Keresés

Részletes keresés

Crospieler Creative Commons License 2019.08.23 0 0 5188

Az OVB nem pénzügyi tanácsadó, hanem pénzügyi értékesítő. A kettő között óriási a különbség. 

 

A pénzügyi tanácsadónak az ügyfél közvetlenül fizet a szolgáltatásáért így garantálva a tanácsadó valódi függetlenséget a pénzügyi szolgáltatóktól, míg az értékesítő az eladott termékek után kap díjat a pénzügyi szolgáltatótól. Ebből az következik, hogy érdekellentét léphet fel az ügyfél és az értékesítő között, mivel a pénzügyi értékesítőnek az az érdeke, hogy a számára legtöbbett fizető szolgáltató termékét adja el, ami szinte biztosan nem a legjobb megoldás az ügyfél számára (a magasabb értékesítői jutalékok miatt drágább lesz a termék). 

 

Nem véletlen, hogy a pénzügyi értékesítők, így az OVB-sek is leginkább a unit linked, azaz befektetési egységekhez kötött életbiztosításokat próbálják minél jobban eladni mert ezek baromira drága konstrukciók a magas jutalékoknak köszönhetően. A unit linked életbiztosítás a modern világ egyik legrosszabb pénzügyi terméke, senkinek sem ajánlom. 

 

 

száz1 Creative Commons License 2019.08.06 0 0 5187

Mindenki láthatja, milyen erkölcsi és szellemi szintű emberek dolgoznak az OVB-nél. Az ügyfeleknek is pont így hazudnak. Az megy OVB-snek, aki se

mmimásra nem alkalmas, de erős a gyomra és vastag a bőr a pofáján. XD

száz1 Creative Commons License 2019.08.06 0 0 5186

Megjött a kamu, friss nick, az OVB-hez nem kell intelligencia. XD 

Az a vicc, hogy a helyesírási hibáid is ugyanolyanok, mint az OVB-s "számé". XD 

Siralmas vagy. Nincs az a hülye, aki beregisztrál csak azért, hogy védje a szaros OVB-t, ráadásul ugyanolyan helyesírássa ír, mint a "fő" OVB-s. xD 

 

Előzmény: Gergő9404 (5185)
Gergő9404 Creative Commons License 2019.08.06 0 0 5185

Bocsánat a hosszú kifejtésért! Sosem volt erősségem a tömörség..

Gergő9404 Creative Commons License 2019.08.06 0 0 5184

Sziasztok!

Elég durva ezeket olvasni, mert én lassan 3 éve állok kapcsolatban az obv vel és nem érzékeltem ezt magamon.

Azért ilyenkor elgondolkodik az ember hogy melyik oldallal is van a baj, amikor ezt olvassa. Valószínűbb, hogy  mindkettővel. Amit észrevettem viszont az az hogy ezek nagyon rég múlt történetek, azért más rendszer volt akkor és más rendszer van most. ( jóval szigorúbb szabályzás szempontjából a mostani ) Az én véleményem, tapasztalatom a legelső két találkozás kivételével kiváló.

Meg is szeretném osztani, ne bántsa már mindenki szegényeket, ők is csak meg akarnak élni, de nem a másoktól elvett pénzből.  

 

 

Nagyon felkapott téma lett a hónapokban ez a cég, elég sokat hangoztatom a mi tapasztalatainkat, elég felejthetetlen egy hullám vasút volt ez.

 

A legelső találkozásaim tényleg elég kellemetlenre és unszimpatikusra sikerültek. Végzős egyetemista voltam, mikor felhívott egy tök random hapsi, hogy a legjobb barátomtól van meg az elérhetőségem, neki segített ebben, abban és tudja, hogy épp várandós a párom, neki pedig az egyik szakterülete a gyermektámogatás. Belefér e az időnkben, a napokban, egy 50 perces beszélgetés, ahol ő bérmentve elmondja nekünk, milyen nem reklámozott állami támogatások vannak gyermekszületés esetén? (kérdezte) Jó formán nem értettem, hogy miről van szó, de az ajánlója az egyik hozzám legközelebb álló személy, mondom végig hallgatom, bukni nem tudok egy beszélgetésen. 

