Egyébként az összes sínalátétet kicserélik a Bgy-nél. Már ott állnak stócban a megállóban, a hétvégén fogják őket betenni. Lesz némi dugó a cserénél asszem...
Ez az! Az utcák szétba...ltázása miatt nem bír a vonalon végigmenni a pótlóbusz, holott az infrastruktúra (magyarul az aszfalt) végig megvan. Ezért az 56TRÉ járat járt csak sűrűbben, dehát ez mindegy annak, aki lentebb lakik. Mellesleg a "villamospótló járat megállóhelye" is ott van fenn, ami gyak. megegyezik magával az 56TRÉ-vel.
Vhol csiszótak a Bgynél, egészen pontosan a kereszteződés utáni első kanyarban. Vasárnap este, amikor először mentem arra kocsival, még el is volt kerítve egy rész, de két óra múlva már nyoma se volt a munkának. Másnap reggel össze-vissza kattogott a Kátra, mikor átment az aszfaltba sülly. részen...
Felsővezetéktartó Nagy Szent Tramiusz 19valahányban született vsz. Budapesten. Normális szenthez méltó módon, extrém körülmények között cseperedett fel a kicsike: az újpesi kocsiszín egyik tűzcsapszekrényében találtak rá. Csecsemőkorát ezen varázslatos helyentöltötte tehát, a sárga acélvázasítottt 2600-as vilnyákok társaságában. Az ott dolgozók azonban nagyon szépen gondját viselték: a takarítónéni szoptatta, a konyhásnénik etették, a munkásokkal és az utcagyerekekkel játszott. Nevet is adtak neki: Ő lett Újpesti Villmos. Aztán - mit ad Isten - egy öreg gépészt nyugdíjaztak, aki magához vette a kis Vilit. Később el is kezdte járatni iskolába (villamoson), és a gyermek szépen fejlődött, gyarapodott a lelki és szellemi jókban. Aztán egy szép napon, amikor egyedül tartott hazafelé a 41-es viszonylat egyik 1000-esén, a következő ékesszólást hallotta a hangszórókból: "Újpesti Villmosssssssss! Én vagyok Szent Ferenc, akit azért küldött ide hozzád az Úr, hogy a nevében megbízzalak egy komoly feladattal. A bűnös nép kósza iparvágányokon bolyong; Teneked kell őket a BKV viszonylataira ismét visszaterelni!" Rámiusz először - magyar gyerekhez méltón - nagyot anyázott, ám mikor látta, hogy a beszélő nem akarja abbahagyni, izomból behúzta a vészféket, berontott a vezetőfülkébe. És nézz oda! Tényleg Szt. Ferencet találá ott. Újpesti Villmos ekkor megvilágosodott, így szólván: "Aha!", majd leszállt, megvárta a szembejövő 1978-as pályaszámú tuját, és hazament. Innentől céltudatosan élt: szorgalmasan tanult, még inkább gyarapodott a lelki jókban, kívülről fújta a Bibliát stb. Amikor pedig elérkezett az idő, beállt a BKV-hoz villamosvezetőnek, s a rábízott utasokon elkezdte hivatása beteljesítését. Eleinte az embereknek nem igazán akart tetszeni a szünet nélküli prédikáció, azonban egy napon eltöltötte őket a Szentlélek; innentől fogva hallgattak Tramiuszra. Híveinek tábora egyre duzzadt: a villamosai tömöttek voltak, mégpedig olyannyria, hogy a 47-49-esre még egy pótkocsit kellett beiktatni. Akik így sem fértek fel, azok megállóról megállóra követték Tramiusz szerelvényét. Ez persze jelentős forgalmi zavarokat, azon belül is dugókat eredményezett, hiszen a tömeg mind a 4 sávot elállta, és ráadásul Tramiusz sosem vezethetett 10-nél többel, egyrészt mert az előtte állókkal rövid úton végzett volna, másrészt meg kénytelen lett volna báránykáit az Astoriánál hagyni. A BKV farizeusai és írástudói ezt persze nem nézték jó szemmel, és kirúgták cégüktől a mestert. Tramiuszt ez azonban nem rázta meg különösebben, nem úgy, mint a felsővezeték, melyre később felkötötték, de erről majd később. Szóval továbbra is nagy erővel prédikált, szidta a tőzsdét, a multikat, szavaival ostorozta a politikusokat és a 4-es metrót, bűnbánatot, és gépkocsiról tömegközlekedésre való megtérést hirdetett. A fővárosi önkormányzatnál azonban ekkor már készen voltak a tervek a kiskörúti villamos és kedvelt prófétája megszüntetésére. Egy szép napon a Fővám téren magukat tanítványnak álcázó rendőrök férkőztek a próféta közelébe, s egy óvatlan pillanatban felakasztották a felsővezetékre. Ezzel szegény Tramiusznak lőttek ugyan, de a tömeg nem hagyta annyiban a dolgot, heves ordítozásban tört ki, 10-12 markos lögény megragadta, és agyon is verte a rendőröket, a biztonság kedvéért néhányan még egy izraeli zászlót is felgyújtottak, szidták a globalizációt, majd kitört a forradalom... Aztán az események zavarosan alakultak, úgyhogy inkább hagyjuk. A lényeg az, hogy 2000-ben a pápa szentté avatta Tramiuszt, akit közben újratemettek a moszkva téri hurokban. S a sárga-fehér Kátrák tiszteletköreik rovásával, a városi galambok ürülékükkel fejezik ki tiszteletüket felsővezetéktartó Nagy Szent Tramiusz előtt...
Na, olvastam hsz-ed, és rögtön szóltam Szt. Tramiusznak (villamosok védőszentje), hogy nehogy ICS-ket tegyen az 56-osra, de megnyugtatott, hogy nem szúr ki veletek.
Gabi Bájernes? Fasza, nem tudtam. A múltkor a Moszkva téren dumálgattam Istennel, de nem említette. Annyit mondott, hogy a 6-os villamosok rovására sűríteni fogja az 56-os viszonylatokat, így egy megállóban legalább 10 kocsi fog elférni. Na mindegy, majd üzenj, hogy mi van.
Üdvözöllek benneteket a másvilágról! Nem is rossz itt. Csak úgy mondom, hogy a keresztényeknek lett igazuk, és nem a többieknek:-) Szt. Péteren már túlmentem, 71%-ot kaptam tőle, a villamosfanságért kaptam 2% bónuszt. Ugye a mennyországba 92% felett lehet bekerülni, bár igaz, a 91-eseket is többnyire beengedik (főleg ha 56-osfan az illető). Így hát én a tisztítótűzbe kerültem, ahol jó meleg van, és király a társaság! Találtam pl. egy Ajax-drukkert akivel jókat dumáltunk a csapatról, szidtuk az edzőt stb. Na meg összevesztünk Gábriel arkangyallal, aki Bayern-fan, de persze csak úgy viccből csináltuk, a végén jót nevettünk. Aztán most 2-kor (itt GMT van) felkerültünk a mennybe. Na az is jó hely. Sok a felhő, mindenki mosolyog, és csupa 1000-es villamosok szelik át a felhőutcákat, melyeket angyalok vezetnek. Jaj, ezt a sztorit nem hagyhatom ki: 3-kor felkerült egy BKV-ellenőr is, az meg reflexből kérte a jegyeket, de aztán észrevette, hogy hol van. A következő utcánál le is szállt...
Na mára ennyi! Szasztok és legyetek jók, hogy Ti is ide kerüljetek!