Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ata61 Creative Commons License 2020.01.12 0 0 1764

Sziasztok!

Volt már valakinek ilyen jelensége,ha kinyitom a vez oldali ajtot,nem kapcsolódik fel semmi.Eddig kinyitáskor felkapcsolta helyzetjelzöket és fülkében is mindent műszerfal stb.Régebben volt már ez 1-2 szer ha finomabban huztam meg a kilincset,de akkor kilincset megmozgatva rendbe jőtt.Úgy gondolom,hogy a kapcsoló valahol a zárban lehet,amit szétszedni nem lehet egyszerü.Különösen nem zavarna(mindig is mérgelödtem,hogy álló motornál minden nyitáskor felkapcsolt mindent)csak nem tudom nincs e vagy lesz negatív vonzata is.

Ata61 Creative Commons License 2020.01.01 0 0 1763

Szia!

Nálam is megvan ez a hang menet közben emelt fordulaton, csak nekem olyan tompa kerepelő mint a varrogép.Semmi negativumot nem okoz,kb két éve ilyen.Szerintem porlasztó gond. Ha sikerül megoldani írd majd meg légyszi.

Előzmény: CsabiSide (1762)
CsabiSide Creative Commons License 2020.01.01 0 0 1762

Sziasztok! 

 

BUÉK Mindenkinek! 

 

Nekem is hasonló a problémám mint Ticsi218-nak (fordulaton csattogó hangot hallanai, olyan hidrotőkés csattogást) 

Most kitette a motor sárga ikonját és nem mindig akar elindulni elsőre. Egyébként semmi gond erős, megy, nem fogyaszt többet.

2007/12 2.0 tdci 136le

Ha valaki orvosolta már ezt a dolgot, tapasztalatot szívesen vennék. 

Előzmény: Ticsi218 (1746)
Ata61 Creative Commons License 2020.01.01 0 0 1761

B.Ú.É.K. Mindenkinek!

Ata61 Creative Commons License 2019.12.29 0 0 1760

Most látom ez Renault,(ott gyárilag van pumpa),de a lényegen nem változtat.

Előzmény: Ata61 (1759)
Ata61 Creative Commons License 2019.12.29 0 0 1759
Előzmény: Ata61 (1758)
Ata61 Creative Commons License 2019.12.29 0 0 1758

Nézd meg ezt a videót a vége felé,ott a kézi pumpa a szűrőnél amivel felnyomja a naftát.Gyárilag ugye ez nincs,de ilyen esetben közbe szoktuk iktatni a felpumpálás idejéig.a videón véglegesre csinálta a gazdi.Már rég óta tervezek én is beépíteni egy ilyen kis pumpát,de mindig elmarad.Sok kocsiba gyárilag bent van.Amúgy a bátrak önindítózás közben lazítanak a hollandi csavaron(ezt azért nem ajánlom),és így légtelenítenek.

Előzmény: Teo1983 (1756)
Ata61 Creative Commons License 2019.12.29 0 0 1757

Szia.

El fog indulni,csak fel kel pumpálni a gázolajat úgy mint szűrőcserénél.

Előzmény: Teo1983 (1756)
Teo1983 Creative Commons License 2019.12.29 0 0 1756

Sziasztok 

 

Segítséget szeretnék kérni 

Ford 1,6 tdci 2003 2db porlasztó ál kifuj a gázolaj de nem lent hanem fent a közcsavarnál rá lett húzva egy kicsi de a helyzet változatlan gondolkodtam rajta hogy leveszem a csővet de ismerös tanácsára ezt nem tetem mert "elveszti a nyomást és nem fog elindulni" csinált e már valaki ilyent tanácsokat ötleteket megköszönöm

 

 

Ata61 Creative Commons License 2019.12.24 0 0 1755

Nekem 1.6 os van,azzal nagyon jó a tapasztalatom,de ismerős körökben az 1.5 öst is dicsérik.Űza rendszerre figyelni(ez mindegyik mai dizelre vonatkozik)csak megbízható kuton tankolni,kerülni az olcsobb maszek kutakat kannázást stb.Ha majd meglesz,tudunk tanácsot adni(pár betartandó szabály) az üzemeltetéssel kapcsolatban is,ha még nem volt dizeled.

