Keresés

Részletes keresés

Peti817172M Creative Commons License 2005.06.20 0 0 294
A protokon csúcsterméke alatt a jegykiadó autómatákra gondolsz? Láttam már fjx-et kiszerelt jegykiadóval.
Előzmény: kibic2005 (292)
kibic2005 Creative Commons License 2005.06.20 0 0 293

2006, 2007., most találtam a neten.

 

"2006-ban az Örs vezér tértől a Deák térig lesz lezárva, (...) ott folytatjuk a vágányépítési munkákat, azokon a részeken, amelyeket ebben a két évben még nem sikerül megcsinálni, és az Örs vezér tere, a Pillangó utca és Stadionok állomás fog megújulni.

(...)


- 2007?

- 2007 Deák tér, Déli pályaudvar között, ott egy fokkal jobb a pálya állapota, mint ezen a szakaszon, ott egy nyári lezárás alatt meg tudjuk tenni azt, amit most itt három év alatt, és abban az évben a Déli pályaudvar, a Moszkva tér, és a Deák tér állomásokat újítjuk föl – folytatta a főmérnök.

- Csak nem lesz a Duna alatt metró, és ezt nagyon nehéz lesz pótolni.

- Megpróbáljuk megoldani a fővárossal egyetértésben, abban az időszakban nem lesznek hídfelújítások, a forgalmat úgy ütemezzük majd, hogy nem akkor fogják a Margit hidat fölújítani."

 

Forrás:

http://www.radio.hu/index.php?cikk_id=101374

 

Hát kiváncsi vagyok, 2006-ban hogy fordítanak majd vissza a Deákon ha ott építik át akkor a vágányokat. Mert ugye most csak "majdnem" a Deákig lesz síncsere.

kibic2005 Creative Commons License 2005.06.20 0 0 292

Részben igazat adok, a Kozma utcai csomópont megfogja a forgalmat (megfogta az a lámpa beüzemelése előtt is). A Pesti útnak a Kozmától kifele már rég 2x2 sávosnak kellene lennie.

De befelé azzal egyenértékű a fantasztikus gyógyszergyári lámpa, ami reggelente kb. 6-7 km-es sort generál a Keresztúrin. Ha így nézzük, jó megoldás nincs, csak a kisebbik rossz, azaz a jelenlegi.

 

A 2004-es volvókba gondolom jövő tavasszal szerelik be az utastéri klímát, amikor megérkezik a 2006-os 50 darab. Nyilván akkor szerelik ki a protokon csúcstermékét is. A 2004-esek puha ülést, új ablakokat is kapnak a klíma mellé? Kissé futurisztikusnak tűnik.

 

Előzmény: Peto (288)
Peto Creative Commons License 2005.06.20 0 0 291

Utastéri klíma majd lesz állítólag.

 

Nem tudom fejből, hány kocsi van az expresszeken és a 144 gy-n.

Az Örsig való pótlás este 8 körül, amikor még 2 perces indulások vannak. legalább 4-5 többletkocsit igényelne. Reggel, napközben és délután ilyen pótlás nem értelmezhető, mert a buszok csak állnának a Kerepesi úti dugóban. Lásd a múlt heti zavart, amikor az Örsig kellett küldeni a pótlókat. 

Az állomáspótlón annyi utas jelent meg, hogy oda kevés lenne a 39-es kissé sűrítve. Vedd figyelembe, hogy nem mindegy, hogy a Batthyány tér - Moszkva tér között szükséges kapacitást csak ezen a szakaszon, vagy a teljes 39-esen mozgatod. Ez ugyanis kb. kétszer akkora vonal, több járművet igénylene, amelyek férőhelye fönt a Határőr úton már túlzás lenne.

Előzmény: Humarci (280)
Peto Creative Commons License 2005.06.20 0 0 290

Lesz pótlás - azt hiszem jövőre - a Kerepesi úton mindkét irányban, csak akkor annak a feltételeit normálisan meg fogják teremteni. Akkor viszont valószínűleg nem lesz egyidejűleg pl. 46 db kocsival Szentendrei HÉV pótlás.

