Voyagerhez is volt szerencsénk. utólag belegondolva nagyon mostohán bántam vele, nem érdemelte meg azt, amit kapott tőlem. 2.8dízel, nagy fotel mindenhol, gyári navi, kormányváltó (!!! igazi amerika!!!) 2 hatalmas tolóajtó, elektronikus hátsó elefántfülek a szellőzéshez, nagy csomitér. mostohán bántam vele, mert egy Dodge Ram 1500SXT 5.7V8 HEMI után jött hozzám, és bármennyire szeretett volna jól teljesíteni, megtörhetetlen voltam. sajnos a jóságára és a szuper praktikusságára akkor jöttem rá, amikor elcseréltem egy másik autóra. hiba volt. nem figyeltem oda rá, pedig nagyon hálás volt, és igazából igénytelen, filléres... igazából ezt is ajánlani tudom. a blokknál kell odafigyelni, hogy a tűzgyűrűknél nem fúj-e ki.
Áááá... Csak már van ocsóé cca 600eft. Nagyon lefingotba lehet ülni 300eft tól.
3liter v6 dizel vagy 3.2 vr6 benzin.
2.5 tdi it kihagynám.
A fosom marketpalace ad árajánlást azt elszáltak az árak. Mert öszesiti az adatbázist de egy angol nem ér annyit mint a német.
Grand 2.7 vagy 4.7 ez mellé betársult az ml merci a disco vagy range esetleg pick up most azok is jó árban vannak. Azt aszony talált egy merci r osztályt azt én meg ránéztem a touaregekre.
Tranfosé jönne egy v6 grand voyager, oszt nincs parkolom (pénzem se) de azé nézelödöm. meg most van melós kocsi valami cucolos családi kellene. Arra meg 6-9 fös minibusz vagy voyager
Aha, 2003as évjáratú 2.5tdi. sor 5ös motor, 6os automata, lufirugó, bőr. mi szerettük. sokan szívtak vele, nekünk a végén gyűlt meg a bajunk vele. ügyes volt, hóban, homokban, sárban, aszfalton és bányában is megállta a helyét. számomra már akkor aggasztóan sok volt benne az elektronika, amiből valami használat során betérdelt nálunk, és a navi meg a terepdőlésszög-érzékelő az iránytűvel együtt kinyiffant. aztán a kardánfüggesztő menet közben rotty, és az utolsó húzásnént elkezdett nehezen indulni. szerelőhöz el (aki a csirkét is életre keltette), és közölte, hogy fasza, közel 10 liternyi olajat engedett le a motorból. ennek oka, hogy az előző tulajnál javítva volt a 4., 5. porlasztó (benzines tankolás miatt), és a nálunk eltöltött 80.000km alatt az 5.porlasztó visszalazult. olválisra koptatta a rezgéstől önmagát is meg a foglalatát, így a motorolajba gázolaj is került, nem kevés. nagyjából megjavította, eladtuk, az új tulajnál még egy hengerrepedés is összejött. ezeket leszámítva a lufirugók cseréjétől is tartottam a vége felé, mert nem mindig szintezett megfelelően. amúgy nagyon nagy élményt adott. viszont a csirke ugyanezeket megoldja sokkal kevesebb elektronikával. ja, étvágy :/ 2.5tdiR5 12-13lityi (ha a feleségem vezette, akkor 10-11), ellenben a csirke 2.7crd ugyanúgy 5henger sorban 8-9,5 nekem, 7-8 a babámnak. nem rossz a touareg csak el kell fogadni, hogy a tankja közel 100literes, fogyasztása lábföggő - de nem kevés, és a motorvezérlésre meg a lufirugókra oda kell figyelni és a napfénytető nem feltétlenül a barátod. szerethető, de ha lehet, ismert előéletűt vegyél. nem gond, ha több tulaja volt előtted, csak végig lehessen követni, mert ha volt gazdája, akkor szerették és nagy baj nem lehet...
Mármint a Fish&Chips hazájában nyomos megint? Mert ha igen, akkor lesz megint egy RHD V8??? A kipufogó rendszernél arra gondoltam, hogy a dobok ugranának le a csőről. Venne bontva egy használt WG pipát, azt átalakítanánk, aztán az első módosítással érintett helytől lepattintanánk alá. Az eredeti maradna a műszakira tartaléknak. Aztán nagyparkettánál jönne a hangrobbanás :D
Meg gyűne pár paci. Ha nem teljesen nyitott a rendszer akkor jónak kéne lenni(katalizátor) de mivel nem sport üzemódba használod az élettartam nem befolyásolodik annyira. Szelepek védettebbek a turbo miatt, lefúvó szelep van.
Első héten dolgozom a volt melóhelyen, simán visszavettek.
Átment a műszakin is a vasmadár, úgyhogy jövő héten egy klímatömítettsége vizsgálat, egy klíma-feltöltés, és kész minden fontos dolog rajta.
