Keresés

Részletes keresés

spacc Creative Commons License 2008.04.03 0 0 1981
...me' laminálni oan eccerű........ :)))))
Előzmény: fullrange (1980)
fullrange Creative Commons License 2008.04.02 0 0 1980
A bútorlapoknál alkalmazott lamináló fóliát lehet valahol kapni vagy csak gyárilag állítják elő ? Mert akkor nem kéne szenvedni pl a babrás festéssel.
big-dewil Creative Commons License 2008.04.01 0 0 1979
Nem jo házimozira, sarokban föleg nem jo, különben is elfogytak momentán a hangxorok, max 3 honap mulwa lexnek ujak.
Házimozihoz mást ajánlanék, gyere be ide: http://www.aq1.hu/index.htm
Előzmény: arecibo (1978)
arecibo Creative Commons License 2008.04.01 0 0 1978
Sziasztok!

Végigolvastam szinte az összes hszt, s arra jutottam hogy építkezni fogok...A PepperHorn ládát néztem ki magamnak, (asszem innen szedtem le a rajzot) és csak néhány kérdés:

Házimozihoz szeretném használni, arra megfelelő-e?

A bronztüske mi célt szolgál? Gondolom valami akusztikai szerepe lehet, mivel csak elöl van...

Szekrény mellett, sarokban lenne. Ott jó-e?
big-dewil Creative Commons License 2008.04.01 0 0 1977
Különben a beton "simább" mint az aszfalt.
Előzmény: spacc (1975)
big-dewil Creative Commons License 2008.04.01 0 0 1976
Mán igy is ekcémát kapott a jobb fülem a dumádtol. Jobb, ha alxol...)))
Előzmény: spacc (1975)
spacc Creative Commons License 2008.04.01 0 0 1975
Hál' Istennek, mert akkor nem tudnék olyan jól szunyálni melletted, mint így a síma aszfalton. Vagy azt akarod, hogy állandóan dumájjak? He?
Előzmény: big-dewil (1974)
big-dewil Creative Commons License 2008.04.01 0 0 1974
Az Ajtosi Dürer sor betonbol wan és perxe a repterek mind. Bazaltbeton. minimum 50 éwig jok. Se felfagyás, se repedezés, se semmi egyéb, az aszfaltokra jellemzö hiba.
Ugyanazokkal a gépekkel terithetö, mint az aszfalt.
Kicsit gyorsabban kopnak a teritö alkatréxei. De az ut sokkal towább jo, mint az aszfalt.
Arra kell csak wigyázni, h 35nm-ként dilattálni kell. De ez eccerüen megoldható.
Nem is értem, h miért nem ezt csinálják legalább az autopályáinkon, és a forgalmasabb keresztezödésekben, wagy buszmegállokban.
Előzmény: btamas70 (1972)
btamas70 Creative Commons License 2008.04.01 0 0 1973
Miért nem Varga Urat kérdezed?
Előzmény: horvlas (1967)
btamas70 Creative Commons License 2008.04.01 0 0 1972
Jó, csakhát az ára! Hosszú táwon másképp wan, ám aki ilyesmiwel is törődik, xembemegy a mai üzleti felfogással. /Azok a waskalapos németek.../
Előzmény: big-dewil (1966)
dzogcsen Creative Commons License 2008.04.01 0 0 1971
Viszont szitált homokkal keverve jó a belső lapok csillapítására, csak hetekig tart míg minden folttól megszabadulsz és jó dok lakkbenzint elhasználhatsz a kimisakodéshoz.
Előzmény: evora (1964)
big-dewil Creative Commons License 2008.03.31 0 0 1970
Yo.
Előzmény: horvlas (1969)
horvlas Creative Commons License 2008.03.31 0 0 1969
Nem nagyon akarok eltérni a gyári rajzoktól, a belső felépítés mm-re pontosan ugyanaz lesz, csak az oldalfalak lesznek vastagabbak, nem hiszem, hogy ez olyan nagy eltérés lenne. Egyébként a művelet előtt még értekezem Varga úrral, és az ő tanácsai alapján fogom a kész dobozt összeállítani, beleértve az esetleges merevítéseket is.
Előzmény: big-dewil (1968)
big-dewil Creative Commons License 2008.03.31 0 0 1968
Azé csináltam igy, mert itt ahol lakom, nagyon párás a lewegö.
Gyorsabban ragadt, mint a wizes alapu ragaszto és mert ez wolt kéznél...
Fél mm-nek nix hatása a mélyekre, különben.
Mindettöl függetlenül és a helyedben nem csinálnék olyat, ami eltér a gyári rajzoktol.
Előzmény: horvlas (1967)
horvlas Creative Commons License 2008.03.31 0 0 1967
Az anyag már megvan, dupla elő- ill. oldallapok, tehát már csak az a kérdés mivel ragasszam össze. Bigi ugy látom, te már ragasztottál bitumennel össze lapokat, így gondolom ezt jobban preferálod, mint a ragasztót. Szted ez jótékonyan hat a doboz csillapítására is, vagy csak azért csináltad így, nehogy elvetemedjen a fa?
Előzmény: big-dewil (1965)
big-dewil Creative Commons License 2008.03.31 0 0 1966
Ki lehetne wáltani...
Föleg a nagyforgalmu, nagy tengelyterhelésü utaknál. Lásd Németországi utak.
Előzmény: btamas70 (1962)
big-dewil Creative Commons License 2008.03.31 0 0 1965
Én mán ragasztottam wele öxxe hangdobozt, köxöni jol wan.
No nem az oldalaknál, hanem teljes lapokat.
Milyen eröhatás érné különben, mikor az élei be wannak fogwa keretbe?
Mit jawasolx a srácnak ragasztot, mert ugy láccik nem lehet eltántoritani a dupla wastag elölaptol...

