Keresés

Részletes keresés

Ep128 Creative Commons License 2022.07.09 -1 4 34035

Nagyon nem érted... A 004 ÖNMAGÁHOZ MÉRTEN (!) lett fényévekkel jobb és használhatóbb, mint eddig! Tehát nagyon is megérte rá költeni (az egyáltalán nem kiemelkedőt)!

Arányaiban sokkal jobb lett annál, mint amennyi pénzt feccoltak bele! (... és amúgy is nagyjavításos lett volna.)

Előzmény: 1047 005-2 (34032)
Ep128 Creative Commons License 2022.07.09 -1 2 34034

A forgóvázak tekintetében proto! Soha, egyik sem futott ilyen kialakításúval, mint ami a 004 alatt dolgozik!

Előzmény: miciati. (34030)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2022.07.09 -1 1 34033

Nem érted.

2022-ben már rég nem ezzel kéne foglalkozni.

A probléma rendszerszintű.

Előzmény: C50 (34031)
1047 005-2 Creative Commons License 2022.07.09 -1 1 34032

De ez évekig nyelte a munkaórát,pénzt,még csak pár hónapot dolgozott azóta,mindenki szeme fénye,van rá keret dögivel és semmivel sem jobb náluk.

 

 

Előzmény: r1232 (34029)
C50 Creative Commons License 2022.07.09 -1 3 34031

Ha nem költik rá akkor neked több jut? Csökken az adód?

Előzmény: miciati. (34030)
miciati. Creative Commons License 2022.07.09 -5 1 34030

Ez nem proto!!! Közel 50 éve megtervezett jármű! Erre költeni ennyi pénzt? Baromság!!!!

Előzmény: Ep128 (34028)
r1232 Creative Commons License 2022.07.08 0 5 34029

Azért olyan nagy baja nincs, tipikus Gigantra jellemző hibák.

Előzmény: 1047 005-2 (34026)
Ep128 Creative Commons License 2022.07.08 -2 0 34028

Csak annyira, amennyire egy proto gépen gyűlni szoktak. (Eddig minden vezér dicsérte, aki felújítás óta került rá és ez többet mond mindennél.)

Előzmény: 1047 005-2 (34026)
MTU-890 Creative Commons License 2022.07.08 -1 1 34027

Igen:

Előzmény: Ep128 (34025)
1047 005-2 Creative Commons License 2022.07.08 -3 1 34026

.... a hibák meg gyűlnek rajta.

Előzmény: Ep128 (34025)
Ep128 Creative Commons License 2022.07.06 -1 0 34025

Forgalomban van...

Előzmény: 1047 005-2 (34022)
Ep128 Creative Commons License 2022.06.04 -1 1 34024

tánn-->tán :-P

Előzmény: Ep128 (34023)
Ep128 Creative Commons License 2022.06.04 -1 1 34023

Nem tudok a gépről jelenleg, így nyilatkozni sem tudok. (De abban BIZTOS vagyok, hogy sokkal jobb állapotban van, mint eddig valaha. A forgóvázon eszközölt változtatásokkal tánn még a gyári állapotánál is használhatóbb. :-) )

Előzmény: 1047 005-2 (34022)
1047 005-2 Creative Commons License 2022.06.04 -2 0 34022

"De (ahogy mondani szokták) "zongorázni lehet a különbséget" a hajdani és a jelenlegi állapota között!"

 

 

A hatvani hétvégén nem jelent meg!

 

Nincs forgalomban!

 

Halasztódik a revizíója!

 

 

Mintha a zongora is elhangolódott volna rendesen.Futásjóság porbléma megszűnt?

Előzmény: Ep128 (34018)
Ep128 Creative Commons License 2022.05.13 -1 1 34021

Off...

Igen, Tőle is volt ez a jelenet, de a Parlamentben Torgyán is előszeretettel használta ezt a mondatot anno (nyugodjék békében)... :-)

On...

Előzmény: Alien Angel (34020)
Alien Angel Creative Commons License 2022.05.13 0 1 34020
Előzmény: Ep128 (34018)
noxvill Creative Commons License 2022.05.13 0 0 34019

👍

Előzmény: Ep128 (34018)
Ep128 Creative Commons License 2022.05.12 -1 1 34018

Ez így, ebben a formában nem igaz! (Copyright Dr. Torgyán. :-) )

Jóval elviselhetőbb, stabilabb és csöndesebb futása lett annál, mint amilyen a felújítása előtt volt! Nyilván az UFC az UFC és csodát tenni nem lehet. De (ahogy mondani szokták) "zongorázni lehet a különbséget" a hajdani és a jelenlegi állapota között! (... és belül is patika a gép! :-) )

Előzmény: noxvill (34017)
noxvill Creative Commons License 2022.05.12 0 0 34017

Most hogy a 004 es futott azért pár kilométert, érdekelnének a tapasztalatok az átalakításával kapcsolatban. Olvastam Facebookon pár megjegyzést hogy bár frissen van festve, az összkép sajnos sokat nem változott...

rm40 Creative Commons License 2022.03.11 -1 0 34016

...témára...