A forgalom az adott létszámmal dolgozik, abból gazdálkodik, ami van. Most nincs fölösleges ember, de ezt talán molnam kolléga, aki járművet vezet, saját tapasztalatával is megerősítheti.

Az emberek sok mindent követelnek, nem csak közlekedési fejlesztéseket (én is elvárnék sok mindent, amiből ki vagyok rekesztve), mert az nekik nem kerül semmibe. Akinek azt teljesítenie kell, talán jobban tudja, hogy mire futja neki és mire nem.

 

Az újságra visszatérve: ezek szerint abban hazudtak (jellemző).

Előzmény: GABORBP (274)
g86 Creative Commons License 2005.06.20 0 0 289
Meg tudná valaki mondani, hogy este Stadi-Örs között miért a déli vágányt használja az inga? Mert így Pillangónál pluszban át kell mászni a vágányok felett.
Előzmény: krisz1431 (279)
Peto Creative Commons License 2005.06.20 0 0 288

Azt írod, eredetileg keresztúri vagy, de gondolom, mostanában nem itt laksz. Ugyanis mostanában a Jászberényi út még cifrább a Keresztúrinál a Kozma utcai lámpa miatt reggel befelé, délután kifelé. Így azzal csak veszítene az expressz.

 

A 161E-t már helyi forgalma miatt sem lehet elvenni az Örsről; ne feledd el, hogy mellette csak egy ritka 61E maradt, tehát az Örsről kifelé utazóknak a két expressz adja nagyjából azt, amit eredetileg csak a 61E adna.

Előzmény: kibic2005 (273)
Humarci Creative Commons License 2005.06.20 0 0 287
És akkor a 161E plusz is még hozzá jön. Szerintem meglenne a 10 busz ha annyi elég az örs deákra.
Előzmény: GABORBP (286)
GABORBP Creative Commons License 2005.06.20 0 0 286

144gy-n az alapmenetrendhez képest +4 kocsi van. (legalábbis a menetrendhez képest)

Valószínűleg kiiktatásban elég lenne 4 kocsi is, tehát ez +5. (olyan viszont még nem volt, hogy a 144gy nyáron az Örsig 280-assal járt volna, úgyhogy kiiktatás még nem volt)

Előzmény: Humarci (281)
Csmg Creative Commons License 2005.06.20 0 0 285
Előzmény: Csmg (282)
hkv Creative Commons License 2005.06.20 0 0 284
Hello CSMG!!
Előzmény: Csmg (282)
hkv Creative Commons License 2005.06.20 0 0 283
Előzmény: Csmg (282)
Csmg Creative Commons License 2005.06.20 0 0 282
Így néz ki a Deák.
Előzmény: krisz1431 (279)
Humarci Creative Commons License 2005.06.20 0 0 281

"Tehát, ha ez a nagyon jó a többi vonalhoz képest, akkor miért kellett lasszóval fogni a sofőrők felét? "

 

Nem véletlen. Tavaly nem így volt fél óránál hosszabb pihenők voltak és kettő minimum. Nem tudom most hogy van de tavaly a tároló tér tele volt. Most mennyi volvó pörög? Szerintem az lehet a kulcs kevesebba kocsi ezért kevesebb a pihi.

 

És nálatok mi újság a volvókkal? Mostanában amióta metrópótlás van rendszeresen látok 280-ast a 86-on. Ma 11-86. Sűrítő jelleggel rakják át a 6-ra a dugó miatt vagy pótol vagy oda van beosztva?

Amúgy jó pihenést!

Előzmény: molnam (272)
Humarci Creative Commons License 2005.06.20 0 0 280

Oké akkor leírnád pontosan mennyi plusz busz van forgalomban a 144GY/161E -n a normál 144GY/61E menetrendhez képest.

Meg azt is szerinted hány plusz busz kéne a örs deák pótláshoz.

ha annyira nincs vezér miért nem jár a 39 busz 415 -el némileg sűrítve és akkor nem kell áp. 11M és a 39(415 esetleg sűrítve) bőven elég lenne. Így is lehet nyerni buszt pl.