Előzmény: evora (1964)
evora Creative Commons License 2008.03.31 0 0 1964
A bitumen tökéletesen alkalmatlan faipari ragasztó kiváltására, ugyanis viszkózus-elasztikus anyag, vagyis bármilyen erőhatásra szép lassan megfolyik....
Nem is tudom, hogy jött ez ide... minden esetre nagyon mulatságos. :-)
btamas70 Creative Commons License 2008.03.30 0 0 1963
Az egészségre káros hatás ilyen kis mennyiség és jó szellőzés esetén elhanyagolható(?), a mélytartományra gyakorolt szubjektív hatást vedd feltételezésnek (bizonyítani így sem, úgy sem lehet).
Előzmény: horvlas (1956)
btamas70 Creative Commons License 2008.03.30 0 0 1962
Az útépítésnél kiváltani műxaki és gazdasági okokból gyakorlatilag semmivel sem lehet. Ez wan, ezt kell xeretni.
Előzmény: big-dewil (1961)
big-dewil Creative Commons License 2008.03.30 0 0 1961
Amig aszfaltot alkalmaznak utépitésnél és brenyáwal mennek a werdák, walamint étolajat zabáltok, addig nem lex semmi jo.
Előzmény: btamas70 (1960)
btamas70 Creative Commons License 2008.03.30 0 0 1960
Igazad van, a kipufogógáz sem káros az egéxségre, hiszen ontják a járműwek és lám, még mindig él a wáros. A légúti és rákos megbetegedések száma nyilván wéletlenül nő az urbanizáció előrehaladtáwal, nincs semmi öxxefüggés. Csak tudnám, jobb helyeken miért nem engedik meg új építésű eü. intézményeknél, élelmiszerraktáraknál még a bitumenes talajwízxigetelést sem?

Nem akarlak elkeseríteni, de manapság a hideg wízben oldott káros anyagok arányában sem lehetsz biztos.
Előzmény: big-dewil (1958)
horvlas Creative Commons License 2008.03.30 0 0 1959
Szóval akkor inkább a bitumen, mint a faragasztó. Még egyszer mi volt ez a basszus lealassítás bitumennel??? Tudtok ajánlani valami olcsó, kis menniységben is kapható terméket ami a célra megfelel?
Én konkrétan a Bonobitot ismerem, de a neten úgy látom, hogy min 5kg-os kiszerelésbenkapható csak.
big-dewil Creative Commons License 2008.03.30 0 0 1958
Rákkeltö a hideg wiz, mert nyakon öntöd öket, ha alxanak, akko felkelnek.
Miko ettél bitument?
Ragasztásra ajánlottam, mert jobb, mint a wizesbázisu ragasztok.
Különben sem kell megenni.
Ja, utépitök minek haxnálnak bitument?
Lehetne beton ut is, az nem fagyna fel.
Egy tonna aszfaltban 40kg tiszta bitumen wan. Egy tonna aszfalt 4cm wastagságban 10nm-re elegendö.
Xerinted mennyi kopik le az utakrol naponta Pesten és még mindég él a wáros...
Franc se érti.)))
Előzmény: btamas70 (1955)
horvlas Creative Commons License 2008.03.30 0 0 1957
"Előfordulhat, hogy egyetlen jól elhelyezett kisméretű merevítés többet hoz, mint az egész szendvics."

A lentebb lerajzolt merevítési javaslatomról mit gondolsz? Jó lehet?
Előzmény: pagrus (1953)
horvlas Creative Commons License 2008.03.30 0 0 1956
Ha a két réteg lemez között van a bitumen, az miért lassítja le a basszust?
Előzmény: btamas70 (1955)
btamas70 Creative Commons License 2008.03.30 0 0 1955
De miért akarod bitumennel lelassítani a baxxust?:) Úgy tudtam, ezt nem xereted..
"inkább udwaron csináld"
Mivel rákkeltő anyagról van szó, az "inkább" kihúzandó.
Előzmény: big-dewil (1951)
btamas70 Creative Commons License 2008.03.30 0 0 1954
Igaz, 2 különböző vastagságú MDF már nem minden szempontból egyforma, viszont - ahogy evora helyettem is leírta - az sem éppen hatékony megoldás.

Cső!
Előzmény: süketkoma (1940)
pagrus Creative Commons License 2008.03.30 0 0 1953
Mérés nélkül nem érdemes nekiállni ilyesminek. Sajnos ahhoz egy kész doboz kell, amire több ponton fel lehet tenni a rezgésérzékelőt. Előfordulhat, hogy egyetlen jól elhelyezett kisméretű merevítés többet hoz, mint az egész szendvics. Meg persze meg is kellene azt hallgatni, szóval tényleg két vagy több doboz kell, végig kellene csinálnod a teljes fejlesztési folyamatot egy pár hangfal miatt. Inkább a pontos utánépítést ajánlom.
Előzmény: horvlas (1952)
horvlas Creative Commons License 2008.03.30 0 0 1952
De akkor ezek szerint a nehézlemez nem is kell, csak a kence?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!