Mondjuk nem ártott volna egy parancskönyvi rendelet a dokkolós használatról,annak mikéntjéről.Nem mindenki számtech zseni,egy ideig próbálgatja,aztán csak a munkaidő rögzítésre fogja használni,mert nem jut egyről a kettőre. Másik : arról volt szó,hogy az FC kártyák beépítésekor,illetve annál nagyobb ütemben lesznek cserélve a sz@r USB aljzatok. Úgy látom ezt sem sikerült teljesíteni.
MFB 3 mozdony menü ugyan megjelenik a táblagépen ha elindul rajta a kiterjesztés, de a teloc sebesség csak úgy látható ha kiveszem a dokkolóból a táblagépet és az Mfb menüjébe nyomok egy 3 ast.
Kopott abroncsú gépeknél jön a figyelmeztetés a riasztás a sebességtúllépésről ami a teloc sebességhez van kalibrálva.
Ha dokkolás után csak a Gps sebességet látom az kevés.
Pl.: 76 km/h mutat a hivatalos sebességmérő a GPS sebesség 75 km/h , de az Mfb 3 -as mozdony menü 7 es almenü teloc sebesség meg 81 km/h mutat.
Ha megyek a mechanikus óra szerint 80 km/h vel folyamatosan riaszt majd az MFB mert ott a teloc sebesség 85-86 km/h között változik.
az a 7 es almenü fontos nekem legalábbis ezek miatt is , na ezt a táblagépen a dokkolás után már nem tudom előcsalogatni csak ha kiveszem a tabletet és ott MFB -n kezelem a menüt.
Emig is csak akkor jön elő ha piros x el bezárom a dokkolás után a zöld MFB ablakot a táblagépen és kiveszem a táblagépet, mert az internet stb.kapcsolat nem ment nekem bedokkolva legalábbis.
"A tablet bekapcsolása(persze bejelentkezés) és a dokkolóba elhelyezése után rögtön az MFB-hez csatlakozik."
Valóban. Így van leprogramozva! Amíg gépen kívül vagy, az MVA-t kell használnod. Attól a pillanattól, amikor felszállsz a gépre, viszont szigorúan az MFB-t. Ezért csatlakozik hozzá, és jeleníti meg az MFB menüt.
"Az MVA nincs elindítva,de mégis azonnal átveszi az uralmat a MFB a tablett felett...miért?"
Lásd az előző bejegyzést!
"Olyan,hogy váltás MVA-ra,na az nem működik!"
Az előző mondatodban írtad: "Az MVA nincs elindítva". Akkor hogyan váltson szegény az MVA-ra? Eljárásmód: 1. szolgálat kezdetén bekapcsolod az MVA-t, és elvégzed rajta, amit kell. 2. kiballagsz a géphez (MVA bekapcsolva), és behelyezed az MFB elé. Előjön az MFB menü, azt kezeled. 3. ha szükséged lenne az MVA-ra, (bár minek) rákoppintasz a váltás MVA gombra, elvégzed amit szeretnél, majd rákoppintasz a váltás MFB gombra. Egyébként sem célszerű MVA-val az előtérben utazni, mert ilyenkor nem jelenik meg neked az esetleges MFB üzenet (pl. eVTK).
"Nagyon sokan már csak kikapcsolva tesszük a tablettet a dokkolóba,mert csak a töltés miatt helyezzük be."
Ha az előzőek szerint használja, feleslegesen kapcsolja ki. Nem beszélve arról, hogy kitakarja az MFB kijelzőt, ami nem szerencsés.
Menetrend: jelenleg (és valószínű továbbra is) létezik kettő. MVA-s, MFB-s. A két változat működési elve alapjaiban tér el egymástól. Az MVA az elhagyott állomást mutatja mind addig, amíg a következőre nem érsz, az MFB-s a következőt mutatja, miután az aktuálist elhagytad. Az MVA nem lép a lassújelre, az MFB rálép a lassújelre, stb. Ki, ki gusztusa szerint használja azt, amelyik jobban tetszik. Lényeges, hogy jelenleg ezek a menetrendek tájékoztató jellegűek. A hivatalos a papír.
Amióta van FC kártyás dokkoló...azóta nem csak az én,hanem mások tablettja is megbolondult.
Ez mit jelent?
A tablet bekapcsolása(persze bejelentkezés) és a dokkolóba elhelyezése után rögtön az MFB-hez csatlakozik.
Az MVA nincs elindítva,de mégis azonnal átveszi az uralmat a MFB a tablett felett...miért?
Olyan,hogy váltás MVA-ra,na az nem működik!
Nagyon sokan már csak kikapcsolva tesszük a tablettet a dokkolóba,mert csak a töltés miatt helyezzük be.
Tessenek már nekem elmondani,hogy mikor fog ez a rendszer úgy működni,ahogyan megtetszettek ígérni?
A mozdonyvezető beteszi(előtte a peronon bekapcsolja,megvárja ,hogy legyen térerő...miután az MVA betekeri az összes mozdony,mozdonyvezető,parancskönyv,állomások telefonszámait,Édesanyám születési évét..és még rengetek fontos dolgot) és rögtön használható!
