Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

maruzsagabor Creative Commons License 2014.12.27 0 0 8676

https://admin.hasznaltauto.hu/gyorsnezet/szemelyauto/8423616

Előzmény: maruzsagabor (8675)
maruzsagabor Creative Commons License 2014.12.27 0 1 8675

Üdv!

 

Van egy eladó 2001-es Lupo 3L-m! VÁLTÓ-HIDRAULIKA-KUPLUNG-FUTÓMŰ-KORMÁNYMŰ-ÖNINDÍTÓ teljeskörűen, gyári alkatrészekkel felújítva (nyomástartó gömb is cserélve), futómű beállítva, nagyszervíz és váltó-alapbeállítás elvégezve. Nyári gumi gyári alufelnin, téli gumi lemezfelnin! Az autó eladó, de nem minden áron! Törve nem volt. Az autóhoz minden dokumentum, alkatrész számla megvan! Csere-beszámítás nem érdekel. Az ára fixen 1M Ft.

peter_ho Creative Commons License 2014.12.20 0 0 8674

hali

okos szerelő azt mondja hengerfejel Lupi(3l) mert eltünik belőle a viz( de tuti nem kifolyik)

véleményeek szerint ennek mennyi a javitási költsége? és kit ajánlanátok erre a hadmüveletre?

 

piroe90 Creative Commons License 2014.12.19 0 0 8673

Szerintem sürgősen elviszi hozzáértőhöz...

Előzmény: attila400 (8672)
attila400 Creative Commons License 2014.12.08 0 0 8672

1.0 motor ötsebességes manuális váltóján bármelyik előrepozíció a hármasban végződik, bármelyik hátrapozíció a négyesben. Magyarul eltűnt az egyes-kettes-ötödik és a hátramenet. A nem létező fokozatok közötti "kapcsolás" alatt a váltókar petyhüdt, nagyon könnyen jár.

Peugeot faudi fej szétpattanással már volt dolgom, ilyesmivel még nem.

Átlag sofőr mit tud tenni?

Köszi

SunshineHappy Creative Commons License 2014.12.07 0 0 8671

Az én pd elemeim még jók, most 330.000-nél cseréltünk tömítést először. (9e Ft) A kuplung eredeti és jó. A régi gyári alkatrészek baromi jók, a maiak már vacakok, a gyári is. A vezérlést 200.000 után cseréltük, mert "Neves" szerelő azt mondta, ilyet ezen nem kell cserélnem soha, valsz nem nézte ki belőlem, hogy több száz ezret beleteszek pár év alatt. Amúgy a levett szíj még tök szép volt. 

Mostanában kétszer is cserben hagyott a kisautó. Először a pd tömítések cseréje oldotta meg a problémát, másodszor elektromos hiba volt - kidörzsölődött és zárlatos lett az egyik kábel, puff, 13e Ft.

 

A váltóállítás fontos-e? Sokáig azt hittem igen, az első 100.000 km alatt megvolt 30 ezrenkénti váltó alapbeállítás (10eFt), a második 100.000 km alatt csak egyszer. Futásteljesítményben semmi különbség nem jelentkezett. Nemrég csinálta egy F. Béla nevű ember(aki magát Lupo-értőnek tartja, de jajj!), hát, nem kellett volna. Úgyhogy ez egy nyitott kérdés.

 

Fogyasztás: minden Lupo más egy kicsit. Nekem 3,7-3,8 az átlagfogyasztásom, s dinamikusan vezetek. Ez város-pálya-országút egyenlő arányban, a megengedett sebesség határán, vagy némileg a fölött, sok előzgetéssel. Pályán 140 fölött 4-5l közé felkúszik.

Nyugodtan vegyetek Lupót, de kell egy jó szerelő.Ami nagyon nem könnyű feladat. Sokszor filléres hibák merülnek fel(általában), de a legtöbb, a fórumon is említett szerviz iszonyat összegeket számláz.

Van más kis fogyasztású autó is, de azok nem bírnak ennyit.

 

Előzmény: SrFactory (8665)
GFU-880 Creative Commons License 2014.12.06 0 0 8670

nagy unalmamban 1x produkaltam a 2.2L -es fogyasztast a lupo komputere alapjan. 

