hello,indito motorra mit mondasz? Van ertelme szarakodnom vele? 6 eve csak berugokaroztam,most vettem akkut erre az baszodik el.........................
Nagymértékben:D Én is erre gondoltam, nem 14000ig forog, plusz úgy használom a gépet hogy 80%ban beállok 5500-ra és úgy megyek, plusz elég sokat járok városban. Néha azért átkattan a relé és akkor megcibálom, de csak hogy ne kormolódjon le a kipufogó rendszer:D Szelepet ami pont stimmel még nem találtam, tányér átmérőre és szárvastagságra stimmelnek, de hosszra hosszabbak. Remélem egy esztergályos megoldja ezt a problémát. Már csak a szelepvezető maradt, az 7es belső átmérő, 38mm hosszú de még nem jött ki a hf-ből így a külső átmérőt nem tudom. Inkább rakom össze új autóalkatrészből, mint használt, bontott gyáriból 41ezerért.
Persze, de nem is YUGO, vagy ZASTAVA szelepeket rakunk bele....
Ezek a gépek 8500-nél szabályoznak, tehát nem túl "nagy fordulaton" mennek. A német cimborámnak a szelepek subaru imprezáé....nem hiszem, hogy nem bírja. Ráadásul fiat uno (1300as benzines) hajtókarcsapágy van benne, ha jól emlékszem 2004 környékén generálozta. Azóta több mint 50000 km-t ment vele.
Nem értem miért gondolta a szerelő, hogy nem bírja.
Sok 600as Gilerát javítottam már, én is használtam fel autószelepeket, még senki nem szólt azóta, hogy gond lenne. (Hondába is cseréltem, accord-nak a szelepeit kapta, és azt a gyilkolást amit a gazdájától kap, ne kívánom senkinek :)
Mondjuk csak endurókba használtam, sportgépekbe azért (a nagy fordulat miatt) nem tenném bele.
Sziasztok! Tamas es Ryan. Felhívtam ma egy gépműhelyt itt Debrecenben, hogy mennyiért vállalnák el a hengerfejemet. Mondom miket kellene csinálni, milyen típusé, meg mondom a fickónak autó szelep megy bele, mert ehez nem találok szelepet. Erre mondja hogy nem lesz jó, nem fogja bírni az autószelep, gyengébb mint a gyári. Ez igaz? Itt mindenhol azt olvastam és Csabi is azt írta hogy autóét tegyem bele. Jah és kivettem a szelepeket, mind a négy a tányér alatt hajlott, egy vezető szemmel láthatóan hosszan végig van repedve, egy másik alja meg tiszta dzsuva. Ha már ki lesz cserélve szelep, szimering, a négy vezetőt is kicserélem.
Nordwest első telóba mennyi és milyen oil kell. Vízpumpa ok lett,most jön a teló. Indító motorom egyik lába letört :( Nem tudom van-e értelme hegeszteni,már így is javított volt.
Gyertyát vetted ki,szikra és benya van? Indításkor nekem mindig kell szivató,volt már,hogy leszartam az automata dekompresszort (nem csak kattanásig toltam a berugót) úgy is indult,bár nehezebben.
Hmmm, hát köszönöm. A mai délelőttöt rászántam a témára és "kitanulkoztam" az egyhengeres erőforrás berúgási témájából, elméletileg. Megpróbálom átültetni ezt a tudást a gyakorlatba. Első következtetésként azt vontam le, hogy (szerencsére) nem a mocim hibája a nehezen indulás, sokkal inkább az én hozzá nem értésem eredménye. Ez a jobbik eset szerintem, mert ezen könnyebben tudok segíteni. Remélem...
Az első nagy motorom ez az RC és már most hozzám nőtt, nagyon jó választásnak tartom eddig kezdő mocinak. Nem lehet vele száguldozni, de van egy feelingje az egy hengernek. Ami nagyon tetszik az a nyomaték és a hangja, hűűűű, a hangja nagyon, nagyon szép. Nekem a felépítmény is tetszik, bőven meghaladta a korát, még ma is megnézik, ezen meg is lepődtem.
Hát,sajna a te automata dekompresszorod kézi lett....
