M40 120! Kérnék egy mailcímet a mailcímemre és akkor megy a teljes sorozat a mailcímedre 800x600-ban! :-) Jelenleg nem vagy publikus... :-)
Ja amúgy azért voltam kint Nt.-Diósdon, mert (lehet hogy a napokban nem informálódtam itt kellőképpen) az esti Adony-Uzsa floydos vonatot vártam. A fszt. mondta, hogy nem nagyon megy, ne fűzzek hozzá sok reményt, bár ez engem meglepett. (Pedig még fotóengedélyt és fényvisszaverő mellényt is vittem, ha kellene...) Mindenesetre állítólag volt 19:00 óra körül Pusztaszabolcson egy szerelvény, ami annak tűnt, de éppen gépre várt, úgyhogy már nem lett volna érdemes megvárni.
OFF Nyunyuka! Szigorúak a főnökeim, fél nyolc után öt perccel már a Ferenciek terén jártam... ON
A legmélyebb tisztelettel jelentem, hogy a Volán 1050 vonalBudapest Eger járata Egerbe 9 perccel hamarabb érkezett, Gyöngyösön tartota a 19:05 indulást utána Detk, Kápolna Kerecsend megállókat egyre hamarabb érintete a menetrendhez képest.
Akik nem értik, hogy a vonatok nem csak késhetnek hanem siethetnek azoknak szeretném mondani el kéne kis időt tölteni Volános területen és semmin se lene senki elcsodálkozva.
Én Ma 5.45 helyett 5.44 re érkező járatról szálltam át az 5.45 menetrend szerinti idulású valójában 5:46 kor elinduló járatra azzaz 2 percem volt a hoivatalos menetrend szerint 0 perc.
Volt már Sopronba menet Kelenföldön Székesfehérváron átszállásunk 6 perc és a Fehérvári egy kivételes csodaszámbamenő pontos jószág volt.
De sorolhatnám reggelig ezeket.
A legtutibbb az volt amikor elhatároztam Egervár/87/ Eger 87 a Budapest Székesfehérvártávot vonattal teszem meg.
A terv felborulrt Egerváron hiszen a Csöreszes szerelény két peccel az indulás előtt már se híre se hamva volt.
Nosza elindultam a sínek melett.
Gyaloglok vagy 600 m találtam a sinek melett egy elhagyott metszőollót természetesn nem tudtam időben Eger állomáson se lenni sietés idevagy oda a 1990 től változatlan időpontban közlekedtett busz adta a megoldást.
Tanulság ha lekéstél egy vonatot cserébe találhatsz egy metszőollót ( a szerencsésebbek vigaszdíja)
"Ne mond, hogy nem volt semmi ellátás, mert láttam ma este az anyagmaradványokat! :-))"
Na ja, én egész nap dolgoztam, így nem volt időm holmi ellátmányokkal foglalkozni, a palkonyai menetet is ebéd helyett tudtam fotózni, azt mondjuk elég extrém helyről. Az ellátmánnyal azért lehettek problémák, én pincelátogatást követően ennyi józan vasutast még életemben nem láttam.:-)))
Jó, de nekem más olgom is van, hisz hétköznap, és dolgoznom is kéne, bár lehet délután Szobra veszem az irányt ha sikerűl, mert lesz ott 3 napig egy kis érdekesség napközben...
De oka, van, hogy ehez a hídhoz megyek, mert ez a MÁV legnagyobb támaszközű beton ívhídja, 27 m támaszközű háromcsuklós beton ívhíd. De sajnos napjai meg vannak számlálva, így az utókor részére még csinálok fotót erről.
A rossz állapota miatt 1999-ben megszünt ezen a 40-es vonal forgalma, építettek újat mellé, és azóta hiába a műemlékvédelemmel való próbálkozás, de pénz hiányában olyan rossz állapotba került, hogy az alatta menő 30-as vonal forgalmát veszélyezteti már a repedések után hulló betondarabok.
Pedig érdekes még, hogy 1913-ban a híd építésénél használtak előszőr itthon a beton tömörítéséhez pneumatikus döngölőket.
Ha már az állomási órák a téma, Zugló mh.-en a keddi viharos reggel óta a 2 peroni óra, ami 2-2 órarésszel rendelkezik, más-mást mutat, és annyira mást, hogy egyik sincs még véletlenűl sem a pontos idő közelében.
Biztos megunták az állandó késések miatti utaspanaszokat, aztán most az utas választhat a 4 idő közül, hogy melyik szimpatikusabb számára:-)))
Amúgy pontos idő terén GPS a kiváló, ha már a műholdak atomóráiról veszi le a jelet, mert a működésének alapja is az idő, mármint a műholdról induló jelek a készülékbe érkezésének az idejéből számolja a koordinátákat.