Keresés

Részletes keresés

tenorio Creative Commons License 2007.12.27 0 0 20

My T-Mobile-ról tudsz belépni telefonszám és jelszó segítségével:

     </P>

Hívott számok, SMS-ek, MMS-ek és adatforgalom részletezése elektronikusan

  - A hívásokat, SMS-, MMS- és adatforgalmat nem csak irányok és időszakok szerinti csoportosításban, hanem konkrét hivószámokra bontva jelenítjük meg
  - A hívószámok mellett a hívások kezdeti idejét és időtartamát is megtekintheti
  - A forgalom aktuális időszak és a mindenkor érvényes Díjszabás szerinti díját is feltüntetjük a hívószámok mellett
  - Segítségével Részletes számla szolgáltatás nélkül is pontosan nyomon követhető a havi telefonhasználat

A Híváslista szolgáltatás megrendelését követően elektronikus formában - GSM, GPRS vagy Roaming GPRS szűrési lehetőséggel - részletes információt kap legfeljebb az utolsó 3 hónapra visszamenőleg a lezárt számláiról: a hívások kezdetéről, időtartamáról, a hívott számokról, az igénybe vett szolgáltatásokról, a hívások díjáról. A szolgáltatás díja bruttó 360 Ft keresési alkalmanként.

További részletekről a honlapunkon és a mindenkor érvényes Díjszabásból tájékozódhat.

A lekért híváslistát a tanulmányozása előtt kérjük, mentse el, vagy nyomtassa ki, ugyanis a szolgáltatás díját minden új lekérés esetén számlázzuk!

Előzmény: zotya62 (17)
mr.Baker Creative Commons License 2007.12.27 0 0 19
nem engedte hívni...
Előzmény: tenorio (13)
mr.Baker Creative Commons License 2007.12.27 0 0 18
letiltják figyelmeztetés nélkül!
Előzmény: tenorio (14)
zotya62 Creative Commons License 2007.12.27 0 0 17
Adott hónapon belül is megnézheted részletesen a forgalmadat? Mert nem találtam ilyen lehetőséget  Se ingyenesen, se díjért cserébe.Esetleg üzleti előfizetőknek van ilyen?
Előzmény: tenorio (16)
tenorio Creative Commons License 2007.12.26 0 0 16
Ha nem vagy cég, akkor a részletes számlát a havi számlával együtt ingyér kapod.
Előzmény: zotya62 (-)
tenorio Creative Commons License 2007.12.26 0 0 15
Ha a jogutód cég vállalja át a számokat, akkor 0ft. Minden már esetben 6 ezer, kivéve a gyevi bíró, mert abban az egy esetben 3 ezer. Ezek közül nem az ügyfél vagy a T választ, hanem benne van egyértelműen a díjszabásban.
Előzmény: zmagix (6)
tenorio Creative Commons License 2007.12.26 0 0 14
Sosincs tiltás figyelmeztetés nélkül... Mindenképp megpróbálják elérni az ügyfelet.
Előzmény: zotya62 (12)
tenorio Creative Commons License 2007.12.26 0 0 13
Siker díjcsomag? A 1430-at egyirányúsitott vonallal is ingyenesen lehet hívni belföldről...
Előzmény: mr.Baker (9)
zotya62 Creative Commons License 2007.12.26 0 0 12
Anno egy volt kolléganőmnek 31. nap után számlatartozás miatt minden előzetes figyelmeztetés nélkül a kimenő hívásait letiltották. 75000 körül volt a tartozása. Hét éve volt.... Hónapokig írta a kérvényeket.
zotya62 Creative Commons License 2007.12.26 0 0 11
Ez a Pannonnál is lezajlott sajnos.
Előzmény: szpsz911 (10)
szpsz911 Creative Commons License 2007.12.26 0 0 10

Igen és ezt nem azért nehezményezem, mert lusta kényelmes dög vagyok, hanem azért, mert anno Westel-900 korszakban totál más volt az atmoszférája, mint manapság. Emlékszem, 1996-ban, amolyan elegáns és kifinomult volt az egész, ma meg inkább közönséges. Nembeszélve arról, hogy ez az erőltetett barbibugyi szín is nagyon gagyítja az image-t.