Önindítód nem viszi, vagy csak berúgós?
Most javítottam egyet, aminek a kuplung oldalfedélből ki volt "törve" az automata dekó-t működtető mechanika csapja....alu oldalfedélnél ez nem gond, meg lehet hegesztetni, de magnéziumosnál nem.
Nekem automatára van kötve, tökéletesen működik, de kézinél eltalálni nem egyszerű.
Jah és még annyi, hogy a szívatót egyáltalán nem használtam. Illetve történt olyan, hogy már elkezdett ketyegni, én meg kicsit ráhúztam és azonnal leállt. Ebből kiindulva arra gondoltam, hogy az majd a hűvösebb napokon lesz valószínűleg hasznos.
Ahogy olvasgatok, azt vettem le, hogy ki szokott akadni a mechanikája az automata dekompresszornak. Ami pont ott van, ahová ez a plusz bovden halad. Szóval ezt akarták gondolom elkerülni. Viszont akkor, mikor kellene behúznom ezt a kart, milyen berúgókar pozíciónál, a berúgás előtt, közben, egy pillanatig, vagy folyamatosan?
Amennyiben jól használnám, akkor könnyebben indulna? Ha nem működik vagy rosszul használom akkor akár be sem tudom indítani?
Az automata dekompresszorral mindig szoktam játszani, mert sajna van olyan kísérletem amikor megpróbálom berúgni és nem történik semmi, (a kar meg sem mozdul) azon kívül hogy a térd izűletem kb. szétrobban. (73,kg vagyok)
Elöljáróban annyit a következőhöz, hogy a gépet februárban vettem, de a jogsi megszerzéséig elő nem vettem. (tudatosan)
Felfedeztem a napokban a kormány bal oldalán egy kerékpároknál használatos fékkart, amely egy bovdent mozgat, amely a blokk bal oldalára a burkolat alá fut be. Kb. fogalmam sincs hogy ez mire való, lehet hogy használnom kellene vmihez az indításhoz? Gondolom nem ok nélkül rakták rá, csak nincs info-m hogy miért és mihez. Gyakorlatilag a nyeregből szemlélve a kormányt pont egyáltalán nem látni ezt a plussz kart, szóval illetve teljesen fekete, szóval egész jól tud elrejtőzni, csak hogy mentsem kicsit magamat.
Van valakinek esetleg ötlete, hogy ha többszöri berúgás után sem (kb. 20db) indul be a gépem, akkor mi változik meg, hogyha a rugdosások után megpróbáljuk betolni (ami persze halott ügy) akkor a tologatásos hajcihő után az első rúgásra beindul? (600 rc) Nem indul üzembiztosan az a problémám, pedig most kapott vadi új akksit, gyújtógyertyát. Ha beindult, akkor már a világból kivinne, de nem merem leállítani így, ami azért eléggé lekorlátozza a felhasználását...
haat mar jo regen csinaltam,de azt hiszem A6 V6 3000 kipuf szelep a jo. De en is tolomerovel es szeleppel erkeztem az autos boltba,ha jo fej akkor hamar meglesz.Tomitest Mogyorodon csinaltattam aszem 5000 huf
Jajj, ez ugye burkolt utalás arra, hogy nem fogok találni hozzá való gyetya kulcsot? :-/ Ne már, motorozni akarok! :-( Még nem is motoroztam, de már kezd elegem lenni belőle... Kb, mikor szüzen az első szexelés miatt izgulsz...
Én egy csőkulcsból csináltam hozzá gyertyakulcsot, 17-esből,az szépen elfér, aztán lánggal megmelegítettük, egy rossz gyertyát befogtam a satuba....ráütöttem, kihűlt...
A haveréba belefér a sima is,hogy az enyémbe miért nem, nem tudom.
Ő az enyém. :-) Most lett (majdnem) kész, de nem indul a drága :-( és még szeretnék rá supermoto első kereket szerkeszteni rá. A vicc az, hogy amíg nem volt jogsim, addig a régi ügyesen indulgatott (télen), most pedig érvényes A-s jogsi mellett, nyáron, nem akar beindulni....