Keresés

Részletes keresés

kisebbségi Creative Commons License 2017.11.17 0 0 12227

Mondjuk nem ártott volna egy parancskönyvi rendelet a dokkolós használatról,annak mikéntjéről.Nem mindenki számtech zseni,egy ideig próbálgatja,aztán csak a munkaidő rögzítésre fogja használni,mert nem jut egyről a kettőre. Másik : arról volt szó,hogy az FC kártyák beépítésekor,illetve annál nagyobb ütemben lesznek cserélve a sz@r USB aljzatok. Úgy látom ezt sem sikerült teljesíteni.

 

Előzmény: kokolaja (12223)
f_k Creative Commons License 2017.11.17 0 0 12226

MFB 3 mozdony menü ugyan megjelenik a táblagépen ha elindul rajta a kiterjesztés, de a teloc sebesség csak úgy látható ha kiveszem a dokkolóból a táblagépet  és az Mfb menüjébe nyomok egy 3 ast.

Kopott abroncsú gépeknél jön a figyelmeztetés a riasztás a sebességtúllépésről ami a teloc sebességhez van kalibrálva.

 Ha dokkolás után csak a Gps sebességet látom az kevés.

Pl.: 76 km/h mutat a hivatalos sebességmérő a GPS sebesség 75 km/h , de az Mfb 3 -as mozdony menü 7 es almenü teloc sebesség meg 81 km/h mutat.

Ha megyek a mechanikus óra szerint 80 km/h vel folyamatosan riaszt majd az MFB mert ott a teloc sebesség 85-86 km/h között változik.

az a 7 es almenü fontos nekem legalábbis ezek miatt is , na ezt a táblagépen a dokkolás után már nem tudom előcsalogatni csak ha kiveszem a tabletet és ott MFB -n kezelem a menüt.

Emig is csak akkor jön elő ha piros x el bezárom a dokkolás után a zöld MFB ablakot a táblagépen és kiveszem a táblagépet, mert az internet stb.kapcsolat nem ment nekem bedokkolva legalábbis.

Előzmény: kokolaja (12223)
1047 005-2 Creative Commons License 2017.11.16 0 1 12225

"Amikor csatlakoztatom a tablettet,már nincs lehetőségem az MVA előnyeit használni!"

 

Most írták le,hogy van.

 

 

 

"Az MMV menetrendeket nem tudja betölteni."

 

Amit az MVA betud,azt az MFB is.Amit nem,azt egyik sem tudja.

Előzmény: tfmb (12224)
tfmb Creative Commons License 2017.11.16 0 0 12224

Köszönöm ,hogy válaszoltál!

Ami a fő gondom.

Amikor csatlakoztatom a tablettet,már nincs lehetőségem az MVA előnyeit használni!

Gondolok arra,hogy EMIG,ahol kereshetem a szembe váltandó mozdonyokat és azok adatait.

Csak simán kiterjesztődik a MFB és nem adja azokat a + szolgáltatásokat amire szükségünk van.

Pld. nem jelenik meg a szolgálati hely telefonszáma.

Nem csak a Start menetvonalában továbbítunk vonatot!

Az MMV menetrendeket nem tudja betölteni.

Előzmény: kokolaja (12223)
kokolaja Creative Commons License 2017.11.16 0 0 12223

"A tablet bekapcsolása(persze bejelentkezés) és a dokkolóba elhelyezése után rögtön az MFB-hez csatlakozik."

 

Valóban. Így van leprogramozva! Amíg gépen kívül vagy, az MVA-t kell használnod. Attól a pillanattól, amikor felszállsz a gépre, viszont szigorúan az MFB-t. Ezért csatlakozik hozzá, és jeleníti meg az MFB menüt.

 

"Az MVA nincs elindítva,de mégis azonnal átveszi az uralmat a MFB a tablett felett...miért?"

 

Lásd az előző bejegyzést!

 

"Olyan,hogy váltás MVA-ra,na az nem működik!"

