Volt már valakinek ilyen jelensége,ha kinyitom a vez oldali ajtot,nem kapcsolódik fel semmi.Eddig kinyitáskor felkapcsolta helyzetjelzöket és fülkében is mindent műszerfal stb.Régebben volt már ez 1-2 szer ha finomabban huztam meg a kilincset,de akkor kilincset megmozgatva rendbe jőtt.Úgy gondolom,hogy a kapcsoló valahol a zárban lehet,amit szétszedni nem lehet egyszerü.Különösen nem zavarna(mindig is mérgelödtem,hogy álló motornál minden nyitáskor felkapcsolt mindent)csak nem tudom nincs e vagy lesz negatív vonzata is.
Nálam is megvan ez a hang menet közben emelt fordulaton, csak nekem olyan tompa kerepelő mint a varrogép.Semmi negativumot nem okoz,kb két éve ilyen.Szerintem porlasztó gond. Ha sikerül megoldani írd majd meg légyszi.
Nézd meg ezt a videót a vége felé,ott a kézi pumpa a szűrőnél amivel felnyomja a naftát.Gyárilag ugye ez nincs,de ilyen esetben közbe szoktuk iktatni a felpumpálás idejéig.a videón véglegesre csinálta a gazdi.Már rég óta tervezek én is beépíteni egy ilyen kis pumpát,de mindig elmarad.Sok kocsiba gyárilag bent van.Amúgy a bátrak önindítózás közben lazítanak a hollandi csavaron(ezt azért nem ajánlom),és így légtelenítenek.
Ford 1,6 tdci 2003 2db porlasztó ál kifuj a gázolaj de nem lent hanem fent a közcsavarnál rá lett húzva egy kicsi de a helyzet változatlan gondolkodtam rajta hogy leveszem a csővet de ismerös tanácsára ezt nem tetem mert "elveszti a nyomást és nem fog elindulni" csinált e már valaki ilyent tanácsokat ötleteket megköszönöm
Nekem 1.6 os van,azzal nagyon jó a tapasztalatom,de ismerős körökben az 1.5 öst is dicsérik.Űza rendszerre figyelni(ez mindegyik mai dizelre vonatkozik)csak megbízható kuton tankolni,kerülni az olcsobb maszek kutakat kannázást stb.Ha majd meglesz,tudunk tanácsot adni(pár betartandó szabály) az üzemeltetéssel kapcsolatban is,ha még nem volt dizeled.
Nem volna szabad csattognia,ezek a dizelek már majdnem olyanok mint a befecskendezös benzines társuk,egész kulturáltan tudnak járnl.Nincs már az a nagyon kemény csattogo régi dizelhang.Remélem megoldodik,és megszereted ezt is.
Persze mindenképpen megírom ha találunk valamit. Viszont azt vettem észre hogy 2 napja jobb idő volt (10 fok) és akkor semmi csattogó hangja nem volt még hidegen se. Ennyit számítana egy meleg motornak hogyha hidegben 0 fok megyek vele, még akkor is "csattog" ?
Első dízelem ez, benzines hondához vagyok szokva. Lehet eddig el voltam kényeztetve? :)
Olyan olaj nincs ami elbírja a 30-ezret,ez pier fogás.
A motortol ha olyan varrogépszerü kattogos a hang,akkor nagy valszeg valamelyik porlasztó a ludas.Ki kel őket poharazni.Vagy esetleg a főtengely, generátor és vagy klíma kompr valamelyik gumirozott tárcsálya kotyog.Ezek persze csak akkor,ha kízárhatjuk a burkolat,lemez,kipufogó verödéseket.Hallani kéne.De az biztos,hogy a porlasztó tud kerepelni emelt terhelt fordulaton,alapjáraton meg nem.
Van egy 2011 -es Ford c max 2.0 tdci 140 LE. DURATORQ kocsim. Automata váltós.
Mostanában van egy számomra idegesítő baja. Hidegen és melegen is, ha nyomom neki a gázt kb 1500 as fordulattól zörög a motor. Fordulatszám függő, olyan csattogós a hangja. Melegen talán picit halkabb. Alapjáraton viszont szépen jár a motor, nincs ez a csattogás csak egy kis morajlást hallok, de az jóval előbb kezdte mint ezt a szelepcsattogást vagy nem is tudom mit.
Most viszem majd olajcserére. 13000km van az olajban. Azt mondták a szervízben ahol vettem, hogy olyan olaj van benne ami elbírja a 30 ezret is. Kicsit furcsállom.
Plusz ami engem érdekel, h mik a feltétele, hogy a pl a lejtmeneti aszisztenst hogy lehet bekapcsolni és a holt tér figyelőt? Gondolom ehhez kell olyan tükör
Gyújtásnál ellenőriz. Az egyik ikon ami nem offos akkor villan fel amikor működésbe lép, azaz megcsúszol, vagy kipörög a kerék. Az off-os amikor kikapcsolod (Menü - drive assistance - traction ctr azt hiszem), ez olyankor folyamat világít.
Kis infóra lenne szükségem.Műszerfal kijelzön gyújtás ráadásnál a többi közt két db csuszos kocsi (ESP)ikon jelenik meg,az alson off-al.Miért kettő,és miért ír off-ot,mikor minden gyujtásnál bekapcsolya ESP-t leírás szerint.
én nem szoktam, igaz nem is tudom h lehet e (2011 1.6 TDCI)
De sztem álló motornál kell. Járónál betolja a levegőt vagy összevissza fogja spriccelni az üzemanyagot. Plusz nyomás alatt lesz akkor ugye és nehezebb tekerni a csavart.
Sziasztok! Kérdezném,hogy a tél beálltával szoktátok e a gázolajszűrőt néha vízteleniteni(1.6 TDCI 105 Le)hogyan,és milyen modszerrel.Módszer alatt értem,állo vagy járó motornál.Álló motornál ha kiengedek vízet-gázólajt,akkor nem reklamál a motor índitáskor,mivel hogy nincs kézipumpa a potláshoz