 

Amit meg GaborBP írt a létszámstoppal kapcsolatban szerintem tényleg érdekes. Az a lényeg hogy prémium az lesz akármi történik.

 

Még egy kérdés mi van azzal az igérettel hogy az első 50 volvóban lezs utastéri klíma meg puhább ülés??????

Ami most van embertelen. Azon a hézagon ami van levegő nem jön be a tetőventillátort szinte egyik vezér se használja.

Előzmény: Peto (271)
krisz1431 Creative Commons License 2005.06.20 0 0 279

Igen ez így van, Metrokhoz nem nagyon értek, akkor gondolom hülyeséget is rajzoltam:( tudnál csinálni egy helyszínrajzot? Mert így elmondás alapján nem nagyon értem:(

 

Ez az esti helytelen vágányozás nagyon tetszik:)

Előzmény: Csmg (278)
Csmg Creative Commons License 2005.06.20 0 0 278

Bocsi de akkor nem ismered a Deákot.

Úgyanis ezt jelenleg képtelenség kivitelezni.

 

Amikor bejön a metro rendesen Déli felől (legyen ez az 1-es alagút) lerakja az utsokat ->visszamegy (a 2-es alagútba) ha tovább menne felmenne a 3-as metrohoz -> majd onnan kijön a 3-as alagútba felveszi az utasokat a vezető előreön és elindul a Délihez.

 

Röviden nem tud csak úgy átmenni egyik vágányról a másikra.

Előzmény: krisz1431 (277)
krisz1431 Creative Commons License 2005.06.20 0 0 277

Bocsi:) Tehát:Déli felöl megérkezik helyesen, utasokat lerakja, visszatol a visszafogóig, át a másik alagútba, utasokat felveszi és megint visszafog.

Elméletem: Nem volna egyszerűbb, amikor érkezik a Déli felöl, utasokkal együtt, átmeni a visszafogón, akkor csak egyszer kéne átszerelni, és az őröknek is kevesebb dolguk lenne, akik kihajtják a népet a leszállási oldalon, vajon hányszor kell naponta elmondaniuk, hol a pótlóbusz?:)

Előzmény: kibic2005 (276)
kibic2005 Creative Commons License 2005.06.20 0 0 276

Na ezt légyszi fogalmazd újra, mert se füle, se farka. KülöNben senki nem fogja érteni.

 

Előzmény: villamosvasut.fw.hu (275)
villamosvasut.fw.hu Creative Commons License 2005.06.19 0 0 275

Nem tudjátok miért van ilyen idétlenül megoldva a Deák téren a visszafogás? Arra gondolok: minek az utasokat helyes vágányon kirakni, majd innen visszatolni a visszafogóig, miért nem lehet utasokkal együtt visszafogni, és nem kéne tolatgatni!

Biztos van valami oka, külömben nem így csinálnák. Valaki?

GABORBP Creative Commons License 2005.06.19 0 0 274

"Csökkenhetne a 161E zsúfoltsága, ha visszafele is az Albertirsain menne, azaz nem érintené az Örsöt. "

 

Kösz...

 

Peto: Ismét sikerült leírni, hogy mit miért nem lehet. Ez nagyon jó, hárombetűs körökben bizonyára sokaknak tetszik.

De: ezek szerint akkor nem lehet megoldani egy Deák-Déli vagy egy Deák-Örs pótlást, hiszen mindkettő a jelenleginél több kocsit igényel.

Ad. 2. Ha olyan nagyon nincs járművezető, akkor igen tisztelt AB miért rendelte el a pár hónapos létszámstoppot?

Ad. 3. 161e: Nyilván nincs minden járművön lemaradás kifelé, pl. azon sem volt, ami tegnap este 20:15-kor indult a Blaháról. (mily meglepő). Azon, ami 1/2 6 körül indult, viszont eléggé sokan voltak. (mivel csak útközben láttam ezért azt nem tudom, hogy lemaradás volt-e. Konkrétan volt lemaradás múlt héten kedden délután. De napközben is eléggé tele van a járat.

