Keresés

Részletes keresés

R-15_koma Creative Commons License 2006.10.23 0 0 263
A felvételi melyik részét érzed úgy, hogy nem sikerült? A HR-t? Hasonló volt a felvételi mint ami a http://www.willflyforfood.cc/Skywest.htm lapon található?

 

Kéz és lábtörést a többihez. (Vagy elég volt a törésekből?)

 

Előzmény: Bandipilot (257)
Bandipilot Creative Commons License 2006.10.23 0 0 262
Zsolti, ha akarod elkothetjuk a Seneca-t 160-ert orankent es elmehetunk Felhokarcolot karcolni LA-be , atlibbenhetunk az LAX felett 2500-on vagy elmehetunk Malibuba, Katalinara, stb. Irj ha erdekel mert meg kell szerveznem. Csako
Előzmény: pulaizs (256)
Bandipilot Creative Commons License 2006.10.23 0 0 261
CsePeti, ne felejts el hivni ha jossz LA-be a haveroddal, mert ugy kell inteznem hogy raerjek! Nagyon elfoglalt vagyok miota gipszben rohadok otthon :D
Bandipilot Creative Commons License 2006.10.23 0 0 260

Fiatalok, ugy tunik pezseg a munkaeropiac! 5-600 oratol mar lehet vergodni kisgepes melokra de a regional-ok ugy tunik nagyon ehesek mostanaban. 800-1000 oraval, 100 multival mar egesz jok az eselyek. Van egy jo website, climbto350.com tele van jo munkakkal (az mas kerdes hogy itt amerikaban 500 pilota jut minden egyes allashirdetesre, meg akkor is ha naponta 15-20 allasajanlat jelenik meg)

En most szenvedek, elcsesztem az interjumat a SkyWest-tel, most keszulok az AmEagle-hoz meg ket masik Cargo ceghez, azt majd meglatjuk mi lesz. Akinek kell info, nagyon szivesen megosztom tapasztalataimat munkakeresessel kapcsolatban.

 

74Driver, kudddtem iiimeelt vazze! Nezzed man megfele he!

Bandipilot Creative Commons License 2006.10.23 0 0 259
Koma, koszi a tippet!
Előzmény: R-15_koma (254)
Bandipilot Creative Commons License 2006.10.23 0 0 258
lemaradt a 6 ezer
Előzmény: Bandipilot (257)
Bandipilot Creative Commons License 2006.10.23 0 0 257

Szasztok!

 

Zsolti, szeretettel varunk a telen is napfenyes Kakifobiaban! :)

 

Ha mar erre jarsz, igazan elnavigalhatnad magad VNY-ba. PSP eleg forgalmas hely, azok koza a repterek koze tartozik ahol meg mindig van TRSA ( ezt latod majd a sectional-on ) de gondolom ugyis flgt followingot kersz ugyhogy ezzel nem is kell foglalkoznod. Amire figyelnek a helyedben, az a szel erossege. Eleg nagy hegyek vannak kozvetlenul PSP mellet, ugyhogy ha 20-nal erosebb a szel akkor szerintem vard meg, amig lecsendesedik vagy keszulj fel a szokasos fun-ra :)

Vegig le tudsz jonni ABQ-n keresztul Flagstaff-ig, aztan direct, figyelj tele van Restricted-del a kornyek. Ha ABQ-ben jarsz, javaslom Double Eagle-t overnight-ra, olcso az uzemanyag es ingyenes shuttle-juk van a hotelhez. ^ ezren van a repter de asszem ilyenkor ez nem problema, foleg nem a 182-essel. Mindig itt szallok meg amikor kisgeppel repulom at a Rockies-t. Onnan lazan lejossz tankolas nelkul PSP-be (asszem 500 nm vagy valahogy igy)

Have fun, remelem latunk! 182-sel jossz? Menj maaaa, Ennyi loval a szeker elott piece of cake lesz az egesz! :))))

 

Előzmény: pulaizs (256)
pulaizs Creative Commons License 2006.10.23 0 0 256

Fiuk/Lanyok!