Amikor sor került a találkozóra, elejénte beszélgettünk, ismerkedtünk, még tetszett is, hogy nem ilyen 50 körüli, pörköltfoltos, barna zakós, kicsit ki éget tipikus biztosítási ügynökkel találkozom, aki meg sem kérdezi a véleményünket, meg a mi mivoltunk pont nem érdekli. Fiatalos volt, velem egykorú kb és elegáns. Kellet az a beszélgetés, hogy le vezessük a feszültséget, mert azért kicsit féltünk, hogy kivel is találkozunk. Eddig jó volt, utána kezdődött az izgalom. Innentől kezdve kb csak ő beszélt, néha kérdezett egy eldöntendőt. Tartott egy ismertetőt a cégről, majd mondta, hogy több területtel is foglakozik a cége, elősző a be ígért gyermek támogatásról beszélt, majd ki akart térni más témákra is. Természetesen azt is végig hallgattuk, de nem igazán érdekelt semmilyen biztosítás, bank váltás, vagy fundamenta. Viszont nem értette meg, sem elsőre, sem másodjára. Az idióta hipotéziseivel a depresszióig kergetett minket, hogy élet és baleset biztosítás nélkül mi vagyunk a világ legfelelőtlenebb szülői, mind ezt jóformán csak kérdésekkel. Erre a csávóra sok mindent lehetett mondani, de azt nem hogy hülye lett volna, vagy felkészületlen.  Végül be is adtuk a derekunkat, meg nem is. Indítottunk egy egészség biztosítást ami a lányom születésekor fizetett egy közepes összeget, meg valami no name pénztárat, amiből a gyermeknek vásárolt cuccai árának egy résztét vissza kapjuk évente egyszer. Egy tortúra volt a beszélgetés, de gondoltuk igazából jól jöttünk ki belőle, majd felbukkant a születés után egy hónappal, hogy mire szeretnénk fordítani a pénzt amit keresett nekünk. Köszönjük hogy gondolt ránk, de mi most ezt az összeget élvezni szeretnénk és rá is szorulunk, mert gyermekszületést megelőzve vettünk egy házat hitelre, Csepelsziget aljában 110.000 Ft os havi törlesztőre és még ezzel az összeggel is a szüleik támogatására szorulunk. (Mondtam) Szinte hallottam ahogy felcsillant a szem a túl oldalt, azonnal mondta, hogy azért mert hitelt fizetek szintén jár vissza nekünk 50-100 ezrek, találkozzunk, 20 perc alatt megvan. Mi elhittük mert ez előtt sem akart átbaszni, megtörtént amit ígért, úgy ahogy ígérte, még megbízható is, nem is ezzel volt a baj. A "baj" ott kezdődött hogy gyermek született, hitelünk lett, költöztünk, keveset aludtunk, kimerültek és stresszesek voltunk. Ennek a csávónak meg le utánozhatatlan energiái voltak, nem volt kedvünk egyáltalán semmihez, csak piheni és semmivel sem foglalkozni a gyereken kívül, nem hogy egy túlfűtött manipulátorral találkozni. Ezt így ahogy van konkrétan el is mondtuk neki, de úgy ahogy a találkozónkon, úgy itt sem értette meg, tovább mondta; csak 25 perc és megvan. Itt már azért kezdett kijönni a fáradtságom és erélyesen nyomatékosítottam benne, hogy most nem akarunk ezzel foglalkozni és az összegre is szükségünk, van amit "tőle" kaptunk hagyjon most minket békén, tudjuk hogy jót akar, hívjon minket vissza fél év múlva, addigra csak rendeződnek a dolgaink, akkor szívesen fogunk ezzel foglalkozni, de most biztos h nem. Ekkor a csávónál nem tudom h mi kattanhatott el, de habozás nélkül belenyögte a telefonba, h ha annak az összegnek legalább a felét nem fordítjuk a gyermek jövőére és biztonságára gondolkodás nélkül megszünteti a biztosításunk, meg a pénztárat és számítsunk rá, hogy kamatokkal kérik vissza a kiutalt összegeket. Nekünk se kellet több, szó nélkül rá vágtam a telefont. Letiltottuk és utána kérdeztünk mindenhol, ahol csak eltudtuk képzelni, hogy lényeges információhoz tudunk jutni, hogy ezt megtehet e. A válasz mindenhol ugyan az volt. NEM! Nem is történt semmi, jogilag ő csak az elindításban tud segíteni, és segíthet módosításokban, de még egy telefon szám cserét sem tud nélkülem bejelenteni. Megnyugodtunk, nem is történt semmi, viszont pár hónap után meg is szüntettük a biztosítást, nem volt már rá szükségünk, viszont a pénztárból a mai napig veszünk ki, kisebb és közepes összegeket.

 Szóval itt meg is szakadt a kapcsolatunk a kedves barátunkkal, de itt nem állt meg a történet. Tavaly nyáron, (durván másfél évvel később ) felhívott az ovb-től egy hölgy, hogy valami adatkezelési szigorítás lépet életben az unióban, alá kéne írni egy lapot, illetve kiszeretné kérdezni a véleményünket személyesen, az eddig emlegetett tanácsadóról, mert problémák léptek fel vele kapcsolatban és már nem partnere a cégnek. Érdekelt hogy mi történt vele, csak ezért mentünk bele a találkozóba. Szintén megtörtént a találka. Ekkor már egy 40 év körüli hölggyel volt szerencsénk találkozni, aki nem jött egyedül. Volt vele egy 19-23 éves srác. Elmondták az adatkezelési történetet, aláírtuk, megint itt hagytak nálunk egy lapot. Kikérdezte a tapasztalatunkat az előző sráccal kapcsolatban, elmondtuk, hogy zajlottak a dolgok. Erre egy pozitív csalódás ért, ugyan azért tették ki, amit velünk is csinálta a telefonban, a legutolsó alkalommal. Ez után a hölgy felajánlotta, hogy amennyiben szeretnénk még nem csak papíron, de ténylegesen is kapcsolatban maradni és értesülni a legújabb opciókról, akkor akár ő személyesen fogja velünk tartani a kapcsolatot, habár állítása szerint ő már nem foglalkozik direktben az ügyfelekkel, hanem inkább igazgatja a rendszert, de a problémára való tekintettel, ha kell, elviszi a hátán az előző delikvens teljes ügyfél körét, vagy aminek ő jobb örülne, a magával hozott csávókára bízná. Teljesen kitálalt, mondta hogy az ifjonc teljesen zöld, most mászott ki az oktátási rendszerből, maximum 20 ügyfelet látott életében, annak a felénél ő még csak nézőként vett részt, de nagyon értelmes, visszafogott jó indulatú srác és habár tapasztalata minimális, minden anyagból kiválóra vizsgázott, fussunk már vele egy kört a kedvéért. 

Ezt már kifejezetten bizalmi szituációnak éreztünk és olyan kellemes, bizalmat sugárzó kisugárzása volt mind kettőnek, meg azért már rég volt az előző történet, le csillapodtak bennünk az indulatok, belementünk. Nagyon jól döntöttük, semmit nem csinált, csak amit kértünk. Ugyan 2-3 mondat erejéig ki tért más témákra is, de vele már tudunk értelmesen beszélgetni és nem akart velünk egyszerre mindent bekötögetni. Csináltunk pár apróságot. Le cserélte a hitelt, meg a lakásbiztosításunkat. A lakásb. nem volt nagy kunszt, valamivel kevesebbet fizetünk érte mint másfél éve, ugyan azért a szolgáltatásért és a biztosító is ugyan az maradt. A hitel miatt mondom, hogy meg érte. Érősen érezhető a különbség. A legnagyobb durranás az egészben, hogy úgy cserélte le a hitelünket h maradtunk az U betűs banknál, két hónappal rövidebb a teljes futam idő, 3 évesről 5 évesre vittük a kamat periódust és 108.5 helyett, 82 felet fizetünk havonta és igen tényleg jár vissza azért mert hitelt fizetek :DDD Ugyan ez sem sok tudom, de a mi kasszánkban igen is sokat számít. 

 

Ez a mi kis alakulásunk eddig.

 Amit meg még hozzátennék, hogy egy darab befektetésem nincs és nem is sulykolja senki, itt a sok befektetési rögeszmékkel ellentétben. 

