Milyen gyártmányú ez az izzó? Egyébként számit a hűtőfelület. Némely autóba egész picike a lámpabúra, másikba meg hatalmas. Lehet ez is számit. Gondolok itt a hűtőfelületre :)
Azt hallottam valakitől ezekről a kék H7-esekről, hogy 3-4 hónapot birnak max és kiégnek. Ezektől óvaintett. De általánosságban a H7-esek hamar kiégnek, vékonyabb a fűtőszál bennük mint a H4-esben és a méretük is kisebb. Szóval 55-60W-nál ezek a változások sokat számitanak. Ja és ezt olyan mondta aki Tungsram üzletben eladó.
Én a nőgyógyász módszerrel cseréltem,de legközelebb a kipufogó csövön keresztül,csinálom!!!!))))))). 2500Ft az égő ára. Bocs el felejtettem be szúrni a képeket!
Most hazafele jövet (Bp, Keresztúri út) 2 Ceed-et is láttam 100 méteren belül. Az egyik egy ezüst CRDi volt KRR-... rendszámmal, a másik egy AbyssBlue benzines KUM-... rendszámmal. Jó érzés volt látni íly közel egymás után őket. :)
Szerintem, nem fogyaszt rosszul az 1.4-es, inkább lábfüggő a dolog. Az én átlag fogyasztásom országúton 5.3 és 5.8L körül mozog. A tempóm 100-130km/h körül szokott mozogni, de általában fixen tartom a 110km/h-t. A legrosszabb fogyimat országúton 2 hete mértem, ami 7.1L volt. De mentem 200km/h-t vele (óra szerint) és 2óra 15 perc alatt megtettem a Bp-Szolnok-Bp távot, ami igen tempósra sikeredett. :) Városban a legrosszabb fogyasztásom 7.8L volt klímával.
"Mindegy, ha szerinted 200 méteres álló sor mellett üres sávban elmenni = 1 perc előnnyel, akkor nincs értelme beszélgetni. De még mindíg nem értem mi abban a szabálytalan, vagy bunkó dolog, ha olyan sávban haladok (és itt a haladáson van a hangsúly), ami üres?"
Nem szabálytalan, de a másik ismérve igaz. Próbáld ki! Menj el, mondjuk a Nagycsarnokba, és Szilveszter előt van esélyed elég nagy sorokat látni. Igaz, gyalog vannak, de mellettük nem csak egy, hanem rengeteg "üres sáv". Használd ezt az üres sávot, és ha szerencséd van, és áll a sorban egy kopasz, kétajtós szekrény, akkor igen gyorsan meg fogod érteni miért bunkóság az "üres sáv" használata.
Én is májusban vettem,de márciusban rendeltem meg az 1.4-est,így régi áron kaptam az 1.6-t is."A célnak meg felel"szerintem is,hiszen én is azt vettem volna.
1,6-ost akartam, de addig töprengtem a felszereltségi szintek választása közt, hogy közben, a megrendelés előtt 1 héttel DRÁGULT, több mint 100 ezer Ft-al, erre jött volna még a köbcenti miatti árkülönbözet. Ezt akkor (most már nem) soknak találtam.
A célnak megfelel az 1,4-es is, én évente kb. 10 ezer km-t vezetek. Nem hiszem, hogy olyan nagy különbség lenne a 2 autó fogyasztása között: esetleg 1 - 1,5 l/100 km. Ez nem tétel, ha már 4 milliót fizettél egy új autóért.
Kicseréltem az izzókat,fényképeztem ,de csak telefonnal.Este ha lesz időm felteszem a honlapra.Meg lehet oldani a lámpa kivétele nélkül is ,igaz jobb oldalt le kellet csavarozni a reléket tartalmazó fekete kis dobozt.A bal oldalt nem vettem ki az aksit,kis kézügyesség és nem nagy kézzel megoldható!10-es dugókulcs,hosszabítóval a szerszám igénye.
Én is próbáltam az 1.4-eset,szerintem jó,de 1.6-t vettem,mert addig alkudoztam,hogy alig került többe.Amit bánok,hogy feketét választottam,de nagyon tetszett.Holnap viszem az első szervízre.Semmi baja nem volt még,remélem nem is lesz mostanában.Fogy. átlag:7,3.
Hátsó ablaktörlő :) lassan fél éve van meg a verda, de még soha nem használtam, mintahogy a középső tükröt sem szoktam. Évekig dobozos autóval mászkáltam, így bőven elég a két oldaltükör.