Keresés

Részletes keresés

zjakabfi Creative Commons License 2016.01.17 0 0 3023

Hát a piros Flirt ne is járjon a 70-esen. :)

 

Előzmény: kihúzóvágány (3022)
kihúzóvágány Creative Commons License 2016.01.17 0 0 3022

Nemcsak az a szempont, hogy azok járnak, hanem az is, hogy az utasok számára használati értékük nagyobb, mint a piros Flirt.

Előzmény: zjakabfi (3021)
zjakabfi Creative Commons License 2016.01.17 0 0 3021

Ott a viccjel, logikus, hogy azok pörögnek, nem az ingák, ha van belőlük.

 

Előzmény: kihúzóvágány (3020)
kihúzóvágány Creative Commons License 2016.01.16 0 0 3020

Lehet, hogy neked a kék Flirt uncsi, de az utasoknak "konnektoros vonat"!

Előzmény: zjakabfi (3019)
zjakabfi Creative Commons License 2016.01.16 0 0 3019

Ma Vácon voltam, az S70-es személyek megint léptetéssel fordulnak.

 

Másodszor történik meg velem, hogy az 1-esre bejáró személy a váltókörzetben kényszerfékez.

 

Az állomáson állt 2 posta Bhv is, lezárt szerelvény (nem peron mellett).

 

Noha nem láttam minden vonatot, de amit láttam az csak Kék Flirt.

 

Picit uncsi. :)

 

lacosska Creative Commons License 2016.01.13 0 0 3018

Üdv!!! :) 

BUÉK minden topik látogatónak :) 

első héten volt némi hó és 1 kis extra is :D 

AWT-s konténervonat némi havazásban: http://indafoto.hu/lacosska/image/23678182-c4550fbd/user

porol a szili Szobnak: http://indafoto.hu/lacosska/image/23678184-141fe65a/user

431 090 Bp felé: http://indafoto.hu/lacosska/image/23678186-19778df0/user

Lovasberény után Dunakeszi is kapott metrót pár napra: http://indafoto.hu/lacosska/image/23678188-b39a1ab4/user

Petrolsped és MVÁ Vágsellye - Szentlőrinc kannás: https://www.flickr.com/photos/lacosska/23868504379/in/dateposted-public/

Bableves91 Creative Commons License 2016.01.09 0 0 3017

Mondjuk, a váci is úgy kezdődött, hogy júniusban még senki nem tudott semmit, meg mindenki röhögött, hogy sose lesz belőle semmi. :D Aztán egyszer csak augusztusban elkezdték felszedni a síneket... :D

Előzmény: István Gyuri (3013)
abauj Creative Commons License 2016.01.08 0 0 3016

Állítólag a tegnapi"metróvonat" a 70-esen hagyja el az országot. Senki nem fényképezte? Az IHo szerint most Dunakeszin van.

DVB Creative Commons License 2016.01.08 0 0 3015

2000 kornyeken volt a menetrendkony piros reszeben bejelentve mint jovo evi fejlesztes. A regi unokaink sem fogjak latni cimu tv musor jut eszembe errol. 

Előzmény: István Gyuri (3013)
czzf50 Creative Commons License 2016.01.07 0 1 3014

19 éve is ezt mondták.  :-)

Előzmény: István Gyuri (3013)
István Gyuri Creative Commons License 2016.01.07 0 0 3013

12 éve is ezt mondták :D

Előzmény: Bableves91 (3012)
Bableves91 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 3012

Üdv! 

 

Van valami hír mostanában Rákospalota-Újpest átépítéséről? Állítólag tavasszal indul...

lacosska Creative Commons License 2015.12.30 0 0 3011

Igen 9 perces forduló idő van... 

Előzmény: zjakabfi (3010)
zjakabfi Creative Commons License 2015.12.29 0 0 3010

December 24-én a 08:41-es váci vonattal (2362) utaztam Alsógödig, majd onnan a következővel vissza Bp-re (2387). És a szerelvény ugyanaz volt. Ez most valami extra  forda volt, vagy Vácon minden személy már önmagába fordul, nincs léptetés?

 

lacosska Creative Commons License 2015.12.25 0 0 3009

Üdv!! 