Remélem hasznos információval tudtam szolgálni legalább egy egy ember számára.

száz1 Creative Commons License 2019.08.03 0 0 5183

Mindig lesz olyan ostoba, akiket lehúz az OVB -és társai-. A magyar népesség min. 25-30% funkcionális analfabéta, a "pénzügyi analfabéták" aránya ennél is jóval magasabb.

waldo9 Creative Commons License 2019.07.25 0 0 5182

@..valaki..:

Nagyon sajnálom, hogy úgy érzed nem voltak veled korrektek, sajnos mivel nagyon kicsik a belépési követelmények, sok az ilyen “szélhámos” tanácsadó. Magam is az OVB-nél dolgozom, a helyzetedben az alábbi fontos informáciokat fontos szerintem hogy tudd:

- Az OVB csak közvetítő, az OVB tanácsadód nem mondhatja, hogy te mikor veheted ki vagy kiveheted-e a pénzt az adott eszközből. Tehát te bármikor kiveheted, amikor szeretnéd. Ilyen szerződést tudtommal már nem közvetítünk, de valószínűsítem, hogy ez a termék egy futamidő mentes befektetési egységekhez kötött életbiztosítás. Ezekről azt kell tudni, hogy az első három évben viszonylag nagy költségeket vonnak el, amiket később bónuszok formájában visszatérítenek. Ilyet alapvetően csak 10-15év+ távlatban ajánlunk, nyugdíj, gyerektámogatás stb. Ha 7 éven belül kiveszed, nem éri meg. A másik lehetőség hogy egy nyugdíjbiztosítást ajánlottak, ott szja visszatérítést vehetsz igénybe, viszont arra nagyon szigorúak a szabályok, ha feltöröd vissza kell fizetni a visszakapott szja-t büntetőkamatokkal együtt. Alapvetően ilyen szerződést nem ajánlunk akkor, ha a rá fordított összeg nem áll rendelkezésre biztosan, hosszú távon.

3 év letelte után tudsz a benn lévő összegből felvenni pénzt korrekt feltételek mellett.

Azt javaslom, hogy kerüld meg az OVB-t, csak a szerződésben lévő céggel intézd a felbontást, tőlük kérj tájékoztatást. Ezen kívül tegyék panaszt az OVB-nél(telefonon vagy emailben) és kérj másik tanácsadót.

 

Előzmény: ..valaki.. (5181)
..valaki.. Creative Commons License 2019.07.19 0 0 5181

Sziasztok. Nekem VAN rossz tapasztalatom !! 

Tavaly lett kötve, hamar belementünk a kis jàtèkba az OVBs tanàcsadòval.. Amit èszre lehet venni, hogy a fiatalabb 20+os korosztàlyt "tàmadja" meg. Jò szöveggel benyal, de előtte ismerkedik veled, azutàn pedig elkezdi a ròzsaszin felhőt szòrni felèd es hàt elèggè beveszed. Majd belemèsz a kis jàtèkba. 

Kb Tavaly 2018.oktòber, november körül kötöttük meg a szerződést. Önmegtakarítàsról volt szó, egy ùgynevezett ifjusági megtakarítás. 

Azt gondoltam az elején hogy jò lesz, elhittem nagyon. 

Nagyon röviden összefoglalom.

 

-Beszèlgetès

-Telefon, facebook

-Újabb beszèlgetès, győzködès..stb.

-Ràbeszèl egy talàlkozòra, időpont megbeszèlès egy "kalkulàciòra"

-Belèdbeszèli mennyire fasza lesz elhiszed ès belemèsz..

-Következő talàlkozó, de màr akkor ott lesz a felettese, valami vezető szerű valaki. Aki mègjobbakat hazudik, ès hogy nem kell most fizetni, majd a következő hònapban. 

Lassù 3 òra beszèlgetèsbe kezd veled, de mire a vègère èrtek màr le is vette a szàmlàdròl az adott összeget amiben megegyeztèl vele pedig ìgerte hogy most nem kell.. 

-Aztàn egy adott biztosìtòhoz, (bàrmelyikkel.bàrmelyikhez...) közvetìt, mert ugye az OVB egy közvetìtő.

 

Na szoval, ezen mind vègig mentem és hàt jònak tűnt.. sőt a lehető legjobb ajànlatnak amit valaha hallottam. 

Aalapbòl jòl jött ùgy gondoltam..

Első pàr hònap csekkes befizetèssel működik. Közben, meg addig basztatnak mìg netbankon, vagy szemèlyesen nem mèsz be egy csoportos àltutalàs beàllìtàsàra. 

Szòval 4 havi csekk kijött, szemèly szerint15 ezer ft volt. 

Szòval nem fizettem màr a màsodik alkalom utàn mert közbejött ez meg az ami fontosabb volt de a lènyeg az hogy mindenek ellenère erősködgek, hogy igenis kell a csoportos beszedès.

Belementem mert idegesìtett màr sok basztatàs..

Amit kèrtem tőlük hogy a 4 vagy 3 havi csekket majd ùgy fizetem amint tudom. Belememtek, elfogadtàk. 

Mindezek ellenére ,mikor a csoportos beszedès el lett intèzve, ès mellesleg amint megèrkezett a fizetès a szàmlàra, azonnal levette nem nèzve azt, hogy èppen mennyi pènz marad az èhenhalàsra..

 

Idegesìtett mert nagyon kevès volt alapbòl ès ugye az mondtàk hogy nem baj az elmaradott összeg, majd ùgy fizetem ahogy tudom..

Belenyuhodtam, màs vàlasztàs nem volt..

Viszont itt jöttek a problèmàk, az elmaradott összeg amit egybe levontak a szàmlàròl, nem làtszòdott sehol sem, sem a biztosìtònàl sem az OVBnèl, sehol elűnt a pènz a semmibe. Majdnem 1 hònapig könyörögni kellett hogy kerìtsèk elő a pénzt. (Ekozben a OVBs ugyintezonek volt egy balesete, hònapokig nem dolgozott, mègis hirtelen a felèpülèse utàn hàzat vett, ùj autòt, ùj telefont, ès mèg kapott 600 ezer ftos fizetèst, mellette az èletbiztosìtòja is fizetett neki a csonttörèse miatt !!!. 

