Keresés

Részletes keresés

Generic Jingle Creative Commons License 2015.01.08 0 0 12043

Bocsi, csak huszonvalahány, de így is érdekes volt.

Előzmény: Generic Jingle (12042)
Generic Jingle Creative Commons License 2015.01.08 0 0 12042

Elég érdekes látvány volt a 30-40, még festésre is teljesen egyforma autó a pályán.

Előzmény: antenn (12041)
antenn Creative Commons License 2015.01.07 0 0 12041

Az a francia F4 volt, de nekik nincs sok közük ehhez, úgy emlékszem, 1.6-os Renault motorral mennek :-)

A legtöbb francia WSR-es onnan kerül ki, az akkori mezőnyben benne volt Vandoorne (ő bajnok is lett), Nato és asszem az endurance-os Chatin is. Megnéztem az idei eredményeket is, most már elég nemzetközi a mezőny... a bajnokot Sorensennek hívják :-D

Előzmény: Generic Jingle (12040)
Generic Jingle Creative Commons License 2015.01.07 0 0 12040

Pár éve volt itt a WSR hétvége keretében egy F4 sorozat, szinte csak francia gyerkőcökkel. Vagy az F1.4 volt?

Előzmény: NewmanHaas (12039)
NewmanHaas Creative Commons License 2015.01.07 0 0 12039
NewmanHaas Creative Commons License 2015.01.07 0 0 12038

Ez a sorozat nem ellenfél a FIA-nak, így nem is kell kinyírni!:P

Előzmény: F1mre (12037)
F1mre Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12037

AutoGP? 0 pont?

NewmanHaas Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12036

Tessék mindenkit számolni!:)

Előzmény: Törölt nick (12035)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12035

Meglepő, de nem. :)

 

Az Autosporton azt írják, hogy 3 év alatt kell 40 pontot elérni, ez nem jött össze a 2015-ös mezőnyből Kvyatnak, Sainz-nak, Ricciardonak, Ericssonnak és Verstappennek. Utóbbi ugye semmilyen kritériumnak nem felel meg. :D

Illetve 2007-ben még Vettel sem vezethetett volna, csak 2008-tól.

 

Az öregeket (Alonso, Button, Massa, Raikkönen) nem számoltam.

Előzmény: NewmanHaas (12034)
NewmanHaas Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12034

Az eredmény közelít gondolom a nullához!:)

 

Egyébként maga az ötlet nem rossz, főleg az ilyen Verstappen-féle esetek tükrében, de a pontozás módszere elég nevetséges. Nálam ott kezdődik, hogy az egészet csak a formulaautós neveldék esetében alkalmaznám. Ebben a rendszerben semmi keresnivalója nincsen az IC-nak, a WEC-nek meg aztán végképp nincs helye itt.

Előzmény: Törölt nick (12033)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12033

...illetve hogy anno kaptak-e volna. :)

Előzmény: Törölt nick (12032)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12032

Ez jó. :) Most pedig megnézzük, hogy a jelenlegi F1-esek közül hánynak lenne szuperlicensze az új rendszerben...

NewmanHaas Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12031

...hát ja...elég nevetséges, hogy egy LMP1-ben versenyző pilótának pontokat kell összegyűjtögetnie, ha F1-be akar kerülni. Főleg úgy, hogy legtöbbjüknek már van F1-es tapasztalata vagy megfordult valamelyik formulaautós neveldében.

Persze ez megint sportpolitika...a FIA-nál a F1 az Isten...a többi sorozat meg örüljön, hogy működhet:P

Előzmény: Generic Jingle (12030)
Generic Jingle Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12030

Jó, de az FIA dolog, mégis elég szarul kezelik. Az IC nem FIA dolog, így lehet, hogy akkor is csak így kezelnék, ha a világ legnézettebb sorozata lenne.

Előzmény: F1mre (12029)
F1mre Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12029

De az nem open-wheeler.

Előzmény: Generic Jingle (12027)
F1mre Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12028

Azért az így utólag nagyon nem tetszett, hogy nem kellett váltaniuk.

Előzmény: NewmanHaas (12026)
Generic Jingle Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12027

A WEC LMP1 is szerepel a cikkben, "ilyen kontextusban".

