Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.07.10 0 0 180

De a rezidens nem egyenértékű a mérnökkel, a mérnökkel összevethető szakorvos viszont mellényzsebből megveszi a mérnököt. 

 

Mondom ezt úgy, hogy van a családomban orvos is, mérnök is szép számmal. 

Előzmény: mmormota (179)
mmormota Creative Commons License 2011.07.10 0 0 179

Egy jó kezdő mérnök az iparban könnyen elérhet 200 nettót, egy rezidens a felét kapja. Ez a helyzet nem maradhat így sokáig, külföldön az orvosok jobban keresnek mint a mérnökök. (mérnök vagyok)

Előzmény: Törölt nick (178)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.10 0 0 178

Azért mennek tömegesen külföldre, mint amiért sok iparos, mérnök stb elmegy a miénknél gazdagabb államokba. Leginkább a rezidensek támolyognak ki, akik elvárnák, hogy egyetem után azonnal olyan színvonalon éljenek, mint a betegektől kapott jattal kitömött negyvenes-ötvenes szakorvos. 

 

Ami meg a hivatalos béreket illeti, végzettségnek, életkornak, beosztásnak megfelelően kapnak a bértábla szerint. Mit kell azon érvelni, ennyi jár, az a rezidens aki most hőbörög, mikor beiratkozott nagyon jól tudta mi a pálya. Más, diplomás állami alkalmazott sem kap többet.

Előzmény: eke (177)
eke Creative Commons License 2011.07.10 0 0 177

Azt gondoltam a hazi bérekkel fogsz érvelni.

 

Miért nem azokat mutatod?

Előzmény: Törölt nick (175)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.10 0 0 175

"miért mennek tömegesen külföldre"

 

Német, brit, skandináv 80-120e eurós ajánlatok magasabbak, tárgyi feltételekről nem is beszélve. De ezt minden szakma művelője elmondhatja, hogy a világ leggazdagabb államaiban magasabb lenne a jövedelme, mint egy középkategóriás fejlődő országban, nem? 

Előzmény: eke (174)
eke Creative Commons License 2011.07.10 0 0 174

Minden szakmának vannak kiemelkedő keresetű tagjai, a cserépkályhástól a sebészig.