Mindezt ùgy hogy nem èn voltam az egyedüli akinek nem làtszott a befizetèse. Neki pedig hirtelen nagyobb pènz hullott a zsebèbe..)

 

 

Beakartam fejezni ezt az egèszet, de nem engedtèk mert hogy elbukom az összes pènzt amit eddig befektettem. 

Sokàig csak idegeskedtem rajt , kozben meg ugyanugy lett fizetve, mostanra 150 ezer van bennt, mivel csak 15 k val fizetjük. 10 hònapja.. 

Azt mondjàk nem èrdemes 3 èv elött kivenni mert az ilyen olyan "àllami" kamatot elveszìtem.. 

 

Most viszont s.o.s. ben kellene az az összeg ami bennt van ès nem engedik kivenni.. 

Konkretan ahova közvetìtettek a cèggel beszèltem kivehetjük, viszont az OVBs faszika nem engedi. Egyszerűen nem tudok mit csinàlni vele bàrmit mondok neki hogy szüksègem van a osszes pènzre, mèg olyanokkal pròbàlja a fejem telebeszèlni hogy vegyek fel szemèlyi kölcsönt.. 

Ès hogy ràkèrdezett a biztosìtònàl, hogy igaze hogy kiadjàk a pènem. Azt mondta hogy a 150 eftbòl, a 80%àt a biztosìtò ellàtàsàra költ ( internet, àram, ès a postàzàsi levelek, nyomtatàs, es hasonlò dolgokra költi a pènzt..)azaz, a 150-ből kapnèk ki 30 ezer ft alatti összeget.

 

 

 

 

Remèlem èrthető ahogy leìrtam, ha nem akkor előre is az elnèzèsetek kèrem, elègge ideges vagyok a dolog miatt. 

Annyi kèrdèsem lenne hozzàtok, hogy valaki tudja hogyan tudok kilèpni ebből, ès hogy ha egyszer azt mondtàk a biztosìtònàl hogy kaidjàk, az OVB pedig nem adja ki, mit tegyek ? Vigyem bìròsàgra a dolgot ? (Hiszen ahogy olvastam ők legàlisan baszhatnak àt minket a pènzzel, sajàt pènzünkel.)

Zonga Creative Commons License 2019.06.25 0 0 5180

Nem egy olyan kollégám van, aki ügyfélből lett munkatársam.(ergo elégedettek!!) Irodafüggő , sok a kis hülyegyerek, akik képesek károkat okozni és hazudozni , de őket viszonylag gyorsan kiszórják a rendszerből. 

Továbbá sok a negatív vélemény, ezt értem , hiszen klasszikus emberi mentalitás , a rosszat azonnal világhálóra visszük, de a jót azt nem. Én az ovb mellett még dolgozom egy franchise hálózatban amit ha beírok mindig googlebe , meg véleményeket keresve 10/7 negatív. Viszont  havi többszáz vendégünk/vásárlónk van akik nagyon is elégedettek. Mégis a rosszat olvasom. 

Igen, a pénzügyi piac, a pénzzel való foglalkozás nem egyszerű és könnyű hatalmas hibát véteni. Nekem segítőkész irodai és vezető csapatom van, sosem maradt kérdésem válaszolatlanul! Alapvető hiányosság lehet a cégnél talán, hogy túl fiatalokat alkalmaznak , akik nem lesznek alkalmasak a feladatra , nem válik valóra az "egyből milliomos leszek" álmuk, vállalkozókká válnak , el kell intézniük olyan ügyeket, amit addig csak anya intézett otthon,hirtelen egy  komoly világba kerülnek. Na most igen, ez annyiból baj a cég részéről , hogy nem szűri az alkalmatlan embereket. Van olyan aki 1-2 hónapot SEM tölt a cégnél, de már lehúzza különböző blogokon és írja a sérelmeit oldalszámra. Vannak olyan vezetők akik, olyan gyorsan akarnak mindent , hogy nem figyelnek oda rendesen az újakra. Nekem nincs panaszom  , munka mellett nekem ez egyelőre tökéletes. U.i.: az ügyfeleim is megfelelően vannak tájékoztatva, minden le van írva + rajzolva nekik 2x. Ezek után is ha valaki "átbasztál" panasszal élne, Istenbocsá'  kijelentésemet, saját Iq hányadosával számoljon el , mert tényleg mindent elég szájbarágósan mondunk el. Egy banki ügyintéző vagy biztosítós hölgy sem vázolja ezeket így fel. De mondom : ez a  mi irodánk . Hogy máshol milyen, sajnos nem tudom. 

Előzmény: R.K. (5178)
ntaicn Creative Commons License 2019.06.14 0 0 5179

A unit-linked az ügyfélnek nem éri meg, hiszen mit kap a pénzéért cserébe, valójában semmit!