Előzmény: NewmanHaas (12022)
NewmanHaas Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12026

Szégyen vagy sem, de engem a technikai részletek általában sosenem nagyon érdekeltek. (Pedig a F1 is egy technikai sport volna vagy mi:) 

Izgalmas versenyek és emlékezetes csaták legyenek, aztán én ezzel elvagyok mint a befőtt:)

Előzmény: F1mre (12025)
F1mre Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12025

Visszanéztem pár futamot a 2000-es évek elejéből és 2003-ban azt vettem észre egy belső kamerában, hogy MS nem vált. El se hittem, hogy full automata váltó is volt az F1-ben. (nem emlékeztem + akkor még nem is követtem a technikai részét) 

Előzmény: NewmanHaas (12024)
NewmanHaas Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12024

A sok technikai kütyü miatt meg lassan már pilóta sem kell majd az autóba, csak egy jó kis computer agy:)

Előzmény: F1mre (12023)
F1mre Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12023

Beülnek a szimulátorba és már ismerik is a pályákat. Ezért nem is szeretem a szimulátorozást F1-ben. Mire kimennek a pályára az autóval, majdnem mindent tudnak róla.

Előzmény: NewmanHaas (12021)
NewmanHaas Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12022

Mondjuk az IC jelenlegi helyzetét az is jól mutatja, hogy egyáltalán szóba kerülnek egy neveldeszériákkal foglalkozó topikban, ráadásul ilyen kontextusban:(
:P

Előzmény: NewmanHaas (12021)
NewmanHaas Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12021

Mondjuk az IC-sek annyiból indulnak hátrányból, hogy nem F1-es pályákon versenyeznek...persze az is tény, hogy a legtöbb IC-os ma már az európai neveldékből kerül ki, szóval azért-e téren is akad némi tapasztalatuk.

Előzmény: F1mre (12020)
F1mre Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12020

Szerintem az IC 5. is kaphatna F1 indulási jogot.

Előzmény: NewmanHaas (12017)
F1mre Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12019

A WSR-t ezzel ki akarják iktatni (gondolom nem FIA esemény), helyére az F2-3-at pozicionálják a GP2-3 helyett. Ez nekem fura, inkább a GP2-3-at tenném a legmagasabbra. De kétségtelenül jobban hangzik, ha valaki a Formula 3-ból vagy a Formula 2-ből kerül a Formula 1-be. 

NewmanHaas Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12018

Ez simán sportpolitika megint...gondolom Bernie és/vagy a FIA csak nem nyugszik, amíg tönkre nem teszi a jól működő GP2-őt...

A mai piacon semmi keresnivalója nincs egy újabb F2-es neveldének. Ezt a pozíciót ma a GP2 és a WSR3.5 szépen betöltik.

Előzmény: Generic Jingle (12016)
NewmanHaas Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12017

...hát ja, ez mondjuk elég nevetséges.

Én 20-20 pontot adnék a GP3-nak és F3-nak (bajnoki cím)

30-30 pont járna az Auto GP és F2 címért

40-40 pont a WSR 3.5 és GP2-es címért (Ez utóbbi kategóriák esetében 20-20 pont járna a 3. és 30-30 a 2. helyekért.)

50 pont járna a WEC és 60 az IndyCar bajnoki címért (A 2. helyért 40-50 a 3.-ért 30-40-et adnék ezen kategóriákban szereplőknek, vagyis az IC 3. helyezettje is simán bekerülhetne a F1-be.)

Előzmény: Generic Jingle (12015)
Generic Jingle Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12016

Na, erről beszélek én is: a még nem ismert F2-nek rögtön az első három helyezetje kap liszencet, míg a WRS 3.5-ből senki.

Előzmény: NewmanHaas (12014)
Generic Jingle Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12015

Olvastam, igaz, nem ezt, hanem egy angol cikket. Hát, elég érdekes, pl. az F3 bajnoki cím egy kategória a WEC LMP1 és Indy bajnoki címmel, automatikusan megadva érte a szuperliszencet, míg pl. a WSR 3.5 nem ér önmagában liszencet.

Előzmény: NewmanHaas (12013)
NewmanHaas Creative Commons License 2015.01.06 0 0 12014

Monnyuk elég érdekes a pontozás rendszere.

 

Jövőre lesz megint F2?...má megint minek?:D

Előzmény: NewmanHaas (12013)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!