Nagyon nem érted... A 004 ÖNMAGÁHOZ MÉRTEN (!) lett fényévekkel jobb és használhatóbb, mint eddig! Tehát nagyon is megérte rá költeni (az egyáltalán nem kiemelkedőt)!
Arányaiban sokkal jobb lett annál, mint amennyi pénzt feccoltak bele! (... és amúgy is nagyjavításos lett volna.)
Nem tudok a gépről jelenleg, így nyilatkozni sem tudok. (De abban BIZTOS vagyok, hogy sokkal jobb állapotban van, mint eddig valaha. A forgóvázon eszközölt változtatásokkal tánn még a gyári állapotánál is használhatóbb. :-) )
Ez így, ebben a formában nem igaz! (Copyright Dr. Torgyán. :-) )
Jóval elviselhetőbb, stabilabb és csöndesebb futása lett annál, mint amilyen a felújítása előtt volt! Nyilván az UFC az UFC és csodát tenni nem lehet. De (ahogy mondani szokták) "zongorázni lehet a különbséget" a hajdani és a jelenlegi állapota között! (... és belül is patika a gép! :-) )
Most hogy a 004 es futott azért pár kilométert, érdekelnének a tapasztalatok az átalakításával kapcsolatban. Olvastam Facebookon pár megjegyzést hogy bár frissen van festve, az összkép sajnos sokat nem változott...
Sziasztok. Bocs, ha a kérdés nem idevaló, de talán valaki thd segíteni,es a droid nem segít az utobbi időben. A 011-es gigantról lehet tudni valamit? Elég régen nem láttam sajnos.
Szabálytalan felzárkózás és helytelen jelzésértelmezés miatt 4,40-kor ütközött a Puskin expressz egy te-hervonat végébe. A mozdonyvezetö meghalt, 5 személy megsérült.
A 4909 sz. Puskin expressz meghaladta a 61-es sz. vörös állású térközjelzöt. Ez után feljött a vörös de a mozdonyvezetö kiiktatatta az éberségit, mert látta, hogy a következö, 39-es sz. jelzö, ami az elágazás bejárati jel-zöje is volt egyben, sárga+villogó sárgát mutat. Gyorsítani kezdett és 60 km/h körüli sebességgel hátulról beleüközött a féknehézmény (az egyik teherkocsi fövezetéke szétszakadt) miatt a térközjelzönél álló tehervonat végébe. Ennek utolsó hat kocsija, mely üveges konzerveket szállított kisiklott és oldalra dölt. A gyorsvonat mozdonya rommá lett, de kocsijai közül csak az elsö sérült meg kisebb mértékben. A pálya 200 m, a felsövezeték 500 m hosszan megrongálódott. A környék lakossága, jó szokás szerint rögtön nekiállt hazahordani az épen maradt konzerveket. A két vasúti rendész ezt nem tudta megakadályozni, a rendörség vetett véget a fosztogatásnak. A bonyodalmakat átélt maradék konzerveket vissza szállították a Nagykörösi Konzervgyárba.
A Puskin személyzete a hajnali rossz látási viszonyok között kb.150 méterröl vette észre a tehervonatot. A vonatvezetö hátraszaladt, de Balogh György ferencvárosi mozdonyvezetönek erre már nem volt ideje, Ő a helyszínen meghalt. A mozdony- és a vonatvezetö ott tévedett, hogy a fent említett jelzési képpel a jelzö nem állhatott a gyorsnak Cegléd felé. Ugyan is a sárga+ villogó sárga jelentése „szabad az elhaladás 40 km/h sebességgel, a következö jelzön 40 km/h sebességgel való továbbhaladást engedélyezö jelzés várható”. A Puskin pedig egyenesben ment volna Cegléd felé, így legfeljebb egy folyamatos vagy villogó sárga jelzési kép jelenhetett volna meg számára a 39. sz. jelzön. A Puskin expresszt 7,40-kor visszahúzták Kecskemétre és kerülö útirányon át, Lajosmizse felé továbbították M41-es mozdonnyal. A pályát 14,50-re állították helyre.
A mint a képen is látható teljesen összetört mozdonyt a MÁV selejtezte. Viszont darabokban volt még kb. 10 db gép a Ganz-MÁVAG-ban, amit a licencszerzödés miatt kitört botrány után már nem mertek kiadni. Gyakorlatilag a romokban heverö V43 1173 helyett egy új gép kapta meg annak pályaszámát."