Nyilvánvaló, hogy az Örsön is szállnak rá föl, de ennek mértéke elég kicsi, tavaly jelentősebb volt. (az idén még a csúcsban sem láttam fölszállni 7 embernél többet)

Az is nyilvánvaló, hogy reggel kifelé üresebb, mint befelé.

Az emberek egyébként azt is követelik, hogy a pótló járjon ki az Örsig. Azt is követelik, hogy a 45-ös legyen csuklós. Azt is követelik, hogy ... Csak ez úgy am bloc nem érdekel senkit.

Tapasztalat viszont, hogy az Örsön a 161E-ről az emberek harmada- kétharmada leszáll (harmada volt tegnap este, kétharmada napközben  és délután)

 

Molnam: Szerintem mindenki embertelennek tartja ezt a rendszert, miszerint nem lehet kiszállni, elvégezni az alapvető szükségleteket...

Előzmény: kibic2005 (273)
kibic2005 Creative Commons License 2005.06.19 0 0 273

Érdekes, amit írsz, az a 3(-4) megálló a Kis illetve Újlak utcai lakótelep, amit már pont nem fed le a 67-es, csak a 61 (,62) illetve 61gy, de utóbbi is csak csúcsidőben. Ismerem a kerületet, keresztúri vagyok eredetileg.

Vajh arrafele sohasem lesz gyorsvillamos vagy hasonló?

 

Csökkenhetne a 161E zsúfoltsága, ha visszafele is az Albertirsain menne, azaz nem érintené az Örsöt. Amúgy meg járhatna oda-vissza a Jászberényi úton, befele az a gyógyszergyári kacifánt elég "furcsa".

 

 

Előzmény: Peto (271)
molnam Creative Commons License 2005.06.19 0 0 272

Flóra az illetékes lány és azért nem láthattad, mert tegnapig a VOLVO szervíz ült rajta, mivel május2-án kb 1 milliós kárral járó baleset részese volt. Ezért most új az egész jobb oldala a 3-as és a 4-es ajtó között. Ma már vele voltam, igaz az ajtók nem bírták, de remélem megjavul júliusra. Igaz addig kipihenem magam / már amennyire a gyerekek engednek majd/ Igaz is miért nem lehet a szülőket is nyaraltatni?????

 

MÁS

 

A VOLVO légkondiját központi utasításra kell be-ill ki kapcsolni. Ez átlag avm szokott lenni. A hőfoktól függő a dolog, de még az is szabályzott, hogy mit tekintünk hiteles hőmérsékletnek. Szóval pontosan le van ez fektetve. Hogy jó ez így vagy sem, azt mindenki gondolja el maga. A levegőt pedig nem csak ott fujja be, ahol a rést és a port láthatjátok, hanem alatta kb 20 cm-rel levő nyíláson + az ablaknál is érezheted, sőt az ajtóknál is érezhető a hűs fuvallt. Sajnos a gyakorui ajtónyitás nem kedvez a kondinak túlságosan.

Katonaság alapján pedig nincs meleg/hideg, csak úgy érezzük..........

 

A pótló sofőrőknek munkája: naponta átlag 12-15-ször teszik meg a távot stadionok és Deák közt. Ezalatt kétszer fél órára állnak ki pihenőre, a többit ott töltik le a VOLVO-ban. Van persze írva állásidő a vá-n, de az elmegy azzal, hogy előre és megint előre és ismét előre kell hozni a buszt. Tehát, ha ez a nagyon jó a többi vonalhoz képest, akkor miért kellett lasszóval fogni a sofőrők felét? Ja és azok akik pótolnak túlságosan hosszú szabadságra nem mennek idén...........

Szóval ennyit arról, hogy kinek jó vagy sem.

 

Bunkó sofőrök pedig csak bunkó utasok szemében vannak, tehát aki ilyet ír egy vezérről, azzal magát minősíti.