Előzmény: zolimuzli1 (1754)
zolimuzli1 Creative Commons License 2019.12.23 0 0 1754

Üdv fórumozók!

 

Nő a család, 7 személyes Grand C-max-okat nézegetek. Az 1,5-ös, 120 lovas dieselről vélemények, tapasztalatok?

Válaszokat előre is köszönöm.

 

Üdvözlettel: Zoltán.

Ata61 Creative Commons License 2019.12.23 0 0 1753

KKBÚÉK! És köszönjük a  sok-sok segítséget a magam,és a fórumozok nevében is.

Ata61 Creative Commons License 2019.12.11 0 0 1752

Nem volna szabad csattognia,ezek a dizelek már majdnem olyanok mint a befecskendezös benzines társuk,egész kulturáltan tudnak járnl.Nincs már az a nagyon kemény csattogo régi dizelhang.Remélem megoldodik,és megszereted ezt is.

Előzmény: Ticsi218 (1751)
Ticsi218 Creative Commons License 2019.12.10 0 0 1751

Persze mindenképpen megírom ha találunk valamit. Viszont azt vettem észre hogy 2 napja jobb idő volt (10 fok) és akkor semmi csattogó hangja nem volt még hidegen se. Ennyit számítana egy meleg motornak hogyha hidegben 0 fok megyek vele, még akkor is "csattog" ?

Első dízelem ez, benzines hondához vagyok szokva. Lehet eddig el voltam kényeztetve? :)

Előzmény: Ata61 (1748)
Zoli a séf Creative Commons License 2019.12.08 0 0 1750

Sziasztok mindenkinek!

2007 Focus c-Max tulaj vagyok, 1,6 TDCI 90 Le.

Két kérdésem van.

1; A hátsó ablaktörlő lapát a törlési ív felső részén mintegy 1,5-2 cm széáles sávot nem töröl. Cserélltem lapátot (Bosch) az sem jó. Mi lehet a hiba?

2; A rádió panelen található AUX nyomógomb. De hol van a bemenet?

Kép.

 

 

gyerek67 Creative Commons License 2019.12.08 0 0 1749

Sziasztok, segítséget kérnék!

 

Ford Focus C-Max 1.6 benzines járgányunk van.

Már az elmúlt télen is tapasztaltam a problémát, ami az idő melegedésével nyomtalanul elmúlt.

Ahogy idén beállt a hideg (0 fok alatt) már ismét jelentkezik:

Autózás közben egyszercsak kigyullad a műszerfalon a Check Engine lámpa és az LCD kijelzőn az alábbi üzenet jelenik meg:

ENGINE SYSTEM FAULT és hogy belépett a SPEED LIMIT módba, valamint az LCD jobb felső sarkában világít a piros hiba-LED.

Természetesen a gázpedálra ilyenkor szinte egyáltalán nem reagál.

Ha leveszem a gyújtást, várok egy kicsit, majd újra indítok, jó esetben megint lehet vele autózni egy darabig, a Check Engine nem világít.

A számítógépet rádugva, a hibakód-lista üres és értelem szerűen, amikor a szerelőnél vagyok, a hiba nem reprodukálható.

Mi lehet a baj, tapasztalt már valaki ilyent?

Most legutóbb azt ajánlották, hogy tankoljak bele 100-as benzint és jól hajtsam meg.

Én ehhez nem fűzök vérmes reményeket.

 

Válaszaitokat várva, üdv:

A Gyerek

 

 

Ata61 Creative Commons License 2019.12.07 0 0 1748

Ja,és ha lesznek fejlemények írd majd meg légyszi.

Előzmény: Ata61 (1747)
Ata61 Creative Commons License 2019.12.07 0 0 1747

Helló!

Olyan olaj nincs ami elbírja a 30-ezret,ez pier fogás.

A motortol ha olyan varrogépszerü kattogos a hang,akkor nagy valszeg valamelyik porlasztó a ludas.Ki kel őket poharazni.Vagy esetleg a főtengely, generátor és vagy klíma kompr valamelyik gumirozott tárcsálya kotyog.Ezek persze csak akkor,ha kízárhatjuk a burkolat,lemez,kipufogó verödéseket.Hallani kéne.De az biztos,hogy a porlasztó tud kerepelni emelt terhelt fordulaton,alapjáraton meg nem.

