Meg a műszerfala is máshogy néz ki, modernebb ha úgy tetszik. :-) Meg az újabbakon láthatóan egyszerűsítettek ezt-azt, pl. a kipuff-könyök nem végig krómozott, gagyibb a váltókar is. Nyilván a célnak így is megfelel, de a régié szebb kivitelű.
Írtam a Hondának, hogy van-e valami megoldásuk az óra nullázására, kíváncsi vagyok mit fognak írni. Nekem nem volt még időm belenézni, talán a hétvégén.
Majd szétszedem, megnézem, hátha át lehet programozni, mint sok régebbi autóét. Ha nem, akkor veszek újat. Nem olcsó, de ha csak százezrenként kell venni újat, akkor csak 66 fillér kilométerenként. :-)
Valamikor ilyentájt vettem valóban, elő kellene keresni az adásvételit. :-)
Ma reggel amúgy átléptük a 100.000 km-et, de van egy nem csekély probléma, a számláló elszámolt 99999.9-ig, és ott megállt. Azóta jöttem vagy 10 km-et, de nem számol tovább. Egyelőre nem találtam leírást, hogy lehet-e valamilyen külső módon nullázni. Mindenesetre ha nincs rá mód, akkor két út van, szétszedem, és megnézem, hátha valami külső eeprom-ban van az adat, és akkor azt kell umbuldálni, vagy venni kell másik műszeregységet, ami 66.000 forint. :-)
Érdekes, van a topicban Innova akinek már átfordult a számláló, lehet az első években ( ez ugye 2003-as ) nem gondoltak erre ?
Napi kb. 80 km-et megyek, Tahitótfalu-Budapest, de egyáltalán nem óvatosan, mindig megyek előre, ezért lámpaváltáskor húzni is kell. A gyorsforgalmin, M0-án 90, de reggelente ha jó párás a levegő, akkor meglepően könnyen megy százat is. ( óra szerint ! ). Ami segíthet az az, hogy egészen minimálisan használom a szívatót, otthon "hegyről" indulok, még hidegben is csak max 1 km, nyáron pedig semmi. Nem melegítem egy percet sem, beindítom és megyek. Mindig jó olaj van benne, és kizárólag 100-as benzin. Így hálálja meg. :-)
Hú, de durve, ezt hogy csinálod? Ok, nekem város, meg egyszerre 6 km többnyire, meg olyan 70-75 rre felgyorsítok, ha indokolt, de 2.4-2.6 köt karmol. Legszűrő új. Lehet kéne tűszelepet cserélnem :)
Még kb. 150 km, és nullás lesz. Tök jó erőben van a kisöreg, pont reggel gondolkodtam, hogy mérek 0-80, 0-100-at, és összehasonlítom a 2500km-et futott másikkal, hogy mennyi az eltérés. Tegnap a fiammal közlekedtünk, együtt olyan 145 kg vagyunk, és tök haladós volt így is.
Szerintem a közeljövőben ezek az alacsony fogyasztású kis gépek felértékelődnek. :-)
Amúgy én kizárólag 100-ast tankolok bele, de ez még a mostani ár mellett sem fájdalmas, tekintettel az 1.83 literes átlagra. :-)
Én meg, khm, anno hülyének lettem nézve, mikor elmentem a Glocknerre a most már glbtech-nél szolgáló feketével, ami hamarosan nullkilométeres lesz. Apropó, nem eladó...? :D