Pardon, nem az egyetlen. :) 2007-ben alakult EVMV is üzemel még néhány fővel. A cég 2008-ban vette fel a VMÁV nevet egy átalakítás során. Nem vagyunk ismertek, inkább baráti társaság vagyunk, de az évek folyamán bárkit szívesen láttunk. (Jelenleg facebook-on megtalálhatóak vagyunk, mivel fórumunkat - a http://vmav.x4host.eu/ oldalt a szolgáltató megszüntette.) Vonatkövető rendszerünk és egyéb ilyen nyalánkságok nincsenek, mi inkább a játék öröméért (bizalmi alapon) csináljuk azt a heti 1 esetleg 2 fordulót.
Cég linkje: https://www.facebook.com/groups/211847232271654/
Tudommásom van róla, hogy ők voltak előbb, de nem azt reklámozom, hogy ki volt előbb, hanem, hogy jelenhelyzetben mi van. A jelenleg használt vonatkövető rendszerünkről természetesen elmondhatom, hogy virtuális társagás köreiben a mi társaságunk fejlesztette ki elsőnek !
A képeket még frissítik, szal teljesen nem szűntek meg szerintem. Az, hogy nem frissítik a weblap mettől-meddig adatait, még nem jelenti hogy elhaláloztak. Azontúl, ha még el is haláloztak, attól még ők voltak, előbb, és nem lenne illdomos úgy reklámozni magatokat, hogy ti vagytok az elsők...
Nem spam üzenetként szeretnék itt hirdetni, de ha esetleg valakit érdekel a dolog, akkor várjuk. :) (Ha esetleg ezt a hozzászólást spam, vagy egyébb ,,sértő" üzenetként veszitek, akkor töröljétek, és elnézést kérek.)
Nos. Elsősorban szeretném nektek bemutatni Magyarország egyetlen virtuális vasúttársaságát, a VMÁV-TRAKCIÓ-t.
A VMÁV-Trakció 2012 márciusában alakult.
Legfőbb szempontunk az, hogy minden korosztály kipróbálhassa milyen is lehet a ,,vasúti munka” egy mozdonyvezető szemszögéből.
Vezetéseinket valós vonalvezetésű pályákon, valós(főként magyar) mozdonyokkal, kocsikkal, és menetirányítással összehangoltantartjuk.
Mint mindenhol, azért itt is elvárjuk az ,,alapokat”. Nem kell éveken át tanulni, de egyes jelzők, és jelzések ismerete elkerülhetetlen a pontos, profi vezetésekhez.
Mint már beszámoltunk “Vezetéseinket valós vonalvezetésű pályákon, valósmozdonyokkal, kocsikkal, és menetirányítással összehangoltantartjuk.
”Például: (MSTS) Alföld 6: Budapest-Nyugati - Monor - Cegléd - Szolnok - Debrecen - Nyíregyháza(-Szeged, Kelebia, Vác/Szob... stb.) De ezek melett fiktív menetrend összeállítást is készítettünk. Például: Budapest-Nyugati - Békéscsaba - Lőkösháza (-Timisoara-Bucuresti Nord)
Társaságunk a vezetők pontossága miatt, és a publikum számára kifejlesztette a VMÁV-TR Vonatkövető Rendszerét, ahol percre pontosan tudod követni a kiválasztott vonatot, hogy éppen melyik állomásra jár be/ki.
Jelenleg is dolgozunk egy térképes vonatkövető rendszeren, mely hamarosan mindenki számára látható lesz !
Nagyjából kettő héten belül debütál az MFB, mely leegyszerüsíti mozdonyvezetőink munkáját !
Ha kedved van egy kis vonatozáshoz, akkor JELENTKEZZ !
Elsőként rendezzük meg nyáron a Simsig találkozót, sorrendben a VIII.-at. Sajnálatosan a tavaszi találkozó nem jött össze. Nagy terveink nincsenek a rendezvényen, csupán egy jó kis hálózati játékot szeretnénk a régi-új tagokkal.
A találkozó a BME kollégium épületében kap helyet amit IPG intézett.
Szívesen. Én mondjuk jobban kedvelem scroll-os pályákat mind az ablakosakat.
Mostanában Saltlay-val és Euston-nal szoktam játszani. Euston kicsit unalmas a kis területével, főleg az EMU korszakban; Saltlay viszont egy jó kis pörgős 3 az 1-ben terület; igazi multi pálya. :-)
ad.1.) Még mindig: ez a program Win98-ra lett elkészítve, s legutóbbi használatához le kellett porolni 5 selejtezett számítógépet, mert csak azokon volt 98. Javaslatom, hogy a jelenlegi rendszer mellé telepíts egy 98-t is. Az újabb Windowsok emulátora kevés neki;
ad.2.) Esetünkben a sorompó legfeljebb három objektumon (vágány, váltó) nyúlhat keresztül. Mivel előfordulhat, hogy a három elem nem egy szelvényben van (elágazó állomás pl.), ezért minden egyes vonalon meg kell mutatni, hogy a sorompó mely szelvényben található.
ad.3.) A főjelző már gondolkodásra késztetett: a megcsúszási út a vörös jelző után még figyelni hivatott vágányelemek (váltó, jelző, szigetelt sín). A "Kerülési kizárási váltó" és a "Szögtolató cél" értelmezhetetlen számomra. Még ilyen szót sem hallottam soha.