Igen, Te nem politizálsz, csak reaálisan felmérted a helyzeted, és elhúztál.... :))) nos, ez az igazi politizálás, csak nem szavakban, hanem tettekben... :))
Mistral, a figyelmeztetés nem (csak) neked szólt, hanem elsősorban az ős-BIG-fórumozóknak, akik tudják, hogy az OT témák miatt hoztuk létre ezt a fórumot.
(Sokan csak hetente-havonta tudnak fórumba beleolvasni, és hogy ne kelljen száz hozzászólást végigolvasniuk érdemi technikai vagy túrás/találkozós témák miatt hoztuk ezt létre.)
Másodszor pedig arra, hogy ha nickedben szereplő autó tulajdonosa vagy, akkor egy-egy hétvégére kölcsön kell adnod a verdát a tanácsadóknak. :-DDD
Amúgy amire figyelni kell: ez egy öreg típus, azaz ne legyen kókányolt és leharcolt a vas. Ha kinézel egyet, beírsz ide a fórumba, hátha van valaki a környéken, aki el tud menni veled megnézni. Ha van olyan, amit kinéztél, küldj róla linket vagy képeket és megpróbálunk valami okosat mondani. :-)
Mi itt kicsit elfogultak vagyunk, azaz hibáival együtt szeretjük ezt a dögöt. Terepre nehéz, aszfaltra lassú, hosszú túrára kényelmetlen. Legalábbis a célszerszámokhoz képest, viszont alkalmas mindegyik felhasználásra, mint egy kombinált fogó.
De amiért ide a kocsmánkba írom ezt: elhoztam egy szórólapot (a barom marketingszöveggel), aminek a hátoldalára ezt írta a Honda az apróbetűs rész alá:
"VEZESSEN STÍLUSOSAN! Kérjük, figyelmesen olvassa el a kezelési útmutatót! Ismerje meg a választott járművet és annak képességeit. A koncentráció segít a forgalmi helyzetek gyors felismerésében. Kövesse figyelemmel a közlekedés többi résztvevőjének mozgását. Fékezzen időben! Viseljen megfelelő felszerelést, vezessen kipihenten, és a vezetés előtt SOHA ne fogyasszon alkoholt. Az igazán képzett és jó motoros figyelmes és udvariasan vezet."
Ja, meg a hátsó lábtartó konzol sem tetszett: egy eldőlés, és valószínűleg komoly tízezreket kell fizetni CSAK azért a (valószínűleg sérülékeny) alkatrészért.
Egy picit csalódtam. No, persze nehéz lenne megfogalmazni, hogy mit is vártam, de a bemutató alapján olyan racionális motornak tűnt...mondjuk az is.
(Még előtte annyit tennék hozzá, hogy ez egy modellcsalád tagja: ezen kívül van egy még utcaibb motor /mert ez is abszolút utcai gép amúgy, csak magasabb/ és egy robogószerű valami - blokk és a váz(!) is megegyezik bennük.)
Ami így elsőre nem nagyon tetszett: sok műanyag, a kormány olyan nagyon olcsónak tűnt (mondjuk a motor maga is relatíve olcsó) és a lábtartó útban volt, ha letettem a lábam. Ami tetszett: az üléspozíció olyan természetes volt, a tank helyén egy bazi nagy(!) tárolórekesz van, illetve tetszett a váz kialakítása - picit bukócsőszerűen van kialakítva. Persze a plazmatévé méretű hűtő előtte van, azaz azt nem védi. :-)
Ha lesz tesztvezetés, mindenképpen kipróbálom, mert kíváncsi vagyok rá. Bár mostanában nem akarok venni utcai motort (főleg nem újat...), de HA vennék, ez mindenképpen a listán lenne.
Azon vihogok időkeret túllépés kapcsán, hogy megnéztem és nekem gyárilag 3600 másodpercre van állítva. Gondolom ez mindenkinél 1 órányi intervallum többé kevésbé.
Ha elkezdek egy hsz-t és kimegyek közbe motorozni majd visszajőve elveszik amit addig bepötyögtem akkor így jártam. De ha 1 óráig keresgetném a billentyűzeten a betűket, akkor elmennék egy frankó gépíró tanfolyamra, vagy csak leülnék szembe a gombokkal és elkezdeném memorizálni :D
Viszont már lényegesen többször szállt el pötyögésem mint ahányszor letöltöttem az időkeretet, szóval lehet mégis írni kéne nekem is a zindexnek valami kedveset :D