Lattam egy eszmeletlen jol kinezo 730d -t, namondom ezt jobban megnezem, vmi 8000EUR volt, aterek a jobb oldalara, ajto mint allat benyomva, padlolemez meghajolva, etcetc...
Huuu de sajnaltam...
740i-bol 11750 volt az emlitesre melto ajanlat, a tobbiek parszazzal dragabbak voltak. Ugy latom 11-12e korul van most az uj 7-es...
Volt egy Jag XJ40-es 7890-ert. Na az is auto... :)
itt minden információt megtalálsz:
http://www.vam.hu/data/informaciok/vaminfo/bevandorlo.html
lényeg hogy 2 évnél több időt kell külföldön eltölteni, a hazautazás előtt legalább 6 hónappal már meg kell legyen az autódnak kint, és itthon 3 évig nem adhatod el, csak ha kifizeted a behozatalkori vámot. Részletes leírás a neten, én is onnan foglaltam össze nagyjából.
Nincsen olyan a németeknél, hogy Autópiac? Mint nálunk. Ahova minden faszi kihozza a verdáját és meg lehet venni. És nem kell napokat kajtatni hirdetések után, és a kereskedő sem teszi rá a hasznát.
Tud valaki ilyent? Nem feltétlenül Németországban.
ez igaz, de a 9999-is 10000 alatt van és az már fél millió forint eltérés...:)
arról nem beszélve, hogy itthon kézi váltós, bőr nélküli hetest eladni elég reménytelen...
és ezek a relatív olcsó hetesek még igen sokat is futottak ( amiről én tudom, hogy nem baj, de győzd meg erről a leendő vevőt ) , esetleg töröttek is voltak stb...
koszonom szepen. Engem az erdekelne, milyen szabalyok ervenyesek a 2 evet meghaladoan kulfoldon elok hazamenetelekor.
Ugyanis erosen gondolkodom majd annak idejen (masfel ev mulva) egy auto hazavitelen, mert a 25% AFA-t nem kell befizetni, valamint - ha jol tudom - a kornyezetvedelmi eloirasok sem vonatkoznak ram.
(Csak zarojelben mert nem a bajorrol van szo, egy 300CE W124 az almom...)
pontosabban mire vagy kíváncsi? a www.vam.hu egy kicsit átrendezésre került, ezért módosultak a linkek is, de a fenti címről indulva megtalálod szerintem amit keresel. Vagy ha konkrét törvény érdekelne, megnézem neked a törvénytárban.
Hat en felhivtam, egy iszonyat kocsog novel beszeltem, alig ertettuk meg egymast.
Tudsz adni esetleg kozelebbi infot, hogy a neten hol tudnam oket pontosabban megnezni?
Hehe, a mostani piaci viszonyok kozott gyakorlatilag semmit se tudsz gyorsan es nagy haszonnal eladni, hacsak nem eszmeletlen svindlizessel...
Hozzal E38-as 740-est, azok jo arban vanna, igaz az legalabb 8-10ezer EUR. Itthon meg 4-5milla legalabb. Ezen nagy a haszon, biztosan hazajon, hasznalhato. Viszont gyorsan semmikeppen sem tudod eladni.
Sziasztok!
Belgiumból megpróbálok behozni egy max 3000€-s vételárú járgányt, milyen típust/gyártmányt ajánlanátok. Találtam 95ös sérülésmentes Puntot 1700€-s irányáron, de 145000km van benne. Azt mondta egy szerelő ismerősöm az olasz kocsikról, hogy 100.000ként generálozatatni kell őket. Biztos túlzott, de lehet, hogy a határig sem érnék el evvel annyira szét van kűldve, aztán meg további szívások várhatóak ettől a kocsitól. Nagy szükségem lenne a tanácsotokra, mert elsősorban olyan autót szeretnék amit alkalomadtán gyorsan és nagy haszonnal el lehet adni, addig meg használható. Nem vagyok márkahű, úgyhogy bármi jöhet. Ha esetleg van közetetek olyan aki hozott már be Belgiumból annak a tanácsaira is nagyon kiváncsi vagyok. Mire vigyázzak, hol próbálkozzam, Brüsszelbe vagy vidéken stb, stb...