 

Az előző mondatodban írtad: "Az MVA nincs elindítva". Akkor hogyan váltson szegény az MVA-ra? Eljárásmód: 1. szolgálat kezdetén bekapcsolod az MVA-t, és elvégzed rajta, amit kell. 2. kiballagsz a géphez (MVA bekapcsolva), és behelyezed az MFB elé. Előjön az MFB menü, azt kezeled. 3. ha szükséged lenne az MVA-ra, (bár minek) rákoppintasz a váltás MVA gombra, elvégzed amit szeretnél, majd rákoppintasz a váltás MFB gombra. Egyébként sem célszerű MVA-val az előtérben utazni, mert ilyenkor nem jelenik meg neked az esetleges MFB üzenet (pl. eVTK).

 

"Nagyon sokan már csak kikapcsolva tesszük a tablettet a dokkolóba,mert csak a töltés miatt helyezzük be."

 

Ha az előzőek szerint használja, feleslegesen kapcsolja ki. Nem beszélve arról, hogy kitakarja az MFB kijelzőt, ami nem szerencsés.

 

Menetrend: jelenleg (és valószínű továbbra is) létezik kettő. MVA-s, MFB-s. A két változat működési elve alapjaiban tér el egymástól. Az MVA az elhagyott állomást mutatja mind addig, amíg a következőre nem érsz, az MFB-s a következőt mutatja, miután az aktuálist elhagytad. Az MVA nem lép a lassújelre, az MFB rálép a lassújelre, stb. Ki, ki gusztusa szerint használja azt, amelyik jobban tetszik. Lényeges, hogy jelenleg ezek a menetrendek tájékoztató jellegűek. A hivatalos a papír.

 

 

 

Előzmény: tfmb (12220)
tfmb Creative Commons License 2017.11.16 -1 1 12222

Azt nagyon megköszönném!

Valóban vannak kezelési ismeret téren hiányosságaim...én inkább úgy hívnám,hogy oktatási hiányosságok!

Előzmény: r1232 (12221)
r1232 Creative Commons License 2017.11.16 0 1 12221

Hú, én itt látni vélek némi hiányosságot kezelési ismeret téren. Ha lesz rendés billentyűzetem majd kifejtem, mire gondolok.

Előzmény: tfmb (12220)
tfmb Creative Commons License 2017.11.16 0 1 12220

Tisztelt illetékesek!

Nem egyedüli saját problémámról beszélek!

Amióta van FC kártyás dokkoló...azóta nem csak az én,hanem mások tablettja is megbolondult.

Ez mit jelent?

A tablet bekapcsolása(persze bejelentkezés) és a dokkolóba elhelyezése után rögtön az MFB-hez csatlakozik.

Az MVA nincs elindítva,de mégis azonnal átveszi az uralmat a MFB a tablett felett...miért?

Olyan,hogy váltás MVA-ra,na az nem működik!

Nagyon sokan már csak kikapcsolva tesszük a tablettet a dokkolóba,mert csak a töltés miatt helyezzük be.

Tessenek már nekem elmondani,hogy mikor fog ez a rendszer úgy működni,ahogyan megtetszettek ígérni?

A mozdonyvezető beteszi(előtte a peronon bekapcsolja,megvárja ,hogy legyen térerő...miután az MVA betekeri az összes mozdony,mozdonyvezető,parancskönyv,állomások telefonszámait,Édesanyám születési évét..és még rengetek fontos dolgot) és rögtön használható!

Megjön a menetrend(ehez a vonathoz nem tartozik menetrend)felhíváson kívül...mikor tetszenek azt gondolni,hogy ez egy biztosan működő rendszer!A tablettem időnként a vonattovábbítás között kikapcsol...akkor vakon megyünk(ami a menetrendet illeti)vagy csak érzésre?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Senki ne higgye,hogy simán k...ög vagyok...csak már kezdem unni a hitegetést és ,hogy már nem sokat kell várni arra...amikor jó lesz!

Tisztelettel tfmb.

 

mdbz Creative Commons License 2017.11.13 0 0 12219

"Az a baj, hogy a Bz-n nincs igazán jó hely."

