Keresés

Részletes keresés

M28-1014 Creative Commons License 2018.04.14 0 0 13037
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2018.04.12 0 0 13036

Napok óta az esti feszment alatt tologatja a személyeket drót alá. (Itt OFF 449 012 segítkezik még). Az átmenőben dolgozik a pft, ezért feszment Szolnok személy.

Előzmény: sansan (13035)
sansan Creative Commons License 2018.04.12 0 0 13035

Tegnap,11-èn a 209-es Szolnokon állt a füfőház közelèben.

 

segélyvonókészülék Creative Commons License 2018.04.10 0 1 13034

Tavaly több alkalommal utaztam Tapolca - B.füred között ezekkel, volt utas rendesen. És elég sokan pár megállóra szálltak fel, partmenti helyi közlekedésként használva. Főleg nyaralók, ahogy én láttam (pl: ugorjunk át Badacsonyba, és hasonlók).

Előzmény: alkotasu (13033)
alkotasu Creative Commons License 2018.04.10 0 1 13033

Tényleg olyan jó osztani a másikat olyan hülyeség miatt, hogy Tekergő, vagy Kék Hulla?

Szerintem nem az volt a lényeg, hanem az utasokra vonatkozó rész.

Előzmény: Sir Gombóc (13032)
Sir Gombóc Creative Commons License 2018.04.09 0 4 13032

Tényleg kínos, neked, mert az sem tudod, milyen vonaton utaztál. A Tekergők álltak meg Gárdonyban. A Kék Hullámok csak Kelenföldön, Székesfehérváron, Balatonalmádiban Balatonfüredig.

Előzmény: fantal (13030)
M63,008 Creative Commons License 2018.04.09 -1 1 13031

Az M41-nél nagyobb tengelyterhelésről beszélek, ami gondolom kisebb sem lett volna. Jelenleg is vannak vonalak, ahol ez már nem OK, de az M41 igen.

Lehet pofozgatni ezt is, de a másik sorozat helyett...? Akkor nem inkább azt kellene pofozgatni, ami újabb és már pofozgatás nélkül is eleve tudja azt, amit az ONtopic már lehet hogy akkor sem tudna...?

Sörösnek igaza van; egyrészt úgy volt igazi, ahogy volt anno, másrészt lejárt az idő sajnos...

Előzmény: nohab (13018)
fantal Creative Commons License 2018.04.09 -2 0 13030

Jó sok baromságot összehordtál. Kezdve azzal, hogy a Kék Hullámok nem álltak/állnak meg sehol a Velencei-tó mellett. A többi megállapításod is ennyire valós.

**

Akkor biztos szellemvonat volt amivel 2016 júniusban hivatalos ügyben mentem Balatonfüredre és minő csoda, Kék hullám néven közlekedett a Déliből és megállt a nevezett állomásokon. Szálltak is le róla a butapesti egynapos nyaralók a Velencei-tónál. Kínos nem, Gombóc úr?

Visszafelé Tapolcáról ugyanez volt a vonat, de só szerint, pályaszám szerint ugyanazok a Bmx kocsik voltak,  de immár Tekergő néven jött visszafelé, azzal a különbséggel, hogy akkor már nem volt rajta az 1.o. légkondis, felárral igénybe vehető kocsi, ami Kék hullámként még ott volt a Csörgő mögött.

Puff...

Előzmény: Sir Gombóc (13020)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2018.04.09 0 3 13029

Amúgy szerintem sem írtál semmi problémásat (sőt, még igazad is van), csak a betűk, szóközök, és írásjelek használata, sorrendje, és hasonló apróságok megfelelő alkalmazása nagyban megkönnyítené mondanivalód tartalomazonos visszafejtését a karakterhalmazból.

Odafigyelésed előre is megköszönjük.