Előzmény: R.K. (5178)
R.K. Creative Commons License 2019.05.30 -1 1 5178

Ne haragudj, de régi motoros OVB-sként cáfolnám az általad leírtakat, és mielőtt ilyeneket írsz, olvasd el a termékek feltételrendszerét. Szüneteltetés esetén nem sérül az Öngondoskodási Terv 2.0 lojalitás számlája, csak szimplán befizetés hiányában a szüneteltetés ideje alatt nem töltődik tovább. Főszabályként az vonatkozik részleges visszavásárlás esetén, hogy ha 650.000 Ft alá süllyed a számla értéke, akkor arányosan a lojalitási számla értéke is csökkenni fog. Ez a gyakorlatilag azt jelenti, hogy ha 65.000 Ft-al alá csökkentem a számlaértéket, akkor feltételezve, hogy a lojalitási számlán van 50.000 Ft, akkor 5.000 Ft-al csökken az értéke, tehát marad 45.000 Ft. A Generalinál a teljes befizetésre éves átlagdíjat kalkulálnak és ez a Kabala hűségjóváírás alapja, ott nincs visszavásárláskor hűségbónusz vesztés, mivel pénzkivonáskor csökken a teljes időszaki befizetés, ami alapján számolják a bónuszt. Pl: Befizettünk 5 év alatt 2 millió Ft-nyi díjat és nem vonunk ki semmit: 400.000 Ft átlagdíj alapján fogják a bónuszt jóváírni. Ha kivonunk belőle 500.000 Ft-ot, akkor 300.000 Ft átlagdíj alapján írják jóvá a bónuszt. Egyedül az Uniqa P110 bónuszrendszere olyan, hogy teljesen mindegy mikor mennyi pénzt vonsz ki, nincs hatással a bónusz számlára. Az mindegyikre igaz (mint általában az összes UL-re), hogy 15 évre javasolt tartási idejű szerződés (igényfelmérőben is ezt kell jelölni és ügyfélnek ezt kommunikálni!), ami nem azt jelenti, hogy előtte nem szabad kivenni belőle pénzt, hanem azt jelenti, hogy eddig mindenképp érdemes elvinni, hogy az ügyfél azt érezze, hogy tényleg jól járt! Azért részesítik előnyben az OVB-sek az Öngondoskodási Terv 2.0 szerződést, mert befektetési oldalon messze a legjobb vagyonkezelő céget lehet vele elérni, a HOLD Alapkezelő Zrt-t (régebbi nevén Concorde Alapkezelő). Itt lehet vitázni, hogy jövőbeni hozamokat nem lehet garantálni, de az 5-10 éves eredmények mindig őket igazolják. De!!! Nem csak ez fontos szempont, mindig meg kell vizsgálni, hogy az ügyfélnek milyen igényei vannak, és az alapján adni neki szerződést! Ez mellett az összes szerződésünk eseti számlája 1% befizetéskori költséggel van terhelve, ami brutál olcsónak számít a piacon! Ha valaki a rendszeres befizetések mellett megfelelő módon kihasználja az eseti számlát, akkor bátran ki merem jelenteni, hogy az egyik legjobb konstrukció. Ügyfeleim közül már találkoztam olyannal, akinek volt régi UL-je, és tökéletesen hozta a számokat, elégedett is volt. A tapasztalatom az, hogy sok esetben "miss-selling" van, nem megfelelően igényhez párosítva van elmagyarázva, vagy az értékesítés "sikeressége" miatt ferdítések kerülnek a magyarázatba. Ezt én is elítélem, szívem szerint az összes ilyen "kollégát" (akár cégen belül is) elküldenék a halál f*szára, mert miattuk szarabb a megítélése ezen termékeknek. Én azok közé tartozom, akik korrekten dolgoznak ezen a piacon, rengeteg elégedett ügyfelem van, és hiszek benne, hogy előbb utóbb kiesnek a piacról a csalók. 

Előzmény: 118080267529 (5169)
Intercisa Creative Commons License 2019.05.30 0 0 5177

Udv mindenkinek! Tudna valaki ajánlani Székesfehérvári MPK üzletkötot jánlani,aki esetleg Pestre is feljar?ha lehet ,telszammal és ajánlással.(tudok  küldeni E-Mail címet illetve. vissza tudnám hívni,hogy eloszoval meg tudjuk beszélni az ajánlást. Köszönöm előre.

 

Tőkebefektető Creative Commons License 2019.05.29 -1 0 5176

Vállalatok, nemzetközi gazdaságok, szektorok jövőjébe fektetünk, sokkal jobb, biztonságosabb a tőzsdén megvenni ezeket olcsón 0,1% egyszeri jutalékkal mint biztosítón keresztül. 

 

0,1% a jutaléka az indexkövető ETF-eknek is, amelynél egy eszközzel megveszek akár 100 vállalatot is, hiszen az index számos részvényt magában foglal, ez a legjobb módja a kockázatkezelésnek. 

 

Semmi szükség ovb-re, hiteltelen semmihez nem értő tukmáló , kizárólag egy jó online bróker kell!!!! 

Előzmény: 118080267529 (5160)
Tőkebefektető Creative Commons License 2019.05.29 0 1 5175

Számos tanácsadó az ügyfél számára előnytelen pénzügyi termékeket értékesít, ha szakértői tanácsadók lennének akkor a céljuk nem mindenáron az értékesítés lenne hanem segítség a pénzügyi szabadság elérésére, amely a passzív tőkejövedelem értékpapírokon keresztül. 

 

A valódi pénzügyi tanácsadás csakis termékértékesítés nélkül működik, arról kell h szóljon h az ügyfél milyen befektetést válasszon, minél magasabb hozamot érjen el azáltal h a világ legkiválóbb vállalatainak sikereiből, eredményeiből részesedjen, ez a pénzügyi szabadság, amelynek része h hónapról hónapra több rendelkezésre álló tőke áll az értékpapír számlánkon, amelyhez bármikor hozzá tudunk férni, ez elérhető kiváló befektetési szolgáltatókon keresztül. A pénzügyi szabadság szintje együtt jár azzal h a tőkénk, a részvényeink amelyek vállalati tulajdonrészek casht termelnek így időt jövedelmünk egyre nagyobb hányada már nem munkából származik hanem passzív tőkejövedelemből tehát osztalék plusz árfolyamnyereség, ezáltal több szabadidőnk lesz. 

Előzmény: Prof (5174)
Prof Creative Commons License 2019.05.17 0 1 5174

Szia,

Nézzük sorban:

1. Volt-e alkuszi megbízás? Van-e belőle aláírt másolatod?

2. Volt-e szemle?

3. Van-e bárhol írásos nyoma annak, akár e-mailben is, hogy tettél biztosítási ajánlatot és ezt az alkusz elvitte?

 

Ha a fenti kérdések közül bármelyikre van igen válasz, akkor menthető az eset, egyébként nem.

 

Részletesebben.

1. Az alkusz ügyfélmegbízás alapján dolgozik (a biztosítási szaktanácsadón kívül ez az egyetlen közvetítési forma, amelynél nem a szolgáltató, hanem az ügyfél a megbízó). Viszont alkusz tevékenységet kizárólag írásos megbízás alapján végezhet. Namost. Ha van ilyen megbízás, akkor a biztosítási alkusz vagy az őt alkalmazó vállalkozás felelősségbiztosítása megfelelően megírt ügyvédi felszólításra téríteni fog, bár nem lesz egyszerű és gyors folyamat (évek).