Megjön a menetrend(ehez a vonathoz nem tartozik menetrend)felhíváson kívül...mikor tetszenek azt gondolni,hogy ez egy biztosan működő rendszer!A tablettem időnként a vonattovábbítás között kikapcsol...akkor vakon megyünk(ami a menetrendet illeti)vagy csak érzésre?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Senki ne higgye,hogy simán k...ög vagyok...csak már kezdem unni a hitegetést és ,hogy már nem sokat kell várni arra...amikor jó lesz!
Ez sajnos igaz. A jelenlegi tűnik még a legjobbnak, csak az a baj, hogy lehúzott ablak esetén a levegő úgy örvénylik, hogy az összes koszt a dokkoló elektronika bemeneténél rakja le, ez pedig az álmoskönyv szerint nem sok jót ígér! (lásd mellékelt kép)
A lyukakkal kapcsolatban is igazad van. Több féle megoldással is próbálkoztunk, igazán egyik sem vált be, a különböző átmérők és a változatos elhelyezkedés mellett. Az 1015-ös miatt nem kell messze menned a reklamációval, a szerelést honos fth-d ahogy Ti írtátok "aranykezű" szakemberei végezték.
A dokkolók elhelyezését mozdonyvezetői javaslatra döntöttük el. Az elhelyezések előtt minden sorozatot végig néztünk az érdek képviseletekkel. Így kerültek a Bz-n oda, ahová.
Ha jól emlékszem - bár minden sorozatra én sem emlékezhetek - a remot Csörgő esetében a GSMR rádió eistandolta a régi helyet.
A Desiro valóban katasztrofális a kivitelezés tekintetében. A járműmérnökségünk már a szerelés idején ígérte, hogy a kivágott árnyékolót kulturált módon javítani fogja. Én is kíváncsian várom...
A Szilik esetében meghatároztunk egy méretet, hogy hogyan kell az asztalra elhelyezni. Ha ettől bármelyik eltér, azt nekem jelezhetitek. Az 1015-öt meg fogom nézni. A lyukakra kifejezetten háklis vagyok én is. A Prolanra nem jellemző az igénytelen szerelés. Úgy látszik van kivétel...
Valóban hiányzik. Ezek az adatok az Elvirától jönnek. A múlt héten egy hiba miatt órákra lefagyott az EMIG, miután az Elvira megakasztotta. Ezért ideiglenesen ezt az adatok most blokkoljuk. Ha meglesz a megoldás, visszakerülnek.
Egy kisebb OFF-ba vágó témában szeretnék írni (legalább is, a mostani diskurzust nézve). Mostanában, 2-3-4 napja, a mindenki számára elérhető iemig-en, nem jelennek meg a menterend és a műszaki adatok. Sajnos ez így is fog maradni, vagy csak egy hiba, amit valamikor orvosolni fognak?
Az a baj, hogy a Bz-n nincs igazán jó hely. De szerintem jobb lett volna a sebességmérő fölé szerelni egy konzollal, hogy a napellenző is mozgatható maradjon és az ablakon kihajoláskor sem verjem le a vállam...
De más járműveken sem sikerült a jó megoldást kiválasztani. Remot Csörgőn pl. nem értem, miért nem volt jó a jobb oldalon, karnyújtásnyi távolságon belül, miért kellett átrakni a bal oldalra, amihez viszont már nekem is nyújtózni kell, pedig nem vagyok kicsi?
A Desiron felér egy katasztrófával mind az elhelyezés, mind a kivitelezés.
De a Sziliken is van pár extrém megoldás, vagy a rálátási szöget, vagy a távolságot vagy egyiket sem sikerült eltalálni, némelyiken, mint pl. az 1015 jó hogy nem az asztal közepére lett szerelve... A régi mfb után maradt lyukak már csak a hab a tortán.
"Napira feladva kompetencia hiány, szerkezeti átalakítás és egyéb kifogások voltak."
Miután a gépészet szerelte fel, ez valóban csak kifogás! Nem értem a dologban, hogy a január hatodikán felszerelt dokkoló miért csak most okozott problémát? Ha egy Usb hiba miatt tudtok éjjel kettőkor gombot nyomni, akkor egy ilyen probléma miatt miért nem? Amúgy a másik oldali is rosszul volt felszerelve, ott is nehezen jött ki a kulcs. Mindkettőt megemeltem, így viszont a rolót nem lehet végig lehúzni ( egyébkét egyiken sem, ahol a dokkoló jól van felszerelve).
Tanács: a probléma gyorsabban megoldódik ha kérsz egy visszahívást, vagy felhívsz! Kaposváron sokan tudják a számomat!
(A dombóvári és pécsi Bz-ken általában odafigyeltem a D2-es kulcs kezelésére, ezek szerint ez kimaradt. M a délelőtt javítottam!)
A bajt és a vádaskodásokat megelőzvén segítséget szeretnék kérni. BZ-233 B oldal. Az aranykezű szakember a dokkolót olyan közel rakta a D2-eshez hogy a kulcs ki és berakása nehézségbe ütközik. Csak a dokkoló feszegetésével lehet. A dokkoló és a D2 távolsága kisebb mint a D2-es kulcs hossza. Napira feladva kompetencia hiány, szerkezeti átalakítás és egyéb kifogások voltak.
Tapasztalatom szerint a tablet mindkét hálózatot látja egyszerre, a dokkolóé 2. hálózatként jelenik meg. A státusz szerint mindkettőhöz kapcsolódik egyszerre..