Valaki küldhetne pár track-et ami felénk vezet
Soltvadkert Orgovány stb kezdés vég köztes állomás
Ilyen 6-8 évvel ezelőtti dolgaim vannak csak aztán kellene egy kicsit edzeni lájtosan
Semmi komoly bajunk nem lett (utasom is volt). 24órás megfigyelés korházban (mentő autós veretés) és jó pár zúzódás. Utasom eszméletlen lett és kb. 2-3 óra kiesett az életéből (baleset előtt fél óra egészen a korházba fekvésig). Váz tuti kuka (ott ahol a bukócső átmegy a henger felett a merevítés elnyomta) Kerekek jónak néznek ki, még az első tárcsát védő műanyag is egyben van, de a teló az kuka. Hűtő is el mászott rendesen. Roncs áron lesz piacra rakva, de ha nem veszik meg a TT akkor valószínű XTZ660 lesz az utód, de ha elviszik akkor XT660Z lesz az utód. Ahogy tudok bár mit először ide írok.
Ha igen, szerintem mindenképp érdemes ügyvéddel konzultálni az ügyben, ahogy Laci is írja, a motorra maximum aprópénzt fog fizetni a biztosító (pláne ha az Allianz az), de személyi sérülésre egy jó ügyvéd (budapestit tudok ajánlani ha kell) komoly pénzeket ki tud pofozni a köcsögökből...
Dénes! a Három királyok program leírásában offroad túra szerepel.
Lesz esetleg valamiylen közös onroad túra is (Shevi , Szipor :-))? Illetve a szombati napon van valamilyen egyéb program ami kb. előre látható időben lesz?
Ismerősök csatlakoznának a szombati napra ha van valamilyen program / onroad túra.
Elvileg meg lehet csináltatni jól is, de kevés helyen csinálják meg jól. Az ilyen motor újjá építés egy brutális pénznyelő és tengernyi oboa is egyben. Végtelen bontó túrás és kb fél-1 év alkatrész vadászat, kb ugyan ennyi idő az összerakás. Jó esetben jővő télre lenne újra mocid! Új alkatrészekről NE is álmodj! A biztosító avultatást számol a kifizetéskor, jó ha 20-30%-ot kifizetnek 1-1 új alkatrészre. A többit természetesen Neked kell majd állni és polgári perben megpróbálhatod a végén behajtani( 2-3 év is lehet). Vagy a biztosító beböfog egy baleset pillanatában feltételezhető piaci forgalmi értéket (ne legyenek illúzióid jó alacsonyat), hasára csap, hogy a roncs kb ennyit ér (jó sokat) a kettőt kivonja egymásból Te megkapod az a kevéske suskát, a ronccsal pedig két dolgot csinálhatsz:
1: eladod és így talán a pénzednél leszel, de motorod az nincs.
2: belevágsz a javításba és máris egy végtelen szopótengerben fogsz tátott szájjal úszkálni, ahová vödör számra öntöd majd a 20 ezreseket 1-1,5 évig.
Sajna én is és más ismerőseim is jártak már így. Voltak akik fél úton feladták és a részben helyreállított mocit adták el végül. Egy balesetben vétlen félnek is lenni mindenképpen szopóka! A Biztosító leszarja nekik van idejük és pénzük is!😖
Hali, eladó lesz az XTZ660-asom :( sajnos csattantam vele (egyenesen haladtam az autós meg nem látta, hogy jövök és balra befordult volna majd frontálisan csattantunk), így "roncs árba" vihető lesz ha valakit érdekel. Eleje sérült, teló, hűtő, tank, idom, bukócső és a váz is villanyaknál, a blokk és a hátulja megúszta, oktober 20ig műszakis. Holnap jönnek fotózni (biztosítós). Utána is Tenerém lesz, és ha elviszik a kis TT akkor már a befecskendezős.
Esetleg ha valaki javíttatott vázat, azzal mik a tapasztalatok? Mennyire szoktak sikerülni? Nem gyengül meg ott a váz? Igazából ettől félek és ezért nem akarok ebbe bele folyni.
