Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bandigreen Creative Commons License 2020.09.23 0 0 2536

P1270 INTAKE PORT SWIRL ACTUATOR SHORT CIRCUIT

P1270 INTAKE PORT SWIRL ACTUATOR GROUND X

P1270 INTAKE PORT SWIRL ACTUATOR OPEN CIRCUIT

Előzmény: Hornyák Péter (2534)
Bmrenault Creative Commons License 2020.09.22 0 0 2535
Előzmény: Hornyák Péter (2534)
Hornyák Péter Creative Commons License 2020.09.22 0 0 2534

Sziasztok 2.7 crdi motornál p1270 hibakód milyen problémát jelez?

 

bandigreen Creative Commons License 2020.09.03 0 0 2533

Voyagerhez is volt szerencsénk. utólag belegondolva nagyon mostohán bántam vele, nem érdemelte meg azt, amit kapott tőlem. 2.8dízel, nagy fotel mindenhol, gyári navi, kormányváltó (!!! igazi amerika!!!) 2 hatalmas tolóajtó, elektronikus hátsó elefántfülek a szellőzéshez, nagy csomitér. mostohán bántam vele, mert egy Dodge Ram 1500SXT 5.7V8 HEMI után jött hozzám, és bármennyire szeretett volna jól teljesíteni, megtörhetetlen voltam. sajnos a jóságára és a szuper praktikusságára akkor jöttem rá, amikor elcseréltem egy másik autóra. hiba volt. nem figyeltem oda rá, pedig nagyon hálás volt, és igazából igénytelen, filléres... igazából ezt is ajánlani tudom. a blokknál kell odafigyelni, hogy a tűzgyűrűknél nem fúj-e ki.

Előzmény: Bmrenault (2532)
Bmrenault Creative Commons License 2020.09.03 0 0 2532

Áááá... Csak már van ocsóé cca 600eft. Nagyon lefingotba lehet ülni 300eft tól.

3liter v6 dizel vagy 3.2 vr6 benzin.

2.5 tdi it kihagynám.

A fosom marketpalace ad árajánlást azt elszáltak az árak. Mert öszesiti az adatbázist de egy angol nem ér annyit mint a német.

Grand 2.7 vagy 4.7 ez mellé betársult az ml merci a disco vagy range esetleg pick up most azok is jó árban vannak. Azt aszony talált egy merci r osztályt azt én meg ránéztem a touaregekre.

Tranfosé jönne egy v6 grand voyager, oszt nincs parkolom (pénzem se) de azé nézelödöm. meg most van melós kocsi valami cucolos családi kellene. Arra meg 6-9 fös minibusz vagy voyager

Előzmény: bandigreen (2531)
bandigreen Creative Commons License 2020.09.03 0 0 2531

Hi!

 

Aha, 2003as évjáratú 2.5tdi. sor 5ös motor, 6os automata, lufirugó, bőr. mi szerettük. sokan szívtak vele, nekünk a végén gyűlt meg a bajunk vele. ügyes volt, hóban, homokban, sárban, aszfalton és bányában is megállta a helyét. számomra már akkor aggasztóan sok volt benne az elektronika, amiből valami használat során betérdelt nálunk, és a navi meg a terepdőlésszög-érzékelő az iránytűvel együtt kinyiffant. aztán a kardánfüggesztő menet közben rotty, és az utolsó húzásnént elkezdett nehezen indulni. szerelőhöz el (aki a csirkét is életre keltette), és közölte, hogy fasza, közel 10 liternyi olajat engedett le a motorból. ennek oka, hogy az előző tulajnál javítva volt a 4., 5. porlasztó (benzines tankolás miatt), és a nálunk eltöltött 80.000km alatt az 5.porlasztó visszalazult. olválisra koptatta a rezgéstől önmagát is meg a foglalatát, így a motorolajba gázolaj is került, nem kevés. nagyjából megjavította, eladtuk, az új tulajnál még egy hengerrepedés is összejött. ezeket leszámítva a lufirugók cseréjétől is tartottam a vége felé, mert nem mindig szintezett megfelelően. amúgy nagyon nagy élményt adott. viszont a csirke ugyanezeket megoldja sokkal kevesebb elektronikával. ja, étvágy :/ 2.5tdiR5 12-13lityi (ha a feleségem vezette, akkor 10-11), ellenben a csirke 2.7crd ugyanúgy 5henger sorban 8-9,5 nekem, 7-8 a babámnak. nem rossz a touareg csak el kell fogadni, hogy a tankja közel 100literes, fogyasztása lábföggő - de nem kevés, és a motorvezérlésre meg a lufirugókra oda kell figyelni és a napfénytető nem feltétlenül a barátod. szerethető, de ha lehet, ismert előéletűt vegyél. nem gond, ha több tulaja volt előtted, csak végig lehessen követni, mert ha volt gazdája, akkor szerették és nagy baj nem lehet...

