Én Koni STR-t vettem az E46 touringba (igaz az ugye nem légrugós) , csak ajánlani tudom, most már benne van kb 30e km és még a 205/55R16-os (kvázi alapméret) gumikkal is olyan szép stabil az autó, semmi hiba.
Én idén amikor megvettem a Bilstein b4-et gondoltam jó döntést hoztam. Hát nem, pár hét utàn a jobb első lengéscsillapító elkezdett fémes hangot kiadni. Bemérettem és mivel jó a lengéscsillapító ezért nem cserélik garanciába. Ha kezd zavarni a hangja wd40 megoldást jelent pár hétig. Szóval így utólag a legolcsóbbat venném. Ha van pénzed akkor meg a gyárit,sachs.
Ebay-en vettem kütyüt, elvileg nem egy rossz nevű bolttól, szóval ha nem tud illeszteni, akkor az ebay-nél reklamálok, és kérem a pénzt vissza, mert kifejezetten erre kell a cucc.
Közben még egy kérdés. Eléggé eszegeti az olajat a motor, vízzel nem keveredik. Akkor szelepszár szimeringeket kell jó eséllyel cserélni? Mi lehet még hiba az olajfolyáson kívül?
Köszi a választ. Végül vettem egy más cikkszámút, ami túl régi lett, úgyhogy most vettem egy pontosan egyező cikkszámút a biztonság kedvéért. Az is itt van már nálam.
PA Softos eszköz is úton van, olyan, amivel lehet illeszteni is a km órát.
A komfortindexet azt hogy lehetne megoldani? Mert ha már prémiumautó, nekem hiányzik belőle.
Szükségem lenne egy kis segítségre. E39, benzin, 520i, 2002-esben műszeregységet kell cseréljek, mert egy barbár előző tulaj kitört belőle pár visszajelző LED-et. Keresgéltem is már, de nem igazán világos, hogy a rajta lévő számoknak mennyire kell egyezni? Az enyémen 62.11-6 914 908 szerepel. Ezzel mennyire kell megegyeznie a másik műszernek?
Illetve az új óracsoport autóhoz programozását hogy lehet megcsinálni? Ha házilag sehogy, van itt ,aki vállalja?
Továbbá milyen diagnosztikai eszközt ajánlotok az autóhoz? Kinek mi vált be? Szeretnék kicsit magam is belemenni a kocsi "agyába", mint komfortindex, indexvillogás nem csak záráskor, nyitáskor is, meg ilyenek.
Segitséget szeretnék kérni.Történt,hodgy délutàn megàlltam az autóval,majd 10 percel késöbb mikor inditanàm,el is indul majx azonnal leàll.Ezt megismételtem még 2x.,mindig leàllt.Pàr percel késöbb elindult ugyan,de az alapjàrat megemelkedett olyan 1400 környékére,és kis gàzadàsra elkezdettt dadogni a motor.Olyan mintha le akarna fulladni.
A hibalàmpa sàrgàn vilàgit,és a "motorenctprogramm" felirat is megjelent.
Az autó 2001. 520i 2.2
Valaki talàlkozott màr hasonló problémàval?És mire készüljek,mert múlt hónapban cseréltem komplett kuplungot:-(