Keresés

Részletes keresés

Beni14 Creative Commons License 2005.10.17 0 0 52
Szép vonat :-)
Előzmény: 2M62U-0386 (49)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 51

OFF

 

válasz mail ment!

 

ON

 

Előzmény: Fakopi (43)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 50

Ugye itt nem arra gondolsz, hogy a teherkocsik saját lábon mennek a bontóba? :-)))

 

 

Nem.

 

 Bár az is megtörtént állítólag friss fővizsgás kocsikkal is sajnos.

 

Ha már témánál vagyunk Eger Rendező tele van T kocsikkal.

Máshol is látni ilyet.

 

Ócskavas:

Felnémeten van  egy MÉH telep /maszek ami független a régi Észak Magyarországi MÉH től/

 

A papírt például kamionnal szállította Dunaujvárosba.

 

Ezt a küldeményt Felnémet (Eger Felnémet) állomáson adják fel.

 

A másik MÉH a Kistályai felé van azt IFÁ-val viszik be a személy pu-n levő rakodóra.

 

Felvételi épületttel egy vonalban a Hadnagy u felé van.

 

Két helyen adnak fel ócskavasat.

 

Eger személy gázosabb mert be kell vinni teherautókkal, tovább tart a rakodás, meg költségesebb.

 

Felnémeten az egykori ,talán HÁÉV rakodó is megvan, aminek a telephelyén van a maszek MÉH.

 

 

Előzmény: RhB (48)
2M62U-0386 Creative Commons License 2005.10.17 0 0 49

65xx tonna.Szerintem én vezetek.
RhB Creative Commons License 2005.10.17 0 0 48

>Mondjuk az ócskavas szállítás is többnyire vasúti...

 

Ugye itt nem arra gondolsz, hogy a teherkocsik saját lábon mennek a bontóba? :-)))

Előzmény: Törölt nick (47)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 47

A leveled is megkaptam, köszi, és tényleg szeretnék is rá válaszolni, csak a hétvégén Egerben és Szentendrén voltam. Este talán lesz időm...

 

Köszi, nagyon várom!

 

Felnémet bejárat előtt van egy 250 m es ív, a régi HÁÉV telepre gyalogút visz.

 

Utána egyenesbe jön a vonal a Fairwaynál először egy R500 m ív majd egy R300 következik.

 

A Tesco utáni emelkedő 13,1 ezrelék, én még azokra az időkre emlékszem, amikor Szergely kevés volt ide kellett a tológép, ami többnyire M43 esetleg M47 volt.

 

 

Ezt még mindig jobbnak tartom, mint a kamionos szállítást, szerencsére a por alakú szállítás elég jól meg van oldva. Mondjuk az ócskavas szállítás is többnyire vasúti, csak a Bélapátfalvi Cementgyár 3 tehervonata hiányzik a vonalról.

 

Az OMYA eléggé felfutott amióta az iparvágány kimegy a hegy alá csökkentek a költségek a drótkötélpálya lebontása után.

 

Én az egri  ipari Park beli szállításokat látnám még szívesen vasúton.

 

 

 

 

Előzmény: Fakopi (43)
Fakopi Creative Commons License 2005.10.17 0 0 46

Volt egy kis érdekesség szombaton Füzesabonyban is... Járó motorral M62 272 állt a hátsó tehervonati vágányokon. A forgalmista szerint Bükkábrányból vár egy szénszállító szerelvényt, hogy aztán azt Tiszafüreden és Karcagon át Püspökladányba vigye. Nem semmi, nem is hittem, hogy arra ilyen vonatok járhatnak (esetleg valamit félreértettem??).

 

talán mvjenő tudja a választ :) ...

1047 005-2 Creative Commons License 2005.10.17 0 0 45
Pik-pak.De nem egy átlagos V43 volt (akkor).
Előzmény: czzf50 (40)
M62-180 Creative Commons License 2005.10.17 0 0 44

A M6 autópályaépítés kavicsszállításairól nincs bövebb infótok?

Mert úgytudom Uzsáról is, meg Polgárdiból is szállítanak kavicsot, és most Csörgők is vannak ott, meg az osztrák mozdony, meg Hajdús szergej és még a softrans mozdony is. Valaki meg tudja mondani naponta hány forda közlekededik, merre és milyen mozdony húzza?

