napokban szántás közben következőket tapasztaltam a gépen ahogy melegszik nincs alapjárat kb negyed gáz kell hogy ne álljon meg ha megáll nehezen indul hidegen néha visszadurran a karbi fele ma már nem tudtam annyira se kipörgetni hogy visszaszabályozzon ja és észrevettük hogy a ventillátor alatt áll az olaj merre keresgéljük a hiba okát szerintetek mi gyújtásra gondolunk de hátha nektek van más tippetek
Szia! A talajmaró (FN100?) árában van, ha jó a belseje, de szerintem a 100e festés és ugyanannyi műszaki erős kissé. Hiába került annyiba, ezt szerintem nem tudod érvényesiteni az eladásnál sajnos... Bár ki tudja, lehet már el is kelt azóta...
Hű de nagyon köszi a linket! :) Elképzelhető, hogy ilyen tűrése van, az egész gépen érződik ez... Azóta kisérletezgettem a szinttel, meg volt egy-két szerelgetés is, de dolgozott 10-12 órát már, csak a 30+ fokokban puffant, hogy pihenni szeretne, melege van ... :)
Igen teljes matrica szett készül, vagy hát majdnem teljes mert sajnos az ülés alatti felhajtható burkolaton elhelyezkedő matrica kinézetéhez lövésem sincs.
Igen az lett kicserélve nekünk ez jobb megoldás volt mint ,hogy egy átalakítót csináljunk, időben kb ugyan annyi lett volna.
Ha a burkolatot leveszed, akkor a lendkerek kulso peremen van ket jelzes. Az egyik BMP-vel van jelolve. Az a folso holtpont. Ezt az elso hengerhez merten nezd meg, mennyire van szinkronban, mivel eleg sok vodkat ittak a gyarban. Csavarhuzoval a dugo poziciojat nezed a gyertyafuraton keresztul, es a folso holtponton a jelnek a burkolaton levo kivagas kozepen kell lennie.
Ha nem ott van, akkor saccold meg, hogy merre van elteres, es stroboszop lampaval ennek megfeleloen kell a gyujtast beallitanod.
Ezt azert itrtam, mert talalkoztam olyannal, amelyiknel a jel a burkolat ala esett a felso holtponton.