Találtunk mi is olyan helyeket nógrádban, hogy csak na... 10 éve egy vadász Niva eső után végigment - aztán ebben a régóta susnyában biceregtünk a 20 centi mély nyom(ok)ban ...
egy időben eléggé ment a harc a őstermelők és a motorosok között, persze nem ok nélkül de ez most lényegtelen
3-4 éve alig mászkálok a környékbeli földutakon mert egyrészt meguntam másrészt meg kell a fenének a vita
ma elég sok úton voltam mutogattam a gyereknek a környéket( vett egy rendesebb motort magának) aztán meglepődve láttam hogy nagyon sok földút szinte használaton kívüli, egy csomón alig tudtunk végigmenni bujkálni kellett a kinőtt-lenőtt susnyásban
volt olyan út amit nem is láttunk hogy az már út csak emlékeztem hogy valahol itt kell lennie
szóval mi az anyjuk p...ért ment az a nagy harc nem is értem hiszen senki sem használja senki sem műveli a körülötte lévő területeket
Nekem idén esélyem sem volt felmenni a Sommelierre vezető
offroad úton, nem csak a hó miatt.
A sors közbeszólt, két héttel az indulás elött, egy rosszul sikerült letalpalásból kifolyólag, sikerült valamit "megszakítanom" a bal combomban. Elég rondán nézett ki, bekékült az egész combhajlító izmom.
Aztán javulgatott a lábam, de a váltáson kívül mindent jobblábbal kellett megoldanom.(lábletétel, kitámasztás, stb)
Szóval, sajnos a BIG-el való endurózás az offroad utakon szóba se jöhetett.
Gondoltam, akkor inkább megyek az XJ 900-assal, hogy haladjak. Jó döntés volt, pik-pak átcsörtettem Olaszországon, egy Veronai városnézéssel és alvással, a hegyekig.
A szerpentineken is szépen "domborított", a 260-70 kg-ja ellenére is.
A gondok a nyomvályús, murvás, sz@r földutakon kezdődtek.
Bardonecchiából elindultam felfelé, mondván megyek amig tudok.
Rochemolles-ig beton az út, bár már ott is olyan helyből visszafordító kanyarok voltak, hogy megláttam a saját rendszámomat. De utána, a víztározótól már "kajak" egyre gyalázatosabb, murvás föld út.
Sajnos a Rifugio Scarfiotti menedékházig, a Stella táborig már nem jutottam el.
Egyedül, egy 270 kg, 17"-os kerekű motorral, rokkant ballábbal, úgy éreztem nem ez lesz a csúcshódításom napja.
Azt, hogy hó miatt nem lehet felmenni a csúcsra, már Rochemollesben hallottam a rengeteg motorostól, de a tábort elérni, érdekelt volna. Megkockáztattam, de esélytelen volt.
Így hát csapódtam a környező aszfaltos hágókat célba vevő motoros "brigádokhoz". Sok fotózással , meg-megállva.
Az Oulux, Briancon, Vars, Isola, Cuneo útvonalon, "meghágtam" a Col de Izoardot, a Cime la Bonette-t és a Col de Lombardot. (a kisebb 2000-es "dombokat" meg se jegyeztem, annyi volt)
Öt nap alatt "lezavartam" az egészet. (Négy teljes nap, és két fél nap kellett hozzá.)
De ehhez az Xj kellett, amivel lazán utazhattam 130-40-et, 160-al előzgetve, a hegyekig, meg onnan haza.
Ezért vettem a Dl-t, ami tudja ezt, de a murvás földutakon is felvisz.
Óriási élmény volt, ezért jövőre is visszamegyek, odavaló motorral, mert rengeteg látnivaló, hágó van még ott.
Az évadzárón majd dumálunk, gondolom te is ott leszel.....
Én is úgy tervezem, hogy az odaúton "becserkészem" a Stelviót és a Gaviát és úgy érnék a Stella Alpina találkozóra, ami nagy buli......Ha megint hó van a Sommelieren, akkor meg 100km belül három 2700 körüli hágó van még ott, Meg a Cime la Bonett 2860 m- el.
Köszi a jókivánságot az új táltoshoz, pénteken műszakiztatták, hétfőn biztosítás, okmányiroda, forgalomba helyezés.
Pontosan 1km van az órájában......sokallom :-)))))