Sziasztok! 2000-es Evasionhoz keresnék jobb hátsó tolóajtót. Illetve nagy segítség lenne, ha valaki meg tudná mondani, hogy a facelift előtti (1994-1998) vagy a társmárkák (Peugeot, Fiat, Lancia) alkatrészei között is keresgélhetek? Nekem úgy tűnik, mintha a díszlécezés miatt nem teljesen csereszabatos ez az alkatrész.
Belefáradtam a 2.0 l-es turbós benzinmotoromhoz a turbófeltöltő keresésébe! ( bontottan nem találok,a felújítók meg olyan árakkal dobálóznak amik a kocsi értékével vetekszenek!)
Olyan kérdésem lenne,hogy lehetséges-e esetleg egy szívó benzinmotor beépítése? Le lehet a KF-nél papírozni a dolgot?
Kicsit hosszú lesz a válasz az évjárat ismerete nélkül. Meg amúgy is. :-P
1995-ig 80e km a csereperiódus ha az éves futás 10e km alatt van. 120e km a csereperiódus, ha az éves futás 15e km alatt van. (és 10e felett természetesen)
1996-97 között 90e km a csere 15e km /év alatt, és 120e km a csere 15e km/év felett
1998-ban 80e km a csere 10e km/év alatt és 120e km a csere 15e km/év felett
1999-től 90e km vagy 120 hónap a csere 20e km/év alatt, 120e km vagy 120 hónap a csere 20e km/év felett illetve 90e km vagy 120 hónap a csere nehéz üzemben használt járműnél. (ilyenek a taxi, a sokat városi forgalomban- vagy főleg lassú tempóban, rövid távokon használt autók)
Valóban itt volt a hiba, szépem összeraktam, de ennak a stekkerét nem kattintottam rá, csak rátoltam, majd eztután próba, de csak langyi levegő jött.. Már későre járt az idő, majd másnap folytatom.. Másnap átugrottam Budaörsre Biáról, a pályán kicsit meglöktem, hát na, én voltam ismét a f@sz.. Egyszer csak berobbant a forró levegő. Hiába próbálgattam előtte csak mellékúton poroszkáltam, nem tudta kidolgozni a maradék levegőt a radiátorból..
Szóval, most patent a klíma, már minden új benne, na meg pöpec a fűtés is! :D
Ne haragudj,hogy beletrollkodok a hozzászólásodba,de amit bekarikáztál az az utastér felé irányítja a levegőt.A hideg-meleg állítómotorja az az alatta lévő!
(nekem pont abból volt problémám,hogy a két motor csatlakozóját összecserélték,ezért se fűtésem nem volt,se az utastérbe nem fújtak levegőt a ventilátorok)
Szia. Befecskendező szelep az 1. Hengeren. Volt a hiba.
Viszont .ég alap fordulaton menet közben berángat. Alapjáraton is egyenletlen.
Trafósoron a gyertyapipak szakadozottak a vége. Lehet ettöl is. Áthúzhat?
Sziasztok! 2,1 Ulysse digitklímás. Belső elpárologtatót kellett cserélni mert eresztett, ez meg is történt. Szépen visszament a műszerfal, minden a helyére átnézve. a radiátort is kihúztam "o" gyűrűket kellett cserélni a csatlakozásnál. A hiba jelenleg, h nincs fűtés, de a radiátor forró, azaz nem levegős, de valamelyik csappantyú nem vált át. Átnéztem mégegyszer, minden csati a helyén. Azt a kis érzékelőt, ami talán a belső hőmérsékletet nézi a kesztyűtartó felett, azt is megtakarítottam óvatosan még a műszerfal kivételkor, mert tiszta szösz volt. Nem tudom mi szabályozza a meleg levegő csappantyúját, talán valamelyik ézékelő lehet.. Esetleg valaki futott bele ilyenbe?
Voltam,egy helyen,ahol tudtak motordiagnosztikát csinálni.Két adat volt furcsa: az első,hogy a beszívott levegő hőmérsékletét -33 C nak mutatta a program ( akkor is,ha az érzékelő csatlakozója le volt húzva) a másik,hogy ráadott gyújtásnál először a hűtővíz hőmérsékletét is - nak mutatta,majd beindítás után már mutatta a rendes értéket! Valakinek ötlete esetleg,hogy merre tovább? ( Ja,és még annyi,hogy a szívócső nyomásnak a motor felpörgetésére nem kellene változni?)
Általánosságban 3 fajta ok miatt nem megy egy henger: nincs gyújtás, nincs üzemanyag vagy nincsen kompresszió. Ez alapján még jó sok tényező játszhat. A gyertya taknyos abban a hengerben, amelyik nem megy? Mert akkor legalább arra van esély, hogy üzemanyagot kap. Azután még szóba jöhet a gyertyakábel hiba, trafó hiba( ez nem valószínű most), az, hogy valahol plusz levegő jut be, injektor hiba, kábel hiba, motorvezérlő hiba, valamilyen motorhiba, ami miatt nincsen ott megfelelő kompresszió.......stb
Sziasztok.
Lancia zeta benzin.
Az 1 henger nem akar menni. Gyertyát cserélgettem, ugyan az. Ma reggel inditas után érezhetően 3 henger ment.
Mi lehet az ok?
Na, szerencsére olcsón megúsztam: Lepattintottam a tetőmozgató gomb körüli kárpitpanelt és a fejemre esett a tetőmozgató motort tartó egyik csavar...(!?)
Ha már egy úgyis kiesett, kivettem a másik kettőt is, kivettem a helyéről a motort és így kézzel vissza lehetett tolni a helyére az ablakot. Visszatekertem mindhárom csavart és máris újra jól működött (illetve izé, úgy mint eddig: kifele magától, befele kézzel) Ezt még kétszer megcsináltam szét-össze hogy eltaláljam a megfelelő végállást (gyanítom számolja hogy mennyit teker ki-be, és ha azt hiszi hogy végállásban van az ablak akkor nem tekeri tovább) és hipp-hopp készen is lett.