Keresés

Részletes keresés

garázsharcos Creative Commons License 2010.09.11 0 0 78
Az NGK és ND márkához viszonyított Hőérték-öszehasonlító táblázat, ha segít valamit.

üdv.: R

http://www.briskracing.com/content/heat_range_cross_reference_table.php
Előzmény: LAJOS-67 (77)
LAJOS-67 Creative Commons License 2010.09.09 0 0 77
Üdv Jawások!
Tudnátok nekem segíteni BRISK gyertya hőérték táblázatban?Köszi.
garázsharcos Creative Commons License 2010.08.13 0 0 76
Hirtelen túrtam egy motormetszetet, valami ebből is látszik.A Jawa 250 az 1-es és 4-es sebességeket körmös kapcsolással valósítja meg, a 2-es és 3-as pedig bordástengely-bordásagy kapcsolattal.Ha jól értem, a beváltott és bevett 3-as fokozat nem stabil, éppen a kiugrás határán van, ezért kerreg.A hiba eredhet kopásokból (bordástengely, fogaskerék bordásagya), rossz hézagolásokból (tengelyek axiális mozgása), elkopott váltóvilla és még pár dolog.Mindenképpen bele kell nézni, nagy valószínűséggel szét is kell szedni.Itt, ezen a fórumon is akad alkatrész, szerintem, ha szükséges.

Gyors hibamegállapítást, jó munkát, üdv.: R
Előzmény: Jawa 250cc (75)
Jawa 250cc Creative Commons License 2010.08.09 0 0 75
Hello mindenki !

Olyan problémám van hogy a harmadikat nem veszi be a 250-es jawa-m. Vagyis beveszi csak kerrog vmi elkopott benne levettem az oldalát de sok mindenre nem jutottam a kuplungját még nem mertem levenni pedig akkor többet látnék. Neten keresgettem képeket de nem sok sikerrel ,ha tudnátok küldeni valami leirást vagy képeket megköszönném. E-mail: takacs4444@gmail.com
guevara78 Creative Commons License 2010.08.05 0 0 74
 

Üdv szakik!

Eladnám a képen látható Cz-met vagy Pannonia,Csepel alkatrészekre cserélném:

(email címem publikus)

zoliiiiiiiiiiiiiii Creative Commons License 2010.07.30 0 0 73
helló segítséget kérnék van egy 350 es cz jawam kicseréltem a fesszabályzót két kis kondít két megszakítót és a 2 szénkefét is mert nem volt semmi töltése és most meg csak aksiról megy és ha lemerül megáll jó lenne 1 -2 tanács előre is kösz
fadamka Creative Commons License 2010.06.09 0 0 72
Köszönöm szépen a tippe(eke)t, ha lejutok Nagyfaterhoz nekilendülök! :)
Előzmény: Ba701 (71)
Ba701 Creative Commons License 2010.06.06 0 0 71
Hali

1. szerezz egy ütőcsavarhúzód azzal próbáld. Ha nem tudsz szerezni, fogj egy olyan átmérőjű dornit vagy köracélt mint a csavar feje üss rá a csavarfejre egy jó húzósat kalapáccsal. Utána próbáld tekerni csavarhúzóval. Lazulni fog
2. vedd ki a forgórésztartócsavart, vedd le a megszakítóbütyköt, a bütyök alatt a forgórészben menet van (ha jól emlékszem 8-as) hajts be oda egy csavart azzal le tudod húzni a kúpról. Ha nehezen jön akkor a csavar fejét húzás közben kocogtasd kalapáccsal.
Előzmény: fadamka (70)
fadamka Creative Commons License 2010.06.05 0 0 70
Üdvözletem!
Nos, haladok a motor szétszerelésével, de most elakadtam 2 dolog ügyében is:
1.: blokk kuplung felőle deklijének felső 2 csavarját nem bírom kicsavarni, de csak megoldom valahogy, max lefúrom... :( :),
2.: a a gyújtás forgórészét(dinamót) hogyan tudom levarázsolni onnan? A főtengely végéről a csavart már leszedtem, de nem merem feszegetni, inkább tanácsot kérek :)

