Keresés

Részletes keresés

Ryan66 Creative Commons License 2014.06.26 0 0 2250

Mi a baj az önindítóval?

Előzmény: Tamás600 (2249)
Tamás600 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 2249
hello,indito motorra mit mondasz? Van ertelme szarakodnom vele? 6 eve csak berugokaroztam,most vettem akkut erre az baszodik el.........................
Előzmény: Ryan66 (2244)
Ryan66 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 2248

Így van. A szelepvezetőt különösebb melegítés/hűtés nélkül kipréselik, és így vissza a másikat.

Azt nyugodtan használhatsz bontottat.

Előzmény: pizzu84 (2247)
pizzu84 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 2247

Nagymértékben:D Én is erre gondoltam, nem 14000ig forog, plusz úgy használom a gépet hogy 80%ban beállok 5500-ra és úgy megyek, plusz elég sokat járok városban. Néha azért átkattan a relé és akkor megcibálom, de csak hogy ne kormolódjon le a kipufogó rendszer:D Szelepet ami pont stimmel még nem találtam, tányér átmérőre és szárvastagságra stimmelnek, de hosszra hosszabbak. Remélem egy esztergályos megoldja ezt a problémát. Már csak a szelepvezető maradt, az 7es belső átmérő, 38mm hosszú de még nem jött ki a hf-ből így a külső átmérőt nem tudom. Inkább rakom össze új autóalkatrészből, mint használt, bontott gyáriból 41ezerért.

Előzmény: Ryan66 (2246)
Ryan66 Creative Commons License 2014.06.23 0 0 2246

Persze, de nem is YUGO, vagy ZASTAVA szelepeket rakunk bele....

Ezek a gépek 8500-nél szabályoznak, tehát nem túl "nagy fordulaton" mennek. A német cimborámnak a szelepek subaru imprezáé....nem hiszem, hogy nem bírja. Ráadásul fiat uno (1300as benzines) hajtókarcsapágy van benne, ha jól emlékszem 2004 környékén generálozta. Azóta több mint 50000 km-t ment vele.

Nem értem miért gondolta a szerelő, hogy nem bírja.

Sok 600as Gilerát javítottam már, én is használtam fel autószelepeket, még senki nem szólt azóta, hogy gond lenne. (Hondába is cseréltem, accord-nak a szelepeit kapta, és azt a gyilkolást amit a gazdájától kap, ne kívánom senkinek :)

Mondjuk csak endurókba használtam, sportgépekbe azért (a nagy fordulat miatt) nem tenném bele.

Remélem megkönnyítettem a döntésed!

Előzmény: pizzu84 (2245)
pizzu84 Creative Commons License 2014.06.23 0 0 2245

Sziasztok! Tamas es Ryan. Felhívtam ma egy gépműhelyt itt Debrecenben, hogy mennyiért vállalnák el a hengerfejemet. Mondom miket kellene csinálni, milyen típusé, meg mondom a fickónak autó szelep megy bele, mert ehez nem találok szelepet. Erre mondja hogy nem lesz jó, nem fogja bírni az autószelep, gyengébb mint a gyári. Ez igaz? Itt mindenhol azt olvastam és Csabi is azt írta hogy autóét tegyem bele. Jah és kivettem a szelepeket, mind  a négy  a tányér alatt hajlott, egy vezető szemmel láthatóan hosszan végig van repedve, egy másik alja meg tiszta dzsuva. Ha már ki lesz cserélve szelep, szimering, a négy vezetőt is kicserélem.

Ryan66 Creative Commons License 2014.06.22 0 0 2244

10w, 400-400 ml száranként.

Előzmény: Tamás600 (2243)
Tamás600 Creative Commons License 2014.06.22 0 0 2243

Nordwest első telóba mennyi és milyen oil kell. Vízpumpa ok lett,most jön a teló. Indító motorom egyik lába letört :( Nem tudom van-e értelme hegeszteni,már így is javított volt.

Tamás600 Creative Commons License 2014.06.22 0 0 2242

Gyertyát vetted ki,szikra és benya van? Indításkor nekem mindig kell szivató,volt már,hogy leszartam az automata dekompresszort (nem csak kattanásig toltam a berugót) úgy is indult,bár nehezebben.

Előzmény: Csabavezér. (2241)
Csabavezér. Creative Commons License 2014.06.21 0 0 2241

Az önindító megforgatja ugyan a főtengelyt, de nem történik semmi. Nem értek hozzá, de olyan beteges hangja van.