Rég posztoltam, remélem feldobják a topikot kicsit a képek :) 

151-es gigant az első havazásban: http://indafoto.hu/lacosska/image/23527060-6cf4f7af/user

21-es gigant felújított kocsival: http://indafoto.hu/lacosska/image/23527052-09c6e49a/user

volt 1 kis köd is mostanában: http://indafoto.hu/lacosska/image/23604058-eac052f7/user

ritka mozdonyvonati felállás: csöpi+ szili: http://indafoto.hu/lacosska/image/23604060-e5d8068e/user

végül 1 igazán tetszetős magánvas: http://indafoto.hu/lacosska/image/23612190-b7c05eb0/user

lacosska Creative Commons License 2015.12.25 0 0 3008

Nincs

 

Előzmény: zjakabfi (3007)
zjakabfi Creative Commons License 2015.12.22 0 0 3007

Dunakanyarban nincs már a menetrendváltástól BDVmot?

mcg Creative Commons License 2015.12.02 0 0 3006

elindulni el tud 8:22-kor, majd áll a váltókörzetben meg a 2. kijáratnál, az már más kódolás...:)

Előzmény: zjakabfi (3005)
zjakabfi Creative Commons License 2015.12.02 0 0 3005

08:22-es indulást mutat, de mi lesz a 08:20-as sülyivel?

 

Vagy eleve késve fog indulni minden nap?

Előzmény: D F T (3003)
István Gyuri Creative Commons License 2015.12.02 0 0 3004

ÍGy megy ez Magyarisztánban...

Előzmény: D F T (3003)
D F T Creative Commons License 2015.12.01 0 0 3003

Jól megbeszéltük a 130-as ferencvárosi menetét, de már jött a menetrend módosítás.

Előzmény: István Gyuri (2988)
hivi Creative Commons License 2015.11.30 0 0 3002

Továbbá úgy tudom, hogy a szobi középiskolások is ezzel a vonattal szoktak hazautazni.

Előzmény: _karika (2991)
István Gyuri Creative Commons License 2015.11.30 0 1 3001

pavarotti: hogy a normaidőket figyelembe vevő menetrend mellett (is) vannak vonatok amelyek a munkanapok 90%-ban késnek 3-10 percet,

Ebből is látszik, hogy mennyi értelme van a normaidőknek...

Igen, jobb lenne, ha egy szűk körre rá lenne bízva, hogy mit lehet és szabad bevállalni (pl. 1-2 perces módosítások miatt ne kelljen vágányzári menetrendet csinálni, mert több kárt okoz, mint amennyi haszna van).

De jelenleg nagyon nem egy szűk kör dönt. És ha itt egyszer be lehet ilyet vállalni, akkor lesznek olyanok, akik megkérdezik, hogy miért nem lehet kétszer, vagy akár egész nap órás Keleti-körvasút-70-es vonal ütem? És így tovább... Ami már viszont túl sok mindent borítani.

Plusz vegyük hozzá, hogy a menetrendesnek nincs ráhatása a végrehajtó szolgálatra, az irányítókra, az egy másik cég (pedig ugyanúgy kapacitáselosztásról van szó...), és azt látjuk, hogy milyen reménytelenek ezek a szervezetek.

Amíg a páros monori pár perces késése esetén jellemzően kielőztetik a szegedi IC-vel Üllőn a személy (holott az F.2. 15.2.1.1. alapján nyugodtan kaphatna pár perces késést az IC is), addig mit csinálnának a gyakorlatban (nem egyetlen egy, kiemelt esetben), ha ilyen tervmenetrendet kapnának?

Nézzük meg a tegnapi Keletis leállást! 8-12 között volt leállás, de emiatt még a NYUGATIBÓL menetrend szerint 18:23-kor induló IC-nek is volt 3 órás késése! Sajnos, látni kell, hogy az itt is kitárgyalt kőfelsői menetvonal-konfliktus okozta helyzetet is képtelenek lennének kezelni (pláne, ha most már precedens alapon bárhol, bármikor lehetne ilyet csinálni...).

Előzmény: pavarotti (3000)
pavarotti Creative Commons License 2015.11.29 0 0 3000

Tisztelettel, ez az egész annyira kereknek és igaznak hangzik, csak amíg a valóság az, hogy a normaidőket figyelembe vevő menetrend mellett (is) vannak vonatok amelyek a munkanapok 90%-ban késnek 3-10 percet, addig nem érzem át a súlyát hogy egy esetleges 2x 3-4 + tervezett perc mennyire tragikus.

Az operatív üzemben valójában látunk példákat arra, hogy aminek a megoldására van közös akarat, az megoldható.

Szóval elviekben egyetértek hogy ne rúgjunk emiatt a belföldi ütembe, de gyakorlatban kétlem hogy a nemzetközi megoldása érezhető hátrányt jelentene a belföldnek. Persze tévedés joga fenntartva. 