2. A szemle a biztosító ténykedése. Akkor írják elő, ha a biztosítási módozathoz képest túl sok eltérés van és/vagy olyan biztosítási összegek lettek rögzítve, amelyek miatt kötelező. Ha a szemle megtörtént, akkor az annyit jelent, hogy a biztosító nem utasította el az ajánlatot, hanem elkezde annak befogadását (a szemle egy köztes állapot még, bár alapvetően a biztosító ilyenkor elvben fedezetben van). Ez lehet nyerő helyzet, de pár feltételnek (pl. halasztott díjfizetésnek) teljesülnie kell.

3. Ez már a polgári peres részhez kell, ha az első kettő bukó. Mindenről másolat és ügyvédi vagy közjegyzői letétbe, hitelesítve. Erre alapozva aztán indulhat egy kártérítési per a bíróságon a magát alkusznak kiadó ember ellen, de erős túlzás lenne azt állítani, hogy könnyű és garantáltan sikeres menet lesz.

 

Mindezt mutasd meg az ügyvédednek és semmit, hangsúlyozom semmit ne csinálj a jóváhagyása vagy a javaslata nélkül. Ja, és mindenképp legyen igazságügyi tűzvizsgálói jelentés.

Előzmény: bigsec (5165)
118080267529 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 5173

Vissza térve a brokernetre.

Személyes tapasztalatom nincs velük, mire én munkába álltam bőven meg szűntek.  Mára már tananyaggá váltak, hogyan ne csináld címszó alatt. Hallottam szép történeteket, hogy gyújtogatták a gépjárműiket a kihagyhatatlan, fantasztikus ötleteik végett, amik sorra dőltek be. :D

Valószínűleg az év legjobb döntését hoztad meg akkor.... 

Ámbár hozzá tartozik az igazsághoz, hogy ha ők is korrektek lettek volna, az OVB ma nem lenne piacvezető.

Előzmény: Zeki_ (5164)
118080267529 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 5172

Még annyit had kérdezzek meg,hogy érted hogy a Signál minden esetben sokkal kedvezőbb?

Milyen programokat  mutatott?

Ezt úgy tudnám elképzelni, hogy kértél élet biztosítási védelmet amit bele tudott építeni az okos védelem tervel a megtakarításba, így azt hiszem még egyedül állóan a magyar piacon, az élet biztosítás aminek ez évek alatt nem nő, hanem csökken a díja és kezdetben is fillérek. 

Vagy emeletes társasházban/panel lakásban laksz és akkor egy lakás és ingóság biztosításról lehet szó. 

 

Kis millió termék közül csak ezekre mondanám nyugodt szívvel hogy legyen Signál.

amennyiben eltér ettől kérlek fejtsd ki, kíváncsi lennék.

Előzmény: JDMjunky19 (5166)
118080267529 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 5171

Abszolút igaz, egy lábnak tökéletes! :)

Viszont előbb meg kell takarítani akkora összeget, hogy tudjál egy forgalmasabb helyen garázst vásárolni. Arra viszont már vannak jobb módszerek is mint, az inflálódó kispárna alatt/ fiókban. :D

Előzmény: Zeki_ (5164)
118080267529 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 5170

Beszéltél már Uniqa ügyintézőivel?

Elméletileg a befizetést követően él a biztosításod. Viszont ha jó a viszony az alkusz cég és az Uniqa között megtudják oldani, amennyiben nem volt 30 napos türelmi idő egyébként is a szerződés része, mert gyakran bele rakják biztosítási csalás elkerülése érdekében. 

Előzmény: bigsec (5165)
118080267529 Creative Commons License 2019.05.15 0 1 5169

Szia! Én lehet tudok segíteni.

Nekem is az egyik kedvencem az öngondoskodási terv 2.0, de azért messze nem hibátlan.

Tényleg a konkurenciáihoz képest erősen kimagaslik és hosszútávon 10-15%-os különbség is lehet. Még hosszabb idő után persze még több.

Viszont én személy szerint onnan szoktam megközelíteni, hogy mennyi idős az illető akinek kötik. (2-3 okból.)

1. Van e ideje kivárni az éveket (a cél kitűzött időpontja)

2. Menyire kimért, precíz ember

3. Mennyi idős, melyik életszakaszában tart

 Ez azért fontos mert az Öngondi nagyon preciz és annyi bónusszal szolgál, hogy megszámolni nem tudom, viszont cserébe nagyon szigorú. Esetenként szüneteltetéseknél vagy díj elmaradásoknál előfordulhat végleges bónusz vesztések, akár több is. Akkor már nem olyan nagy a különbség, a rugalmasabb testvéreihez képest. Persze ha te egy precíz és kimért karakter vagy, aki napra pontosan megtakarít és van kellő vésztartalékod ahoz hogy ha bármi történik veled sem marad ki hónap amikor nem takarítasz meg, akkor ez a te programod és élvezni fogod. :)

Amennyiben pedig bármelyikben eltérsz, legyél kissé szeleburdibb, vagy középszerű, ne adj isten rosszabba anyagi háttérrel, akkor egy Generali Kabalá-t javasolnék én személy szerint neked. Mivel ott vissza szerezhetők a bónuszok és ha még is buksz bónuszokat nem tömegesen hanem egyet -gyet. Persze sosem lesz akkora a nyereséged mint egy igen precízen kezelt öngondiban, de sokkal rugalmasabban tudsz vele játszani. Csak annyi hogy ne ijedj meg ha felhív egy Generalis, elég faragatlanok de jót akarnak.

 

Plusz, mivel most kerültél a stabilabb anyagi helyzetbe az is lehet, h inkább csak egy Egészség és önsegélyező pénztárral kezdenék, vagy legalábbis biztos csinálnék mellé.

Előzmény: JDMjunky19 (5166)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2019.05.13 0 0 5168

Ha az aláírt ajánlatod eljutott a biztosítóhoz, akkor él a szerződés - ha nem utasították vissza.

Az alkuszok - általában - nem vehetnek el pénzt, vagyis díjhalasztással jön létre a szerződés.

Érdeklődj az Uniqa-nál közvetlenül!

Előzmény: bigsec (5165)
Zeki_ Creative Commons License 2019.05.13 0 0 5167

Jogi fórumban érdeklődj!