Előzmény: rm40 (34015)
rm40 Creative Commons License 2022.03.11 -1 1 34015

Variációk egy téma fél évszázada:

https://www.mma.hu/documents/10180/101673/mozdony1.jpg/

LoviGabi Creative Commons License 2022.02.28 0 13 34014

A tegnap délutáni IC725 élén a V63.004 volt :)







 

Videó a KöKiről kijárásról: https://youtu.be/twUYNmdiqGs

Edericsi Creative Commons License 2022.01.31 0 0 34013

Köszi !

Előzmény: hol_itt_hol_ott (34012)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2022.01.30 0 1 34012

Megvannak még a szilik. Ugyanúgy, ugyanott.

Előzmény: Edericsi (34011)
Edericsi Creative Commons License 2022.01.30 0 0 34011

Ott volt az már októberben is.. 

Az OFF selejtes szilikkel (1053,1357)mi van, nem tudod? Elbontották már őket? 

Előzmény: hol_itt_hol_ott (34009)
Rengaw Creative Commons License 2022.01.30 0 0 34010

Köszönöm szépen a választ. 

 

Előzmény: hol_itt_hol_ott (34009)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2022.01.29 0 1 34009

Dombóváron van félre rakva a fűtőbe 015, 152, 156 társaságában. Gondolom az is valamilyen javításra vár.

Előzmény: Rengaw (34008)
Rengaw Creative Commons License 2022.01.29 -1 0 34008

Sziasztok. Bocs, ha a kérdés nem idevaló, de talán valaki thd segíteni,es a droid nem segít az utobbi időben. A 011-es gigantról lehet tudni valamit? Elég régen nem láttam sajnos. 

f_k Creative Commons License 2022.01.14 0 0 34007

Puskin expressz...

"Ceglédi delta, Nyársapát-elágazás : V43 1173 Puskin-exp. V43 1084 tehervonat

 

Szabálytalan felzárkózás és helytelen jelzésértelmezés miatt 4,40-kor ütközött a Puskin expressz egy te-hervonat végébe. A mozdonyvezetö meghalt, 5 személy megsérült.

A 4909 sz. Puskin expressz meghaladta a 61-es sz. vörös állású térközjelzöt. Ez után feljött a vörös de a mozdonyvezetö kiiktatatta az éberségit, mert látta, hogy a következö, 39-es sz. jelzö, ami az elágazás bejárati jel-zöje is volt egyben, sárga+villogó sárgát mutat. Gyorsítani kezdett és 60 km/h körüli sebességgel hátulról beleüközött a féknehézmény (az egyik teherkocsi fövezetéke szétszakadt) miatt a térközjelzönél álló tehervonat végébe. Ennek utolsó hat kocsija, mely üveges konzerveket szállított kisiklott és oldalra dölt. A gyorsvonat mozdonya rommá lett, de kocsijai közül csak az elsö sérült meg kisebb mértékben. A pálya 200 m, a felsövezeték 500 m hosszan megrongálódott. A környék lakossága, jó szokás szerint rögtön nekiállt hazahordani az épen maradt konzerveket. A két vasúti rendész ezt nem tudta meg­akadályozni, a rendörség vetett véget a fosztogatásnak. A bonyodalmakat átélt maradék konzerveket vissza szál­lították a Nagykörösi Konzervgyárba.

A Puskin személyzete a hajnali rossz látási viszonyok között kb.150 méterröl vette észre a tehervonatot. A vonatvezetö hátraszaladt, de Balogh György ferencvárosi mozdonyvezetönek erre már nem volt ideje, Ő a helyszínen meghalt. A mozdony- és a vonatvezetö ott tévedett, hogy a fent említett jelzési képpel a jelzö nem állhatott a gyorsnak Cegléd felé. Ugyan is a sárga+ villogó sárga jelentése „szabad az elhaladás 40 km/h sebességgel, a következö jelzön 40 km/h sebességgel való továbbhaladást engedélyezö jelzés várható”. A Puskin pedig egyenesben ment volna Cegléd felé, így legfeljebb egy folyamatos vagy villogó sárga jelzési kép jelenhetett volna meg számára a 39. sz. jelzön. A Puskin expresszt 7,40-kor visszahúzták Kecskemétre és kerülö útirányon át, Lajosmizse felé továbbították M41-es mozdonnyal. A pályát 14,50-re állították helyre.

A mint a képen is látható teljesen összetört mozdonyt a MÁV selejtezte. Viszont darabokban volt még kb. 10 db gép a Ganz-MÁVAG-ban, amit a licencszerzödés miatt kitört botrány után már nem mertek kiadni. Gyakorlatilag a romokban heverö V43 1173 helyett egy új gép kapta meg annak pályaszámát."

Előzmény: V431100 (34006)
V431100 Creative Commons License 2022.01.14 0 0 34006

És mi volt Abony elágba?

Előzmény: V43.1371 (34001)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!