 

remélem, segíthettem. hajrá :)

 

B.

Előzmény: Bmrenault (2530)
Bmrenault Creative Commons License 2020.09.02 0 0 2530

Nem neked volt touareged véletlenül?

Előzmény: bandigreen (2528)
Bmrenault Creative Commons License 2020.08.28 0 0 2529

Hát első körben pénzre utazok potolni a veszteségeket de igen lesz majd valami. Most dizelben gondolkozom.

Mi lenne ha csak egy kapcsolható szelepet tennél rá?

https://www.youtube.com/watch?v=KbjiZ-8a4_I

Előzmény: bandigreen (2528)
bandigreen Creative Commons License 2020.08.28 0 0 2528

Mármint a Fish&Chips hazájában nyomos megint? Mert ha igen, akkor lesz megint egy RHD V8??? 
A kipufogó rendszernél arra gondoltam, hogy a dobok ugranának le a csőről. Venne bontva egy használt WG pipát, azt átalakítanánk, aztán az első módosítással érintett helytől lepattintanánk alá. Az eredeti maradna a műszakira tartaléknak. Aztán nagyparkettánál jönne a hangrobbanás :D

Előzmény: Bmrenault (2527)
Bmrenault Creative Commons License 2020.08.28 0 0 2527

Meg gyűne pár paci. Ha nem teljesen nyitott a rendszer akkor jónak kéne lenni(katalizátor) de mivel nem sport üzemódba használod az élettartam nem befolyásolodik annyira. Szelepek védettebbek a turbo miatt, lefúvó szelep van.

Első héten dolgozom a volt melóhelyen, simán visszavettek.

Előzmény: bandigreen (2526)
bandigreen Creative Commons License 2020.08.28 0 0 2526

Hi Srácok!

 

Átment a műszakin is a vasmadár, úgyhogy jövő héten egy klímatömítettsége vizsgálat, egy klíma-feltöltés, és kész minden fontos dolog rajta. 

Ezt követően gumivásárlás következik, mert a mostani kezd legatyásodni.

 

Te BM! 

megint belém bújt a kisördög a nyitott rendszer miatt. nagyon nyírná az a motort, ha a dob nem folytán a kilégzését? mert a hangja az szép lenne tőle :)

 

B.

Bmrenault Creative Commons License 2020.08.22 0 0 2525

Minden szerelő lehet balfasz. Ha jó ár számlával csinálják.

Előzmény: lilaati78 (2524)
lilaati78 Creative Commons License 2020.08.22 0 0 2524

Köszönöm.Igen,ezt többen tanácsolták,hogy automata váltó olajcsere kell.Valószínűleg az megoldja.Jövő héten megy is a szervízbe.Emil frey márkaszervízről van valakinek véleménye??Oda vinném,egész jó árat mondtak rá,és még kell a diffi szimeringeket is cserélnem,mert nyomja kifele a diffi az olajat.