Előzmény: bigsec (5165)
JDMjunky19 Creative Commons License 2019.05.13 0 0 5166

Sziasztok!

 

Eddig egyáltalán nem vetettem bele magam a pénzügyi dolgokba, (nem volt mit megtakarítani) de nem rég felkeresett egy ismerősömön keresztül egy OVB-s és nem tűnt úgy, hogy a srác egy bemagolt szöveget mondd, úgy tűnt ért hozzá, viszont mikor ilyen olyan biztosítást és megtakarítási lehetőságeket mutatott be, feltűnt, hogy a Signal-os cuccok mindig sokkal, de sokkal kedvezőbbek. Első ránézésre. Most a Signal Öngondoskodási terv 2.0-t mondta, hogy mennyire jól járnék vele. Próbáltam utána olvasni, mert nem szeretek utána járás nélkül semmibe belemenni, de nem sok mindenre jutottam. A ti segítségeteket kérném, volt-e már valaki aki kipróbálta, esetleg tapasztalata van, tud-e róla valamit. Nagyon remélem, hogy itt megtalálom a választ!

Előre is köszi!

bigsec Creative Commons License 2019.05.12 0 1 5165

Üdv,

A következő lenne a kérdésem:

Amennyiben egy biztosítási alkusz cég üzletkötőjével kötöttem biztosítást egy üzleti ingatlanra, de miután én elfogadtam az általuk az Uniqa biztosítótól kikért ajánlatot és azt aláírva lepecsételve átadtam az üzletkötőnek ő többszöri kérésemre sem volt hajlandó elhozni vagy bárhol átadni a kötvényt és a számlát az átutaláshoz, így díjfizetés nem történt. Eltelt 3 hét, csak halasztgatta az időpontot és 4 nappal ezelőtt kigyulladt az épület és az ingatlan fele az árukészlettel együtt  megsemmisült, a kár hatalmas! Az üzletkötő a felelősségét nem akarja elismerni. Mit lehet ilyenkor tenni?

Zeki_ Creative Commons License 2019.05.10 0 1 5164

:)

 

Pörgős helyeken kell ingatlanokat, garázsokat venni (van ahol a garázsból lesz lakás és azt adják ki), aztán dől a zseton. Jobb mint bármilyen rádumálós befektetés.

 

Emlékszem réges-régen a brókernetes időkben mikor jött a nő hozzánk, hogy a forintos hitelre vett házunkra vegyünk még fel deviza hitelt, mert annak olyan kicsi a kamata, hogy azt a pénzt befektetve az általa javasolt portfólióba, nem csak a havi törlesztőt termeli ki, de még marad is a zsebünkben...  még jó hogy hagytam a fenébe.. a következő évben jött a válság.

118080267529 Creative Commons License 2019.05.10 0 0 5163

Elnézést, ha kicsit hosszúra és direktre sikeredet. Eléggé ennek a tüzében égek és nagyon szeretem amit csinálok.
Viszont vissza szeretnék térni arra, hogy ügye kértem, hogy jöjjenek a negatív tapasztalatok. 

Azzal tudok mit kezdeni amikor, úgy kezdődik a történet, h velem konkrétan ez és ez így és így történt. Vagyis, nem az ismerek olyat aki találkozott már OVB-s tanácsadóval munka közben.

Fontosnak tartanám továbbá, hogy amennyiben a tapasztalat termékkel kapcsolatos az milyen körülmények között történt. Vagyis ; a tanácsadóm azt javasolta, így használjam, ekkor és ennek szóljak az érdekében. Én pedig használtam valahogyan, valamikor és valakinek szóltam vagy nem szóltam. 

Tanácsadónál pedig ha bunkó faszkalap volt; Milyen volt a körülmény ahol ez törtét, ,mi hangzott el előtte és utána. ( Nem mintha bármi felmentené a modora alól, de jó tudni :D )

 Illetve tényleg ne legyen 3 évnél régebbi, amennyiben programmal volt a baj, mivel ma már legjobb tudomásom szerint  nem tudunk 3 évnél idősebb programot értékesíteni, amennyiben még is az abszolút érdektelen vagy rengeteg frissítésen esett már keresztül.

Ez azért fontos számomra mert tudni fogom, hogy milyen programot kezeljek esetleg fent tartással, vagy milyen szituációkat lehetne emberibben kezelni.

Előre is köszönöm!

118080267529 Creative Commons License 2019.05.10 0 0 5162

Tehát a megtakarításokról és befektetésekről.

Fontos, hogy ez a cég profiljának alapvetően csak egy kis szelete és messze nem ők vannak többségben, bár tény, hogy a legtöbbet értékesített programok közé tartozik. Szintén fontos még, h ezek sem a cég tulajdonát képzik, hanem más több 10, vagy akár egy-két száz éves, müködő pénzintézetek és más nemzetközileg elismert, és előkelő helyen lévő, alapkezelő cégek felügyelete alatt állnak. Ezek vállalnak érte, különböző valós garanciákat, ha szabály szerint vannak kezelve. Az OVB szintén csak közvetít és hátteret biztosít, a magánszemélyeknek, hogy ne ebihalak legyenek a tengerben.

  Innentől szeretném megközelíteni a programokat, az ellenérvek alapján.

Az első ilyen a legtöbbet olvasott, hosszú futamidejű, nehezen hozzáférhető és drága, vagy nagy költségekkel dolgozó program.

Ez akár igaz is lehetne. Viszont ebből az esetek nagyon nagy többségében, egyszerre csak az egyik igaz rá.

Mint mindennél, itt is személyre szabással, élethelyzetre igazítással, próbálkozik a cég. Vagyis, nem egy-kettő konkrét programból lehet válogatni.

Ami az előbbi példához a legközelebb áll, talán az a szituáció, amikor egy házaspár a gyermekének szeretne félretenni a 20. születésnapjára, házvétel céljából.

Vagy egy másik példa, ha 11-30 éves idő távlatban szeretne valaki a saját nyugdíjára, apró kis megtakarításokat félretenni, így felhalmozva a kívánt összeget. 

Ha valaki ültet egy tölgyfa erdőta a kert hátsó udvarában azért, hogy tíz év múlva már ne kelljen fát venni a kandallóba, az ne vágja ki a rügyező szárait három évvel később, a síró gyerek szeme láttára, hogy el tűzelje az egészet 30 perc alatt.

