Sziasztok.
Régi ismerősöm a mitsu pajero szerintem érdemelne egy önálló topicot, már csak azért is mert rengeteg testvére akad még az országban, amikről gazdája már könyvet is írhatna...
Ennek kapcsán mindenkit várok szeretettel, akinek valami köze van egy "gyémántoshoz".
Tapasztalatcserék, adok-veszek, tanácsok, és persze benne némi off-road...:)
Szerintem is. Utolsó kérdés a témában. BfG AT vagy a Maxx? Az előbbi van itthon felnire szerelve. De már 8 évesek, minta még van rajta kb 2 szezonra való. De még az eladható kategóriában van, csak már ugye koros. És akkor venni helyette újat, ezt meg eladni.
Akkor hasonló a cipő. Mint már írtam eddig a BfG MT és AT-n kívül semmi mást nem használtam. Én maradok a gyári méreteknél felni van lemez és könnyűfém is az nem gond. Mezőgazdaságban dolgozom, szóval kenyérkereső az autó nem diszkóba járni kell. Ezért megy az agyalás hogy mi legyen. BFG KM3, General Grabber X3, Cooper STT Pro, vagy az ST Maxx. A nagy arany középútnak az utóbbi lenne talán a legjobb. Persze sok az aszfalt is és a föld utak se sárosak mindig, de ha be kell menni valahová akkor be kell menni, vagy legrosszabb esetben kiviszek egy traktort annak nincs akadály.
Nincs róluk infom. AZ At. ránézésből egy jól használható élhető gumi télen is. De szerintem terepen átlagos At.nek tűnik biztos nem tud /bír annyit mint pl egy Bf At.s. Az Mt. olyan klasszikus nagy bütykök azt jól van.Gondolom teszi a dolgát.De 4 évszakra semmi plusz. De ezek csak amolyan első benyomásos dolgok....
Én is gumi csere előtt állok és hasonló problémával küzdök csak nekem még méret/felni gondjaim is vannak valszeg maradok a bf.nél csak az Mt. vs. At. ba nem tudok dönteni:)
Én anno bf MT km2 vel versenyeztem túráztam végig csont nélkül bírt mindent úgyhogy elfogult vagyok.Olyan mint a Kalasnyikov van könnyebb szebb pontosabb de úgy összességében még ma is verhetetlen:)
Bf Mt. km3 szerintem vagy Cooper Mt. stt. pro az is egy jó gumi.
Nincs jobb alternatíva annál ahogy eddig használtad. És nincs olyan AT ami tud annyit sárban mint bármelyik MT viszont télen MT.vel autózni időnként rohadt veszélyes aszfalton. Meg úgy alapból szar ahogy van kivéve a sarat.
Bf AT ko2 esetleg vállalható némi saras kompromisszummal vagy a cooper S/T maxx ezek igazából átmenetek a mezei MT és AT.k között.
Az MT-s BfG nem éppen ideális télen, igaz amilyen telek mostanában vannak. A másik ami már írtam, hogy más abroncsokat nem próbáltam még ezért nézelődöm, hogy van e olyan alternatíva ami egész évben jó, kisebb nagyobb kompromisszumokkal.
Én ezeket a Coopereket használom. Sehol se tökéletes, de ugye ez 50-50 felhasználással sejthető is volt. Terepen a Geolandernál mérföldekkel jobb, országúton sokkal döcögősebb. Zajosnak nem lehet mondani.
Értem. Az előző Pajeromon is a BF MT volt a nyári és az AT-s a téli gumi. Mást még nem használtam, nincs összehasonlítási alapom másik abroncsokkal.Kb. 20e km-ert megyek évente 50-50% terep és aszfalt de napi van terepen is használva. Ezért keresgélek "mindentudó" abroncsot.
Pajero Mk 3 rövid, "mindentudó" abroncs létezik hozzá? 235/80R16, vagy 265/70R16-os méretben. Természetesen bizonyos kompromisszumokkal. Most BfG MT van rajta. Foglakozás miatt napi szinten terepi használat. Inkább a sáros terep mint az aszfalt a lényeg, ha lehet ne kelljen a téli nyári cserét eljátszani vele.
Üdvözlök mindenkit. Kis segítségre lenne szükségem. Atomjaira szedtem egy öreg 2.8 rövidet. Közeledik a cél, de megfog néha pár részlet. Most pl egy csomó lógó vezetékből nem tudom melyik a difizàr helyzetérzékelő 2 vezetéke a hídnál. Valamelyikőtök nem nézné meg nekem? A csatlakozók letörtek, ez a támpont nem játszik.
Visszakaptam az autómat, sikerült kiderítenie a szerelőmnek, hogy mi volt a gond, megnézett mindent, amit javasoltatok. Ami nálam a galibát okozta: az EGR szelep tengelyén volt sok a korom, nem mozgott rendesen, emiatt nem tudott becsukódni-kinyílani, amikor kellett. Cserélni nem kellett szerencsére, mert jó állapotban van. Most tesztelgetem, egyelőre jónak tűnik. Köszönöm mindenkinek a javaslatokat!
Nem, a turbónyomáson lett egy minimális állítva felfelé, azóta (kb. 5000 km) hibamentes. Utoljára mikor elvittem egy hosszabb kutakodásra akorra dobott alacsony tubónyomás hibajkódot, ezért lett állítva rajta.
Hello. Nekem hasonló volt. Turbónyomás gond lett végül. A turbón lévő rudazatot mozgató bizgentyű /ez a hivatalos neve :)/ tengelye kotyogósodott ki, a bizgentyű nem csak síkban mozgott, hanem abból kimozdulva billegett is. Turbóház felújítás és kalibrálás után fasza lett.
Illetve Neked MAP volt, bocsi, csak már belezavarodok, mert olvasom a P0638 kód jelentését Pajero-nál és az meg MAF-ot ír. http://p0638.enginetroublecode.com/mitsubishi-pajero Érdekes, hogy rövid időn belül már hárman vagyunk (de ha jól emlékszek, amikor visszaolvasgattam, más is volt már) ugyan azzal a hibajelenséggel.
Nekem nem oldódott meg semennyire sem a problémám, mert megint gondom volt. Most már annyira lelassult párszor, hogy alig-alig battyogott, leállítás-újraindítás után elindult. Dec. végén azonban annyira leállt, hogy el sem indult újra, csak "köhögött", trélerezni kellett. Nem tudom, mi a gond, most próbál a szerelő rájönni. Neked van már valami infód?
Neten kutakodva több lehetséges hibát is ír rá, mindenképpen fordulj egy típust jól ismerő szerelőhöz, bármi lehet. Így elsőre itt is nyomásgondok vannak, de ez lehet egy rossz érzékelő is.