„mivel más értelmes befektetést nem talált Magyarország Szlovákiában ezért focira költötte a magyar közpénzt.”
Na most amellett, hogy ez nem tartozik a topik témájához, vagy nem olvastad el a cikket (pedig eléggé rövid), vagy csak a focit értetted belőle, vag hazudsz. Ugyanis, ha az ember elolvassa a cikket, akkor az is kiderül belőle, hogy nemcsak fociklubok támogatásáról van szó, hanem - többek között - oktatás-nevelési célokat is támogatnak, amelyekre kerekítve 4,3 milliárd forintot adtak. Szóval nem egészen világos, miért jó az neked, ha égeted magad... 😊
ás értelmes befektetést nem talált Magyarország Szlovákiában ezért focira költötte a magyar közpénzt....igen hat ez itt nem a Balkan-nincs olyan mozgastere,meg amire itt onnan szukseg volna,
az is korlatozott:),es a mai piaci felteteleknek megfeleloen mind sajat termeket allitottunk elo mit mind tamogataskent ment a piacra,ilyen a Zetor Gerlach-Aligator Master-2-Zuzana-2,es Božena-5,es foleg hogy mind kompetiens legyen a tobbi termek szallitojaval,ilyen a Vampir-ok RM-70-es,termek is.
Igy hat a foci leven csak a Pilzen urquell-a Aranyfacan,meg a pop-cor fogy majd:)
Magyarország az az 1960-as évek második felében vett 40 majd két év múlva 50 db, összesen 90 db TATRA 603-as fekete személyautót.
Egy kivételével Állami szolgálatba kerültek. A harmadvonal vezetői kapták meg.
Legtöbbször kisebb, 400-1000 főt foglalkoztató vállalatok vezetői.
Szétszorva az országban.
Az egy kivétel az volt, hogy a HEVES megyei párttitkár is ilyet használt pár évig.
Nem váltak be mert nem volt hozzá se alkatrész se szaktudás, se szervíz háttér.
Sokat rontott üzemkészségükön, hogy nem koncentrálták őket valamelyik földrajzi régióba.
-------------------------------
Később, 1980 körül szintén állami beszerzéssel kb. 20 db TATRA-613-as autó érkezett, szintén állami feladatok ellátására.
Érdekesség,hogy ezzel a kontingessel jött 2 db TATRA-613-as mentő autó és 1 db TATRA-613-as tüzoltó kárhely-parancsnok autó is.
Ezek is protokoll rendszer harmadik vonalában kezdték szolgálatukat és ott is fejezték be igen hamar.
Míg a 603-as TATRA-k a selejtezésük (5-7 év) után legtöbbször bontóba kerültek, csak pár db került magán üzemeltetőhöz, addig a 613-as TATRA-k majd mindegyike az állami szolgálat (3-5 év) után magán rendszámra lett vizsgáztatva.
Többet közülük nem el és szétbontottak hanem s a motorokat felhasználva hobbi szöcske autókat építetek belőle (arra ugyanis kíváló volt a motor) és auto cross versenyeken indultak velük.
Egy db-t engedéllyel átépítettek dízel üzeműre, az sokáig járt Budapesten és Európán bordó csillám metál szinben.
A bemutato szerint ismet ujra-feltamad a TATRA V8 MTX-,mit mind Kelet-Europa-Ferrari-janak neveztek a piros szinben levo-rol.Hogy elosszor csak 10-darab keszul el es a ara csak 400 000€-lesz.
Ez a v8-as motor nekem szinten megvolt,osszeraktuk egy palettara,csak most sajnalom hogy eladtam,elodei a 603-es a 613-asok voltak,a nephadseregbe a Kačena-tipusu kocsiba voltak ezek a motorok,ilyen radiolokatorokat szallitott.Most mar csak egy 120-as Skoda-van a palettan,de ossze kene rakni.
Szlovákia január 22-e után nem hosszabbítja meg az ellenőrzést a magyar határon, jelentette be Sutaj Estok szlovák belügyminiszter szerdán.
A belügyminiszter szerint „jelenleg nyugodt és stabil a helyzet” az illegális bevándorlás ügyében, de ha az megint megnő, akkor újra bevezethetik az ellenőrzéseket.
Azt gondolja, tavasszal ez a probléma megint előjöhet, addig viszont „időt akarnak adni a határok védelmét biztosító rendőröknek és katonáknak a pihenésre”, írja az MTI.
Szlovákia október 5-én vezetett be ideiglenes határellenőrzést a szlovák–magyar határon.
Addigra Magyarországról tömegével érkeztek Szlovákiába illegális migránsok.
A menekülthullám nagyjából tavasszal kezdődött, a nyáron egyre nagyobb számban kezdtek el folyamatosan beáramlani az illegális bevándorlók a dél-szlovákiai határ menti falvakba.
Őszre már odáig fajult a helyzet, hogy hetente több ezren is érkeztek.
A járásban rendkívüli helyzetet is hirdettek, a határra katonákat vezényeltek.
Szlovákiában az euró 2009. január 1-jén váltotta fel a koronát. A volt szocialista országok közül Szlovákia Szlovénia után másodikként vezette be az eurót. Az Európai Unió azon tagállamai közé tartozik, amelyek a csatlakozásuk után viszonylag hamar bevezették az eurót (4 és fél évvel EU-csatlakozása után).😛🇸🇰
Én pedig abban bízom, hogy a trianoni igazságtalanság nem fog örökké tartani, hanem az összmagyarság mielőbb öntudatára ébred és eléri, hogy a mostani magyarnyomorító gúnyhatárok helyett legalább az etnikai határaira terjed majd ki az államhatára is.
De ehhez nem hagymázas hippidumára vagy internacionalista maszlagra van szükség, hanem hazaszeretetre és összetartozásérzésre, olyanra, amilyen pl. a románokat is motiválja állandóan Moldávia visszaszerzésére.
Bízom benne, hogy Szlovákia és Magyarország együttesen kb. 15 millió lakosának csak mintegy 0,01%-nak (vagy kevesebbnek) életét vezeti naponta a düh, a harag, a bosszú a másik útálata.
Miért, attól, hogy NATO tagok, már annyira szeretnünk kellene szomszédainkat, hogy elfelejtjük magyarellenes cselekményeiket és jóváhagyjuk a trianoni rablást?
A görögök és törökök is vitáznak egymással Ciprus és Égei-tengeri szigetek miatt, pedig mindketten NATO-tagok.
Magyar-szlovák viszonylatban nem lenne háború, még kérdés se. A "csehszlovákok" katonailag megszállták hazánkat, mert az ezer éves együttlét végén pár évig nem volt szlovák gimnázium (apróság, hogy a csehek voltak a monarchia legnagyobb fegyverszállítói és ők adták a külügyminisztert. Tudatlan nyugatiaknak - és tompaagyú magyaroknak, nem akarok neveket mondani - be lehet adni, hogy migráns kormány stb). Na szóval ehhez képest Csehszlovákiában tömegbe lövetés és benes dekrétum mindössze pár év alatt. Nyilvánvaló, hogy Magyarország nyerné meg a pert, csak lenne már valaki, aki benyújtja a keresetet.
Nem lesz, így a bolsevik baloldal és a bolsevik Fidesz együtt ássa meg a nemzet sírját.