Jó, ez nyilván poén, de értitek a lényeget.

Erre a példára a tanácsadó olyan programokat fog elvinni, amiben az adott időpontban a legoptimálisabb a hozzáférés. Nem célszerű a program első pár évében feltörni a szerződést, akkor tényleg lehetnek költségei. Viszont amennyiben egy ilyen program végig van futtatva, a szó szoros értelmében viszont nem látott költségek kb nulla.

Ezzel szemben, pro-kontra, vannak olyan fajta programok amelyek, már egy két éves is lehet  futamideje, ha valaki rövidtávon kíván befektetni és nem megtakarítani. Viszont ezek már tényleg igényelnek 150-500 ezret. Az előbbi példához képest, drága hiszen ott 10-50 ezer közötti összegről beszéltünk, de szinte bármelyik pillanatban hozzá férhető.

Az előbbi két véglet között, lehet válogatni, kalkulálgatni, álítgatni. 

Előzmény: 118080267529 (5161)
118080267529 Creative Commons License 2019.05.10 0 0 5161

  Látom, hogy itt a befektetéseken van a legnagyobb hangsúlyt, úgyhogy szeretnék erre is kitérni.

Ám mindezek előtt, szeretnék két dolgot leszögezni.

Nem azt szeretném elérni, hogy megváltsam mindenkinek a gondolkodását és rohamozzák meg az OVB oldalát tanácsadót keresve, ha nem, hogy lássunk pro-kontra érveket. Bemutatni, hogy az ott dolgozók miért bíznak a cégben. Persze megköszönöm, ha valakinek van kettő három évnél fiatalabb negatív tapasztalata, konkrétan a céggel szemben, vagy az adót tanácsadóval szemben. (A két három év azért fontos mert akkor kerültek le, bizonyos mérföldkövek.) Amennyiben van, kérlek ezt írjátok le konkrétan,  ezzel is nagymértékben elősegítve az én munkásságomat és fejlődésemet. Köszönöm!

A második pedig az hogy a cég nem csupán befektetésekkel/ megtakarítási programokkal foglalkozik, hanem bármilyen jellegű pénzügy területtel, legyen itt szó egy folyószámla váltásról, balesetbiztosításról, vagy szeptembertől már a kgfb-ig. Vagy ezen is tovább a CSOK igénylés és társai-ig.

Viszont, mindezen tovább is, a cégnek konkrét kézzelfogható terméke nincs. Amit én személy szerint a cég termékének hívok, az az idő spórolás, az információ szerzés és az ott dolgozók számára a karrier lehetőség. Azok a programok, amiket az OVB-n keresztül vehetsz igénybe, nem az OVB tulajdonát képezik. Hanem egy adott pénzintézetét. Annyi különbséggel, hogy ezeket a programokat, azért nem lehet magánszemélyként, az adott pénzintézetnél igénybe venni, mert ezekben a termékekben már bele van építve, a cég üzletpolitikai kedvezményei és a partner cégek eseti akciói. Emiatt sokszor előfordul az az eset is, hogy egy adott biztosító, vagy bank kisebb vezetői, már nem a saját kedvezményükkel veszik igénybe a munkahelyükön elérhető programokat, hanem felkeresnek egy általuk ismert tanácsadót. Ugyanis előfordul, hogy így nagyobb kedvezményhez jutnak.

Előzmény: 118080267529 (5160)
118080267529 Creative Commons License 2019.05.10 0 0 5160

Viszont, most nem konkrét ügynökről beszélünk, igaz?

Én voltam és vagyok mind két oldalon.

Vannak az OVB által közvetített termékeim és mára már én is, az OVB pénzügyi tanácsadója ként tevékenykedem.

Az egy abszolút életszerű és valós meglátás, hogy egy konkrét ügynök, egy adott pénzintézetet, tehát bankot, biztosítót, pénztárat, vagy egy nagyobb multit képvisel és a cég termékeit/programjait szeretné eladni. Vagyis nem tud olymértékben válogatni, személyre szabni ,amire sokszor szükség volna.Tehát nem az ügyfél, hanem pénzintézetet képviseli, és emiatt fordulhat elő, hogy nem tudja teljes mértékben az ügyfél igényeit kiszolgálni, vagy nézni. Igy tényleg kialakulhat az érdekellentét.

 Ezzel szemben viszont, az OVB hétköznapi helyzetben, nem tartozik elszámolással egyetlen egy pénzintézet számára sem. Az OVB kapcsolatban áll a legnagyobb pénzintézetekel ma Magyarországon, de a szó legismertebb értelmében, nem ügynöke egyiknek sem. Maga a folyamat az úgy néz ki, hogy felmérik a cég alvállalkozói az ügyfél igényeit és megnézik, hogy az ő igényeire és személyére, ki milyen ajánlatot ad és ebbe bele építik a cég üzletpolitikai kedvezményeit, ami abból származik, hogy pillanatnyilag, Magyarországon piacvezető pénzügyi tanácsadó cég. Pont ez a folyamat miatt és hogy maga a szolgáltatás pénzbe nem kerül.

Ugyan az előfordulhat öt-tíz éves távlatban, hogy egy gázszerelő kézben lévő, Balaton térségében fekvő, konkurenciánk lefölözi piacot, de jelen pillanatban ez az állítás korect.

Előzmény: ntaicn (5159)
ntaicn Creative Commons License 2019.05.05 0 1 5159

Ez nem igaz, hiszen nagyon magasak a költségek, nem éri meg, a biztosító eleve úgy csinálja h csak ő járjon jól, alapvetően érdekellentét van az ügyfél és az ügynök között, továbbá nem ilyen megtakarítási formára van szüksége az embereknek, hiszen itt évtizedek múlva férnek hozzá a pénzükhöz, vállalati részvényekbe érdemes fektetni, minden embernek az az érdeke h hónapról hónapra több rendelkezésre álló tőkéje legyen amit szabadon el tud költeni, passzív tőkejövedelemre kell törekedni. www.degiro.hu 

Ez egy kiváló diszkontbróker, akit érdekel az üzenjen: ztmanolin@gmail.com

Előzmény: 118080267529 (5158)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!