Előre is köszi: :
Mi a tapasztalatotok, hogy kb mennyit (%) lehet alkudni www.mobile.de, www.car4you.ch, www.carwinner.ch hirdetési oldalakon megadott árakból? Számít az alkunál, hogy német gyártmányú a kocsi, vagy USA?
Sziasztok, félig idetartozó kérdés. Vettünk egy motort. Itten magyarországon. 125 ccm. Le van vámolva,csak gondolom most itthon forgalomba kéne helyezteteni. Aztat hogyan kell? Vagy használjuk mint 50ccm, és akkor rendszám se kell rá??
Zs
<<<< Most epp Omega Caravan 2.5V6-ot keresek gozerovel :)
egy frankfurt/main-i ceg allami/polgarmesteri autokat (2 db opel omega 2.5 caravant) kinal eladasra
az autokat a hivatal hasznalta es allami rendszamuk van az aruk ennek megfeleloen alacsony 1-2 ezer eur.
1. bj 1998.09. km 209000
2. bj 1996.07. km 273000
erdeklodni
vebeg gmbh
guenderroestr 21
60327 frankfurt am main
tel 069 7 58 97 0
fax 069 7 58 97 479
"2000. január 1-je után Magyarországon emisszió és zaj szempontjából forgalomba helyezhető:
EMISSZIÓ:
- 83.02B és 83.02C ENSZ-EGB vagy 70/220/EGK*93/59/EGK előírások követelményeinek megfelelő járművek.
- Egyenértékűség elfogadására alkalmas további dokumentumok:
1. 2500 kg megengedett legnagyobb össztömeget és 6 fő szállítható személyt meg nem haladó szgk. esetében:
1992 július 1-jét követő gyártás vagy 1993.január 1-jét követő forgalomba bocsátás valamely EU tagországban
USA forgalomba bocsátás 1987-től
Ausztriai forgalomba bocsátás 1991-től
Svájci forgalomba bocsátás 1988-tól
Svédországi forgalomba bocsátás 1992-től"
Eddig ugye nincs is semmi baj, a ZAJ azonban más tészta:
"ZAJ:
- 51.02 ENSZ-EGB előírás követelményeinek megfelelő járművek
Személygépkocsi
74 dB(A)
Személygépkocsi közvetlen befecskendezésű Dizel motorral szerelve
75 dB(A)
- Zajkibocsátási jóváhagyással nem rendelkező járművek esetén a Közlekedési Főfelügyelet akkor engedélyezheti a jármű forgalomba helyezését, ha az ENSZ-EGB előírás szerint elvégzett vizsgálat eredménye alapján a jármű környezetvédelmi tulajdonságai megfelelőek."
A külföldi forgalmiban benne van a zajszint. Ezek szerint, ha 74 ill. 75 dB alatt van, jöhet a járgány!
Ha nincs a tiltottak között, hozd be nyugodtan. Láttam én Sierrát is átmenni a Mozaik utcában a vámolás előtti előzetesen, pedig azt nem lenne szabad behozni a KFF listája szerint. Igaz, ott volt egy kis segítség. :-) De ha nincs tiltva, nem mondhatják, hogy nem szabad behozni. És én is úgy tudom, hogy 93 után nincs korlátozás.
Ocsem ma volt a 7-esben, aszonta egy arva lelek se volt mikor o odament fel haromkor.
Aszongyak sokkal kevesebb a behozatal most, akik csinaljak is inkabb hobbibol csinaljak.
Tavaly ev vegen nekem valaki azt josolta, hogy az arak fel fognak menni tavasszal (elfogynak a meg importbol hozott verdak).
Azt is megfigyeltem, hogy amiota euro van, a nemet arak is megszaladtak. Tavaly meg 6000 DEM korul lehetett (kis tulzassal) azt az autot megvenni, ami most 6000 EUR.
Szerintem az arnovekedes nem lesz nagyon hirtelen, inkabb nyar vege fele lehet belole valami. Viszont a kategoriakat el kell valasztani... A nagyon olcso es a nagyon draga autok arai fognak felfele menni, a kozep szerintem marad, egyszoval erdekes lesz a helyzet...