Schipol milyen spotterhely? Ismeri valaki közületek konkrétan? 13 ezer a repjegy most oda-vissza iletékkelegyütt! Talán megérne egy pár memória telefotózást!
Érdekes. Képminőséget nem bírtam hasonlítani, de kezelhetőségben a D50 erősen veri a 350D-t IMHO... egyik szerencsés tulajának sem mondhatom magam, így elfogultság kizárva.
nem mutatsz nekünk D50-nel készült képeket? küldj képet, vagy ide illeszd be.
Mash32, ha engem kérdezel, akkor 350D-t vegyél, bár a D50 egy kicsit olcsóbb, igaz 2 megapixellel keesebb is de ez felejthető.. D50-t még nem próbáltam, D70-t már igen. az nagyon tetszik. de én a 350D-t ajánlanám.
Elég amatőr vagyok a fotózásban, voltam már párszor kint a reptéren, de mindig csak kölcsön géppel. Most tervezem, hogy veszek végre egy saját gépet és ebben szeretnék tőletek tanácsot kérni.
Azt látom, illetve olvasom, hogy a Canon 350D tökéletesen megfelelő lenne, de egy kiegészítő 200-as objektívvel az ára már 260 ezer körül van. Szerintetek alternatívaként a Panasonic DMC-FZ30-as szóba jöhet? Tudom, hogy nem egy kategória, de az ára kb. a fele, és hatalmas a zoomja, csak nem tudom, hogy repülőgépfotózáshoz megfelelő-e, értem ezalatt, hogy elég gyors-e, lehet e csinálni éles képeket vele mozgó gépekről?
Köszi előre is a segítségeteket, ha van valakinek valamilyen tapasztalata!
Nagyon fontos,hogy a kapott aksi gyáriszámát egyeztesd a Nikon magyarországi weblapján. Nekem D50-nem van szintén és én pont megusztam a hibás akkuszériát. Viszont egyik kollégámnak már bedöglött. Szó nélkül cserélik az aksit. A weblapon minden elolvasható ez ügyben.
Sziasztok!Hát a sors egy NIKON D50-nel hozott össze...Azt hiszem jól választottam,persze ez a későbbiekben fog kiderülni.Kaptam hozzá két obit alap és tele,valamint egy Nikon táskát,így volt 223...Bár tudom,h kifutó tipusról van szó a gép nekem mégis kihívás lesz:)Sziasztok!