Fakopi Creative Commons License 2005.10.17 0 0 43

Az elsőt szerintem könnyű volt kitalálni, a várból fotóztam, normális emberek arra mennek Gárdonyi házához. A második tényleg az OMYA (M-mel) iparvágány, ott, ahol a volt Finomszerelvénygyárhoz vezető vágány elágazik. A harmadikat sem lett volna nehéz kitalálni, a vonat éppen Felnémet mellett halad el, ott is van egy útátjáró, meg pincék, és ez a jó kis fotóhely.

A leveled is megkaptam, köszi, és tényleg szeretnék is rá válaszolni, csak a hétvégén Egerben és Szentendrén voltam. Este talán lesz időm...

Előzmény: Törölt nick (33)
RhB Creative Commons License 2005.10.17 0 0 42

>1000 bocs, a Gartner-fotó az otthoni gépemen maradt...

 

Irgum-burgum, lári-fári, a teringettét, na meg hinnye no! :-(((( :-))))

 

Ha már így összejöttünk, még egy kérdés (ami lehet, hogy csak nekem kérdés, mindenki másnak triviális). Hogyan műxik a kontérnereknél/csereplatóknál a tulajdoni viszony? Itt arra gondolok, hogy pl. egy GARTNER-es konténerben/csereplatón csak az adott cégnek szánt árú fuvarozható-e, és üresen vissza kell küldeni a kiindulási helyre*, vagy más számára is lehet vele szállítást végezni?

 

Egy kicsit más kérdés, de lehet, hogy összefügg: itt van példaként a GARTNER-es vonat, amiben néha van egy-két kakukktojás. Ezek hogyan kerülnek bele? Svájcban is láttam teljesen vegyes, és kompletten azonosakból (vagy szemlátomás egy családból származó) álló konténer vonatokat is (pl. SKANDI/Norfolk Line), illetve itt is van néha egy-két egyéb, a sorból kilógó konténer is.

 

*Itt olyasmire is gondolok, hogy az adott cég szervezi meg, hogy az üres konténert hova küldi újabb áruért.

Előzmény: Zolcsi67 (41)
Zolcsi67 Creative Commons License 2005.10.17 0 0 41

1000 bocs, a Gartner-fotó az otthoni gépemen maradt (csak a munkahelyemen van net), holnap pótolom!

(Egyébként GySEV V43 húzza)

Előzmény: Zolcsi67 (16)
czzf50 Creative Commons License 2005.10.17 0 0 40
No, és belehúzta a 100-ba? :-))
Előzmény: 1047 005-2 (39)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.10.16 0 0 39
Nem a legnehezebb,de a legextrémebb:

V43-1276 1349 t,522 m,100/100 km/h.
rg7 Creative Commons License 2005.10.16 0 0 38

Naná:)

 

A Kl-Dp közötti "kicsikék" azért nem játszanak, mert kapcsolt tolós volt, ami ugye ezen a szakaszon nem az igazi:)

Amúgy itt olyan 2350 körül volt a plafon:)

Előzmény: czzf50 (36)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.16 0 0 37

Azért nem annyira!

 

Egyrészt nekem tette be a képeket, másrészt mindennap érintem a 39, 44 szelvényeknél a vasutat.

 

Ritkán látok tehervonatot.

 

 

Előzmény: czzf50 (34)
czzf50 Creative Commons License 2005.10.16 0 0 36
Ez is a kalandozós munkásságod része volt? :-)
Előzmény: rg7 (35)
rg7 Creative Commons License 2005.10.16 0 0 35

Beszállnék én is a hancúrba:

 

V63-014-gyel tavaly, év elején Sl-Kl 3351 t.

:)

 

Előzmény: czzf50 (30)
czzf50 Creative Commons License 2005.10.16 0 0 34
Na jó, hazai pályán könnyü!! :-)
Előzmény: Fakopi (32)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.16 0 0 33

Köszi!

 

Mail is ment!

 

 

Első kép a 87 es 42 szelvény útátjáró 260 m ívben, 12,7% lejtőn lefelé.

 

Második az ONYA iparvágányos, a harmadik nem tudom megállapítani melyik szelvény ha tudod írd be légyszi.

 

Köszi.