Autopalyan bealltam egy kamion moge komputer kinullaz

es szelarnyekban 80-90km/h val "vonatoztam" utanna vagy 100km-et:)

de amint beertem a varosba szepen maszott is fel a fogyi :( 

obizoli Creative Commons License 2014.12.05 0 0 8669

szevasztok luposok!én még soha nem tudtam 3,5 alá vinni a fogyasztást.igaz 90-130 között hajtok.legutóbb bp-ről siófok vasárnap nyári csúcsban ráérősen mért ennyit .ahhoz hogy ennyit egyen,vagy ez alatt, abszolúte szarrágónak,bocs a szóért,kell lenni.soha nem tudom megállni hogy legalább 90-nel ne menjek,mert a fogyasztásához képest nagyon jól megy a lupo.van egy kispolákom is szombathelyen vettem,200km tőlünk.ott teletankoltam ugy jöttem haza hogy ott rátehettem volna 1téglát a gázpedálra.végig padlón 5,6-ot evett. mindenki le akart tolni az útról.megcsináltam most 100-zal utazik,de 7-t eszik.egyszóval ha a polski 2-t enne avval járnék.észrevettétek,hogy az alacsony guminyomás akár 0,5 liter növekedést is okozhat.szerintem hiába alakítod át kézire akkor sem fog kevesebbet enni. az alapbeállításról meg annyit,hogy a leglényegesebb dolog benne,a kuplung beállítása.mivel az használat közben kopik,így elállítódik.amíg annak az értéke nem megfelelő,nem lehet alapbeállítást csinálni.a kuplungbovden végén végén van 1 állítócsavar,azon kell állítani,de diagnosztika nélkül ne nyúlj hozzá,mert NAGYON megszívod.a legnagyobb baj,hogy a bovdenen a porvédő elszakad 3 évesen és belefolyik a víz.pont hátrafelé lejt.egyszóval ha tudsz normálisan bánni a lupoval ritkán romlik el.nekem 250 000-nél eredeti a kuplungom még.a pd tömitésem is.és az akkum is a gyári 2001-es.

kerkyra Creative Commons License 2014.12.05 0 0 8668

Szerintem az a 2.2 literes  fogyasztás csak   patika   körülmények  között  hozható  ..   Napi használatban a forgalmi ritmust felvéve  teljesíthetetlen...   Ami autónk   kijelző  szerint    városban  5 -5.5 értékeket  mutat, igaz  tankolás  szerint  egy literrel  kevesebb...   Nagyon 4 alá  még  nem sikerült levinni   sehol.. Lehet  hogy  tudná a 3 litert, de akkor  60-70-nél nem  mennénk vele gyorsabban...

Előzmény: mr.tanka (8666)
mr.tanka Creative Commons License 2014.12.05 0 0 8667

Szia!

 

Én úgy tudom van jó pár dolog, de majd a hozzá értőbbek felsorolják.

De ha pesti vagy érdemes elvinni Doni-motorshoz átvizsgáltatni, ha valaki akkor ő ért hozzá, legalábbis így hallottam.

Ha belenyúlsz, sok pénzt bele lehet dobálni.

Előzmény: SrFactory (8665)
mr.tanka Creative Commons License 2014.12.05 0 0 8666

Szia!

Tiszteletben tartom a véleményed, viszont engem nem győztél meg, ha veszek 3L-t mindenképp átfogom alakíttatni, hogy kevesebbet egyen és megbízhatóbb legyen.

Nekem még 1liter üzemanyag is számít, ha átalakítás után csak annyival is kevesebbet eszik, már megérte.

Sőt lehet, hogy ez minden ésszerűséget áthág, de még a chip tuningon is elgondolkodtam, nem tuningboxon, ha ugyanúgy használja az ember, mint a chip előtt, akkor elvileg kevesebbet is eszik, ha igaz.

 

https://www.autochip.hu/volkswagen-chiptuning

61-ből 86lőerő, 140nm-ből meg 200nm, számomra ez kecsegtető

 

Persze mondják, hogy tönkreteszi a motort, de ha ésszel használja az ember és nem tapossa lépten nyomon, főleg hidegen, akkor nem vagyok benne biztos.