 

Megy valaki Nov.9-12 kozott Palm Springsbe az AOPA Expo-ra? Ha minden OK es kapok szabadsagot, mindenkepp el szeretnek menni... Volt mar valamelyitek ott?

 

Udv:
Zsolti

 

R-15_koma Creative Commons License 2006.10.21 0 0 254
Sziasztok!

 

Igaz, már visszaköltöztem Magyarországra, de azért figyelemmel kisérem a fórumotokat. Itthon minden a legnagyobb rendben, kicsit küzdelmes az élet, de azért érdekes. A lényeg ami miatt írok, hogy érdekelhet Titeket egy weblap, ami jó néhány cég  felvételi kérdéseit tartalmazza. http://www.willflyforfood.cc/Interviews.htm Remélem, segít a felvételin.

 

Egy másik dolog, ami szerintem Titeket nem érint, de azért bemásolom, hátha érdekel a hazai sportrepüléssel kapcsolatban. (Én is a szervezők között vagyok)

 

A pécsi repülőtéren a Baranya Megyei Repülő és Ejtőernyős Klub Vitorlázórepülő Szakosztálya néhány héten belül vitorlázórepülő tanfolyamot indít. Minden érdeklődőt szeretettel várunk. Szakszolgálati engedélyig a kiképzést vontatásból végezzük IS28-B2-vel. A klub jelenleg nyolc vitorlázógéppel, egy movittal és egy vontatógéppel rendelkezik. A részleteket megtaláljátok a weblapunkon: www.aeroclubpecs.hu Motoros repülés iránt érdeklődők nézzék meg a www.motorosrepules.hu weblapunkat.

Bandipilot Creative Commons License 2006.10.20 0 0 253

Szasztok!

 

Ha epp nincs is megbeszelni valo, legalabb tartsuk eletben a topikot egy-egy uj hozzaszolassal! Pl igy:

 

Hahoooooooooo!

Bandipilot Creative Commons License 2006.10.18 0 0 252

De igen! :D

 

Tudsz elado lovat, vagy mi?

Előzmény: GYA (251)
GYA Creative Commons License 2006.10.18 0 0 251

az asszony mar ugy megszokta... azt hiszem, veszek neki egy lovat

 

Nem vagy egy kicsit nagyképű?? :-)

Előzmény: Bandipilot (250)
Bandipilot Creative Commons License 2006.10.17 0 0 250
Talan szerdan leveszik a gipszet! Mi lesz velem ezutan, az asszony mar ugy megszokta... azt hiszem, veszek neki egy lovat :)))
Előzmény: sevenfourdrajver (242)
Bandipilot Creative Commons License 2006.10.17 0 0 249

Egy kis trefa angolul tudoknak!

 

Tower: "Delta 351, you have traffic at 10 o'clock, 6 miles!" Delta 351: "Give us another hint! We have digital watches!"

"TWA 2341, for noise abatement turn right 45 Degrees." "Centre, we are at 35,000 feet. How much noise can we make up here?" "Sir, have you ever heard the noise a 747 makes when it hits a 727?"

From an unknown aircraft waiting in a very long takeoff queue: "I'm f...ing bored!" Ground Control: "Last aircraft transmitting, identify yourself immediately!" Unknown aircraft: "I said I was f...ing bored, not f...ing stupid!"

Control tower to a 747: "United 329 heavy, your traffic is a Fokker, one o'clock, three miles, Eastbound." United 239: "Approach, I've always wanted to say this.... I've got the little Fokker in sight."

A DC-10 had come in a little hot and thus had an exceedingly long roll out after touching down. San Jose Tower noted: "American 751, make a hard right turn at the end of the runway, if you are able. If you are not able, take the Guadalupe exit off Highway 101, make a right at the lights and return to the airport."

A military pilot called for a priority landing because his single-engine jet fighter was running "a bit peaked." Air Control told the fighter pilot that he was number two, behind a B-52 that had one engine shut down. "Ah," the fighter pilot remarked, "The dreaded seven-engine approach."

