Keskeny témában érdeklődőknek alap! :-)
Van benne tátrai villamos, Nyíregy, BkGV, Szegedi GV. Meg külföldre szállított MÁVAG-gőzösök, köztük nem egy 760-as jószág.
Szerintem csak bizonyos kocsiknak van tároló állomása, egy átlag kocsinak nincs. A hűtőnek most nem tudom, hogy volt-e, de ezért írtam idézőjelben. :-)
Nekem van 2 db Epoche 1-es O-Scale kocsim (egy tartály és egy alacsonyoldalfalú) meg 3 Lima, egy FS E, egy rövid (talán Kassel) és egy hosszabb DB-és fedett kocsi, ami az eddigi keresgélésem alapján nem tökéletes semminek. Az E mindenképpen megMÁVul, meg amit még lehet, de azokon még nem tököltem igazán. A Lima kocsiknak annyira elb***szott a felirata, hogy így használhatatlanok (a hosszabb G kvázi MÁV-os, de totál kamu felirattal és pályaszámmal) - na meg a kerék és a kapcsoló is gagyi...
A teherkocsiknak nem tároló állomása szokott lenni? Úgy hallottam mást is érdekelt volna, ami teljesen jó, mert csak alakul itt valami szélesebb spur0 érdeklődői kör. :-) Lassan tényleg neki kell állni "normál" modult is építeni!
Tuti, hogy nem Spur 0-ra. :-) Azért válik meg tőle, mert ez az 1 db 0-ás kocsija volt, profiltisztás néven emlegette. Amúgy a kocsi hozzám "állomásítodik" át. :-)