Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Amióta 1 győkér exkatona a megyei műszaki üzemvezető, azóta az ilyen dolgok gondolati szinten maradnak.
A HPR-120 se lett véletlenűl selejt. A megyébe a legjobb állapotú Classic volt, de ez a győkér inkább selejtezte, mert nem tetszett neki, hogy ilyen rendezvényekre jár a busz, illetve, hogy ne kelljen kivini az NKH-hoz műszakiztatni az oktató vizsga miatt.
Azért arra kiváncsi lennék, hogy ja nem dől be az ATI és most bekopogtatnának, hogy kell nekik az oktató busz, akkor mit is produkálna az ember a HPR helyett? Tudni illik még mindig élő szerződés van az ATI és a Volán között az oktatóbuszra és annak a rendelkezésre bocsátására...
Az Aeroparki Iakrustalálkozóra nem akarják fel vinni az FSJ-909-et? Eddigi évekbe is fel vitték a HPR-120-at de az már selejt. Az FSJ-n pedig még rajta van a bordó hokibot is.
csak érdekességképp írom, hogy létezett vmikor egy járat, 1077-es mezőszámon, Budapest-Dunaföldvár-Tamási-Hőgyész-Tevel-Bonyhád-Komló útvonalon. A járat délelőtt ment Komló felé, délután Budapest felé.