Előzmény: bandigreen (2523)
bandigreen Creative Commons License 2020.08.08 0 0 2523

Szia Lilaati78!

 

cserélj olaja, meg szűrőt... ez alap. oké, 50ropi, de kell. Illetve kellett volna, amikor hozzád került.

Aztán utána ha nem változik, akkor fordulatszámmérő szenzor első nekifutásra. Lehet még PCM forrasztási hiba is, de az majd később.


hajrá

 

B.

Előzmény: lilaati78 (2520)
bandigreen Creative Commons License 2020.08.08 0 0 2522

A szuperszakink azt mondta, hogy nem érti, hogy lehetett valamit így elkötni... ennél többet sajnos nem tudok. Oké, nyúztam 350km-t, minden körülmény között. Sikerült 0702, 0836 és 1242 hibakódot összeszednem (ha jól emlékezem). Kaptam MIL-t is, de aztán stop-start, és minden rendben volt. Érezhető/maradandó hiba nincs benne. Felkerült a turbó-kipufogő közé a bilincs is, minden karaj. Kész a középkonzolom is, és minden működik. nagy a boldogság. Az utas oldali ülés alatt valami még zörög, aztán majd minden szuper lesz megint.

Előzmény: Bmrenault (2521)
Bmrenault Creative Commons License 2020.08.07 0 0 2521

Na mi volt a gond?

Előzmény: bandigreen (2519)
lilaati78 Creative Commons License 2020.08.07 0 0 2520

Sziasztok!!

2 éve vásároltam egy 2.7crd motoros csirkét.Eddig semmi problémám nem volt vele.kb. 1 hónapja magasabb fordulaton vált el az automata váltó.Nem ránt,nem remeg mikor elvált.Hibakódot nem ír ki.Van valakinek tippje mi lehet a probléma.De ilyenkor egy kicsit lomhább is,és nem mindig csinálja,csak alkalmankét1-2szer.Olajszint jó a váltóba.Olajat nem cseréltem a váltóba,kb.30.000km-t mentem vele mióta nálam van.Köszi előre is ha van valakinek valami ötlete

bandigreen Creative Commons License 2020.08.03 0 0 2519

Kedves Csirkések!

 

HAZATÉRT!

két és fél év távollét után jól működő állapotban ma hazahoztuk. A szerelő csak mosolygott, új alkatrész  beépítése nélkül visszahozta az életbe. Most gyűjtjük a boldog teszt kilométereket. Műszaki 2 hét múlva. BOLDOGSÁG VAN! Mindenkinek hasonló örömöt!

 

B.

bandigreen Creative Commons License 2020.07.25 0 0 2518

Hi!

 

A héten fürdőszoba-projekt volt, úgyhogy most nem sok minden történt. Azonban kaptam kölcsön egy működő váltó pozíció érzékelő panelt. Feltöltöttem a tartalék csereakksit fullra, és jövő héten megtámadom a bébit. Kicserélem ezeket, aztán meglátjuk, mit mutat. Ha semmi jót, akkor a következő lépcső a váltó szolenoid-tömbjének cseréje lesz (de remélem, addig nem jutunk el, mert megoldódik...)

 

majd jelle tiétek a fejleményekkel.

 

B.

Előzmény: Bmrenault (2517)
Bmrenault Creative Commons License 2020.07.24 0 0 2517

na mizu?

Bmrenault Creative Commons License 2020.07.08 0 0 2516

Mondjuk akkut feltölteni hibakódok törlése. 

Próbakör. Osztán okosabbak leszünk. Persze szinteket is ellenörizni.

Váltópozició érzékelő menet közben ellenőrizhető.

A kurva solenoid nem. Mit csinált eddig vele?

Előzmény: bandigreen (2515)
bandigreen Creative Commons License 2020.07.08 0 0 2515

Sziasztok Srácok!

 

Nyári szünet, úgyhogy megint előkerült az újraélesztési projekt.

