Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

deejaay Creative Commons License 2019.01.22 0 0 1093

Üdv. 

Van egy 2009-es Seat ibizam 1.6 benzin DSG7-es váltóval (száraz).

Olyan hibát produkál hogy néha erősebb gyorsitáskor bedobja a check sárga lámpát és elveszi a hajtást,tehát csak felpörög a motor. Félre állok majd ujra inditom utána semmi baja,de olyan is volt hogy piros lámpánál állok és mikor zöldre vált akkor is néha csak felpörög a motor mintha üresben lenne! A kis lcd kijelzőn meg mikor már bemelegedett a motor nem utatja hogy milyen sebességi fokozatban van éppen,egyszerüen eltünik!

Nekem nincs semmi csattanás vagy rángatás,szépen váltogat mikor jó!!!

Mi lehet a probléma? DSG elektronika csere?

valaki hallott már róluk?: www.ecutesting.com

Botond1222 Creative Commons License 2019.01.11 0 0 1092

mikor melyiket... 

Előszőr a Skodák Palotája

utána a vezérlőegységet a Délbudai PH.... de most megint szar és baráti 350e -ért újabb dolgot cserélnének ki...

ELEGEM VAN! Sok olasz, francia kocsim volt már de ennyit semmivel nem szívtunk mint ezzel a német "csodával"!

 

Előzmény: Papszi88 (1058)
Zsole R Creative Commons License 2019.01.04 0 0 1091

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni .

Vw passat b6 dsg váltós autóm a következő a következő hibát produkálja. 

 időnként 3 ból 2 be váltáskor kattan valami és ezt követően az autóra fékező erő hat fék használata nélkül.

Ha valakinek volt hasonló hibajelensége, kérem írja meg mi volt a hiba oka. 

Vw szakszervizben voltam de mivel nincs hibakód, azt mondták nem a váltó hibás.

A fékkel is minden rendben volt . Nem tudták megmondani mi a okozza ezt a jelenséget.

Tanácstalan vagyok! 

 

A válaszokat előre is köszönöm .

Törölt nick Creative Commons License 2018.12.13 0 0 1090

Sziasztok.

Passat b8 2015 11 2.0crtdi 150le 180ekm dsg-énk olyat produkál, hogy rosszabb úton vagy döccenőkön furcsa halk krákogások/nyikorgások kisebb zörgések hallhatóak a motortér/váltó felöl.Az autó hibátlanúl   teszi a dolgát minden tekintetben, soha egy váltás visszaváltás nem hibázik, alapjáraton sem zörög a kettőstömegű, viszont indításkor elég nagyot belrángat közvetlen a beindulás pillanatában.

A régi b7 dsg passatunknak zörgött a kettőstömegű hidegen alapjáraton így mivel ennek még nem zörög gondolom nem lehet még problémás.

 

szerintetek?

mjet-gergo Creative Commons License 2018.12.09 0 0 1089

Sziasztok!

 

Egy hete a P-ben parkoló Octaviamnak (2011. évjárat, 7-es DSG-s) ütközött egy autós. Földes-kavicsos talajon állt, behúzott kézifékkel. Az ütéstöl 2 métert hátrébb csúszott. Az egy dolog, hogy oda a sérülésmentes autóm, 600 ezer Ft a futómű, féltengely, stb. cseréje és kb 300-400 a karosszéria, de vajon mire számíthatok váltó-fronton? Hibakód nincs, D-ben van kúszás, de csak a futómű rendberakása után tudják elkezdeni érdemben vizsgálni a szervizben. Nyilván, ha a váltóval gond van, sajnos reális probléma a gazdasági totálkár lehetősége, amit szeretnék elkerülni. Szóval, szerintetek mekkora esélye van a váltó meghibásodásának? Járt már hasonlóan valaki?

ac07 Creative Commons License 2018.11.29 0 0 1088

Szerintem van auto hold gombod, használd azt. És az autó teszi a dolgát. Ha lámpánál megállsz, akkor addig kell csak a féken állnod, amíg a zöld jelzés megjelenik a műszerfalon, a váltóval semmit nem kell csinálnod. Ha sok a rövid szakasz, akkor én a start-stopot kilövöm.

Előzmény: Lakker (1087)
Lakker Creative Commons License 2018.11.29 0 0 1087

Sziasztok! 2017-es Tiguanom 7 sebességes DSG-vel van szerelve. Szeretném minél jobban kímélni a technikát. Pl. piros lámpánál hogyan érdemes hosszan állni? 1. Kiveszed üresbe? vagy P-be teszed? vagy nem csinálsz vele semmit, marad D-ben? (Nyilván azokra az esetekre gondolok, amikor a Start-stop nem működik) Kímélem azzal a váltót, ha minél kevesebbet állok D-ben, vagy ennek csak régebbi autóknál volt jelentősége és ebben már intelligensebb a technika? Nekem az az érzésem, hogy ha D-ben hagyom az olyan, mint amikor kézi váltónál folyamatosan ki van nyomva a kuplung.

