bárki más.
Ha van most konkrét kérdésed nyugodtan tedd fel itt is, valamelyikünk biztos válaszol. :-)
Mondom leghamarabb csütörtök este lesz. Nincs itt a gépem USB kábele. Fel fogom rakni, mert két topiclakó /akkikel Egerben találkoztam/ is kérte, hogy rakjam fel. De mivel sok kép készült, söt OFF topic gépeket is fotóztam, majd megkérem Bartha Endre segítségét, hogy a trains.hu-ra felkerüljön.
Most megyek, mert tanulnom kell, holnap Eurázsiából vizsgázni fogok, holnapután meg szigorlatozok egyetemes történelemböl.
Naná, hogy összejött!!! Szép volt, kb du. 3-kor jött be Egerbe, és másfél órám volt fotózni! A vezér rendes volt, még a vezérállásba is felengedett! Két video is készült /amint megérkezik, illetve indul/. a videok egy picit trék lettek mert remegett a kezem a felvétel készítése közben:))))).
Hangja fenomenális volt, asszem ilyen dallamos hangot nem tud kiadni más diesel gép sem.
Most még Egerben vagyok, holnap és holnapután vizsgázok, leghamarabb csütörtök este felrakom a képeket is, amelyek jól sikerültek.
Ezuton is szeretném megköszönni az egri forgalmista segítségét, illetve a vezért, aki engem és a többi Nohab barátot felengedte a vezérállásba, illetve a motortérbe, és készségesen bemutatta nekünk a mozdonyt. Remélem ezért a fönökei nem cibálják meg.
Amúgy ö mondta, hogy a 006-os most felújításon van.
Na szoval köszi a választ, csak néha nem értem egy ujság foglalkozott az ergonómiával és felmerült bennem ez a kérdés. Más: valahogy ez nem ide vonatkozik de mi magyarok minden dolgot meg tudunk oldani, ugyanakkor rendszerint nyugatról lett megvásárolva sok licensz és más mint kiderült ennek is az átkos eggyik baklővése volt az oka- ha valami nyugatrol lett megvásárolva akkor oda küldötség és tanulmányut indult ezért nem terjedt el sok magyar szabadalom technikai ujitás. köztudott volt hogy utazni nyugatra elég nehéz volt. Tankönyvek és a tapasztalat is azt mutatja bármennyire magyar volt valami az mégse kellett és ezt most is lehet tapasztalni. A Nohab nem vonatkozik ide szerintem, de tudok nagyon sok példát és inkább szenvedünk egy domino70-el mig a kisállomási megujitott változata csak diszpéldány maradt a forgalomnál : köztudott hogy a svájciak is mindent tulkomplikálnak.