Előzmény: Fakopi (32)
m61019andras Creative Commons License 2005.10.16 0 0 31
2657 tonna és 532 méter.
Előzmény: czzf50 (30)
czzf50 Creative Commons License 2005.10.16 0 0 30
Sehol se vagytok. 2381 tonna :-)))
Előzmény: hármasbakter (29)
hármasbakter Creative Commons License 2005.10.16 0 0 29
1576tonna én nyertem:-)
Előzmény: mdbz (28)
mdbz Creative Commons License 2005.10.16 0 0 28

1260 tonna:

 

 

mdbz Creative Commons License 2005.10.16 0 0 27

"Ajánlom, hogy látogasd meg a teherkocsik hivatalos fórumát,"

 

Mitől hivatalos?

Előzmény: hkv (6)
Fakopi Creative Commons License 2005.10.16 0 0 32

Egy augusztusi kép és két tegnapi...

 

Ezek a kedvenc tehervonataim, talán mert annyira kiszámíthatóak... A felnémeti OMYA és Visonta között vasárnap kivételével minden nap megy a 24 Uacs kocsi mészkőőrlemény. Az iparvágány 2000-es megnyitásától kzdve tavaly augusztusig tényleg Szergej volt, azóta remot M47. Naponta háromszor megy ki az őrlőműhöz, nyolcasával viszi fel az üres, lefelé a rakott kocsikat. Kb. 10 óra felé rakják meg fent az első adagot, akkor megy fel a gép, és kicsivel 11 előtt ér vissza a rakottakkal. Rövid papírmunka után indul tovább Füzesabonyba.

A többit már nem tudom ilyen pontosan, ezért elnézést, ha tévednék. A többi 16 kocsit estére rakják meg, azt már nem bírná a Dácsia átvinni a város felett a Vár mögött, ezért egy Szili jön, az IC-ről. Az IC most kicsit később jár, ezért láthattad fél nyolc körül, én még fél hét körül fotóztam, már visszaútban. Füzesabonyba viszik a kocsikat, ott hozzácsapják a már dél körül levitt nyolchoz, aztán villamos mozdony viszi Visontára.

Felnémeten ócskavasat is rakodnak, néha azt is az Uacs kocsikkal együtt viszik Füzesabonyba, ahogy a képen is látszik. Egyébként meg az M43-assal vontatott kiszolgáló menet, az ún. "kis-egri" viszi.

Előzmény: Törölt nick (22)
czzf50 Creative Commons License 2005.10.16 0 0 26
Egyébként jó ötlet a topik! :-))

Az ÖBB 1116-os szolnoki kanyarja pár napon belül megszünik.
Előzmény: Fakopi (24)
czzf50 Creative Commons License 2005.10.16 0 0 25
Van menetrendjük, de minek? Tegnapelött minusz 8 órával közlekedett az egyik, a lököttházai kilépö. Leginkább akkor indulnak, amikor van hozzá mozdony, személyzet.
Előzmény: Fakopi (23)
Fakopi Creative Commons License 2005.10.16 0 0 24

amihez a forgalomnak semmi köze nincs.

 

Érdekes, a Forgalom c. üzemi lap egyik legutóbbi számában egész oldalon szerepelt a Nógrádkövesd - Kistelek kővonat, és az ÖBB Taurus Szolnokon, egy éjszakai felvételen tehervonattal. És egyik korábbi számukban arról írtak, hogy mennyi sódert raktak meg a 150-es vonal valamelyik állomásán...

 

A vasúti árufuvarozás kiszolgálási rendjének talán van némi köze a forgalomhoz...

 

Nem tudod véletlenül, hogyan szolgálják ki a Budapest környéki iparvágányokat? Csak sejtem, hogy Rákosról, Rákosrendezőről meg Kelenföldről, de kíváncsi lennék, hogy azok a menetek meddig mennek el...

 

 

Előzmény: BAKTER (19)
Fakopi Creative Commons License 2005.10.16 0 0 23

Néhány kép a Gartner-konténervonatról, amikor még nem GySEV Taurus húzta. Tényleg, tudja valaki ennek a menetrendjét? Egyszer éppen az M0-ás dunaharaszti felüljáróján mentünk át, amikor áthaladt alattunk a másik SOFTRANS-os mozdonnyal. Sopron - Kelebia?

 

Küldjem mail-ben is, vagy ezek így jók?

Előzmény: RhB (15)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!