Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

titulus Creative Commons License 2019.04.25 0 0 7013

Szia. Nagyon köszönöm. Ez azt jelenti, hogy a Peugeot 806-os faceliftes változata viszont jó lehet?

Illetve fontos lehet (a kárpiton kívül), hogy elektromos ablakos vagy manuális?

Előzmény: FeZ_ (7011)
FeZ_ Creative Commons License 2019.04.25 0 0 7012

Valószínűleg lehetséges, de szerintem az utánajárás / papírozás / pénz-ráfordítás összességében többe lenne, mint az új turbó. 

 

Előzmény: Milko2014 (7009)
FeZ_ Creative Commons License 2019.04.25 0 0 7011

Igen, a díszlécekben van a különbség. A Fiat csoport gépeinél és a PSA gépeinél máshol vannak a díszlécek, amiatt a lukak is hozzá.

 

Előzmény: titulus (7010)
titulus Creative Commons License 2019.04.25 0 0 7010

Sziasztok! 2000-es Evasionhoz keresnék jobb hátsó tolóajtót. Illetve nagy segítség lenne, ha valaki meg tudná mondani, hogy a facelift előtti (1994-1998) vagy a társmárkák (Peugeot, Fiat, Lancia) alkatrészei között is keresgélhetek? Nekem úgy tűnik, mintha a díszlécezés miatt nem teljesen csereszabatos ez az alkatrész.

Milko2014 Creative Commons License 2019.04.19 0 0 7009

Sziasztok!

Belefáradtam a 2.0 l-es turbós benzinmotoromhoz a turbófeltöltő keresésébe! ( bontottan nem találok,a felújítók meg olyan árakkal dobálóznak amik a kocsi értékével vetekszenek!)

Olyan kérdésem lenne,hogy lehetséges-e esetleg egy szívó benzinmotor beépítése? Le lehet a KF-nél papírozni a dolgot?

 

Előre is köszi!

Üdv!;

 

 

FeZ_ Creative Commons License 2019.04.16 0 0 7008

Elnézést, helyesen TEXTON feliratú. 

Előzmény: FeZ_ (7006)
ladassy Creative Commons License 2019.04.16 0 0 7007

köszönöm.

 

FeZ_ Creative Commons License 2019.04.14 0 0 7006

Mármint arra az egységre gondolsz, ami az immo chip adatait dolgozza fel ?

Ha igen, az az Utasvédelmi egység és a kesztyűtartó mögött van. Két csatlakozó megy rá, egy nagyobb és egy kisebb és Textron a gyártmánya.

 

Előzmény: ladassy (7005)
ladassy Creative Commons License 2019.04.14 0 0 7005

lancia zeta 2.0 jtd 2000

ladassy Creative Commons License 2019.04.14 0 0 7004

sziasztok kis segitséget kérnék. gyujtáskapcsolót cseréltem ,és nem találom az immo elektronikát ami a kulcshoz kellene. Merre keressem.

jaki68 Creative Commons License 2019.04.12 0 0 7003

Köszönöm szépen!

Előzmény: FeZ_ (7002)
FeZ_ Creative Commons License 2019.04.12 0 0 7002

Kicsit hosszú lesz a válasz az évjárat ismerete nélkül. Meg amúgy is. :-P

 

1995-ig 80e km a csereperiódus ha az éves futás 10e km alatt van. 120e km a csereperiódus, ha az éves futás 15e km alatt van. (és 10e felett természetesen)

1996-97 között 90e km a csere 15e km /év alatt, és 120e km a csere 15e km/év felett 

1998-ban 80e km a csere 10e km/év alatt és 120e km a csere 15e km/év felett

1999-től 90e km vagy 120 hónap a csere 20e km/év alatt, 120e km vagy 120 hónap a csere 20e km/év felett illetve 90e km vagy 120 hónap a csere nehéz  üzemben használt járműnél. (ilyenek a taxi, a sokat városi forgalomban- vagy főleg lassú tempóban, rövid távokon használt autók) 

 

Előzmény: jaki68 (7000)
gabesse Creative Commons License 2019.04.12 0 0 7001

Szia FeZ! Köszönöm a segítséget!