Előzmény: Istvan Szoka (13028)
Istvan Szoka Creative Commons License 2018.04.09 -1 0 13028

Jo akkor bocsanat,a tobbbszoros felkialto es kerdojel nem szandekos volt vslsmiert igy szoktam meg,de akkor majd leszokom rola!

rm40 Creative Commons License 2018.04.09 0 4 13027

A mondatok végén elhelyezett többszörös kérdőjelek/felkiáltójelek nem éppen a higgadtság kifejezői.

Előzmény: Istvan Szoka (13026)
Istvan Szoka Creative Commons License 2018.04.09 -6 0 13026

Szerinted en nem beszelgetek higgadtan nyugodtan?mi a problemad,hogy elmondom a velemenyemet ti ugyanezt teszitek nem??Talan mondtam valami csunyat rosszat??En ugy gondolom hogy nem!!sertegettem valakit??Raadasul nem is reagaltok arra amit irok akkor mi a baj??

segélyvonókészülék Creative Commons License 2018.04.09 0 4 13025

off

Felhívnám szíves figyelmed az "új" (nem régi) és "ujj" (testrész, a végtagokon található) szavaink között fennálló, igen lényeges jelentésbeli különbségre.

Többek között.

on

Előzmény: Istvan Szoka (13023)
Főjelző Creative Commons License 2018.04.09 0 3 13024

Nyugi! Próbálj meg higgadtan társalogni. Ha ez nem fog sikerülni, akkor tilosra fog váltani neked a jelzés.

Előzmény: Istvan Szoka (13023)
Istvan Szoka Creative Commons License 2018.04.09 -9 1 13023

Sorosgigantnak teljesen igaza van nemvagytok kepesek felfogni hogy a puposoknak annyi,elhasznalodtak es nincs hozzajuk semmi ezzel mar nem lehet mitkezdeni!!!Nem azt mondtam hogy nem jok semmire de az hogy toldozzuk foltozzuk az nem az igazi!!!Nyilvan lehetne vadiujj jendrassik motort gyartani hozzajuk ha lennenek pupos orult milliardosok de az meg nincs ugyhogy bekell ernunk azzal hogy meg lathatjuk oket dolgozni egy keveset!!!!Igazabol az lenne az igazi ahogy az elobb emlitettem es lenne ra anyagi forras legalabb 2-3pupost ugy kellene felujjitani mint a 17-es NOHABOT!!Fel kene oket ujjitani az utolso csavarig!!!!

Sir Gombóc Creative Commons License 2018.04.09 0 0 13022

Mégis minek? Nincs már feladat egy ilyen kategóriájú gépnek.

Előzmény: nohab (13000)
Sir Gombóc Creative Commons License 2018.04.09 0 0 13021

Az már nincs, mint régen, hogy egymást tapossák a népek.

Többek között azért, mert több vonat között oszlanak el. De frekventált időben közlekedőknél bizony előfordul.

Előzmény: braun (12954)
Sir Gombóc Creative Commons License 2018.04.09 0 1 13020

A többi nyaralós vonat is jellemzően nem jól kihasznált. A Kék Hullám is Bp-Székesfehérvár között volt teli, tehát nem a nyaraló célközönség használta, hanem elővárosi vonatként utaztak rajta. Plusz voltak azok az alacsony szociális helyzetű emberek aki Bp-ről vagy Fehérvárról  utaztak le egynapos "nyaralásra" - de csak a Velencei-tóhoz.

Gárdony, Agárd után már lézengett a nép mire a Balatonhoz ért a vonat. 

Visszaúton dettó, paradox módon Fehérváron kezdett megtelni.

 

Jó sok baromságot összehordtál. Kezdve azzal, hogy a Kék Hullámok nem álltak/állnak meg sehol a Velencei-tó mellett. A többi megállapításod is ennyire valós.

Előzmény: fantal (12950)
zsiráftotya Creative Commons License 2018.04.08 0 1 13019

Akkor épp itt az ideje,hogy megkóstold őket

 

Előzmény: sörösgigant (13014)
nohab Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13018

Milyen 2-3? Nem a meglévőkről beszélek, hanem az egykori tervekről. Nagyobb tengelyterhelés nem lett volna, energia viszont igen.