Allegedly, a Pan Am 727 flight waiting for start clearance in Munich overheard the following: Lufthansa (in German): "Ground, what is our start clearance time?" Ground (in English): "If you want an answer you must speak in English." Lufthansa (in English): "I am a German, flying a German airplane, in Germany. Why must I speak English?" Unknown voice from another plane (in a beautiful British accent): "Because you lost the bloody war."

Tower: "Eastern 702, cleared for takeoff, contact Departure on frequency 124.7" Eastern 702: "Tower, Eastern 702 switching to Departure. By the way, after we lifted off we saw some kind of dead animal on the far end of the runway." Tower: "Continental 635, cleared for takeoff behind Eastern 702, contact Departure on frequency 124.7. Did you copy that report from Eastern 702?" Continental 635: "Continental 635, cleared for takeoff, roger; and yes, we copied Eastern... we've already notified our caterers."

One day the pilot of a Cherokee 180 was told by the tower to hold short of the active runway while a DC-8 landed. The DC-8 landed, rolled out, turned around, and taxied back past the Cherokee. Some quick-witted comedian in the DC-8 crew got on the radio and said, "What a cute little plane. Did you make it all by yourself?" The Cherokee pilot, not about to let the insult go by, came back with a real zinger: "I made it out of DC-8 parts. Another landing like yours and I'll have enough parts for another one."

Allegedly the German air controllers at Frankfurt Airport are renowned as a short-tempered lot. They, it is alleged, not only expect one to know one's gate parking location, but how to get there without any assistance from them. So it was with some amusement that we (a Pan Am 747) listened to the following exchange between Frankfurt ground control and a British Airways 747, call sign Speedbird 206. Speedbird 206: "Frankfurt, Speedbird 206 clear of active runway." Ground: "Speedbird 206. Taxi to gate Alpha One-Seven." The BA 747 pulled onto the main taxiway and slowed to a stop. Ground: "Speedbird, do you not know where you are going?" Speedbird 206: "Stand by, Ground, I'm looking up our gate location now." Ground (with quite arrogant impatience): "Speedbird 206, have you not been to Frankfurt before?" Speedbird 206 (coolly): "Yes, twice in 1944, but it was dark,...... and I didn't land."

Allegedly, while taxiing at London's Gatwick Airport, the crew of a US Air flight departing for Ft. Lauderdale made a wrong turn and came nose to nose with a United 727. An irate female ground controller lashed out at the US Air crew, screaming: "US Air 2771, where the hell are you going?! I told you to turn right onto Charlie taxiway! You turned right on Delta! Stop right there. I know it's difficult for you to tell the difference between C and D, but get it right!" Continuing her rage to the embarrassed crew, she was now shouting hysterically: "God! Now you've screwed everything up! It'll take forever to sort this out! You stay right there and don't move till I tell you to! You can expect progressive taxi instructions in about half an hour and I want you to go exactly where I tell you, when I tell you, and how I tell you! You got that, US Air 2771?" US Air 2771: "Yes, ma'am," the humbled crew responded. Naturally, the ground control communications frequency fell terribly silent after the verbal bashing of US Air 2771. Nobody wanted to chance engaging the irate ground controller in her current state of mind. Tension in every cockpit out around Gatwick was definitely running high. Just then an unknown pilot broke the silence and keyed his microphone, asking: "Wasn't I married to you once?"

Bicci Creative Commons License 2006.10.14 0 0 248
Köszi szépen! ;)
Előzmény: V.Gy. (247)
V.Gy. Creative Commons License 2006.10.14 0 0 247
Ebben a topikban is próbálkozhatsz ezzel a kérdéssel.
Előzmény: Bicci (246)
Bicci Creative Commons License 2006.10.14 0 0 246
Sziasztok!