Taxxi Creative Commons License 2010.06.02 0 0 69
Elnézést a zavarásért! :D

Megcsináltam MyVIP-en a Jawa Motoros Klubot, aki gondlja csatlakozzon! :D

Aki közületek nem bánná, hogy motorját felrakjam Vip-re a klub galériába, rakjon be ide

képet! :D

Előre is köszönöm, nagy segítség lenne! :)


zénó21 Creative Commons License 2010.04.30 0 0 68

hello,

nos, a kenőanyag milyensége a közelmúltban számos érv-ellenérv partyt szült, azonban jó, ha tudod, mindenki olyat löttyint a blokkba, amilyet szeretne. Nekem van olyan blokkom, amiben 10w-40 olaj fut, viszont van olyan is, amiben 80w-90, tehát sokkal "nehezebb" kenőcs szolgál. Mindkettő, tehát a vékony és vastag olajnak is megvan a maga előnye, illetve hártánya. A fincsi ojil a többtárcsás kuplungnak jobb, a combosabb pedig a váltót támogatja többnyire. A mai világban ez abszolút szubjektív döntés, komolyabb károsodást egyik anyag sem okoz. Elég az hozzá, hogy akkoriban miféle kenőanyagok léteztek, nagyjából semmilyenek, ehhez passzintották a konstruktőrők az erőforrást. Gondolj csak az üzemanyagra: a mai, magas oktánszámú erőleves csak a mesében létezett, nem csoda, hogy számos ősz hajszálad keletkezik majd az esetleges gyújtáskorrekciónal. Nagyjából ennyi, nem muszáj görcsölnöd ezen,

A térfogatról: a teljesen kivéreztetett blokkba nagyjából 750 köbci szalad, de egyet se félj, létezik ugyanis olajkontroll, amin egyszerű módón lecsekkolhatod a megfelelő nívót: csavard ki, nyomasd bele a lötyit, amint vizuális kapcsolatod van a "másik végével", szüntesd meg betápot, kész.

A hagyományos (eredeti) égéstér (henger) nem hüvelyes rendszerű, alapmérete 65 mm, az ezek feletti méretek mind-mind túlméretes (többlépcsős) fődarabok,

üdv

Előzmény: fadamka (67)
fadamka Creative Commons License 2010.04.29 0 0 67
Még egy kérdés: ez a fajta henger hüvelyes, avagy sem?
Továbbra is köszönöm!
Előzmény: fadamka (66)
fadamka Creative Commons License 2010.04.29 0 0 66
Ezeket felírtam, köszönöm! :)
Viszont megvan a következő problémám: ugyebár már ha nagy-generál(teljes renoválás), akkor a blokkot is illenék szétszedni, viszont sehol sem találtam meg a következő kérdésemre a választ: mennyi olajat kell önteni a blokkba, és azt is milyen fajtát? Annyit sikerült kiderítenem, hogy "5000 km után, sebességváltóház olajcsere, nyáron, Castrol Grand Prix SAE 50 vagy Shell X 100". De nem tudom ebből mi igaz és mi nem, de akkor is a fő kérdés az, hogy MENNYIT?
Előre is köszi!itt tartok :)
Előzmény: zénó21 (65)
zénó21 Creative Commons License 2010.04.20 0 0 65

van itt ímél meg cellfón: bodnar_p@mailbox.hu,

+36203926266,

üdv

Előzmény: fadamka (64)
fadamka Creative Commons License 2010.04.19 0 0 64
Rendben van, köszönöm szépen a felajánlást! :) Egy mail vagy egy MSN viszont akkor hadd kérjek már, ott könnyebben el tudnálak érni!
Üdv!
Előzmény: zénó21 (63)
zénó21 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 63

Szívesen,

korábban magam is használtam 559 modellt, mostanra azonban csak a padlást nyomja jónéhány darab. Ha esetleg nagyon alkatrész szűkében vagy, keress meg bátran,

üdv

Előzmény: fadamka (62)
fadamka Creative Commons License 2010.04.17 0 0 62
Köszönöm szépen a tippet, találtam pár hasznos dolgot! :)
Mellesleg megbosszantott a dolog, hogy nem találtam normális, magyar nyelvű kapcsolási rajzot, úgyhogy készítettem egyet, melyet ha minden igaz megtaláltok a szocimotoros.hu oldalon!

Üdv!
Előzmény: zénó21 (61)
zénó21 Creative Commons License 2010.04.14 0 0 61

Nézz szét a www.szocimotoros.hu honlapján, van ott ún. szakirodalom, nyilván megtalálod azt, amit keresel,

