Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2021.09.01 0 0 1464

Mondjuk mert a 40 db ontopik kocsi a vadászkiállítás után, októberben megy a budaörsi, budakeszi vonalakra?

Előzmény: Peti817172M (1463)
Peti817172M Creative Commons License 2021.09.01 -1 0 1463

Miért lenne elírás?

Előzmény: Törölt nick (1462)
Törölt nick Creative Commons License 2021.08.31 0 0 1462
Törölt nick Creative Commons License 2021.08.17 0 0 1461

Vidéki városok helyi közlekedésébe mennek. Az eCitarok által kiváltandó példányoknak már az új helye is megvolt (Szombathely), de a város lecseréli a Volánbuszt helyiben.

Előzmény: Peti817172M (1459)
Peti817172M Creative Commons License 2021.08.16 -1 1 1460

Feltéve, ha a vezetők alkalmazkodnak az új vezetéstechnikához, és nem a dízelnél megszokott padlógáz-intenzív fék kombót alkalmazzák 10%-os lejtőn is.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (1458)
Peti817172M Creative Commons License 2021.08.16 -3 1 1459

És a leváltott MAN-ok kukába mennek, vagy helyközibe? 8 éves buszt vétek lenne kidobni, de nem tudom mennyire amortizálta le a futóművüket a Budakeszi út.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (1458)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2021.08.16 0 3 1458

A VB-nek nincs belvárosi járata, a BKV-nak pedig nem vesz az állam buszt. Amúgy a 22-es az egyik legideálisabb vonal, mert jó hosszú szakaszon tud visszatölteni a hegyről lefelé.

Előzmény: Jim1987 (1457)
Jim1987 Creative Commons License 2021.08.16 -6 0 1457

még véletlenül sem Budapesten belül a belváros környékén menjenek az E-buszok

hanem ki az elővárosba

okos volt, aki kitalálta....

diamond way Creative Commons License 2021.08.16 0 0 1456

Nem úgy van,hogy a  Mercedes befejezi a CNG buszok gyártását?

Előzmény: bpi-211 (1452)
Törölt nick Creative Commons License 2021.08.16 0 1 1455
Előzmény: Törölt nick (1454)
Törölt nick Creative Commons License 2021.08.16 0 1 1454
Törölt nick Creative Commons License 2021.08.15 0 0 1453

Szerintem is Conecto lesz.

Még csak pletyka, de elképzelhető hogy a jelenleg Szegeden üzemelő 6 db gázos Citaro csuklós is jöhet az agglóba. Mondjuk 15-16 éves kocsikat nem kéne idehozni még tartaléknak se.

Előzmény: bpi-211 (1452)
bpi-211 Creative Commons License 2021.08.13 0 0 1452

Hurrá, jönnek a Conecto-k. :( CNG-nél eddig az MAN nyert vidéken, de az elektromos, illetve a csuklós tender után szinte biztos, hogy ez is Merci lesz és meglepne, ha C2 NGT jönne...

Előzmény: Törölt nick (1451)
Törölt nick Creative Commons License 2021.08.13 0 0 1451

75 db új gázüzemű szóló busz érkezhet az agglóba:

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:411734-2021:TEXT:HU:HTML&src=0

Ezzel vélhetően az összes Lion's Citytől búcsúzunk, már ami az agglót illeti.

Peti817172M Creative Commons License 2021.08.07 0 0 1450

Itt már jobban látszik, a másik cikkben nem volt szembe fénykép az Opelről.

Előzmény: Villámhetes (1449)
Villámhetes Creative Commons License 2021.08.07 0 0 1449
Előzmény: Peti817172M (1448)
Peti817172M Creative Commons License 2021.08.07 -2 0 1448

Az Opel szinte sértetlen maradt. Van egy gyanúm, hogy nem az ütközéstől ment a falnak a busz, hanem azért mert a vezető elrántotta a kormányt. De reméljük nem így van.

Előzmény: Törölt nick (1447)
Törölt nick Creative Commons License 2021.08.07 0 0 1447
Fluss Creative Commons License 2021.07.30 0 0 1446

A most beszerzés alatt lévő e-Citarók által kiváltani tervezett MAN Lion's City A21-esek várhatóan melyik város(ok)ba fognak kerülni?

Előzmény: Törölt nick (1444)
Peti817172M Creative Commons License 2021.07.25 0 1 1445

Az annyi, mint 39 busz. (22/22A/222/40/40B/40E/88/88A).

Előzmény: Törölt nick (1444)
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.24 -1 2 1444
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.23 -1 0 1443

Kíváncsi leszek, meddig marad meg a Törökverő utcai telephely. Ez a négy méretes lakótömb pont a telephely mellé épül.

Ide a zöld placcra a pataktorkolathoz. Ha az ingantlanfejlesztők ennyire betalálják ezt a Duna-parti részt is, előbb-utóbb a buszoknak költözni kell.

Peti817172M Creative Commons License 2021.07.19 0 0 1442

Vajon különjáratként mennek, vagy ideiglenesen átveszi a Volánbusz a 10-est?

Előzmény: Törölt nick (1429)
Peti817172M Creative Commons License 2021.07.19 0 0 1441

Ezeknek a 22-es lenne az ideális terep, hegyipálya, sűrű megállás, hegyről lefelé gyakorlatilag végig tölt a visszatápálásnak köszönhetően. Viszont ott is 250-330 km között vannak a fordák garázsmenetet nem számítva. Garázsmenettel együtt akár 360 km is lehet.

Előzmény: Mr. SziD (1436)
Peti817172M Creative Commons License 2021.07.19 0 0 1440

Ha ezen a két helyen lesz, akkor a 140, 88A, 188, 188E járatoknak nem lesz töltési lehetősége.

Előzmény: kovacszol74 (1439)
kovacszol74 Creative Commons License 2021.07.19 0 0 1439

Úgy gondolom, hogy a budaörsön és talán a Camponánál lesz gyorstöltési lehetőség.

Előzmény: Peti817172M (1438)
Peti817172M Creative Commons License 2021.07.19 0 0 1438

Ha Kelenföldön biztosítanak gyorstöltési lehetőséget, akkor nem lehet gond.

Előzmény: Mr. SziD (1436)
Peti817172M Creative Commons License 2021.07.19 0 0 1437

Így kijön. 172/173/272-n nemigen tudnák kihasználni, hisz szinte végig autópályán megy. Én is gondoltam erre az opcióra.

Előzmény: kovacszol74 (1435)
Mr. SziD Creative Commons License 2021.07.19 0 0 1436

Azért még elég erős optimizmus kell ahhoz, hogy egy 250 km-es fordát tutira bevállalj elektromos busszal. A 40-esen az egésznapos fordák pedig 250-300 km-t futnak, plusz garázsmenet. Úgyhogy én inkább a kétrészekbe várom az eCitarokat.

Előzmény: Peti817172M (1434)
kovacszol74 Creative Commons License 2021.07.19 0 0 1435

40/40B/40E, 88/88A, 140/140A/140B, 188/188E, 240

Előzmény: Peti817172M (1434)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!