Ezt követően gumivásárlás következik, mert a mostani kezd legatyásodni.
Te BM!
megint belém bújt a kisördög a nyitott rendszer miatt. nagyon nyírná az a motort, ha a dob nem folytán a kilégzését? mert a hangja az szép lenne tőle :)
Köszönöm.Igen,ezt többen tanácsolták,hogy automata váltó olajcsere kell.Valószínűleg az megoldja.Jövő héten megy is a szervízbe.Emil frey márkaszervízről van valakinek véleménye??Oda vinném,egész jó árat mondtak rá,és még kell a diffi szimeringeket is cserélnem,mert nyomja kifele a diffi az olajat.
A szuperszakink azt mondta, hogy nem érti, hogy lehetett valamit így elkötni... ennél többet sajnos nem tudok. Oké, nyúztam 350km-t, minden körülmény között. Sikerült 0702, 0836 és 1242 hibakódot összeszednem (ha jól emlékezem). Kaptam MIL-t is, de aztán stop-start, és minden rendben volt. Érezhető/maradandó hiba nincs benne. Felkerült a turbó-kipufogő közé a bilincs is, minden karaj. Kész a középkonzolom is, és minden működik. nagy a boldogság. Az utas oldali ülés alatt valami még zörög, aztán majd minden szuper lesz megint.
2 éve vásároltam egy 2.7crd motoros csirkét.Eddig semmi problémám nem volt vele.kb. 1 hónapja magasabb fordulaton vált el az automata váltó.Nem ránt,nem remeg mikor elvált.Hibakódot nem ír ki.Van valakinek tippje mi lehet a probléma.De ilyenkor egy kicsit lomhább is,és nem mindig csinálja,csak alkalmankét1-2szer.Olajszint jó a váltóba.Olajat nem cseréltem a váltóba,kb.30.000km-t mentem vele mióta nálam van.Köszi előre is ha van valakinek valami ötlete
két és fél év távollét után jól működő állapotban ma hazahoztuk. A szerelő csak mosolygott, új alkatrész beépítése nélkül visszahozta az életbe. Most gyűjtjük a boldog teszt kilométereket. Műszaki 2 hét múlva. BOLDOGSÁG VAN! Mindenkinek hasonló örömöt!
A héten fürdőszoba-projekt volt, úgyhogy most nem sok minden történt. Azonban kaptam kölcsön egy működő váltó pozíció érzékelő panelt. Feltöltöttem a tartalék csereakksit fullra, és jövő héten megtámadom a bébit. Kicserélem ezeket, aztán meglátjuk, mit mutat. Ha semmi jót, akkor a következő lépcső a váltó szolenoid-tömbjének cseréje lesz (de remélem, addig nem jutunk el, mert megoldódik...)
Nyári szünet, úgyhogy megint előkerült az újraélesztési projekt.
Ma kimentem a szerelőhöz, akinél a csirke áll.
kulcsos olvasás:
P 0340
P 0700
P 0702
Egyenlőre ennyi. Van egy sanda gyanúm, hogy a P 0340 az még a múltból maradt benne, de nem vagyok biztos, mert szerintem kitöröltek belőle minden hibakódot.
A helyzet az, hogy a PCM és a váltó között újra lett fűzve a kábelköteg, az ECU+PCM+Immo egy autóból lett átemelve. A szerelő nem olvasott ki belőle hibát, én igen.
Elképzelhetőnek tartom, hogy a váltó pozíció-érzékelője megint kinyiffant. Valahonnan szerzek egy tesztert, és meglátjuk.
Ha valakinek van ötlete, akkor ossza meg bátran, ne tartsa magában :)
Érdekes volt a jelenség mert semmi előjel nem volt mármint ugy mondom hogy betolás berántás aksi lemerítés stb...
Úgy képzeld el hogy megálltunk a kuton bementünk egy Colára és addig kint ketyegett a kocsi mert autópályán mentünk kb2-4 perc lehetett. Mire vissza mentünk már csattogót... szomorú.
Ráadásul ugye van klima hütő autó hütő olaj hűtő hütőnek a hőütője amitől nem lehet hozzá férni a viszkós ventillátorhoz ami mögött van a vezérlés fedele illetve minden miegymás... Éljen VM motori :)
Igen tudom én is hogy a szelepleszakadásra hajlamos 2.8 crd-t vezetek. Bárcsak valaki írta volna hogy nagyon hangos az index relé kattogása és az lenne. :)
Hát akkor fájdalmas és hosszú szerelésnek nézünk elébe.
Olajnyomás is rendben van lámpa is kialszik sőt a betöltő nyílást is leszedtem akkor meg fröcsköl ki úgyhogy olaj is van. Sajna főtengely szimeringes de ott csak kevés olaj távozik.