Van itt vki olyan, akiinek van ismerőse, aki már megkapta a GreenCard-ot? Csak tanácsok kellenének!
Előzmény: sevenfourdrajver (242)
wakana Creative Commons License 2006.10.13 0 0 245

Sziasztok,

 

A repterünk, Freeway (W00) Bowie, Marylandben főállású CFI-t keres, http://www.freewayaviation.com/employment.html. Tök jó hely, ajánlom mindenkinek, aki a Mid-Atlantic régióban él/repül. (Sztem amúgy félállásban is szívesen látnának instruktorokat, iszonyat kereslet van errefelé...)

Filla Creative Commons License 2006.10.13 0 0 244

Szia!

 

Engem érdekelne a dolog. Tudsz bővebb infót adni? filip1@freemail.hu

 

Laci

Előzmény: BogiZoli (221)
Bicci Creative Commons License 2006.10.13 0 0 243
Oké, köszi szépen a segítséget, akkor nekiállok a nagy feladatnak hétvégén... :) egyébként minden évben meg lehet próbálni? vagy aki egyszer nem kapott annak már annyi?
Előzmény: sevenfourdrajver (242)
sevenfourdrajver Creative Commons License 2006.10.12 0 0 242

Pont úgy van ahogy VGy mondja, a reklám ablakokat bezárni, és a hivatalos oldalra katt! Alaposan el kell olvasni, hogy kell kitölteni az adatlapot, mert a rosszul kitöltöttet egyszerűen kidobják, és nem is szólnak róla, ugyanugy nem kapsz visszajelzést mintha egyszerűen nem nyertél volna. Amúgy az esély jobb mint a rendes lottón, évente átlag 10e magyar jelentkezik, és 6-800 meg is kapja. A volt barátném megnyerte, és ismerek még pár embert akinek sikerült.

 

A repjegy: elég a foglalás, kifizetni ráér akkor is ha már megvan a vízum.

Előzmény: Bicci (239)
V.Gy. Creative Commons License 2006.10.12 0 0 241
Itt a hivatalos oldal: 2008 Diversity Visa Program (DV-2008)

Október 4-től december 3-ig lehet jelentkezni.
Előzmény: Bicci (239)
V.Gy. Creative Commons License 2006.10.12 0 0 240
A popup-ablakos sem kamu, annyi csak a "baj" vele, hogy azok kérnek némi pénzt az ügyintézésért (nem emlékszem pontosan; talán pártíz dollárt), míg a hivatalos oldalon sk. kitöltött greencard-lottery-jelentkezés ingyenes.
Előzmény: Bicci (239)
Bicci Creative Commons License 2006.10.12 0 0 239
Köszi szépen a kimerítő választ!

Feleség és gyerek nincs és nem is lesz addigra még, munkahely komoly nincs sajna, mivel itthon ezt a pénzt évekig szerezhetném... Bankszámla kivonat akkor nekik összeggel kell? Egyedül amire esélyem van, az az ingatlan megszerzése, csak addig is még dolgoznom kell sokat, mivel családi hagyatékból lenne egy ház... Na de mindegy, ez még a jövő zenéje... :)
Oda-vissza repjegy egyébként eléggé vicces, mert ha nem kapom meg, akkor ugrott a repjegy? :)

Említetted még ezt a greencard lotteryt. Ez tényleg működik? Mert néha felbukkan egy két ilyen popup ablak erről, de mindig bezárom, mert azt hittem eddig hogy ez is csak kamu meg reklám...

Tudnál erről írni picit, hogy pontosan hogyan megy? Kell hozzá valami, vagy ez tényleg olyan mint az ötös lottó? Csak szerencse kell hozzá?
Előzmény: sevenfourdrajver (238)
sevenfourdrajver Creative Commons License 2006.10.12 0 0 238

Vízumügyben egy a lényeg: a Magyarországhoz való kötődésedet kell bizonyítanod, hogy egyértelmű legyen számukra, hogy nem akarsz kint dolgozni, esetleg kint maradni. Ezt többféleképp teheted meg:

