Még januárban foglaltam wizz-el 4 jegyet. Most vettem észre, hogy az én nevemet elrontottam, mert csak azt a keresztnevemet tüntettem fel, amit használok. (Hozzáteszem, azért, mert a foglaláshoz regisztrálni kellett, és amikor magamnak foglaltam automatikusan beírta a reg. nevet, ahol nem szerepelt a második keresztnév. - persze ettől még az én hibám)
A kérdésem az, hogy muszáj-e módosítani a nevem? Többen mondják -akik persze wizz air-rel nem utaztak-, hogy ez nem lesz probléma. Utólag nagyon okosan elolvastam minden hivatalos szöveget, persze tehettem volna előre... most ez már mindegy, akinek van konkrét tapasztalata, azt kérném, hogy írjon! Nagyon szépen köszönöm!
a panasz felületen legalább 4 napon át próbálkoztam elküldeni ..nem volt aktiv az elküld pont..már megirtam ,még nem kaptam választ. magyar nyelvet választottam... de nem találtam olyan menüpontot ami a pénz visszafizetésére vonatkozna
te a nemzeti fogyasztóvédelemnek irtál melyik osztályra? amikor visszakaptad volt-e kezelési klts levonásod?
köszönöm a tanácsod, olvastam a történeted és igazad van jobb ha nem hagyjuk..igy megirtam már a wizz panasz oldalra és az eu platform-ra is .a telefonköltséget is megtéritették?
A panaszbejelentő felületen írhatsz panaszt, ha hivatalosan ilyet még nem nyújtottál be. Megkeresheted a fogyasztóvédelmet, illetve írhat az "EU vitarendezési platformon" is. Én mind a háromnak írtam, amikor az én ügyem folyt.
még április 12-én foglaltam a wizznél május 5.-i indulásra, sajnos a vissza igazoló kódot elrontottam,ugyanakkor a bankomon keresztül már a pénzt utaltam, már eltelt azóta 2,5 hónap...
kezdődött az emeltdijas telefonálgatás, és az email-ek , a call centre 2 , a megrendelés óta,kettö hét telt el,végül közölte törölték a foglalásom ! minden telefonálás alkalmával igéretett tettek hogy minden rendben , küldjem el a banki tranzakcióról a felvételt emailben megtörtént, majd már 6X-ra telefonáltam mikor egyeztettek velem számlaszámot , ennek ellenére a pénz visszafizetésnek nyoma sincs.. emailre sem válaszolnak ,
Erre elsőre azt akartam válaszolni, hogy "jó, de mi ma jöttünk és péntekre szól a visszaút", de előbb a biztonság kedvéért még egyszer, ezredjére is ránéztem a foglalásra, így most neked köszönhető, hogy nem a poggyászpultbál derül csak ki, hogy véletlenül május 26 helyett június 26-ra vettük a visszajegyet... még jó, hogy flex-jegy és így csak a különbözetet kell fizetni a cseréhez.
Nem tudom, más tapasztalt-e már ilyet: van egy retúrjegyünk, és csak az odaútra jelenik meg az utasfelvétel, visszaútra már nem - pedig bőven 30 napon belül van az út. Az is eszembe jutott, hogy talán csak nincs online check-in a célreptéren, de Keflavíkról van szó, és az pont nem szerepel a Wizzair-honlapon leírt kivételek között.
Nem hiszem, hogy ez rugalmasság kérdése, a feladott poggyász és a kézipoggyász két különböző szolgáltatás, más méret- és súlyelőírásokkal. Amúgy a honlapjukon is egyértelműen ott van, hogy nem lehetséges.
Egy megrendelt és kifizetett szolgáltatást csak drágábbra lehet módosítani, olcsóbbra nem. Ha mindenképp fel akarod vinni a gépre a csomagod, akkor fizess ki egy nagy kézit és ne adj fel semmit.
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni lehet-e abból probléma, hogy nő létemre a nevem elé valahogy MR-t sikerült varázsolnom foglaláskor. :) Nyomtatáskor vettem észre, módosítani nem enged a Discount tagság miatt. Köszönöm a válaszokat!
Hát az nioncs. Csak egy megvásárolt drágább szolgáltatás áráért egy hasonló olcsóbbat szereték igénybe venni És nem fordítva. Ennyi rugalmasság még egy fapadostól is elvárható lenne, nem?:)
a következő a problémám: hivatalos útra megyek, a jegyhez vettek egy feladott poggyászt is. Viszont az tök fölösleges, mert csak egy nagyméretű kézipoggyászt viszek magammal. A kérdésem az, hogy ebben az esetben mindenképpen fel kell adnom? Mert ha lehet, nem szívnék ezzel, hanem inkább csak simán kézipoggyásszként felvinném magammal a fedélzetre.....