Előzmény: Ryan66 (2239)
Csabavezér. Creative Commons License 2014.06.21 0 0 2240

Hmmm, hát köszönöm.  A mai délelőttöt rászántam a témára és "kitanulkoztam" az egyhengeres erőforrás berúgási témájából, elméletileg.  Megpróbálom átültetni ezt a tudást a gyakorlatba. Első következtetésként azt vontam le, hogy (szerencsére) nem a mocim hibája a nehezen indulás, sokkal inkább az én hozzá nem értésem eredménye. Ez a jobbik eset szerintem, mert ezen könnyebben tudok segíteni. Remélem...  

 

Az első nagy motorom ez az RC és már most hozzám nőtt, nagyon jó választásnak tartom eddig kezdő mocinak. Nem lehet vele száguldozni, de van egy feelingje az egy hengernek. Ami nagyon tetszik az a nyomaték és a hangja, hűűűű, a hangja nagyon, nagyon szép. Nekem a felépítmény is tetszik, bőven meghaladta a korát, még ma is megnézik, ezen meg is lepődtem.

Előzmény: Ryan66 (2239)
Ryan66 Creative Commons License 2014.06.21 0 0 2239

Hát,sajna a te automata dekompresszorod kézi lett....

Önindítód nem viszi, vagy csak berúgós?

Most javítottam egyet, aminek a kuplung oldalfedélből ki volt "törve" az automata dekó-t működtető mechanika csapja....alu oldalfedélnél ez nem gond, meg lehet hegesztetni, de magnéziumosnál nem.

Nekem automatára van kötve, tökéletesen működik, de kézinél eltalálni nem egyszerű.

Előzmény: Csabavezér. (2238)
Csabavezér. Creative Commons License 2014.06.20 0 0 2238

Jah és még annyi, hogy a szívatót egyáltalán nem használtam. Illetve történt olyan, hogy már elkezdett ketyegni, én meg kicsit ráhúztam és azonnal leállt. Ebből kiindulva arra gondoltam, hogy az majd a hűvösebb napokon lesz valószínűleg hasznos.

Csabavezér. Creative Commons License 2014.06.20 0 0 2237

Ahogy olvasgatok, azt vettem le, hogy ki szokott akadni a mechanikája az automata dekompresszornak. Ami pont ott van, ahová ez a plusz bovden halad. Szóval ezt akarták gondolom elkerülni. Viszont akkor, mikor kellene behúznom ezt a kart, milyen berúgókar pozíciónál, a berúgás előtt, közben, egy pillanatig, vagy folyamatosan?

 

Amennyiben jól használnám, akkor könnyebben indulna? Ha nem működik vagy rosszul használom akkor akár be sem tudom indítani?

Csabavezér. Creative Commons License 2014.06.20 0 0 2236

Az automata dekompresszorral mindig szoktam játszani, mert sajna van olyan kísérletem amikor megpróbálom berúgni és nem történik semmi, (a kar meg sem mozdul) azon kívül hogy a térd izűletem kb. szétrobban. (73,kg vagyok)

 

Elöljáróban annyit a következőhöz, hogy a gépet februárban vettem, de a jogsi megszerzéséig elő nem vettem. (tudatosan)

 

Felfedeztem a napokban a kormány bal oldalán egy kerékpároknál használatos fékkart, amely egy bovdent mozgat, amely a blokk bal oldalára a burkolat alá fut be. Kb. fogalmam sincs hogy ez mire való, lehet hogy használnom kellene vmihez az indításhoz? Gondolom nem ok nélkül rakták rá, csak nincs info-m hogy miért és mihez. Gyakorlatilag a nyeregből szemlélve a kormányt pont egyáltalán nem látni ezt a plussz kart, szóval illetve teljesen fekete, szóval egész jól tud elrejtőzni, csak hogy mentsem kicsit magamat.

 

 

Előzmény: Ryan66 (2235)
Ryan66 Creative Commons License 2014.06.20 0 0 2235

Nekem annál nehezebben indul, minél jobban "ráhúzom" a szivatót.

(Persze ha hidegebb az  idő, jobban igényli.)

Kihúzom teljesen, kb 2/3 ig visszatolom, és már 1. rúgásra röfög is.

Amúgy minden 600as gilerám így indult könnyen.

