Amúgy, a legjobb, ha elindulsz, hogy mindig jobbról süssön a nap - azzal leérsz Kelebiáig. Ott elfordulsz balra, hogy a hátadat melegítse - és jössz a Tiszáig, nna, az már SZeged :-)
Mondjuk, ha kicsit benézed az irányt, akkor meg reggelre fent vagy Tokajnál...
Úgy egyeztünk a szerelőmmel, hogy a legközelebbi(60üzemóra gyári előírás)szelephézag csekkoláskor fog ujjat kapni.
Most van benne 37üó, nem bírta ki szegényke :).
Patentszemes láncot fog kapni(nem végtelenítettet) hogy ne kelljen a fél oldalát(új tömítések...stb.) lebontani e-miatt.
Tessék időtszakítani és jönni TET Bejárásra!
Kettő is lesz októberben!
TET-Hu_Szlovénia - Kaposvár környéke
okt.3.-4.
Esőtlen idő esetén a 3 Királyok siófoki évadnyitója előtt, 10.03-án elindulunk az alsó kéken Abaliget-Okorvölgytől - és megyünk nyugotnak' napestig. Kaposvár körül megalszunk, 4-én korai indulással végig kelet felé a lilán, utána fel Siófokra.
TET - NYÉNY
okt.26.-27.
Dénesbácsi áldásával megirnánk a TET nagyonhiányzó nyugat-észak-nyugati szakaszát, Batta-Dunakiliti között. (később hozzáillesztjük a battai komp-Tass-Kecskemét vonalat, ahol csatlakozik a már meglévő útvonalhoz) Tervezett időpont okt 26-27. Persze ehhez az is kell, hogy előtte ne legyen nagy eső, mert úgy dagonya lenne... Szóval egy kellemes földutas túra... ;) Lenn valahol megalszunk, hogy a rövid nappalok miatt ne kelljen kapkodni.
Valaki küldhetne pár track-et ami felénk vezet
Soltvadkert Orgovány stb kezdés vég köztes állomás
Ilyen 6-8 évvel ezelőtti dolgaim vannak csak aztán kellene egy kicsit edzeni lájtosan
Semmi komoly bajunk nem lett (utasom is volt). 24órás megfigyelés korházban (mentő autós veretés) és jó pár zúzódás. Utasom eszméletlen lett és kb. 2-3 óra kiesett az életéből (baleset előtt fél óra egészen a korházba fekvésig). Váz tuti kuka (ott ahol a bukócső átmegy a henger felett a merevítés elnyomta) Kerekek jónak néznek ki, még az első tárcsát védő műanyag is egyben van, de a teló az kuka. Hűtő is el mászott rendesen. Roncs áron lesz piacra rakva, de ha nem veszik meg a TT akkor valószínű XTZ660 lesz az utód, de ha elviszik akkor XT660Z lesz az utód. Ahogy tudok bár mit először ide írok.
Ha igen, szerintem mindenképp érdemes ügyvéddel konzultálni az ügyben, ahogy Laci is írja, a motorra maximum aprópénzt fog fizetni a biztosító (pláne ha az Allianz az), de személyi sérülésre egy jó ügyvéd (budapestit tudok ajánlani ha kell) komoly pénzeket ki tud pofozni a köcsögökből...
Dénes! a Három királyok program leírásában offroad túra szerepel.
Lesz esetleg valamiylen közös onroad túra is (Shevi , Szipor :-))? Illetve a szombati napon van valamilyen egyéb program ami kb. előre látható időben lesz?
Ismerősök csatlakoznának a szombati napra ha van valamilyen program / onroad túra.
Elvileg meg lehet csináltatni jól is, de kevés helyen csinálják meg jól. Az ilyen motor újjá építés egy brutális pénznyelő és tengernyi oboa is egyben. Végtelen bontó túrás és kb fél-1 év alkatrész vadászat, kb ugyan ennyi idő az összerakás. Jó esetben jővő télre lenne újra mocid! Új alkatrészekről NE is álmodj! A biztosító avultatást számol a kifizetéskor, jó ha 20-30%-ot kifizetnek 1-1 új alkatrészre. A többit természetesen Neked kell majd állni és polgári perben megpróbálhatod a végén behajtani( 2-3 év is lehet). Vagy a biztosító beböfog egy baleset pillanatában feltételezhető piaci forgalmi értéket (ne legyenek illúzióid jó alacsonyat), hasára csap, hogy a roncs kb ennyit ér (jó sokat) a kettőt kivonja egymásból Te megkapod az a kevéske suskát, a ronccsal pedig két dolgot csinálhatsz:
1: eladod és így talán a pénzednél leszel, de motorod az nincs.
2: belevágsz a javításba és máris egy végtelen szopótengerben fogsz tátott szájjal úszkálni, ahová vödör számra öntöd majd a 20 ezreseket 1-1,5 évig.
Sajna én is és más ismerőseim is jártak már így. Voltak akik fél úton feladták és a részben helyreállított mocit adták el végül. Egy balesetben vétlen félnek is lenni mindenképpen szopóka! A Biztosító leszarja nekik van idejük és pénzük is!😖