2000 km-t 1.5 dci-vel 430 Ft-os gázolajjal megfutsz 40-43e Ft üzemanyaggal. Benzines ~1-1,5 literrel legalább többet eszik. Dieselnél 2-300e km-nél esélyes egy befecsrendszer javítás 2-300e Ft, és hajtókarcsapágy csere 30-50e Ft cullangokkal együtt. Benzinesek meg 100e-ként kuplungszettet cserélnek 70-140e Ft-ért.
A napokban fordult 300e km egyik klubtársunk autójába, és sokan vagyunk már 200e km felett dci-vel. Semmivel sincs velük több gond, mint más márkákkal, csak ezt jobban útálják az autószerelők, mert "francia". Sok a mókolt, tekergetett példány, jó alaposan meg kell nézni vásárláskor.
Ja nyilván nem nézel F1-t, sok Renault motoros igen veri a többit, ráadásul régi beidegződés a francia motor, ami elromlik bennük általában, német, vagy más országbeli alkatrész....
Azt mondtak nekem hogy mivel merul auz akksi es a hideg sem teszi neki jot ezert nehezebben kelti eletre a dolgokat mint pl a szijat es azert sikit. Tehat nem az akksi hanem amit hajt:))
Mit gondoltok mennyit bír a motorja? Tegyük fel hogy megvolt a 100k v. 120k-nál a nagyszervíz, esetleg még szervízkönyves is.
Félek a francia autóktól motorikusan. Nem nagyon bízok benne, de alapjában véve jó árban vannak és még annál is jobban felszereltek. Tudom Megane fórum, de esetleg ötlet vmi másra? Kombiban gondolkodom.
ha a 100 az valóban annyi (az ilyen ritka mint a fehér holló) akkor igen, természetesen készülve a később várható extra költségekre. (üzemanyagrendszer felújítása, hajtókarcsapágy stb.)
ha a 100 az 400-ról van visszatekerve és porából újjáélesztett, kitaposott belű, külföldről behozott autóról van szó akkor nagyon nem
esetleg még alternatívaként szóba jöhet egy 1.6-os benzines és beszereltetni a gázszettet
Ez menne hosszab útra is. Én úgy számolom hogy havi kb. 2000km-t mennék vele. Mivel használtan venném így az is fontos lenne, hogy érdemes-e venni ha pl. 100k felett ment már? Érdekelnének az 1.5dCi-k. Tapasztalatok? köszi!!
Vedd meg a legolcsóbb multifunkcit. Dokumentumok beolvasására megfelel. Aztán max kidobod 1-2 éves korában. Csak arra figyelj, hogy van olyan, ami tiltja a szkennelést is, ha ki van fogyva a patron...
Nem csak a panel különbözik. A tekergetős egy manuális klímához, a digitális meg egy automata klímához tartozik. Sok alkatrész különbözik még a panelen kívül a két rendszernél.
Szia Renault-ok egy kis segitséget szeretnék töletek kérni vagy a véleményetekre vagyok kiváncsí,
van egy Renault Megane 2 extreme -modellű autóm és a fütés panelja nem tetszik mert analog és nem digitális,szerintetek ki tutóm cseréltetni az analog van benne és digire szeretném.
megrendeltem egy canont. a festék beszáradást megelőzendő bele sem fogom tenni a patront. száradjon bele abba, ne a fejbe. na nem mitha annyit akarnék vele nyomtatni... :)