 Ez sajnos igaz. A jelenlegi tűnik még a legjobbnak, csak az a baj, hogy lehúzott ablak esetén a levegő úgy örvénylik, hogy az összes koszt a dokkoló elektronika bemeneténél rakja le, ez pedig az álmoskönyv szerint nem sok jót ígér! (lásd mellékelt kép)

A lyukakkal kapcsolatban is igazad van. Több féle megoldással is próbálkoztunk, igazán egyik sem vált be, a különböző átmérők és a változatos elhelyezkedés mellett. Az 1015-ös miatt nem kell messze menned a reklamációval, a szerelést honos fth-d ahogy Ti írtátok "aranykezű" szakemberei végezték.

 

 

 

Előzmény: r1232 (12213)
kokolaja Creative Commons License 2017.11.13 0 0 12218

Próbáltuk az MFB elé. Nem fért, illetve lásd 12217.

Előzmény: tfmb (12215)
kokolaja Creative Commons License 2017.11.13 0 0 12217

A dokkolók elhelyezését mozdonyvezetői javaslatra döntöttük el. Az elhelyezések előtt minden sorozatot végig néztünk az érdek képviseletekkel. Így kerültek a Bz-n oda, ahová.

Ha jól emlékszem - bár minden sorozatra én sem emlékezhetek - a remot Csörgő esetében a GSMR rádió eistandolta a régi helyet.

A Desiro valóban katasztrofális a kivitelezés tekintetében. A járműmérnökségünk már a szerelés idején ígérte, hogy a kivágott árnyékolót kulturált módon javítani fogja. Én is kíváncsian várom...

A Szilik esetében meghatároztunk egy méretet, hogy hogyan kell az asztalra elhelyezni. Ha ettől bármelyik eltér, azt nekem jelezhetitek. Az 1015-öt meg fogom nézni. A lyukakra kifejezetten háklis vagyok én is. A Prolanra nem jellemző az igénytelen szerelés. Úgy látszik van kivétel...

Előzmény: r1232 (12213)
kokolaja Creative Commons License 2017.11.13 0 0 12216

Valóban hiányzik. Ezek az adatok az Elvirától jönnek. A múlt héten egy hiba miatt órákra lefagyott az EMIG, miután az Elvira megakasztotta. Ezért ideiglenesen ezt az adatok most blokkoljuk. Ha meglesz a megoldás, visszakerülnek.

Előzmény: gruppenitosz (12214)
tfmb Creative Commons License 2017.11.12 -1 1 12215

Ez valóban így van!

Én azt hittem,hogy a Drágaszágon is (hasonlóan a mozdonyokhoz) a MFB-én lesz a dokkoló.

Esetleg lehet majd állítani az MFB-t le-fel-jobbra-balra és így a km/h óra mellet a látószögemben lesz.

Ne is zavarjon benneteket az én mormogásom..én csak szolgálok ezen és nem olvasgatom a mozdonyvezető sírását!

Előzmény: kokolaja (12210)
gruppenitosz Creative Commons License 2017.11.12 0 0 12214

Üdvözlet az uraknak!

Egy kisebb OFF-ba vágó témában szeretnék írni (legalább is, a mostani diskurzust nézve).
Mostanában, 2-3-4 napja, a mindenki számára elérhető iemig-en, nem jelennek meg a menterend és a műszaki adatok.
Sajnos ez így is fog maradni, vagy csak egy hiba, amit valamikor orvosolni fognak?

A válaszukat előre is nagyon köszönöm!

r1232 Creative Commons License 2017.11.11 0 1 12213

Az a baj, hogy a Bz-n nincs igazán jó hely. De szerintem jobb lett volna a sebességmérő fölé szerelni egy konzollal, hogy a napellenző is mozgatható maradjon és az ablakon kihajoláskor sem verjem le a vállam...

De más járműveken sem sikerült a jó megoldást kiválasztani. Remot Csörgőn pl. nem értem, miért nem volt jó a jobb oldalon, karnyújtásnyi távolságon belül, miért kellett átrakni a bal oldalra, amihez viszont már nekem is nyújtózni kell, pedig nem vagyok kicsi?

A Desiron felér egy katasztrófával mind az elhelyezés, mind a kivitelezés.

De a Sziliken is van pár extrém megoldás, vagy a rálátási szöget, vagy a távolságot vagy egyiket sem sikerült eltalálni, némelyiken, mint pl. az 1015 jó hogy nem az asztal közepére lett szerelve... A régi mfb után maradt lyukak már csak a hab a tortán.