Előzmény: M63,008 (13008)
braun Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13017

OFF:

Hát ez az. Egy Budweiser annyi a boltban, mint a zöld Dreher. Hát nem kérdés a választás:)

ON

Előzmény: Izsó001 (13016)
Izsó001 Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13016

Off

 

""jobb kukoricasörök", Soproni, Dréher"

 

Azaz kukoricasöröklöttyök mint Soproni, Dréher,...

Árukhoz képest meglepően, az előzőekhez képest meg összehasonlíthatatlanul jó cseh sörök is vannak abban a boltban. ;) 

On

Előzmény: sörösgigant (13014)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13015

A 400-as retyrotty 800-at.

Előzmény: sörösgigant (13013)
sörösgigant Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13014

Féloff. olyant még nem ittam. Válogatós vagyok. Napi szinten a "jobb kukoricasörök", Soproni, Dréher, gálában az IPA-K, FŐLEG A lOBKOWITZ VAGY MI A ROSSEB, ILLETVE sTAROPRAMEN, uRQUELL...

Előzmény: zsiráftotya (13012)
sörösgigant Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13013

A retrotty nem Pupos....

 

Amíg Kaposváron voltak úgy 550 kW-ot tudtak. Az is túró de elég volt a tartalékra, kirohanósokra. 

Amúgy szerették őket mert klíma, meg minden és "újak" voltak...

Előzmény: braun (13011)
zsiráftotya Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13012

A vonaton többféle finom Fűtőház sör lesz...

Előzmény: sörösgigant (13009)
braun Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13011

Itt arról volt szó, legalábbis eredetileg onnan indult a beszélgetés, hogy egy normális remot, ami teljesítményben gyakorlatilag a Csörgő kategóriája, annak lenne létjogosultsága. 

Előzmény: M63,008 (13008)
braun Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13010

A 2010-es 2 db-on kívül is került elő?

Igen.

Előzmény: alkotasu (13005)
sörösgigant Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13009

Lejárt az idejük, ennyi. 

A Pupos nagyon vén, nagyon elhasznált és karbantartás 0 volt....

Az off mozdony meg amúgy is egy feszített üzemű,( ha ment akkor nagyon, ha nem akkor nagyon nem...) jószág. A karbantartás vagy inkább karban nem tartás azért folyamatos volt, de szintén elöregedtek. Erősebbek, a fűtésük jobb, kevésbé macerás volt mint az ontopic kedvencünknek...

Drukkolok hogy kibírja az utat, gondoltam befizetek a menetre, de meggondoltam magam: bent szorongani a "hozzáértők", a rajongók között a vonaton, hallgatni a baromságokat, csillagászati áron inni a lidlis langyos sörnek nevezett lópisát...-:)

A konyhához meg semmi közöm ( ilyenkor sajnálom hogy nem noszis vagyok...) , vagy ha igen akkor fintorogni a masina harmatos teljesítményén....-:)

 

Kis régi történet: Ha a pl. a 8234-et váltottam, vagy a 824-es gépét, akkor az első kocsiban dekkoltam a peronon, és hallgattam, illetve csekkoltam hogy húz, 1-d-ben mennyire gerjed fel ( igen, a a motorok hangján lehetett hallani ! ), hogy pörög ki, a turbó állapotáról is meg lehetett győződni, mert "hazafelé " a hosszú orra volt a kocsik felé....

 

 

Előzmény: M63,008 (13008)
M63,008 Creative Commons License 2018.04.08 -1 1 13008

Na persze; bár gondolom ezt csak viccnek szántad.

Energiaszolgáltatás nélkül, nagyobb tengelyterheléssel, ugyanolyan esés-keléssel, és azzal a 2-3db mozdonnyal megváltjuk a világot... :-)

Előzmény: nohab (13000)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!