Ma kimentem a szerelőhöz, akinél a csirke áll.

kulcsos olvasás:

P 0340

P 0700

P 0702

Egyenlőre ennyi. Van egy sanda gyanúm, hogy a P 0340 az még a múltból maradt benne, de nem vagyok biztos, mert szerintem kitöröltek belőle minden hibakódot.

A helyzet az, hogy a PCM és a váltó között újra lett fűzve a kábelköteg, az ECU+PCM+Immo egy autóból lett átemelve. A szerelő nem olvasott ki belőle hibát, én igen.

Elképzelhetőnek tartom, hogy a váltó pozíció-érzékelője megint kinyiffant. Valahonnan szerzek egy tesztert, és meglátjuk.

Ha valakinek van ötlete, akkor ossza meg bátran, ne tartsa magában :)

 

Hajrá.

 

B.

MCSY Creative Commons License 2020.06.14 0 0 2514

Érdekes volt a jelenség mert semmi előjel nem volt mármint ugy mondom hogy betolás berántás aksi lemerítés stb...

Úgy képzeld el hogy megálltunk a kuton bementünk egy Colára és addig kint ketyegett a kocsi mert autópályán mentünk kb2-4 perc lehetett. Mire vissza mentünk már csattogót... szomorú.

Ráadásul ugye van klima hütő autó hütő olaj hűtő hütőnek a hőütője amitől nem lehet hozzá férni a viszkós ventillátorhoz ami mögött van a vezérlés fedele illetve minden miegymás... Éljen VM motori :)

Előzmény: Bmrenault (2513)
Bmrenault Creative Commons License 2020.06.13 0 0 2513

Nem a szíja hibás hanem a kiegészítők.

Feszítő vízpumpa satöbbi.

Állítólag elállítódik szelepvezérlés (időzítés)

Aztán megint ugrik egyet meg még egyet....

A szerelők is szeretnek spórolni a kiegészítő kicserélésén.

Mondjuk a szelep időzítését egy szerelő meg tudja nézni.

Előzmény: MCSY (2512)
MCSY Creative Commons License 2020.06.13 0 0 2512

Kb 30-50e van a Szíjban.

Igen tudom én is hogy a szelepleszakadásra hajlamos 2.8 crd-t vezetek. Bárcsak valaki írta volna hogy nagyon hangos az index relé kattogása és az lenne. :)

Hát akkor fájdalmas és hosszú szerelésnek nézünk elébe. 

Köszönöm szépen a segítséget.

Előzmény: Bmrenault (2511)
Bmrenault Creative Commons License 2020.06.12 0 0 2511

Utána okoskodtam képzeld szelep. Vezérműszíj volt cserélve?

Elöször ilyen aztán az erő is elmegy.

Meló mellett nem nagyon van időm.

Előzmény: MCSY (2510)
MCSY Creative Commons License 2020.06.12 0 0 2510

Olajnyomás is rendben van lámpa is kialszik sőt a betöltő nyílást is leszedtem akkor meg fröcsköl ki úgyhogy olaj is van. Sajna főtengely szimeringes de ott csak kevés olaj távozik.

Előzmény: Bmrenault (2509)
Bmrenault Creative Commons License 2020.06.11 0 0 2509

Melegen nő a szelephézag, csak le ne szakadjon.

Már ha az a probléma. Olajnyomás?

Előzmény: MCSY (2508)
MCSY Creative Commons License 2020.06.11 0 0 2508

igen automata.

Érdekes a jelenség mert ha hideg a motor akkor csak kb 10-20mp után kezd el csattogni egyre hangosabban de én is szelepre gyanakszok. :(

Előzmény: Bmrenault (2507)
Bmrenault Creative Commons License 2020.06.11 0 0 2507

Ez automata? 2.8 aszem az.

Egy kompressziót mernék mert lehet hogy az egyik szelep nem zár rendesen. Ha manuális lenne akkor meg kettőstömegüre tippelnék

Előzmény: MCSY (2506)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!