 

https://www.youtube.com/channel/UCvRmfkuNqLFi1W1LiTfIAFA

 

A videón ugyan nem kézi váltós, de eléggé fel lett húzva a teljesítmény, a fogyasztás viszont így is csak 2.2l/100km

 

1.7 sdi-ből köszönöm nem kérek, mert kellően lomha, 1.4pd meg nem kell, mert többet eszik, mint a 3L és ugyanannyiba kerül.

Előzmény: obizoli (8662)
SrFactory Creative Commons License 2014.12.05 0 0 8665

Üdv Mindenkinek!

 

Most tervezünk a feleségemnek vásárolni egy Lupo 1.2 tdi 3L automata példányt.Vannak ennek a típusnak olyan sarkallatos pontjai amire érdemes odafigyelni a vásárláskor?A pd elemek általában mennyi idő után szoktak tönkre menni?

 

Előre is köszönöm!

kerkyra Creative Commons License 2014.12.03 0 0 8664

Én is  így  szeretem  ezt a kisautót...   Nem is kéne  manuálban....   Azt a 20-30ezrenkénti alapbeállítást  meg  valahogy  csak  kigazdálkodjuk  :)  

Előzmény: obizoli (8662)
Michrobee 71 Creative Commons License 2014.12.03 0 0 8663

Szia!

A váltó alapbeállítás értékeit honnan lehetne megtudni?

 

Előzmény: obizoli (8662)
obizoli Creative Commons License 2014.12.02 0 0 8662

sziasztok!egy lupot átalakítani kézi váltósra lehet,de miért?pont azért ölt a vw mérnökcsapata bele 1 halom pénzt hogy ilyen legyen.azért fogyaszt keveset mert  úgy vált,hogy mindíg a legkissebb fordulatszámhoz tartozó legnagyobb nyomatékon dolgozzon a motor.válthatsz kézzel most is!akkor sem lesz kevesebb.mennyivel akartok autózni nem elég a 4l körüli átlag.jóval alatta van  a mai autók fogyasztása alatt még most is.amúgy meg a 30000km-enkénti alapbeállítás sem szentírás.és max 20percig tart megcsinálni.egyszóval szereljétek át ,adjátok el a váltóvezérlőt,írjátok át a motorvezérlőt.pakson van 1 haver,lupo bontásban utazik,neki volt a múltkor 1 fehér átalakított lupoja.láttam mutatta de nem érdekelt.majd beszélek vele.vegyetek 1,4 tdi-t,vagy 1,7sdi-t aztán válthattok.az enyém így jó így marad.

mr.tanka Creative Commons License 2014.12.01 0 0 8661

Igen, tudom, hogy sok minden kell hozzá, de van 1 jó szerelőm, aki elvállalná.

Nekem nem lenne bajom az automata váltóval, mert tetszene, viszont a 30 000km-enkénti beállítás, az baromira nem, nem tudom mennyibe kerül a beállítás, de biztos nem 5000ft.

Ami még a kézi kapcsolás mellett szól, hogy elvileg kevesebbet eszik vele az autó, láttam videót, ahol 100km/h-val ment és 1.9litert mutatott a computer, az zseniális.

Meg jobban megbízok a kézibe, mint az autómatába, bátrabban nekiindulnék nagyobb távnak.

 

https://www.youtube.com/watch?v=UrL8dRUJCJ0&list=FL5fXnBG8yGFdPcPUDCqJPOw&index=87

Előzmény: kerkyra (8659)
kerkyra Creative Commons License 2014.11.29 0 0 8660

https://www.youtube.com/watch?v=7tTSh67orGI

Előzmény: kerkyra (8659)
kerkyra Creative Commons License 2014.11.29 0 0 8659

Az a kapcsolószerkezet ami a váltóra  van  ráépítve...   Én biztos  nem alakítanám át  kézire...  Ebben az autóban  pont  ez a lényeg  ...  Én alapból  gyűlölöm az automataváltót, de  ez az autó mással  nem is  kéne  :)  Az átalakítás  is  benne  lenne  biztos   vagy 150 ezer  forintba  kb...  Rengeteg  minden kell hozzá. Pedálsor  váltórudazatok    elektronika  motorvezérlő ... A youtubos  videót  nézd  meg  mennyi  minden  mennyi  meló  megcsinálni. De  nem lehetetlen :) 

Előzmény: mr.tanka (8658)
mr.tanka Creative Commons License 2014.11.29 -1 0 8658

Szia!