Konohor Creative Commons License 2018.11.08 0 0 1086

Igen a futóművel minden ok. Nemrég lettek cserélve a lengőkar hátsó szilentek

Ferenc1234 Creative Commons License 2018.11.08 0 0 1085

Hello! Az első futóművel minden rendben van? Nálam ugyanezt a rántást akkor csinálta, amikor a lengővilla hátsó szilentje tönkrement/lógott.  

Előzmény: Konohor (1084)
Konohor Creative Commons License 2018.11.07 0 0 1084

Sziasztok 2011 passat cr  2.0 dsg reggelente hidegen D böl, vagy R ből Nbe vagy p be téve [váltó tehermentesítése] ránt egyet az autó. Hangja nincs, amint bemelegszik megszünik a rántás. Olaj+szürő [gyári vw] kB 2500 km rel ezelőtt lett cserélve. 181000 km. 

skt15 Creative Commons License 2018.11.04 0 0 1083

Hát én a 300ezret futott 2.0PD motortól sokkal jobban félnék...

Előzmény: B.R. 0905 (1082)
B.R. 0905 Creative Commons License 2018.11.04 0 0 1082

Sziasztok!

 

Szabad 300 ezret futott DSG-s autót venni?

Állapotra nagyon rendben van az autó, de félek, hogy az autómata váltó nincs ennyi időre tervezve és szét fog esni alattam.

Vagy ha 60 ezrenként cserélték az olajat normálisan, akkor nem lehet baja?

Tudom, az is lényeg, hogy eddig hogy használták, de nem voltam ott minden nap az anyós ülésen, szóval tételezzük fel, hogy átlagosan.

2.0 PDTDI VW Touran, 170Le-s egyébként.

kovacsd_88 Creative Commons License 2018.10.22 0 0 1081

Szia! Nálam is ugyanez van! Nem tudom, hogy kapcsolódik-e, de 140kmh körül rá a kormány. alatta felette nem. Amennyiben megoldódik, kérlek írd meg a kovacsd_88@hotmail.com címre. Én is meg írom neke, ha előbb jönnék rá, de mivel nálad nem látok e-mailt, itt fogom! Előre is köszi! Minden jót!

Előzmény: ARLTheHunter (1064)
László Székely Creative Commons License 2018.10.20 0 0 1080

sziasztok van egy passat b6 dsg váltova reggel kiszerettem volna állni de hatramenetet nem kapcsolta a de tőbbi fokozatot igen tudna esetleg tanácsot adni valaki 

ac07 Creative Commons License 2018.10.16 0 0 1079

Még ennyit nem mentem DSG-s autóval (93e km + 70e km), de egyik sem kattogott, mondjuk száraz 7-est használok. Azt viszont több helyen is olvastam, hogy nem jó neki az N-ben gurulás, én pl. soha nem használom.

Előzmény: Márk Truszka (1078)
Márk Truszka Creative Commons License 2018.10.01 0 0 1078

Tiszteletem,

 

 

adott egy AUDI A6 3.0TDi QUATRO 180kW 2013 - 199E km.

A minap észrevettem, hogy parton lefelé N állásban kicsit lejjebb gurítottam az autót

mire az fura halk kattogással válaszolt újra visszatolattam megint N-be kapcsoltam a 

hang megmaradt egyébként mᚠhibára utaló jel nincs! Az autó végig márkaszervizben

volt szervizelve, legutóbb 180E nél volt olaj cserélve a váltóba.

Ma 2mestert hívtam az egyik mechatronik hibát emlegetett meg kuplung cserét a másik 

szerint nyugodtan hasznaljam csak neguruljak N-be.

Ha valakinek van tapasztalata netartsa magában.

 

nagyon köszönöm 

 

Márk

napoli008 Creative Commons License 2018.09.28 0 0 1077

VAN!

Előzmény: Győri Tamás01 (1076)
Győri Tamás01 Creative Commons License 2018.09.27 0 0 1076

Sziasztok!Érdelklődenék, hogy a DSG váltónál van kettős tömegű lendkerék, vagy nincs?Az egyik szerelő azt mondja, hogy van, a másik, hogy nincs.Köszi

OPeter96 Creative Commons License 2018.09.13 0 0 1075

Szia! mi volt a probléma?

