Ez mind ok, ugye az enyém egy mérettel nagyobb, s ugyanúgy rendeltetésszerűen használom, eszembe nem jut száguldozni (a legutóbbi fuvarról raktam a képet).. Csak eddig ezeket olvastam a full terepre szánt gumikról, amit leírtam, de próbálni még nem próbáltam..
Szép hajó, de a leirt fogyasztási adat nekem prospektus számnak tűnik. Inkább 1,5 körüli a reálisabb, persze a hullámok sokat befolyásolnak . Nálam az 5.40 Cabin 115 le Suzuki 0.5-08 !!!!l/km Azok a fránya hullámok!!
Milyen hatalmas! A nagy auto is kicsinek tűnik előtte. Azért az is combos, hogy elhúz ilyen óriásokat. Vezetése biztos erős odafigyelést igényel. A többi közlekedő az úton figyelembe veszi, hogy másként fékez, kanyarodik? Milyen érzés kihúzni a vízből a nagy hajót?
Kedves Dooodi, eszméletlen ez a hajó, ilyen felszereltséggel és képességekkel tényleg szem nem marad szárazon! Igazi jacht. A névválasztás is telitalálat, sose kell magyarázkodnod senkinek, kivel vagy. :-) Sok örömötök legyen vele, egymással!
A pickupon az MT gumi nem nagyon szar aszfalton? Én AT-t használok, úgy tudom h ezeknek a full terepre szánt gumiknak csak sárban, meg homokban van igazából előnye, viszont hangosak, s rohadtul csúsznak esőben.
most már nagyon eltolódott a határ, már elképesztő nagy hajókon is inkább több külmotort alkalmaznak. Nézem az amcsi hajós csoportokat és rekreációs kishajókon már szinte csak külmotor, belmotor az már csak yacht, abban is dízel, vagy hibrid.
Elment tavasszal a Salpa, és óriási szerencsével találtam ezt Ausztriában. Saver 750 Suzuki 250AP orrsugár, felszíni radar, szonár, zipwake, távirányítós elektromos horgonycsörlő, láncszámláló 2db 50 literes hűtő, 270 liter benzin 70 víz, 40 fekália tankok 2018-as évjárat 40 üzemóra és 3 évet állt egy hangárban, onnét hozta el a Géza(mert így 3 tonna). 65 a vége 45-50 között 1,2 km/liter. Teljes kokpitzárás. Újszerű.