 

Még egy kérdésem van. Ha a lupo 3L váltóhibás, ami általában abból adódik, hogy elmarad a 30ezrenkénti alapbeállítás, akkor mi szokott elromlani, amit 300-500ezerért javítanak?

Csak azért, mert az lenne a terv, hogy vennék egy váltóhibásat és azt alakíttatnám át kézi kapcsolásúra, ezért ha maga a váltó szerkezet működik, csak az elektrohidraulikus  kapcsolószerkezet része nem, akkor így érné meg a legjobban.

 

Előzmény: kerkyra (8648)
kerkyra Creative Commons License 2014.11.23 0 0 8657

Nekem  nem  kell  ködlámpa, csak  olvtársnak  próbáltam  segíteni  :)     2500-ért   nem  sok a ködlámpa, ha  figyelembe  veszed  hogy  mennyibe  is  kerül....    kedvezménnyel  meg  még  lejön belőle  35%   ....

 

Előzmény: obizoli (8656)
obizoli Creative Commons License 2014.11.22 0 0 8656

Kerkyra!mikor én vettem a 3l lupomat mindkét ködlámpa takaró fedél hiányzott róla.   gyárit vettem,3-4 e.volt /db.  utángyártott ködlámpa tényleg van az iharosnál pár ezerért vettem én is.igaz szart sem ér,5 év alatt 2garn. fogyott el. az 1 diamond nevü volt.elrohadt a belseje,azután kiverte 1 kavics.jött a tyc taiwan ez meg beázott.pillanatragasztóval körbe kell folyatni az üveget beszerelés előtt.olcsó és pontatlan nem igazán passzol a helyére, de megoldható.semmi értelme de emeli a dizájnt.a 3lés a gtihez van lámpás és nem lámpás fedél.ahogy nézem a többinél nincs cserélhető rács.ahogy a 3l nél sem cserélhető a középső rács.valószínű az egész lökös más a ködös és a nem ködös.de holnap még utánanézek.én tettem a lupomra nappali menetfényt is,ebbe a ködlámpa fedélbe.70 cm-es kereket.jól néz ki,de nem csökkent a fogyasztás tőle.januárban tettem be,ápr15én már gariban cserélték a bárdiban.a 2. szettből az egyik beázott,mire szétszedtem megmattult a tükör benne. de már van új megint. ha meghal cserélem.kínai tajwani szarok.nézd meg a sok dizájn lámpa az első amit a fiatalok kicserélnek és utána nem látnak este mert nem világítanak jól,csak menők ezek a lámpák.

mr.tanka Creative Commons License 2014.11.21 0 0 8655

Szia, köszönöm!

A ködlámpával nem lenne gond, azt még az unix-ba is árulnak, egyedül a rács az ami beszerezhetetlen, legalábbis újba nincs, mert kéne tudni a gyári cikkszámát. Bontottan, Pesten, vagy környékén nem találtam csak 200km-re, amiért el nem utazok, szerintem jobb az ilyet személyesen megnézni, hogy nem e sérült.

Bízom benne, hogy sikerrel jársz, én kb. 1 hónap alatt nem találtam.

 

Üdv

 