Előzmény: zotya62 (8)
mr.Baker Creative Commons License 2007.12.26 0 0 9
nagy szar a t-mobil, én most akarom át vinni máshová a céges számokat. Az ő hibájukból egyenirányusították a számokat múltkor. (Nem írtak jóvá egy máshonnan érkező utalást) Ilyekor nagyon jó, mert még az ügyfélszolgálatot sem engedi fel hívni :)
zotya62 Creative Commons License 2007.12.26 0 0 8
Bizony. Már nem lehet kényelmesen leülni sem.
Előzmény: szpsz911 (1)
zotya62 Creative Commons License 2007.12.26 0 0 7

Már eleve egy csomó nem ingyenes szolgáltatással indultak, amikor még nagyobb volt a kereslet. Szerintem  azért, mert alapvetően az üzleti szegmensre építettek.

Előzmény: pancer1 (5)
zmagix Creative Commons License 2007.12.26 0 0 6
Nos nekem lehangoló a véleményem egy ismerős esete után:
Felhívja a 1430-at elmondja, hogy tudja ezt az ügyet személyes ügyfélszolgálaton lehet elintézni. Megszünteti a vállalkozását aminek a nevén van kettő telefon. Átveszi mint magánszemély, a számokat meg akarja tartani.

Erre azt mondja a hölgy ha tudja bizonyítani megszünt a cég 0 Ft a költség, de ha nem akkar hatezer valamennyi/telefonszám. Nem értem meg miért nem mindegy, hiszen előbb le kell vezetni a költségeket, azaz elvinni a telefont is, és a végén felszámolni.

Ebből is hatalmas üzletet csinálnak, mivel sokan nem a 0 Ft-os módszer választják. Hiszen egy megszünt cég hogyan számolja el a telefont?
pancer1 Creative Commons License 2007.12.26 0 0 5
Hogy egy csomó dolog nem ingyenes meg nem olyan gördülékeny a kiszolgálás, várni kell az lehet abból is hogy betelt a mobilpiac.. meg kell kérni mindenért a pénzt mert nagyon új területek már nem várhatók ahol sok pénzt lehet szakítani.. Minden lakosra hány mobil is jut? És ennek 45%-a T-Mobil ...
zotya62 Creative Commons License 2007.12.26 0 0 4
Nem néztem meg egyenként minden szolgáltatást. Voltak tapasztalataim korábbról a Westel üzletpolitikájáról, nem gondoltam, hogy még mindig nem változott előnyére. Egyébként másnak vettem, nem magamnak. T-Com irányba vannak kedvezmények.
Előzmény: Törölt nick (3)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.26 0 0 3
De ha mashol ingyenes akkor miert őket valasztottad ?
Előzmény: zotya62 (-)
zotya62 Creative Commons License 2007.12.26 0 0 2
Én úgy érzem, ugyanzokata maradi utakat követik a szolgáltatás portfoliót tekintve, mint tíz éve. Olyan Matáv feelingem van.
szpsz911 Creative Commons License 2007.12.26 0 0 1

Annyi megjegyzést hadd tegyek, hogy biztosan sokat fejlődött műszakilag a telefontársaság, de nekem a Budafoki úti irodájuk (mivel minden w900, Tmob ügyet itt intézek) nem tetszik. Azzal, hogy a "T" bekebelezte a Westelt, átvevődött ez a konzumer giccsrózsaszín arculat, kocsmai söntés stílusú álló ügyfélkiszolgálással.

Emlékszem, mikor 1996-ban az első mobilt megvettem, akkor leültettek, az üfsz iroda elegáns volt és úgy éreztem magam benne, mint egy exclusive clubban. Jól öltözött ügyfelek (akkori mobiltel célcsoport), udvarias személyzet. Ezutóbbival ma sincs bajom. De! Ma meg: órányit várhatsz, kolhoz, egyasokközül fíling, giccses rózsaszínben, sok fegyelmezetlenül csivitelő, szakadt ügyfél, mindenki ugyanott intézi az internetet, vezetékes telefont stb.

Elsnasszosodott konzumerstyle lett az egész. Régen élmény volt elmenni oda, ma csak nyűg. 

bogel Creative Commons License 2007.12.25 0 0 0
0
Előzmény: zotya62 (-)
zotya62 Creative Commons License 2007.12.25 0 0 topiknyitó
Ebben a témában lehet megvitatni minden olyan észrevételt, amely A T-Mobile szolgáltatásaihoz, szmlázásához, ügyfélkiszolgálásához kapcsolódik.

Mostanában vettem egy előfizetést. Korábban már volt Dominom. Csodálkozva vettem észre, hogy jó pár szolgáltatás nem ingyenes, ami máshol igen. Hívószámkijelzés, hóközi elektronikus számlarészletezés. Elég érdekes ez így a 21. században.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!