-földhivatali tulajdoni lap magyar ingatlanról, ami a neveden van

-itthon maradó hozzátartozókról bizonyíték (feleség, gyerekek a legjobb, szülő nem annyira)

-munkahely, ahol igazolják h x időre el vagy engedve fizetett szabira, legjobb ha vmi ismert cég

-bankszámla kivonat, ami a kinntartózkodás idejére min napi 100 dollár körüli összeg rendelkezésre állását igazolja. ha ez nem megy, meghívólevél, amiben az összes költségedet és elszállásolásodat vállalja egy kint élő állampolgár vagy zöldkártyás

-oda-vissza repjegy foglalás

 

nem szabad elfelejteni, h a vízum nem magyar állampolgároknak járó jog, hanem kiváltság az ő szemükben.

 

Amúgy ha szakszót is akarsz kint szerezni a PPL után (CPL, IFR stb) akkor muszáj megmondani, h repülni mész, mert ez külön vízum típus, és csak TSA screening után engednek be az országba.

A greencard lotteryt javaslom, ha megnyered, utána egyszerű a dolgod :-)

 

Pénzszerzéshez meg pincérkedés luxushajón, több munkaközvetítő foglalkozik azzal h kelet európaiakat szervez pincérnek, több kollégát is ismerek akik így szedték össze kb egy másfél év alatt a szakszókhoz szükséges lovettát.

Banditapilot, a Kris biztos tudna vmi címet, amerre hajó ügyben elindulhatna Bicci barátunk, ő úgy tudom évekig nyomta!

Kezed alakul? másik kézzel megy már? :-)

Előzmény: Bicci (237)
Bicci Creative Commons License 2006.10.08 0 0 237
Hát majd meglátjuk pár év múlva a vízumot... :)
Előzmény: Bandipilot (236)
Bandipilot Creative Commons License 2006.10.08 0 0 236

 A felesegem amerikai magyar, igy kaptam meg az allampolgarsagot. Egyebkent nem baj az ha tudnak a pilota jogsidrol, csak ne nagyon firtasd :)

 

 

Előzmény: Bicci (235)
Bicci Creative Commons License 2006.10.05 0 0 235
Értem, valahogy én is így gondolom, hogy a PPL-t mindenképpen itthon szeretném, már csak azért is mert az alapokat azért lehet, hogy jobb még itthon megtanulni. :)

És te hogyan kerültél ki Amerikába? Vízumot hogy sikerült megszerezned? Tudnánk itt beszélni picit vízumokról? Kinek milyen tapasztalata van, vagy trükkje? Mert ugye említetted, hogy a PPL papírok már hátrány vízum ügyben, de ha meglesz akkor azt nehéz letagadni, stb... Szóval ki hogyan került oda ki? Gondolom lehetne erről is itt beszélgetni, vagy nyissak külön topic-ot?

Üdv, Bicci
Előzmény: Bandipilot (234)
Bicci Creative Commons License 2006.10.04 0 0 233
Ennyire elijesztettem mindenkit a hozzászólásommal a topikból? :) Vagy csak túl sokat repkedtek? :))
Előzmény: Bicci (232)
Bandipilot Creative Commons License 2006.10.04 0 0 234

Szia Bicci!

 

 En az otthoni helyzetet nem igazan ismerem, csak hallottam rola. Mindenkeppen az lenne a legjobb megoldas, ha otthon megcsinalnad a PPL-t. Amikor ez megvan, akkor mar ki tudsz jonni akar hozzank is vagy barmely mas helyre ahol olcsobban tudsz idot es tapasztalatot gyujteni. A vizum az kemeny dio, de nem vesztesz vele semmit, ha megprobalod. Ahogy hallottam, az otthoni PPL oktatas sokkal alaposabb (foleg az elmeleti oktatas) mint az USA-ban, viszont gyakorlati tapasztalat (legterhasznalat, navigacio, fonia,stb) szempontjabol tobbet tanulhatsz Amerikaban, mivel itt nem annyira korlatozottak a lehetosegek.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!