Előzmény: kerkyra (8653)
obizoli Creative Commons License 2014.11.20 0 0 8654

Sziasztok luposok!az én kocsimnak még nem voltak ilyen váltási és egyéb kacifántos bajai a nálam megtett 80000 km alatt.egyszer kellett nyomástartó gömböt cserélnem,mert majdnem folyamatosan ment a hidraulika szivattyú,és 1-2 váltás után kirakta üresbe.egyébként tolna megyében lakom.nem vagyok lupo javító fan,de meg kell birkóznom vele,ha elromlik.biztos vannak az országban olyan műhelyek ahol nagyon értik a lupót.magam is 5 éve hajtom,azóta olvasom a fórumot.itt olvastam a doni motorsról,és itt tőlem 35 km-re tolnán van a Jáksó Róbert,ők állítólag profik.egyiknél sem jártam még.de valószínüleg nem is fogok.mikor németből elindultam lupommal új hazája felé hallottam,hogy picike hangja van a váltónak.azt hittem ez ilyen.aztán egyre erősödött mignem váltó generál lett.167000-nél.anyag költség 55e.6db csapágy 1szinkron.kinyomócsapágy.és nem volt váltóalapbeállítás sem mert akkor még nem tudtam mi az. mikor megvettem nagyon ült az eleje.kiderült a hülye német kicserélte az aluminium gólyalábakat (ami nem olcsó) a másik lupo vas telójaira.kaptam 2 rossz alut és megcsináltam cserélhető patronosra őket.golf 1 patron megy bele pár ezer ft.bármennyiszer cserélhető.2 szer cseréltem légzsák átvezető kábelt.és volt a 80000 alatt 4-5 garnitúra hátsó fékbetét.azt is a hülye német müszakira nem cserélte a pofákat ,hanem ráállított a kötélre.persze még a vasat is megette a fékdob.utána meg 3-10ezrenként a pofák elkoptak.már vasfékdobot kerestem,tárcsafékesre akartam alakítani,de mostmár az is már vagy 30000óta jó.az abs is 1 évig nem működött aztán kiderült az akkun lévő biztosíték  nem volt kiégve csak nem érintkezett.egy szóval a LUPO nem 1 1szerű autó.bonyolult elekronikus egységekkel,csakis hozzáértő,lenyugodott tulajdonosoknak való.én 3,7 alá még nem tudtam vinni a fogyasztást,de nem is megyek 90 alatt.de autópályán 140-nel is 4l marad.

kerkyra Creative Commons License 2014.11.20 0 0 8653

Ködlámpát az Iharosnál  találtam hozzá, 2510 ft-ba  kerül...  Utángyártottban....  A  rácsot  még  keresem hátha  van  valakinek..

Előzmény: mr.tanka (8652)
mr.tanka Creative Commons License 2014.11.20 0 0 8652

Sziasztok!

Nem tud senki segíteni?

Előzmény: mr.tanka (8645)
SunshineHappy Creative Commons License 2014.11.20 0 0 8651

Szia obizoli!

Elektromos hibákat is tudsz orvosolni? Merrefelé élsz/dolgozol? Lehet, hogy elkelne a segítséged, ha van ötleted mi lehet a bajunk. Pár hete megállt a Lupo, ecu letiltotta a gázpedált, elvileg üzemanyaghőm jeladó testzárlat miatt. Jeladót lehúzva a kocsi tök jól teljesített egy 6-700 km-es úton.

Majd cseréltük a jeladót, az újjal szintén elment pár száz kilcsit, mígnem tegnap megint beesett a gázpedál - azaz letiltotta az ecu. Lehúztam a helyéről az üzemanyaghőm szenzort, s lett gázpedál, hibátlanul megtettem 120 kilcsit 4-5 megállással. Még tankoltam is, aztán 200m után berángatott, nem váltott 2.ből semerre, s megint megszűnt a gázpedál funkció. (Mielőtt behal a gázpedál, mindig rángatódzik a kocsi, jó nagyokat ugrik.) Onnantól már csak 2 km/h-val tudott begurulni egy parkolóig. Aztán már el sem indult. Éjjel hazavontattuk Pestre.

Mostanában cseréltük a pd tömítéseket is.

Előzmény: obizoli (8640)
Michrobee 71 Creative Commons License 2014.11.18 0 0 8650

Szia!

 

Mostanában nem kapcsol automatában a váltó mindaddig amíg nem használom manuálisan néhány kilométert, utána ha visszateszem automatába már kapcsolgat.

Ebben a témában tudsz nekem információt adni?

Emilem publikus, tudnál oda telefonszámot adni, hogy hívjalak?

Előzmény: obizoli (8640)
mr.tanka Creative Commons License 2014.11.18 0 0 8649

Köszönöm a választ, ez remek hír :)

Előzmény: kerkyra (8648)
kerkyra Creative Commons License 2014.11.17 0 0 8648

Így  van     nem a váltót  kell  30 ezrenként    alapra állítani, hanem az elektrohidraulikus  kapcsolószerkezetet ami a  váltóra  van építve...  Ha  az  nincs  rajta  akkor      nincs  mit    beállítani  :) 

Előzmény: mr.tanka (8647)
mr.tanka Creative Commons License 2014.11.17 0 0 8647

Rendben, értem, de a lényeg, ha át van alakítva kézi kapcsolásúra, akkor gondolom a 30000km-enkénti állítás szükségtelenné válik?

Bocs az értetlenkedésért.

Előzmény: kerkyra (8646)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!