Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kombájnos Creative Commons License 2021.03.02 0 0 13467

Szerintem is. Utolsó kérdés a témában. BfG AT vagy a Maxx? Az előbbi  van itthon felnire szerelve. De már 8 évesek, minta még van rajta kb 2 szezonra való. De még az eladható kategóriában van, csak már ugye koros. És akkor venni helyette újat, ezt meg eladni.

Előzmény: Gio. (13466)
Gio. Creative Commons License 2021.02.28 0 0 13466

cooper st maxx...szerintem

Előzmény: kombájnos (13465)
kombájnos Creative Commons License 2021.02.27 0 0 13465

Akkor hasonló a cipő. Mint már írtam eddig a BfG MT és AT-n kívül semmi mást nem használtam. Én maradok a gyári méreteknél felni van lemez és könnyűfém is az nem gond. Mezőgazdaságban dolgozom, szóval kenyérkereső az autó nem diszkóba járni kell. Ezért megy az agyalás hogy mi legyen. BFG KM3, General Grabber X3, Cooper STT Pro, vagy az ST Maxx. A nagy arany középútnak az utóbbi lenne talán a legjobb. Persze sok az aszfalt is és a föld utak se sárosak mindig, de ha be kell menni valahová akkor be kell menni, vagy legrosszabb esetben kiviszek egy traktort annak nincs akadály.

Előzmény: Gio. (13464)
Gio. Creative Commons License 2021.02.27 0 0 13464

Nincs róluk infom. AZ At. ránézésből egy jól használható élhető gumi télen is. De szerintem terepen átlagos At.nek tűnik biztos nem tud /bír annyit mint pl egy Bf At.s. Az Mt. olyan klasszikus nagy bütykök azt jól van.Gondolom teszi a dolgát.De 4 évszakra semmi plusz. De ezek csak amolyan első benyomásos dolgok....  

Én is gumi csere előtt állok és hasonló problémával küzdök csak nekem még méret/felni gondjaim is vannak valszeg maradok a bf.nél csak az Mt. vs. At. ba nem tudok dönteni:)

kombájnos Creative Commons License 2021.02.27 0 0 13463

Keresgélés közben akadtam rá a Nokian 4*4-es abroncsaira. A Rockproof-ot vagy a Rotiiva AT Plus-t ismerd, van róla valami infód?

Előzmény: Gio. (13462)
Gio. Creative Commons License 2021.02.25 0 0 13462

Én anno bf MT km2 vel versenyeztem túráztam végig csont nélkül bírt mindent úgyhogy elfogult vagyok.Olyan mint a Kalasnyikov van könnyebb szebb pontosabb de úgy összességében még ma is verhetetlen:)

Bf Mt. km3 szerintem vagy Cooper Mt. stt. pro az is egy jó gumi.

Előzmény: kombájnos (13461)
kombájnos Creative Commons License 2021.02.25 0 0 13461

Értem, köszönöm a hozzászólást. De mint írtam inkább az MT-ből mit ajánlanál?

Előzmény: Gio. (13460)
Gio. Creative Commons License 2021.02.24 0 0 13460

Nincs jobb alternatíva annál ahogy eddig használtad. És nincs olyan AT ami tud annyit sárban mint  bármelyik MT viszont télen MT.vel autózni időnként rohadt veszélyes aszfalton. Meg úgy alapból szar ahogy van kivéve a sarat.

Bf AT ko2 esetleg vállalható némi saras kompromisszummal vagy a cooper S/T maxx ezek igazából átmenetek a mezei MT és AT.k között.

 

Előzmény: kombájnos (13457)
kombájnos Creative Commons License 2021.02.24 0 0 13459

Ismerős használ ilyet Hilux-on. Megkérdezem a véleményét.

Előzmény: szatszov (13455)
kombájnos Creative Commons License 2021.02.24 0 0 13458

Az AT-s abroncs kevés a terepi használat miatt.

Előzmény: Bmrenault (13456)
kombájnos Creative Commons License 2021.02.24 0 0 13457

Az MT-s BfG nem éppen ideális télen, igaz amilyen telek mostanában vannak. A másik ami már írtam, hogy más abroncsokat nem próbáltam még ezért nézelődöm, hogy van e olyan alternatíva ami egész évben jó, kisebb nagyobb kompromisszumokkal.

Előzmény: Bmrenault (13456)
Bmrenault Creative Commons License 2021.02.23 0 0 13456

Mért nem használsz egy félét? az at álltalában mud and snow is. Legalábbis én nem cserélgetem mert 4 évszakosakat használok.

Meg mi a gond a mostanival?

Előzmény: kombájnos (13453)
szatszov Creative Commons License 2021.02.23 0 0 13455

Előzmény: szatszov (13454)
szatszov Creative Commons License 2021.02.23 0 0 13454

Én ezeket a Coopereket használom. Sehol se tökéletes, de ugye ez 50-50 felhasználással sejthető is volt. Terepen a Geolandernál mérföldekkel jobb, országúton sokkal döcögősebb. Zajosnak nem lehet mondani.

Előzmény: kombájnos (13453)
kombájnos Creative Commons License 2021.02.23 0 0 13453

Értem. Az előző Pajeromon is a BF MT volt a nyári és az AT-s a téli gumi. Mást még nem használtam, nincs összehasonlítási alapom másik abroncsokkal.Kb. 20e km-ert megyek évente 50-50% terep és aszfalt de napi van terepen is használva. Ezért keresgélek "mindentudó" abroncsot.

