A területi menetrendhez nem jár pótlék panaszomhoz az A.G. álltal adott e-mail címre írt levelemre pozitív válasz érkezett. Mondtam én, hogy nem kell rögtön roszra gondolni.
Küldött:
Tisztelt MÁV RT Panasziroda!
A következő panasszal fordulok Önökhöz.
A Budapest-Nyugati pu poggyászmegőrzőjében vásárolt 2004-2005 évi Budapesti Területi Menetrendhez szerettem volna kérni itt a javításokról 2. számú módosítást.
Sajnos mint kiderült, számomra ilyen nem jár, mert csak a nagy menetrendhez lehet kiadni módosítást, a területiekhez nem, pedig most is árulják ott ezeket, holott akkor nem is jók a benne lévő adatok szerintem.
Ezért kérném Önöket, hogy vizsgálják felül eme területi menetrendek árusíthatóságát ilyen feltételekkel, és biztosítsák az utasok részére a benne szereplő 2005 december 10.-éig szóló menetrendi érvénytartalmat.
Tisztelettel és Köszönettel várom intézkedésüket:
Válasz:
Tisztelt Panaszos!
Sajnálattal olvastuk észrevételét, hogy a Területi Menetrendhez nem kapott 2 sz. módosítást.
Amennyiben van lehetősége, kérem, hívjon fel, hogy megbeszéljük a részleteket, hogy milyen formában tudom eljuttatni Önnek a módosítást.
Tel: 06/1...
Az Önt ért kellemetlenségért elnézését kérjük!
Tisztelettel:
... értékesítési koordinátor.
Nem tudom A.G. kivel levelezik, de lehet nem azokkal, akikkel kéne:-)))
Csornán rengetegen szálltak le fotózni. Sokan fönt maradtak, az ilyen vonatok utasai (helyszínen tartózkodó kémem szerint) kb. 20%-ban vasútbarátok, a többiek a társaság/esemény kedvéért vesznek részt rajta.
Mogorva Öregúr press jelentése szerint Fertőendréden kb. 10-en, Kapuváron kb. 40-en fotóztak.
A helyszínt pedig a hajnalban faxon kapott szolgálati menetrend alapján (köszönet érte zöld-sárgairigységnek!!!) választottam ki, a 25 perc várakozás miatt. +10-zel érkezett a szerelvény, kellett is futnom, hogy a másik útátjárótól is tudjak fotózni.
Apró tapasztalat: itt is vannak vasútőrök, rengetegen. A peronról azt fotózol, amit akarsz, de az üzemi területre belépésért harapnak. Az először kinézett fotóhelyet (páros oldali váltókörzet) emiatt nem is használhattuk.
Két rendőr sétál a sínek között. M?eglátják, hogy a távolban összeérnek. Úgy döntenekek, hogy gyorsan odarohannak megnézni, majd szóllnak a bakternek. Így is tesznek, majd miután már kissé elfáradtak a futásban, megállnak pihenni. Majd háranéz az egyik, és utána megszólal: -Te Béla, szerintem túlmentünk rajta, menjünk vissza.
A franc essen a böngészőm helyesírás ellenőrzőjébe, mindig kijavítja a pontos j-t elipszilonosra... :))))) Még szerencse, hogy a magyar tanárom nem vasútmániás! :))))))))
Nem, nem közösségi hatás. Írtam én már panaszkönyvbe az utóbbi pár évben elég sok helyen (McDonalds, tisztító, stb.). Már rég meguntam, hogy különböző szolgáltatók velem packáznak és csak addig vagyok jó ügyfél amíg nincs kérdésem, csak fizetek.
Ha rám céloztál köszönöm vagyok, jól vagyok, és "tele" vagyok !
Mármint oskolaügyben, mert hogy eddig technikusi vizsga, a jövő héttől érettségi.
De azért időnként kukkantok a topicba is, talán kedden egy kicsit több időm lesz, akkor még képekkel is jelentkezem egy eheti csütörtöki OFF-busz Székesfehérvár de visszaútban ON-ON Szfvár-Pszab-Dújv anyaggal.
A "havazás annyira erős", hogy az INDÓHÁZ ehavi számát még átlapozni sem volt időm, nem hogy olvasni.
Végezetül egy szomorú szolgálati közlemény:
A júliusra tervezett AUDI-s túra technikai ok miatt elmarad.
Ez pontosan azt jelenti, hogy a Logisztikát is megkeresve mindenhonnan passzoltak.
Egy személyes kérdés? Eddigi - megmosolyogtató - díjszabási ismereteid hol ragadtak rád?
1. Nem. 2. Nem. 3. Nem. Igen. 4. Nem. Nem. Nem.
1. egy nap az 0-tól 24 óráig tart. Plusz előző nap 19 órától már használható... 2. 19 óra az a legkorábbi időpont, amikor már a MÁSNAPI bejegyzés terhére lehet utazni... Tehát 16.50-től 19.30-ig az egy nap! 3. pótjegy nem kell. A vonatokra helyjegy váltható, de nem kötelező. A helyjegy nélküli utasok sokszor csak a kijelölt kocsiban (szerelvényben) utazhatnak... 4. Nem, nem ez a különbség. És nagysebességű vonal sincs Dániában. Egy-egy híd építése többet javít a menettartamon, mint néhány km nagysebességű összeköttetés... Az IC4 még nem állt forgalomba....