Előzmény: Ticsi218 (1746)
Ticsi218 Creative Commons License 2019.12.07 0 0 1746

Üdvözletem mindenkinek.

Van egy 2011 -es Ford c max 2.0 tdci 140 LE. DURATORQ kocsim. Automata váltós. 

Mostanában van egy számomra idegesítő baja. Hidegen és melegen is, ha nyomom neki a gázt kb 1500 as fordulattól zörög a motor. Fordulatszám függő, olyan csattogós a hangja. Melegen talán picit halkabb. Alapjáraton viszont szépen jár a motor, nincs ez a csattogás csak egy kis morajlást hallok, de az jóval előbb kezdte mint ezt a szelepcsattogást vagy nem is tudom mit. 

Most viszem majd olajcserére. 13000km van az olajban. Azt mondták a szervízben ahol vettem, hogy olyan olaj van benne ami elbírja a 30 ezret is. Kicsit furcsállom.

Esetleg van valakinek ötlete, hogy mi lehet ez?

Ata61 Creative Commons License 2019.12.01 0 0 1745

Ez engem is érdekelne,de sajna nem tudom.

Előzmény: Atala86 (1743)
Ata61 Creative Commons License 2019.12.01 0 0 1744

Köszi szépen.

Előzmény: Atala86 (1742)
Atala86 Creative Commons License 2019.12.01 0 0 1743

Plusz ami engem érdekel, h mik a feltétele, hogy a pl a lejtmeneti aszisztenst hogy lehet bekapcsolni és a holt tér figyelőt? Gondolom ehhez kell olyan tükör

Előzmény: Atala86 (1742)
Atala86 Creative Commons License 2019.12.01 0 0 1742

Gyújtásnál ellenőriz. Az egyik ikon ami nem offos akkor villan fel amikor működésbe lép, azaz megcsúszol, vagy kipörög a kerék.  Az off-os amikor kikapcsolod (Menü - drive assistance - traction ctr  azt hiszem), ez olyankor folyamat világít.

Előzmény: Ata61 (1741)
Ata61 Creative Commons License 2019.12.01 0 0 1741

Sziasztok!

Kis infóra lenne szükségem.Műszerfal kijelzön gyújtás ráadásnál a többi közt két db csuszos kocsi (ESP)ikon jelenik meg,az alson off-al.Miért kettő,és miért ír off-ot,mikor minden gyujtásnál bekapcsolya ESP-t leírás szerint.

Ata61 Creative Commons License 2019.11.25 0 0 1740

Értem,köszi.

Előzmény: Atala86 (1739)
Atala86 Creative Commons License 2019.11.25 0 0 1739

én nem szoktam, igaz nem is tudom h lehet e (2011 1.6 TDCI)

De sztem álló motornál kell. Járónál betolja a levegőt vagy összevissza fogja spriccelni az üzemanyagot. Plusz nyomás alatt lesz akkor ugye és nehezebb tekerni a csavart.

Előzmény: Ata61 (1737)
halo13 Creative Commons License 2019.11.25 0 0 1738

Hát persze. Lehetetlen. Inkább arra gondoltam van e ennek a motornak ilyen jellemző betegsége. (A thermostát is cserélve volt.

Kinti szerelő állandóan az elöregedett csövekről magyaráz, mókol valamit oszt jónapot 50-100 euro) 

Köszönöm. ha kiderül mi volt a probléma vagy a kezembe kerül megírom.

Üdv: Mindenkinek.

Előzmény: barbon1 (1736)
Ata61 Creative Commons License 2019.11.24 0 0 1737

Sziasztok!
Kérdezném,hogy a tél beálltával szoktátok e a gázolajszűrőt néha vízteleniteni(1.6 TDCI 105 Le)hogyan,és milyen modszerrel.Módszer alatt értem,állo vagy járó motornál.Álló motornál ha kiengedek vízet-gázólajt,akkor nem reklamál a motor índitáskor,mivel hogy nincs kézipumpa a potláshoz

barbon1 Creative Commons License 2019.11.23 0 0 1736

Hurrá, így biztos könnyű lesz beazonosítani a hibát :)

Előzmény: halo13 (1735)
halo13 Creative Commons License 2019.11.23 0 0 1735

Sztem nem de rákérdezek. A gyerek 600 km -rel odébb.

Előzmény: barbon1 (1734)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!