tolja, nem tólja:) Most a koni állítható van alatta, hátul állítható rugóval, eibach stabirudak, meg a feszített sperr. Ami hiányzik, az a toronymerevítő, a nyári gumi:), meg a kemény szilentek, de az utóbbi kimarad, mert így már elég jól fordul, de még nem zajos, nem pattog annyira. Nem vagyok róla meggyőződve, hogy a szar utakon a legkeményebb futómű a legpontosabb, szerintem a kék instabilabb volt, pedig legnagyobb részt csak a szilentek voltak mások, meg nem volt alatta a stabirúd
Nekem voltak ilyen 17 es lemezfelniim egyszer letereltek éjjel sötétben valahol osli felé a 85 ös ről rossz út volt, kb olyan rossz mint ami zsolti után van kifelé környéről másnap reggel észre vettem hogy mindkettő első be van hajolva. Azóta nincs semmiféle lemezfelnim semmiféle autón nemhogy peres gumival. Nagy szarok azok a felnik. Egy alufelni simán kibírta volna.
Persze, ez így van, egyenesben gyorsuláshoz elég lenne egy jobb 15-ös kerék, de azért a jelenlegi futóművel elég jól fordul, meg az a fránya sperr is tólja ki rendesen kanyarból, okozott már meglepetést sportos autóknak ;)
9,5kg a lemezfelni, és 225/45 a gumi, ami azért másképp viselkedik, mint egy 205/55 16. ÉS 17-es gumim van 6 db, 2 majdnem új, 4 meg elég jó. A lemezfelni meg pont ugyanannyit fog érni, ha elfogynak, ha nem töröm őket:) És nekem jobban tetszik, ez illik az autó imidzséhez. Ha szép BMW-t akarnék, akkor egy E46 kupét csinosítgatnék. Ha menőt, akkor egy E92 325it, esetleg kabriót valamelyikből. De a cél az olyan autó, amivel van kedvem Tahiból Lepence felé menni Bp-re, a bobpálya útba ejtésével:
Akkor holnap megnézem. Difit már cseréltem párszor de nincs 100 difi holtjáték ellenőrzési rutinom hogy rámondjam hogy ez szoros vagy hogy ez lóg vagy hogy akármi itt most hibás. De megpróbálom!
Ez 7,4 kg 16 colban a 17 es lemezfelni kb 10 kg. Nem tudom minek erőlteted azokat a lemezfelniket széles gumit tehetsz kisebb felnire is. Max a perem magasság kanyarokban ami előny lehet.
Több okom van a lemezkerékre: egyrészt a legkönnyebb M3 kerékkel van egy súlyban. Másrészt olcsó, harmadrészt talán nem törik padkázásnál, rugalmasabb anyag. Negyedrészt direkt nem M-es külseje van, 318tds feliratos, a lemezfelni méretét meg nem sokan fogják kiszúrni. Így talán kisebb a lopásveszély, később vesznek ki a rendőrök, és gyakorlatilag szinte senkinek nem szúr szemet, hogy nem egy 90le-s dízel:) a dupla kipufogóra is kéne rakni egy dízeles lefelé hajló véget, de még nem jött szembe:) A lenti kép példa, az én kocsim szürke. Viszont az a narancs kerék állat, ezen még gondolkodom :)))
Keress mindenképp egy olyan szerelőt,aki nem hagyja az olvasószemüveget az öltözöben.
Mert csak pofánvered magad anyagilag az elmeroggyantakkal,Jó esetben nem az embert..
Komolyabb helyekről ki sem engednek,csak saját felelösségre....Jó tudjuk ez nem fog kiesni,de odavihetnél egy listát a fánksütő tanfolyam képzésról.Azok megehetik a selejt munkát.....
Ez is relatív ,ki mit vesz terepjárónak . . :) .Leesik a hó és tudok menni az már terepjáró ?? Vagy ki kell vinni 500 liter gázolajat a géphez a szurdokban ,az már terepjáró ??
Nyilván sok féle érv , hozzászólás lessz,lenne ,ha tovább folytatjuk , de mindenki a saját igényi alapján döntene, és ezzel nincs is baj , hisz ahány ember annyi féle elvárás.Ez tény és tiszteletben kell tartani.
Üljetek be 5 en az e36 ba (100kg per fő) tegyél még a csomagtartóba 200 kg ot és köss utána egy utánfutót. Kb ugyan azok az arányok. Messzire, minden naposan sokat nem mennél vele.