üdv

Előzmény: fadamka (59)
fadamka Creative Commons License 2010.04.13 0 0 60
Jawa 250 559
Előzmény: fadamka (59)
fadamka Creative Commons License 2010.04.13 0 0 59
Sziasztok!
Nemrégiben rátaláltam Nagyapám régi-régi, egész pontosan 1970-es kiadású, 30 évet "pihentetett" Jawa 250-559-esére! Nagyon megtetszett a motor, és úgy döntöttem, megpróbálom megcsinálgatni. Egyenlőre még a letakarításig és az oldaldobozok feltárásáig jutottam, de szeretném az utolsó csavarig szétszedni. Szeretnék kérni Tőletek első körben egy robbantott ábrát a blokkról(már ha létezik) és egy kapcsolási rajzot, amiből ki is tudok menni, mert amit a neten találtam az egy kézzel rajzolt alkotás volt(:D), és inkább valami szakszerűbbre lenne szükségem! Raktam fel egy képet is a jelenlegi állapotáról, mellesleg megvan az első fényszóró is, csak kivettük, nehogy a kiszabadítása közben összetörjön (amit csak úgy zárójelben jegyeznék meg, hogy egy fél napba került :))! Légyszi mail címemre küldeni a cuccot (pici képfeltöltési méret miatt): fadamka@vipmail.hu :)
Előre is köszönöm!
zénó21 Creative Commons License 2010.04.10 0 0 58
Jó. és akkor mennyi-az-annyi?
Előzmény: RastaPeti (56)
flakpanter Creative Commons License 2010.03.31 0 0 57
üdv jawa rumpalt 500ast? mibe fáj ?
RastaPeti Creative Commons License 2010.03.30 0 0 56
csak egy darabra van szükségem összvisz. Meg hogy egybe legyen, írtam oldalkocsiba kellene...
Előzmény: zénó21 (51)
flakpanter Creative Commons License 2010.03.24 0 0 55
üdv a danuvia forumrol vagyok van egy 1951es jawa vázam alsó felsö villakiflikel +a két hátsó lengéscsilapitoval a számom 06 20 363 95 47 hivj és megegyezünk üdv a szakiknak
bezilajos Creative Commons License 2010.03.16 0 0 54
Motoros börze! 2010 március 21-én 06 órai kezdettel veterán börzét tartunk Budapest. XXIII.ker. Haraszti úton lévő A és M Vámügynökség területén. További információ: Bézi Lajos. 06-20-589-7710
the doctor Creative Commons License 2010.03.14 0 0 53
Sziasztok 250-es (vagy nagyobb) léghűtéses Cross Cz-t keresek, de érdekel mindenféle alkatrésze is, elsősorban motorikusak, komplett blokk, hengerek, főtengelyek stb. kontakt: vale.46kukacfreemail.hu
pistitrabi Creative Commons License 2010.02.23 0 0 52
KGST Party „nekem nyolc”
2010. augusztus 20-22. (péntek-vasárnap)
Napkor-Napkorona Udvarház (Nyíregyházától 10 Km)

Az idei találkozó annyiban módosul a korábbi nyíregyházi rendezvényekhez képest, hogy mind a 3 napot Napkoron tartjuk. A korábbi helyszíntől 200 m-re költöztetjük a rendezvényt, ahol dombos, fákkal szegélyezett zárt területen lesz az idei fesztivál. Kényelmes sátrazási-, tisztálkodási lehetősséggel, non-stop büfével, főtt ételekkel, és minden eddiginél színesebb programokkal várunk mindenkit.

A korábban hiányolt dühöngő is lesz idén, tűzoltósági mentési bemutató, minden eddiginél nagyobb felvonulás, értékes díjazás az autóknak és autósoknak. Családi programok, sétakocsikázás, lovaglás, strandröplabda, paint-ball, retro disco és sok érdekesség.

2009-ben Exotic koncert volt, idén is készülünk…!

Elkészült a 2009-es film, ami megtekinthető a korábbi anyagokkal együtt:
http://www.viddler.com/groups/kgstparty/videos
Először! Veterán börze a KGST Party-n

Amivel számolhattok:

Regisztrációs díj (járművenként, utasok számtól függetlenül): 2010 Ft
Sátorhely (jármű/éj) 1000 Ft
Reggeli (szombat, vasárnap) 500 Ft
Ebéd (szombat, vasárnap) 1000 Ft
Vacsora (péntek, szombat) 600 Ft
Látogatói jegy (külsős) 300 Ft
Börze helypénz (külsős) 1000 Ft

Elérhetőségek:

Pócsi Attila
patti67@freemail.hu; 30/550-43-69
Pócsi István
istvan@kgstparty.hu; 30/528-59-64
Előzmény: zénó21 (51)
zénó21 Creative Commons License 2010.02.16 0 0 51
háát szerencsésebb lenne, ha szükséged lenne mindkettőre, de ha csak egy kell az sem gond. Utolsó ár: 5 ezres a kettőért+pstktg?
Előzmény: RastaPeti (50)
RastaPeti Creative Commons License 2010.02.16 0 0 50
csak egy darab kell, oldalkocsihoz! Úgy nincs?
Előzmény: zénó21 (47)
frundsberg Creative Commons License 2010.02.09 0 0 49
A Cross Cz még mindig eladó.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!