(a 350es másik karbival van szerelve, annál ilyet nem tapasztaltam)

Egy német barátom mutatta ezt a "trükköt", aztán ő kicserélte a karbit másra. (Asszem dellorto-ra.)

Amúgy a dekompresszorod jól van beállítva? bovdenfeszesség,stb...

 

 

Előzmény: Csabavezér. (2234)
Csabavezér. Creative Commons License 2014.06.20 0 0 2234

Van valakinek esetleg ötlete, hogy ha többszöri berúgás után sem (kb. 20db) indul be a gépem, akkor mi változik meg, hogyha a rugdosások után megpróbáljuk betolni (ami persze halott ügy) akkor a tologatásos hajcihő után az első rúgásra beindul?  (600 rc)  Nem indul üzembiztosan az a problémám, pedig most kapott vadi új akksit, gyújtógyertyát.  Ha beindult, akkor már a világból kivinne, de nem merem leállítani így, ami azért eléggé lekorlátozza a felhasználását...

 

Ryan66 Creative Commons License 2014.06.20 0 0 2233

Ha nem boldogulsz vele, keress meg, felújítom neked!

Merre vagy helyileg?

Előzmény: pizzu84 (2232)
pizzu84 Creative Commons License 2014.06.19 0 0 2232

Köszi. Megpróbálom megjavítani, nem akarom elpazarolni, sok munkám van benne.

Előzmény: Tamás600 (2231)
Tamás600 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 2231
Szep a jargany
Előzmény: pizzu84 (2228)
Tamás600 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 2230
haat mar jo regen csinaltam,de azt hiszem A6 V6 3000 kipuf szelep a jo. De en is tolomerovel es szeleppel erkeztem az autos boltba,ha jo fej akkor hamar meglesz.Tomitest Mogyorodon csinaltattam aszem 5000 huf
Előzmény: pizzu84 (2228)
Ryan66 Creative Commons License 2014.06.17 0 0 2229

Dehogynem, haveréba a dugókulcs készletben lévő simán jó.

Előzmény: Csabavezér. (2227)
pizzu84 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 2228

Üdv.

 

Tamas600. Te újítottál fel hengerfejet. Le tudnád írni hogy Rc600c-be 1991es pontosan melyik autómárka szívó és kipufogó szelepje stimmel?

 

A két hónapos vezérműszijamról leszakadtak a bordák. :S

 

Csabavezér. Creative Commons License 2014.06.16 0 0 2227

Jajj, ez ugye burkolt utalás arra, hogy nem fogok találni hozzá való gyetya kulcsot?   :-/     Ne már, motorozni akarok!  :-(  Még nem is motoroztam, de már kezd elegem lenni belőle...   Kb, mikor szüzen az első szexelés miatt izgulsz...

Előzmény: Ryan66 (2226)
Ryan66 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 2226

Szép szöcske!

Nekem a gyári külsővel is tetszik :)

Én egy csőkulcsból csináltam hozzá gyertyakulcsot, 17-esből,az szépen elfér, aztán lánggal megmelegítettük, egy rossz gyertyát befogtam a satuba....ráütöttem, kihűlt...

A haveréba belefér a sima is,hogy az enyémbe miért nem, nem tudom.

Előzmény: Csabavezér. (2224)
Csabavezér. Creative Commons License 2014.06.16 0 0 2225

Állat!! 

Előzmény: Ryan66 (2222)
Csabavezér. Creative Commons License 2014.06.16 0 0 2224

Holnap megpróbálok egy gyertyakulcsot szerezni hozzá, aztán meglátjuk, hátha lesz kedve szaladgálni...  :-D  Nekem lenne vele.

 

 

Csabavezér. Creative Commons License 2014.06.16 0 0 2223

Ő az enyém. :-) Most lett (majdnem) kész, de nem indul a drága :-( és még szeretnék rá supermoto első kereket szerkeszteni rá. A vicc az, hogy amíg nem volt jogsim, addig a régi ügyesen indulgatott (télen), most pedig érvényes A-s jogsi mellett, nyáron, nem akar beindulni.... 

 

 

Ryan66 Creative Commons License 2014.06.15 0 0 2222

Ééééés, most már elöl is WP:)

Ryan66 Creative Commons License 2014.06.13 0 0 2221

Csak ügyesen:)

Előzmény: Tamás600 (2220)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!