Az igénytelen kivitelezésekről ne is beszéljünk.

Előzmény: mdbz (12211)
sörösgigant Creative Commons License 2017.11.11 0 0 12212

Gabozsvár....-:)

Előzmény: mdbz (12211)
mdbz Creative Commons License 2017.11.11 0 0 12211

"Napira feladva kompetencia hiány, szerkezeti átalakítás és egyéb kifogások voltak."

 

Miután a gépészet szerelte fel, ez valóban csak kifogás! Nem értem a dologban, hogy a január hatodikán felszerelt dokkoló miért csak most okozott problémát? Ha egy Usb hiba miatt tudtok éjjel kettőkor gombot nyomni, akkor egy ilyen probléma miatt miért nem? Amúgy a másik oldali is rosszul volt felszerelve, ott is nehezen jött ki a kulcs. Mindkettőt megemeltem, így viszont a rolót nem lehet végig lehúzni ( egyébkét egyiken sem, ahol a dokkoló jól van felszerelve).

Tanács: a probléma gyorsabban megoldódik ha kérsz egy visszahívást, vagy felhívsz! Kaposváron sokan tudják a számomat!

 

(A dombóvári és pécsi Bz-ken általában odafigyeltem a D2-es kulcs kezelésére, ezek szerint ez kimaradt. M a délelőtt javítottam!)

Előzmény: Kamelot (12207)
kokolaja Creative Commons License 2017.11.10 0 0 12210

Ahogyan kár "negatívkondni" is!

Előzmény: tfmb (12208)
kokolaja Creative Commons License 2017.11.10 0 0 12209

Legkésőbb a hét végén korrigálni fogják, köszönöm a jelzést!

Előzmény: Kamelot (12207)
tfmb Creative Commons License 2017.11.09 0 1 12208

A legtöbb Drágaszágon így szerelte oda a Mester...ezért kár reklamálni!:-(((

 

Előzmény: Kamelot (12207)
Kamelot Creative Commons License 2017.11.09 0 0 12207

A bajt és a vádaskodásokat megelőzvén segítséget szeretnék kérni. BZ-233 B oldal. Az aranykezű szakember a dokkolót olyan közel rakta a D2-eshez hogy a kulcs ki és berakása nehézségbe ütközik. Csak a dokkoló feszegetésével lehet. A dokkoló és a D2 távolsága kisebb mint a D2-es kulcs hossza. Napira feladva kompetencia hiány, szerkezeti átalakítás és egyéb kifogások voltak.

kokolaja Creative Commons License 2017.11.08 0 0 12206

"Kártya cserével javítva."

Előzmény: kokolaja (12203)
citys Creative Commons License 2017.11.08 0 0 12205

Ezt kerestem. Nem találtam. Na majd legközelebb. Köszönöm. 

Előzmény: kokolaja (12204)
kokolaja Creative Commons License 2017.11.08 0 0 12204

Riasztások, hibák, korlátozások -> MFB hibák -> MFB tablet kommunikációs hiba.

Előzmény: mv rfm (12202)
kokolaja Creative Commons License 2017.11.08 0 0 12203

Feladtam.

Előzmény: citys (12200)
mv rfm Creative Commons License 2017.11.07 0 0 12202

A 153-as Gigszer 2-es vége szintén zenész.

Előzmény: mv rfm (12199)
r1232 Creative Commons License 2017.11.06 0 0 12201

"Prolan szervizmérnök visszahívást kérek" gomb. :-)

Előzmény: citys (12200)
citys Creative Commons License 2017.11.06 0 0 12200

Lajos a 3as traxxon sd kártyahibát ír az mfb. Kézzel kell az adatokat bevinni. 

mv rfm Creative Commons License 2017.11.02 0 0 12199

Köszönöm! A 104-es Szili hasonló kihívásokkal küzd.

Előzmény: kokolaja (12197)
r1232 Creative Commons License 2017.10.26 0 0 12198

Tapasztalatom szerint a tablet mindkét hálózatot látja egyszerre, a dokkolóé 2. hálózatként jelenik meg. A státusz szerint mindkettőhöz kapcsolódik egyszerre..

Előzmény: kokolaja (12197)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!