Valóban itt volt a hiba, szépem összeraktam, de ennak a stekkerét nem kattintottam rá, csak rátoltam, majd eztután próba, de csak langyi levegő jött.. Már későre járt az idő, majd másnap folytatom.. Másnap átugrottam Budaörsre Biáról, a pályán kicsit meglöktem, hát na, én voltam ismét a f@sz.. Egyszer csak berobbant a forró levegő. Hiába próbálgattam előtte csak mellékúton poroszkáltam, nem tudta kidolgozni a maradék levegőt a radiátorból..

Szóval, most patent a klíma, már minden új benne, na meg pöpec a fűtés is! :D

Köszönöm még egyszer!

 

gabesz

Előzmény: FeZ_ (6995)
jaki68 Creative Commons License 2019.04.11 0 0 7000

Sziasztok.Benzines (rfu)evasionban mennyi km után kell vezérlést cserélni?köszi a választ

FeZ_ Creative Commons License 2019.04.08 0 0 6999

Jaja, az alsó a hideg-meleg állító.

Most cseréltem szervo-motort, csak a képen összecseréltem. :-)

 

Előzmény: Milko2014 (6998)
Milko2014 Creative Commons License 2019.04.08 0 0 6998

Szia! 

 

Ne haragudj,hogy beletrollkodok a hozzászólásodba,de amit bekarikáztál az az utastér felé irányítja a levegőt.A hideg-meleg állítómotorja az az alatta lévő!

(nekem pont abból volt problémám,hogy a két motor csatlakozóját összecserélték,ezért se fűtésem nem volt,se az utastérbe nem fújtak levegőt a ventilátorok)

 

Üdv!

Előzmény: FeZ_ (6995)
Seficsabi Creative Commons License 2019.04.08 0 0 6997
Igen szakadozottak. 1 henger befecskendező is beszart. Azt cseréltem. Viszont igen kellene egy trafó sor! Köszi előre is.
Előzmény: FeZ_ (6996)
FeZ_ Creative Commons License 2019.04.08 0 0 6996

"Trafósoron a gyertyapipak szakadozottak a vége. Lehet ettöl is. Áthúzhat?"

 

Akár. Vagy a trafó húz át önmagában. Mivel keresel is ilyet, gondolom már kiderült, hogy az lehet a rossz.

 

Előzmény: Seficsabi (6992)
FeZ_ Creative Commons License 2019.04.08 0 0 6995

 

A digit klímásban a fűtésbox jobb oldalán a sárgával jelölt helyen van a hideg-meleg állítómotor. (ami ezen a box-on hiányzik)

 

Előzmény: gabesse (6991)
Milko2014 Creative Commons License 2019.04.06 0 0 6994

Szia!

A levegő jön rendesen a rostélyokból? Az irányukat tudod rendesen szabályozni? ( utastérbe,lábra,ablakra,stb...)

Előzmény: gabesse (6991)
Seficsabi Creative Commons License 2019.04.06 0 0 6993
Üdv.
Szükségem lenne egy gyújtás trafó sorra Lancia Zeta 2.0 16V benzin, RFV kódos.
Seficsabi Creative Commons License 2019.04.05 0 0 6992
Szia. Befecskendező szelep az 1. Hengeren. Volt a hiba.
Viszont .ég alap fordulaton menet közben berángat. Alapjáraton is egyenletlen.
Trafósoron a gyertyapipak szakadozottak a vége. Lehet ettöl is. Áthúzhat?
Előzmény: FeZ_ (6989)
gabesse Creative Commons License 2019.04.05 0 0 6991

Sziasztok! 2,1 Ulysse digitklímás. Belső elpárologtatót kellett cserélni mert eresztett, ez meg is történt. Szépen visszament a műszerfal, minden a helyére átnézve. a radiátort is kihúztam "o" gyűrűket kellett cserélni a csatlakozásnál. A hiba jelenleg, h nincs fűtés, de a radiátor forró, azaz nem levegős, de valamelyik csappantyú nem vált át. Átnéztem mégegyszer, minden csati a helyén. Azt a kis érzékelőt, ami talán a belső hőmérsékletet nézi a kesztyűtartó felett, azt is megtakarítottam óvatosan még a műszerfal kivételkor, mert tiszta szösz volt. Nem tudom mi szabályozza a meleg levegő csappantyúját, talán valamelyik ézékelő lehet.. Esetleg valaki futott bele ilyenbe?