Előzmény: István Gyuri (2999)
István Gyuri Creative Commons License 2015.11.28 0 0 2999

gabor144: Ha mondjuk percre pontosan egy órát késik a Metropol, és összeakadna a 9.25-ös EC-vel, akkor milyen vonatnak és mekkora késést okozva kezelhető le a dolog?

Ezt nagyon nehéz megmondani. Ha "percre pontosan" és pont 60 perc késéssel mennek a vonatok, akkor a párossal kell megvárni a bejáraton, amíg kijön a páratlan, ekkor a mögötte menő kör-IC is kap 2 perc késést (és a 80a állapota miatt ez csak nőne), ha a párost viszed át először Kőfelsőn, akkor a páratlannak a "gödörben" kellene megvárnia, amíg kijön, meg oldják és újra beállítják a másik vágányutat, ez kb. 6 perc késés, tehát a sülyi személy és mögötte a szolnoki zónázó és a csabai gyors is kap kb. 5-4-3 percet (meg ki tudja még a Keleti bejáratán mennyit). Ha a sülyi (ahogyan azt normálisan kellene) 10 percre fordulna a Keletiben, akkor ez elég még kifelé is okozna késést.

Természetesen lehet azt mondani, hogy ez szinte semmiség - végül is menetrend sem kell, ki lehet tenni Pécelen is, hogy az S80-as járat reggel 15-35 percenként jár, aztán majd lesz, ahogy lesz (mert ha itt át lehet mindent hágni, akkor mindent és mindenhol...). Sokkal jobb lenne, ha talán az érdemi kérdésekkel foglalkoznának inkább, hogy miként legyenek visszaállítva az órás ütemek a 80-as vonal és csatlakozó vonalain.

Előzmény: gabor144 (2993)
Charleston Creative Commons License 2015.11.28 0 0 2998

Rendszerelméleti fejtegetésélne most nem bocsátkoznék bele.

Előzmény: István Gyuri (2996)
István Gyuri Creative Commons License 2015.11.27 0 1 2997

Kivéve persze, ha hatalmi szóval elrendelnek valamit, mert ez mifelénk ÍGy dívik...

Előzmény: István Gyuri (2996)
István Gyuri Creative Commons License 2015.11.27 -1 0 2996

Charleston: Biztos, hogy el lehetne dolgozni 1-3 perc módosításokkal, ha nem is szépségdíjasan, de technológiailag szabályosan.

Tessék megpróbálni...

A pályavasút által megadott normaidőkkel nem lehet megoldani (pláne nem ilyen 1-1 perces tologatásokkal, amitől egyébként is feláll a szőr a hátamon...), újra lehet gondolni az egészet - tessék letenni a konkrét elképzelést.

Régóta mondom, hogy addig, amíg ilyen pályavasút van, ilyen forgalom, addig nagyon sok minden még rosszabbul kivitelezhető (még annál is, amennyi vonatot és ahogyan a Start/minisztérium/KTI megrendel...)

Ha minden egy kézben lehetne (a menetirányításig bezárólag), akkor lehetne jobbat alkotni, addig viszont senki nem fog semmi olyasmit bevállalni, amivel utána "megkötbérezik"...

Előzmény: Charleston (2994)
keszekusza76 Creative Commons License 2015.11.27 0 2 2995

Üdv.

Kösz hogy betetted a helyszínrajzát az állomásnak!

A menetirány megfordítása nem lényeges,

a 2sz. váltó (esetleg 10-es) angolosítása ,egyetemben 0sz. váltó építésével lenne fontos,amit be

lehetne kötni Keleti fele a" helyes" vg-ba.(páros oldalon is lehetne keresztbe járatni,4-6 sz.vg.-ok

használhatóvá válnának esetleges forgalmi zavar esetére)

 

A váltók,vágányok rendbetétele: a szükséges alkatrészcserék elvégzése....(ne már gyök 2-vel legyen járható az állomás,pláne keresztjáratások esetén)

 

Az anyagi vonzata meg sajnos előbb vagy utóbb még több is lesz,lehet...(nem vészmadárkodnék)

Előzmény: SÜNÖCSKe (2992)
Charleston Creative Commons License 2015.11.27 -1 1 2994

Biztos, hogy el lehetne dolgozni 1-3 perc módosításokkal, ha nem is szépségdíjasan, de technológiailag szabályosan.

Előzmény: gabor144 (2993)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!