Előzmény: Bmrenault (13452)
Bmrenault Creative Commons License 2021.02.23 0 0 13452

Nekem yokohama geolander volt.  Nem voltam vele nehéz terepen. General grabbert viszont sokan dicsérték. Szemeztem én is vele.

Előzmény: kombájnos (13451)
kombájnos Creative Commons License 2021.02.23 0 0 13451

Jó választás lehet. Gyakorlati tapasztalatod van vele?

Előzmény: Bmrenault (13450)
Bmrenault Creative Commons License 2021.02.22 0 0 13450

General grabber?

Előzmény: kombájnos (13449)
kombájnos Creative Commons License 2021.02.22 0 0 13449

Hello!

Pajero Mk 3 rövid, "mindentudó" abroncs létezik hozzá?  235/80R16, vagy 265/70R16-os méretben. Természetesen bizonyos kompromisszumokkal. Most BfG MT van rajta. Foglakozás miatt napi szinten terepi használat. Inkább a sáros terep mint az aszfalt a lényeg, ha lehet ne kelljen a téli nyári cserét eljátszani vele.

Kopter83516 Creative Commons License 2021.02.13 0 0 13448

Üdvözlök mindenkit. Kis segítségre lenne szükségem. Atomjaira szedtem egy öreg 2.8 rövidet. Közeledik a cél, de megfog néha pár részlet. Most pl egy csomó lógó vezetékből  nem tudom melyik a difizàr helyzetérzékelő 2 vezetéke a hídnál. Valamelyikőtök nem nézné meg nekem? A csatlakozók letörtek, ez  a támpont nem játszik.

Köszönöm.

Jager74 Creative Commons License 2021.01.28 0 0 13447

Üdv mindenkinek! Vásárolnék 2,5-ös,3 ajtós V60 Pajero-t 2003-2006 évjárat között, 3 MFt-ig! Ajánlatot fotóval thom74@freemail.hu-ra kérnék. Köszönöm!

Fandorina Creative Commons License 2021.01.15 0 0 13446

Visszakaptam az autómat, sikerült kiderítenie a szerelőmnek, hogy mi volt a gond, megnézett mindent, amit javasoltatok. Ami nálam a galibát okozta: az EGR szelep tengelyén volt sok a korom, nem mozgott rendesen, emiatt nem tudott becsukódni-kinyílani, amikor kellett. Cserélni nem kellett szerencsére, mert jó állapotban van. Most tesztelgetem, egyelőre jónak tűnik. Köszönöm mindenkinek a javaslatokat! 

Előzmény: Fandorina (13445)
Fandorina Creative Commons License 2021.01.13 0 0 13445

Köszönöm Nektek a válaszokat, megadtam a tippeket a szerelőnek is, hátha segít, mert még nem indul sehogy sem. 

Előzmény: nferro (13443)
Lac1977 Creative Commons License 2021.01.12 0 0 13444

Szia!

 

Nem, a turbónyomáson lett egy minimális állítva felfelé, azóta (kb. 5000 km) hibamentes. Utoljára mikor elvittem egy hosszabb kutakodásra akorra dobott alacsony tubónyomás hibajkódot, ezért lett állítva rajta.

Előzmény: Fandorina (13440)
nferro Creative Commons License 2021.01.12 0 0 13443

Hello. Nekem hasonló volt. Turbónyomás gond lett végül. A turbón lévő rudazatot mozgató bizgentyű /ez a hivatalos neve :)/ tengelye kotyogósodott ki, a bizgentyű nem csak síkban mozgott, hanem abból kimozdulva billegett is. Turbóház felújítás és kalibrálás után fasza lett.

Fandorina Creative Commons License 2021.01.12 0 0 13442

Illetve Neked MAP volt, bocsi, csak már belezavarodok, mert olvasom a P0638 kód jelentését Pajero-nál és az meg MAF-ot ír. http://p0638.enginetroublecode.com/mitsubishi-pajero Érdekes, hogy rövid időn belül már hárman vagyunk (de ha jól emlékszek, amikor visszaolvasgattam, más is volt már) ugyan azzal a hibajelenséggel.

Előzmény: Fandorina (13440)
Fandorina Creative Commons License 2021.01.12 0 0 13441

Kifelejtettem, hogy megint a szokásos P0638 a hibakódom.

 

Előzmény: Fandorina (13439)
Fandorina Creative Commons License 2021.01.12 0 0 13440

Neked a MAF szenzor tisztítása óta rendben van az autód?

Előzmény: Lac1977 (13438)
Fandorina Creative Commons License 2021.01.12 0 0 13439

Szia!

 

Nekem nem oldódott meg semennyire sem a problémám, mert megint gondom volt. Most már annyira lelassult párszor, hogy alig-alig battyogott, leállítás-újraindítás után elindult. Dec. végén azonban annyira leállt, hogy el sem indult újra, csak "köhögött", trélerezni kellett. Nem tudom, mi a gond, most próbál a szerelő rájönni. Neked van már valami infód?

 

Előzmény: Charly G (13437)
Lac1977 Creative Commons License 2021.01.12 0 0 13438

Neten kutakodva több lehetséges hibát is ír rá, mindenképpen fordulj egy típust jól ismerő szerelőhöz, bármi lehet. Így elsőre itt is nyomásgondok vannak, de ez lehet egy rossz érzékelő is.

Pl. itt m ár ír dolgokat, de ezer oka lehet:http://p1299.enginetroublecode.com/mitsubishi-pajero

 

Előzmény: Charly G (13437)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!