Milko2014 Creative Commons License 2019.04.02 0 0 6990

Sziasztok!

 

Voltam,egy helyen,ahol tudtak motordiagnosztikát csinálni.Két adat volt furcsa: az első,hogy a beszívott levegő hőmérsékletét -33 C nak mutatta a program ( akkor is,ha az érzékelő csatlakozója le volt húzva) a másik,hogy ráadott gyújtásnál először a hűtővíz hőmérsékletét is - nak mutatta,majd beindítás után már mutatta a rendes értéket! Valakinek ötlete esetleg,hogy merre tovább? ( Ja,és még annyi,hogy a szívócső nyomásnak a motor felpörgetésére nem kellene változni?)

 

Az alany: Evasion 2.0 l turbó benzin

 

Előre is köszi!  Üdv!

FeZ_ Creative Commons License 2019.04.02 0 0 6989

Igen, égéskimaradást ír, de az nem feltétlenül azért van (ill. nincs), mert szikra nincsen.

Persze jellemzően a gyújtással szoktak kezdeni.

Előzmény: Seficsabi (6988)
Seficsabi Creative Commons License 2019.04.02 0 0 6988

301 hibakód 1. hengeren gyújtáskimaradás az első programmal kimérve.

Másik program 1 hengeren égéskimaradást ír.

Gyertyát cseréltem, az injektorokat felcseréltem. Semmi változás.

Szikrát néztem a sor trafón és van szikra, de nem tetszik, mert a kombinátfogón is áthúzott. Eddig frankón ment az autó aztán hirtelen balhé!

Elviszem egy vill.szerelőhőz nézze meg.

 

 

Előzmény: FeZ_ (6987)
FeZ_ Creative Commons License 2019.04.02 0 0 6987

Általánosságban 3 fajta ok miatt nem megy egy henger: nincs gyújtás, nincs üzemanyag vagy nincsen kompresszió. Ez alapján még jó sok tényező játszhat. A gyertya taknyos abban a hengerben, amelyik nem megy? Mert akkor legalább arra van esély, hogy üzemanyagot kap. Azután még szóba jöhet a gyertyakábel hiba, trafó hiba( ez nem valószínű most), az, hogy valahol plusz levegő jut be, injektor hiba, kábel hiba, motorvezérlő hiba, valamilyen motorhiba, ami miatt nincsen ott megfelelő kompresszió.......stb

Előzmény: Seficsabi (6986)
Seficsabi Creative Commons License 2019.04.02 0 0 6986
Sziasztok.
Lancia zeta benzin.
Az 1 henger nem akar menni. Gyertyát cserélgettem, ugyan az. Ma reggel inditas után érezhetően 3 henger ment.
Mi lehet az ok?
fg76 Creative Commons License 2019.03.31 0 0 6985

Na, szerencsére olcsón megúsztam: Lepattintottam a tetőmozgató gomb körüli kárpitpanelt és a fejemre esett a tetőmozgató motort tartó egyik csavar...(!?)

Ha már egy úgyis kiesett, kivettem a másik kettőt is, kivettem a helyéről a motort és így kézzel vissza lehetett tolni a helyére az ablakot. Visszatekertem mindhárom csavart és máris újra jól működött (illetve izé, úgy mint eddig: kifele magától, befele kézzel) Ezt még kétszer megcsináltam szét-össze hogy eltaláljam a megfelelő végállást (gyanítom számolja hogy mennyit teker ki-be, és ha azt hiszi hogy végállásban van az ablak akkor nem tekeri tovább) és hipp-hopp készen is lett.

Előzmény: fg76 (6984)
fg76 Creative Commons License 2019.03.31 0 0 6984

Tuti, jó hogy lett megkerülő megoldás.

Nálunk az a fejlemény, hogy idén ma először kinyitottuk, de már kézzel noszogatva se tudtuk visszahúzni. :-(

Pillanatnyilag nyitott tetővel áll az autó az udvaron és valószínűleg a délutánra tervezett program megy a lecsóba..

Előzmény: nyanya69 (6983)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!