Személy szerint számomra a másik fél is ember, még akkor is ha kicsit feszültebb a felújítás miatt és elfeletkezik magáról.

 

A fentiekről szívesen vitázom azokkal akik ezt itt írva másképp gondolják.

Előzmény: GABORBP (269)
Peto Creative Commons License 2005.06.19 0 0 271

Bocs NZA; alábbiakban nem csak neked válaszolok.

A létszámhelyzet a buszoknál sem sokkal jobb (előfordult a héten olyan, hogy délben még 3 üres szám volt pl. a 15-ösön!), ezért nem tudom, hogy az itteni "szakemberek" mivel és kivel üzemeltetnék az Örsig meghosszabbított pótlót.

 

Mellesleg jegyzem meg, hogy a XVII. kerületi utasok befelé is a 161E zsúfoltságát kifogásolják, aki tehát azt írja, hogy kihasználatlan, az egyszerűen nem ismeri a valóságot. Kifelé Örsig zsúfoltabb, de én még lemaradást nem láttam (lásd még 76gyors utaslemaradás), pedig van bőven információm a vonalról.

 

Az Örsön ritkábban járóknak azért elmondom, hogy szállnak föl Keresztúr felé is a 161E-re, a 61E ugyanis jóval ritkábban jár. A kettő együtt sűrűbb, mint az eredeti 61E, de keresztúri utasszámuk is nagyobb; most nagyon sokan használják az expresszt még úgy is,hogy utána Keresztúrról visszafelé utaznak 3-4 megállót.

 

Előzmény: NZA (250)
kibic2005 Creative Commons License 2005.06.18 0 0 270
Nem akarom a kákán a csomót keresni, de sztem meg az a should így meg should úgy necces. Mezei felszólító mód a hivatalos szövegnél megteszi, nem kell a párbeszéd jelleg. De ez már OFF. A we inform _our_ akárkiket is tipikusan magyar tükörfordítás:-)
Előzmény: Peti817172M (267)
GABORBP Creative Commons License 2005.06.18 0 0 269
Akkor majd figyelem az illetékes nénit, akinek a nevét nem tudom, csak a számát, de remélem elég az is:) (bár eddig még nem láttam, de ami késik...)
Előzmény: molnam (266)
g86 Creative Commons License 2005.06.18 0 0 268
Azért a ,,piros vonal nem áll meg a Batthyány téren" meg a ,,Margharet bridge" elég necces! Ennyi erővel a pótló külső végállomása a ,,Stadiums", az állomáspótló pedig a ,,Moscow square"-ről indul...
Előzmény: Peti817172M (267)
Peti817172M Creative Commons License 2005.06.18 0 0 267
A nyelvtannal nincs semmi gond. Idézem a HÉV szövegét:

We inform our passengers, that the red line doesn't stop at Batthyány square, therefore you should change for the shuttle bus. If you are at the Árpád bridge stop and want to go to the city, or by the blue line, you should travel by tram number 1. If you are at Margharet bridge station, and want to go to the city, you should travel by trams number 4 and 6.

Ebben én nem találtam semmi hibát, pedig középfokú nyelvvizsgám van.
Előzmény: kibic2005 (265)
molnam Creative Commons License 2005.06.18 0 0 266

GABORBP !

Bocs, de most olvastam csak kérdésedet 06-11-től 21-ig és júliusban meg a ugusztusban / 18, 19-ig / M2 metrópótlón " bulizok"

Előzmény: GABORBP (56)
kibic2005 Creative Commons License 2005.06.18 0 0 265
Az angol....illetve hunglish mint a többi bemondás. Először, amikor meghallottam, azt hittem, visszafele játsszák le a magyar tájékoztatót. Szóval ízes a kiejtés, hogy a nyelvtanról ne is beszéljünk. Sztem a túrista egyzerűen követi a tömeget aztán majd meglátja mi lesz. Legalábbis én láttam átszállni kofferes japcsikat.
Előzmény: GABORBP (262)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!