Előzmény: klox (24)
Kisgedus Creative Commons License 2018.09.11 0 0 1074

Sziasztok.

Adott egy 2010-s, 6 sebességes passat DSG váltó. Most volt nemrég olaj csere, mondhatni jól is működik, viszont mostanában, ha lelépek a fékről állóhelyzetben mikor megindul az autó, majdnem lefullad, megtorpan, majd elindul. És ezt mondjuk piros lámpánál elég gyakran mostanság.

 

VCDS van de hibát nem ad ki, annyira meg nem értek hozzá, hogy más rész adatokból tudjam mi baja.

 

Esetleg valakinek hasonló, vagy ha valami szakit tudtok, aki mondjuk találkozott már hasonlóval az is megfelel.

 

Válaszokat előre is köszi.

OPeter96 Creative Commons License 2018.09.05 0 0 1073

Szia!

 

Sikerült megoldani a problémát? Mi volt az? Nekem golf 6 gtd dsg6  produkálja ugyanezt.

Előzmény: Zsole R (965)
Teo papa Creative Commons License 2018.09.03 0 0 1072

Dehogy felezem :o

 

Teo >

Előzmény: madrian____ (1070)
ac07 Creative Commons License 2018.09.03 0 0 1071

Állítólag segíthet, ha ilyenkor manuálisba rakod a váltót és kikényszeríted, hogy egyesben maradjon.

Előzmény: madrian____ (1067)
madrian____ Creative Commons License 2018.09.02 0 0 1070

Köszi a válaszokat, a lényeg, hogy ez ilyen, össze kell vele szokni. :)

 

Az olajcserét ti megfeleztétek (a 60-at 30ra)? Az enyémben most van 105, már megvárom a 120at, utána szeretném megfelezni.

Teo papa Creative Commons License 2018.09.01 0 0 1069

Előre még nem volt ilyen gondom, viszont van egy hely, ahol hátrafelé és fölfelé parkolok. Itt óvatosnak kéne lenni, hogy ne durrantsak neki a kerítésnek, hát nem egyszerű. Alapjáraton nem megy fel, ha gázt adok, ugrik. Sajnos ezt már többfelől hallottam, hogy a DSG6 ilyen.

 

Teo >

Előzmény: madrian____ (1067)
skt15 Creative Commons License 2018.08.31 0 0 1068

Módszert én nem tudok. Rá kell érezni...

Előzmény: madrian____ (1067)
madrian____ Creative Commons License 2018.08.31 0 0 1067

Van valami jó módszer dombról elindulásnak? Van egy szép meredek lejtő a beállónkon, ott meg kell állnom, míg kinyitom a kaput. Tehát adok egy kis gázt, hogy elkezdjen kúszni egyesben - ha nem túl nagy a domb, akkor szépen elkezd felkúszni. Ha nem bír felmenni alapgázon, akkor ugye kell egy kis gázt nyomni neki, de akkor meg hirtelen megindul. Auto-hold-nál ugyanez, ugye megfogja a kocsit, hogy ne guruljon vissza, de nem tudok olyan kis gázt adni a dombon, hogy ne induljon meg hirtelen az autó, de mivel forduló is van a beállónkon, egyből fékeznem kell.

 

Hagyományos automatánál ugye felkúszok bárhová, legalábbis ami nekem eddig volt azokkal feltudtam.

dari63 Creative Commons License 2018.08.28 0 0 1066

Szia! Megtaláltátok a hibaforrást?

Előzmény: sirocco2010 (1024)
LeO78 Creative Commons License 2018.08.23 0 0 1065

A saját tapasztalatom és a végig olvasott fórum hozzászólások alapján: 

 

- összezár a kuplungok egyike

- A féltengelycsuklókra/futóműre rászabadul a nyomaték és azok adhatnak hangot

- Futóműben van valami lazaság ami terhelésváltásra csattoghat

- Az alsó motortámasz szilentjei elfáradtak és az is csattoghat terhelésváltásra (holnap esedékes nálam a csere)

- Illetve a váltóban is azért elég súlyos vasdarabok utaznak (az egész váltó nekem szárazon 96 kg)... 

Előzmény: ARLTheHunter (1064)
ARLTheHunter Creative Commons License 2018.08.23 0 0 1064

Sziasztok !

 

Az normális hogy néhány esetben nem mindig ha lassan megyek 2-3ba gázt adok kis klattyanás hallatszik ? nagyon finom hang nem vészes . Az első DSG autóm nem tudom milyennek kell lennie . Amúgy hibátlanul vált fel és le gyorsan zajmentesen  csak ezt a jelenséget tapasztaltam .   2.0CRTDI  170LE 6os DSG  113 ezer KM . 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!